Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline holanuvstatek  
#26 Odesláno : pátek 9. března 2012 14:34:42(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
motory sem myslel typy odlisnosti vykonove rezervy proste nejake zajimavosti.
Offline xjohny  
#27 Odesláno : pátek 9. března 2012 14:42:15(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Oprava, 455 vydržela až do roku 1976!! Přičemž každý rok Pontiac hlásal, tohle je opravdu poslední rok, kdy to prodáváme :D

Nejsou mi ty rozdíly 100% jasný, něco je popsáno tady a trošku se tam výkonově liší. Podle mě se trošku liší i vnitřní stavbou:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pontiac_V8_engine#455

Citace:
While an evolution of the RAIV and H.O. engine designs, the 455 SD was a much improved engine. In addition to the more refined cylinder heads, block casting reinforcements in the lifter galley and main bearing oil pan rail area along with the addition of forged connecting rods with larger 7⁄16-inch-diameter (11 mm) bolts, the SD was made with a provision for dry sump oiling from the factory. This truly was a racing engine, detuned for use in passenger cars.
Camaro se rozskočilo...
Offline Firebird CZ  
#28 Odesláno : pátek 9. března 2012 17:31:25(UTC)
Firebird CZ

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 02.10.2010(UTC)
Zpráv: 215

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Koukněte na tyhle stránky, všechno pěkně pohromadě Ja nic

http://www.transamworld.com/

Offline Firebird CZ  
#29 Odesláno : pátek 9. března 2012 17:33:53(UTC)
Firebird CZ

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 02.10.2010(UTC)
Zpráv: 215

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
HO a SD měly podobné výkony. Podle tehdejších odborníků měl SD výkon o desítky koní větší než udával výrobce.
Ale nikdo ze zákazníků si prý nestěžoval Ja nic
Offline REACTOR_427  
#30 Odesláno : úterý 20. března 2012 18:26:39(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Fajn stránka, rozhodně jí prozkoumám ještě blíž... Ještě aby si zákazníci stěžovali. Americkej standard Tralalaa
I Am SpeedSeeker
Offline Trans79  
#31 Odesláno : úterý 29. září 2015 13:54:02(UTC)
Trans79

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.04.2009(UTC)
Zpráv: 762
Bydliště: Praha/Pribram

Blahořečil: 155-krát
Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
Ahoj, jsem rád, že mě stále dokáže něco překvapit.

O existenci ostré verze Trans Amů, tzv. Macho Trans am jsem věděl, ale že tuto obdobu měly i Camara?
Káry označené Macho, byly od dobového úpravce Dennis Mecham (DKM), pěkné břitvy!

Ale měl někdo ponětí o Camaru Z29? Mrkejte! Nepustí se někdo třeba do klonu? : )

http://www.hotrod.com/ca...camaro-mach-z-throwback/
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.