Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

24 stránek123>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Bouri  
#1 Odesláno : pondělí 25. července 2011 22:35:29(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Tak po delší době zalíbení se v trojkových Firebirdech a několika neúspěšných inzercích (1. inzerce za 30k byla prodaná 1h po zveřejnení Doprrr a 2. inzerce za 38k) se mi v pátek 22.7.2011 úspěšně podařilo koupit relativně slušnej kousek za cenu 45.000Kč.
http://cs.pontiac-club.c...manualni-prevodovka-2699

Abych shrnul špatné a dobré věci...
- sedadla jsou poškozená od stání na slunci
- vyměnit výfuk od svodů (ty se ještě nechají) až po koncovky ( = nejdražší investice)
- občas divné časování rozdělovače, ale to je nejspíš způsobeno tou dírou ve vejfuku
- místy popraskanej lak (škoda že i na pár místech na té airbrush orlici) i s trochou rzi
- majitel doporučil vyměnit náplně
- na stojanu se přišlo, že by bylo vhodné vyměnit tyčky stabilizátoru

- motor až na ten rozdělovač jede slušně (2.8 V6, 5x manuální převodovka)
- převodovka řadí, spojka jako nová
- nové brzdy, alternátor...
- orig. funkční autorádio, funkční el. odskok víka kufru, funkční klimatizace...
- plno věcí na tom majitel udělal nových nebo opravil, ale kvůli holce a své nemalé flotile ho dal prodat, takže je to udržovaný...
- jako bonus ke koupi jsem dostal Heynes repair manual ve stavu silně používaném, což nasvědčuje udržovanost

Až na to cestování odtahovkou (holt když se na dálnici při cestě pro auto zadře odtahovce motor, asi 100km po GO) to vše dopadlo dobře, už jen čekám, až mi vyjede ze servisu s novým vejfukem a platnou STK a nakonec to hnusný papírování při přihlašování...

A nakonec nějaké fotky...
- Tady ještě před nákupem
UserPostedImage UserPostedImage

UserPostedImage UserPostedImage

- Tady při nákupu a nakládání na náhradní "odtahovku"
UserPostedImage UserPostedImage

- A tady pohled zespodu se znázorněním řezání výfuku, když byl bird na stojanu
UserPostedImage

Upraveno uživatelem pondělí 9. dubna 2012 17:18:36(UTC)  | Důvod úpravy: Úprava R.V.

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline DAJ  
#2 Odesláno : pondělí 25. července 2011 22:45:40(UTC)
DAJ

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 04.03.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha 9

oo tak aspon gratulace.) zavidim ten manual, ten mi porad hodne chybi:) no kazdopadne prace mas pred sebou dost si myslim:)
Offline Sentinel  
#3 Odesláno : pondělí 25. července 2011 22:48:37(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
No práce to jo tý na tom bude hoodně :) ale za ty peníze pěknej kousek :)
Offline xjohny  
#4 Odesláno : pondělí 25. července 2011 23:20:07(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Paráda!Hurraa Tak vítám snad prvního 3rd gen fajráka u nás :)
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#5 Odesláno : pondělí 25. července 2011 23:32:42(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Díky všem za přivítání. :-)

Máte pravdu, práce na něm bude hodně, ale vesměs samý drobnosti, když pominu ten vejfuk...
- dobastlit mlhovku
- dotáhnout zpětný zrcátko spolujezdce (drží jen na jedný velmi povolený matici; vypadá to, jakoby to chtělo každou chvílí upadnout)
- porovnat pomačkaný plechy na dveřích spolujezdce a na některých místech zarovnat drobné promáčkliny
UserPostedImage
- na hodně místech opravit drobný praskliny na laku, odrezit, vytmelit a zabarvit
- dolícovat přední kapotu (levá strana je víc ve vzduchu)
- namazat/opravit motory k mrkačkám (buď maj v řiti ložisko anebo jedou moc na sucho)
- poladit el. stahování okýnek - jdou to trošku ztuha a jedou trochu nakřivo
- poladit rozdělovač (možná to opraví ten vejfuk)
- kulturně dobastlit CB radiostanici (na srazy jako pomocný vozidlo pro uzavírání křižoovatek se to hodí - ono je problém s obyč PMR se domluvit na 50m skrz dlouhou řadu aut)
- na sedačky asi hodit potah (nějaké nápady na vhodný potah, aby to ladilo?)
- celkově zkulturnit a časem decentně přebastlit na KITTa Slinttt

A s tím manuálem mi závidí víc lidí, to je pravda, ale když už to plánuju přebastlit na KITTa, tak se od toho očekává trochu větší mrštnost. Dokonce i pár lidí mi závidí to originální autorádio, opravdu hraje a pěkně.

Uvidíme, co se časem najde za další věci na opravy.
Nějaké detailnější fotky budu moci udělat, až mi vyjede ze servisu, doteď mám jen nějaké fotky z doby před koupí, kdy majitel něcomálo nafotil.

Upraveno uživatelem pondělí 25. července 2011 23:36:22(UTC)  | Důvod úpravy: -

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline OndraS  
#6 Odesláno : pondělí 25. července 2011 23:59:21(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Dokonce i pár lidí mi závidí to originální autorádio

Třeba jááááááá!
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Daawid  
#7 Odesláno : úterý 26. července 2011 11:57:34(UTC)
Daawid

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 14.07.2009(UTC)
Zpráv: 213
Bydliště: Praha

Blahořečil: 1-krát
gratulace - ať dělá radost :d/
Offline Bouri  
#8 Odesláno : úterý 2. srpna 2011 12:36:56(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Takže po týdnu v servise a pár dnech domácích oprav mám pár výsledků...
- Výfuk je opraven prapodivně a trubka vede POD nápravou (jsem zvědav, kdy ten vejfuk utrhnu, až o něco budu zavadit).
- Servisák nejspíš nechal zaplý zapalování a vybil tak na stojanu baterku, pak se diví, že musel startovat přes kabely. A vzhledem k tomu, že to nedokázalo držet volnoběh, tak mi to při najíždění ke garáži chcíplo a uprostřed cesty to stát prostě nemůže, takže se angažovali sousedé na odtlačování.
- Vyměněno pár žárovek a někde byly doplněny, popř. i vráceny do svých míst (třeba podsvětlení přev. stupňů)
- Mlhovka dobastlená a dráty jsou vedeny docela vkusně pod prahama atd. (kolem pojistkový skříně to byl ale hnus).
- Okýnka se rozhejbaly samy
- Stěrače jsem přebastlil, resp. vyměnil gumu (taky práce na půl dne se "zúžováním základny" a strkáním do toho plastovýho základu).
- Zrcátko je dotažený (je to ještě originál, ale bohužel je tak doškrabaný, až je zralý na výměnu). Ble
- Rozdělovač se dotáhl a doufejme, že pořádná jízda srovná to občasné blafání a volnoběh, včera z 80% opraveno a dokonce 5 minut drželo volnoběh.
- Bude nutné z preventivních důvodů vyměnit svíčky, podařilo se nám povolit jen 1 ze 3 svíček a zjistilo se, že je to BPR 4 FS, má tam bejt BPR 6 FS. Jakej je mezi nima rozdíl, netuší někdo? (V6 2.8l MFI)
- Motory k mrkačkám (resp. jejich ložiska) se opravily kapkou motorového oleje.
- Bezpečnostní pás řidiče už stahuje. :d/

Na přání OndryS přikládám pár fotek, jak by to opravdu nemělo vypadat:
- Drátotechna s.r.o. a pár hadiček, které záhadně končí (nádržka na ostřikovače i houkačka projistotu chybí). Aj ten odpojovač je fuj. O barvách kabelů k baterce ani nemluvě (+ je na pravé straně auta, na tý baterce je to trochu vidět).
UserPostedImage

- Tapec na kapotě (ten je ale fuj) + jeho přidělání víčkem od zavařovačky.
UserPostedImage
Booster Lifter je na kapotu nutnej i když jsou tam 4 vzpěry, bohužel vyběhaný.

Upraveno uživatelem úterý 2. srpna 2011 13:54:49(UTC)  | Důvod úpravy: -

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#9 Odesláno : úterý 2. srpna 2011 13:09:00(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nevím jaký je rozdíl mezi těmi svíčkami, podle tohoto obchodu vypadají parametrově stejně:
http://www.gsparkplug.com/shop/ngk-bpr4fs.html
http://www.gsparkplug.com/shop/ngk-bpr6fs.html

Na stránkách NGK jsem ani jednu nenašel, ale vyjelo mi to naopak tyhle 3 varianty:
http://www.ngk.com/results_app.asp?AAIA=1251458
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#10 Odesláno : úterý 2. srpna 2011 13:52:04(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Zkusím se poptat mýho servisáka, až se vrátí z dovolený, on by to moh vědět anebo se zastavím ve specializovaným obchodě. Tyhlee 2 odkazy jsem taky večer našel a žádnej rozdíl podle těch čísel a rád bych tam dal to, co tam patří. Buď se to s BPR 6 FS podělá a nebude to dobře pálit anebo se to zlepší jak ve volnoběhu, tak i v tom blafání, je to pokus-omyl. Každopádně jsme zkoušeli povolit 3 levý svíčky a 2 byly tak nechutně dotažený, že by to bylo na zlomení ráčny, možná tyhle 2 budou vadný, páč ta 1, co jsme vytáhli, tak byla právě BPR 4 FS a byla v dobrým stavu.

Nevíte někdo, jak se nastavují hodiny u toho origo autorádia? Ja nic

Edit: Jestli můžu poprosit, tak nešířit na US motors fórum, tam má být můj fajrák překvápko. Psssst

Upraveno uživatelem úterý 2. srpna 2011 14:54:42(UTC)  | Důvod úpravy: -

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Daawid  
#11 Odesláno : úterý 2. srpna 2011 17:53:26(UTC)
Daawid

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 14.07.2009(UTC)
Zpráv: 213
Bydliště: Praha

Blahořečil: 1-krát
to víčko od flašky je fakt lol
Offline Bouri  
#12 Odesláno : pondělí 8. srpna 2011 0:15:15(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Tak jsem opět trochu pokročil...
- Servisák mě odmítl s tím, že v amerikách, mercedesech atd. se nehrabe; naštěstí už mám domluvenou náhradu
- Kouknul jsem na všech 6 svíček a všechny jsou v pohodě, pálí všechny, skoro jako nový (tedy po nejakým tom použití)
- Podle kolemjdoucího člověka zajímajícího se v elektrice motoru je prej blbej předstih - prej když natáčím motor, tak má snahu jet obráceně (startér musí přebít)
- Houkačka nainstalována, bohužel až jsem zapojil dráty, tak jsem objevil původní houkačku, ale ta už je nejspíš rozbitá (jen v ní lupne a žere 10A)
- Boční pozičky vepředu blikají po evropsku (kvůli STK), tedy jsou zhasnuty při rozsvícených světlech a blikají ve fázi
- Preventivně jsem předrátoval konektor u mrkaček, z toho otvrání, zavírání a stáří už 1 drát upadl a zbývající k tomu neměly daleko

Zejtra to dám k náhradnímu servisákovi, co mi zjistí, doufejme, že to nebude nic hroznýho a jen předstih, rozdělovač...

Fotka na konec, domácí mazlíček, tygřík!
UserPostedImage
UserPostedImage
Edit: Okýnka a dveře jsem radši zavřel, páč mi lezl dovnitř a měl jsem čerstvě vysátej a vyčištěnej interiér (pavouci už auto opustili, doufám).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#13 Odesláno : pondělí 8. srpna 2011 8:21:13(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Pěkný parking v obilí, aby ti to nesebral kombajn :-D
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#14 Odesláno : pondělí 8. srpna 2011 8:43:44(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Bouri napsal:
Tak jsem opět trochu pokročil...


A co s tim mas? Pokud pri startovani se ti zastavuje motor tak ti to spatne pali, coz muze mit dve priciny, spatne natocenej rozdelovac(predstih) a nebo prehozene kabely... ale pokud ti motor pak naskoci a bezi vsechny valce tak mas v haji predstih.

http://www.naradi-hed.cz...s012-standardni/d-76160/
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Bouri  
#15 Odesláno : pondělí 8. srpna 2011 11:18:26(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
xjohny napsal:
Pěkný parking v obilí, aby ti to nesebral kombajn :-D

Kombajny už jezdily, bohužel jsem byl tou dobou v Brně, chtěl jsem to odstavit, ať mají prostor, ale naštěstí mi ho neodřeli. Je to jen okrajovej parking v oblouku u plotu, kde je jen tráva. Schválně jsem parkoval co nejblíž k plotu a co nejvíc do cesty. Ja nic

sejki napsal:
A co s tim mas? Pokud pri startovani se ti zastavuje motor tak ti to spatne pali, coz muze mit dve priciny, spatne natocenej rozdelovac(predstih) a nebo prehozene kabely... ale pokud ti motor pak naskoci a bezi vsechny valce tak mas v haji predstih.

http://www.naradi-hed.cz...s012-standardni/d-76160/

Nastartuju (někdy chytne hned, někdy za pár vteřin), chvíli to drží sytič a pak padnou otáčky na volnoběh a jen tak náhodou se to pak rozhodne chcípnout (často doprovázeno střílením do vejfuku; možná i do sání, jak jsme se hrabali v rozdělovaču); tak padnou otáčky ještě níž a někdy se vzpamatuje a pustí to tam benál a někdy se to nevzpamatuje a chcípne.
Má tendenci chcípnout aj při sešlápnutí brzdy (jasně, posilovač taky něco sežere), takže při dobrždění to chce chcípnout, stačí si představit křižovatky do kopce s manuální převodovkou. Klima na to nemá vliv nebo se nespustila (neměl jsem to puštěný tak dlouho, abych to moh otestovat); jak že pohledem do motoru poznám, když běží?

Jinak strobo ten náhradní servisák má, ale prej ne na 6válce, prej zkusí něco vymyslet.

Myslíte si, že to může bejt aj káblama ke svíčkám? Všechny svíčky v tom jsou BPR4FS, prej maj kratší tělo než BPR6FS; jakej je vlastně mezi nima rozdíl?
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#16 Odesláno : pondělí 8. srpna 2011 11:56:35(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tady asi nikdo rozdíl mezi těma svícema vědět nebude. Největší jistotu budeš mít, když tam dáš přesně ty co tam patří Ja nic
Výměna kabeláže taky není nic špatného a pokud jsou tamty ještě původní, bude pouze ku prospěchu.
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#17 Odesláno : pondělí 8. srpna 2011 12:24:38(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
To jsem taky chtěl původně vyměnit, ale když jsou tyhle dobrý a nebyl by mezi těma svíčkama žádnej rozdíl, tak je skoro zbytečný ty BRP6FS kupovat.
Kabely nevím, jestli jsou původní, ale podle obalové gumy vypadají v dobrém stavu, nikde popraskaný, nic; pod sedadlem jsem dokonce našel náhradní, viz foto. Jak na tom vypadají kontakty, netuším, musel bych se podívat (svíčky jsem nekontroloval já). A pořadí z rozdělovače by to mělo bejt správný.
UserPostedImage UserPostedImage

Našel jsem tam aj něco co připomíná těsnění, ale je to dost tvrdý a krátký... Netuší někdo, k čemu to může bejt?
UserPostedImage UserPostedImage

Když se vrátím k témetu, tak bych rád doplnil, že v motoru mám pár věci odpojených (ať už el. kabel nebo hadičky). I to může bejt příčinou, ale nepodařilo se mi ještě zjistit, co kam vede, něco je jen tak volně odhozený (nějakej kabel s fastonem vedoucí z plastové lišty po levé straně motoru; pak tenká plastová hadička na pravé straně motoru, ve který je podtlak), nějaká hadička po levé straně motoru obtočená kolem záporného káblu z baterky (baterku mám na levý straně, napravo mám sání) se šroubem místo špuntu. Jedna odpojená hadička byla pro nádržku na ostřikovače (chybí), kterou jsem zatím nahradil flaškou od Mattonky. Možná na něco přijde servisák, možná se objeví další odpojený hadičky a kábly.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#18 Odesláno : pondělí 8. srpna 2011 14:15:47(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
To bude nějaká těsnící guma, možná někde z okolí stěračů nebo okrajů haubny.
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#19 Odesláno : pondělí 8. srpna 2011 16:11:14(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Bouri napsal:

Jinak strobo ten náhradní servisák má, ale prej ne na 6válce, prej zkusí něco vymyslet.


Co to je za servisaka? Je jedno jestli to ma 4 nebo 24 valcu, stroboskop pripojujes vzdycky na prvni valec a ten ti snad pali pred horni uvrati :)
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Bouri  
#20 Odesláno : pondělí 8. srpna 2011 16:15:40(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Šlo to přes moje rodiče, tak kdo ví, co zas oni pochytili...

Touhle dobou je už hodinu u něj, takže zatím studuje Heynes manuál, snad to dokáže vyřešit. prej na to má aj diagnostiku (docela se divím), tak možná i přes ni neco najde.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline MartinZ28  
#21 Odesláno : středa 10. srpna 2011 22:02:24(UTC)
MartinZ28

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 10.02.2010(UTC)
Zpráv: 60
Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ

Clovece,to sem taky jeste neslysel ze by na auto z 88 roku byla diagnostika. Jestli tím ovšem nemyslí kancelárskou sponku. Camaro chyby vyblikává.

Upraveno uživatelem středa 10. srpna 2011 22:27:56(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Bouri  
#22 Odesláno : čtvrtek 11. srpna 2011 0:33:45(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Mám pocit, že na to něco bude, když v Heynes manuálu odkazujou u některých chyb na návštěvu v servise, kde diagnostikují chybu konkrétněji. Podle mě to musí aspoň nějak vyblejt nějaký data, to by na to vyblikávání stačily jen 2 kontakty...
Kdybych aspoň věděl jak to bleje data, tak bych to z toho dokázal nějak vyčíst, běžně programuju mikrokontroléry, tak pro mě by to nebyl takovej problém udělat, aby to třeba rovnou posílalo data do PC...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline holanuvstatek  
#23 Odesláno : pátek 12. srpna 2011 8:12:24(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
cau dneska je servisak kazdej kdo ma do prdele diru.ten tvuj volnobeh muze bejt na pendrek ze ti to nekde prisava falesnej vzduch klidne i od posilovace brzd.jinak fuck vstrikovani ja sem ho u svyho camara vyhodil dal sem novej edelbrock a mam svatej klid.hodne stesti a trpelivosti s birdem.
Offline Bouri  
#24 Odesláno : pátek 12. srpna 2011 11:03:04(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Zrovna tenhle servisák se tím zabejvá 30 let a navíc dokázal objevit příčiny bez větších potíží...
Po včerejší konzultaci se dospělo k závěrům:
- Servo volnoběhu je zaseknutý, buď po mechanické nebo elektrické stránce (viz téma Idle Air Control (IAC) Valve - 3rd gen Firebird ); buď se podaří opravit nebo se bude muset sehnat jiný.
- Rozdělovač a předstih je jakš takš nastavenej, ono bez stabilních otáček se to blbě dělá.
- Potřeba dotáhnout svody u výfuku nebo sehnat nový těsnění, je tam velkej luft.
- Pár hadiček propojeno.

Až se vyřeší problém s tím servem (zatím čekám na echo), tak pak dál se můžou hledat další problémy. Může to bejt aj ten posilovač brzd; při sešlápnutí pedálu při vypnutým motoru tam zasyčí, to je normální? Brzdy jsou prej nově dělaný.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline holanuvstatek  
#25 Odesláno : sobota 13. srpna 2011 9:16:51(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
to zasyceni by melo bejt normalni nejjednoduzsi je odpojit hadici podtlaku a zaslepit ji aby jsi zjistil jestli to ma vliv na chod motoru.pokud pri bezicim motoru slapnes na brzdu a posilovac nepretrzite syci tak je v kopru.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
24 stránek123>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.