Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Elbou  
#1 Odesláno : neděle 4. května 2014 12:45:06(UTC)
Elbou
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 30.04.2014(UTC)
Zpráv: 11

nevite nekdo kde bych koupil brzdove trubky na birda 3 generace ?
Offline xjohny  
#2 Odesláno : neděle 4. května 2014 14:10:57(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Vybavenější autoservis by měl být schopen je replikovat. Problém může být s palcovými maticemi. Jinak v USA.
Camaro se rozskočilo...
Offline Cestovatel  
#3 Odesláno : neděle 4. května 2014 15:33:50(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Brzdove jsem koupil, ale palivove jsem si delal sam. K tomu jsem si koupil tohle udelatko http://www.summitracing.com/parts/SUM-900675/ Musi se to , ale nechat koupit i u nas. Pokud jdou matice zachranit, tak by to nemel byt problem vyrobit. Na roztemovani trubky v matici se ze par kacek take necha koupit pripravek.
Offline Speee  
#4 Odesláno : neděle 4. května 2014 16:52:04(UTC)
Speee

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.08.2011(UTC)
Zpráv: 308
Bydliště: Kolín - Ovčáry

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Nejlepší je udělat si trubky doma sám, nic na tom není. V autokelly se nechají sehnat holendry i v palcových rozměrech, měděnou trubku v metráži tam koupíš taky a pertlovací sada na ukončení trubky drahá taky není.

Upraveno uživatelem neděle 4. května 2014 16:54:28(UTC)  | Důvod úpravy: -

Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici...
Offline xjohny  
#5 Odesláno : neděle 4. května 2014 17:10:34(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Z mědi brzodvý trubky nedělejte. Je měkká. I když určitě většinou vydrží, je pro brzdové aplikace zakázaná a auta s měděnými brzdovkami na STK neprojdou. Nebo by neměly.
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#6 Odesláno : neděle 4. května 2014 18:31:25(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Nevím, jak tvý auto, ale můj Fajrák má brzdový věci metrický (prasátka vzadu byly M10x1). Jakejkoli schopnej mechanik musí zvládnout tyhle trubičky všechny natahat nový za den. Moc toho tam není a je to docela dobře přístupný. A i kdyby to bylo palcový, tak na brzdy jsou ty věci dostupný.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Speee  
#7 Odesláno : neděle 4. května 2014 19:14:34(UTC)
Speee

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.08.2011(UTC)
Zpráv: 308
Bydliště: Kolín - Ovčáry

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Standa: Když jsem auto před čtyřmi lety kupoval, tak na něm byly brzdy kompletně dělaný nový, takže osobní zkušenost s typem závitu na trubkách bohužel zatím ještě nemám. Pouze jsem tipoval, že by to mohlo být v palcových rozměrech. Ja nic

Xjohny: Tak to jsem netušil, že měděný trubky se nesmí používat, když vezmu v úvahu, kolik druhovýrobových trubek je vyráběno právě z mědi (hold klucí z polska, turecka a podobných zemí umí prodat všechno Piisk ). Ale logiku to má. Ocelová trubka bude mít stoprocentně vyšší tlakovou odolnost, než měď Hmmm
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici...
Offline xjohny  
#8 Odesláno : neděle 4. května 2014 19:19:49(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Já jsem tehdá taky plánoval, že si to sám nakroutim podle originálu, ale když jsem věci okolo toho studoval, tak jsem právě na tu měď došel. Ony ty trubičky jsou v pohodě pro palivový systém aj. nehydraulické aplikace. Ale určitě je lepší tam dát ocel. Měď ti třeba může zmáčknout i blbě odskočenej kámen nebo jinej krám ze silnice. I když je pravděpodobnost selhání ohromně malá, pořád tu je. A tak je podle mě lepší se spolehnout na jistější řešení.
Camaro se rozskočilo...
Offline Bandit2  
#9 Odesláno : úterý 2. února 2016 21:03:06(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 09.08.2013(UTC)
Zpráv: 349
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Já jsem tehdá taky plánoval, že si to sám nakroutim podle originálu, ale když jsem věci okolo toho studoval, tak jsem právě na tu měď došel. Ony ty trubičky jsou v pohodě pro palivový systém aj. nehydraulické aplikace. Ale určitě je lepší tam dát ocel. Měď ti třeba může zmáčknout i blbě odskočenej kámen nebo jinej krám ze silnice. I když je pravděpodobnost selhání ohromně malá, pořád tu je. A tak je podle mě lepší se spolehnout na jistější řešení.


Ahoj, budu menit brzdovy trunice u berusky. Po vymene posilovace zacla jedna kapat. Asi nesnesla ten spravnej tlak. Nerozumim problemu s medi a odletajicimi kameny. Na ty trubice se prece natahujou ty tvrdy ocelovy husi krky, takze je to perfektne chraneny. Ted je tam mam na brzdovkach i na palivovejch trubicich. Dam je taky novy, at je to komplet. Unika mi tady neco?
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline xjohny  
#10 Odesláno : úterý 2. února 2016 23:39:45(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Měď by se prostě neměla použít pro brzdové vedení, nevím jestli kvůli tlakům, kamenům či korozi. Na normálním autě by ti to třeba na stk prostě neprošlo. Nějaký důvod to asi má.

I když znám lidi co si to z mědi nakroutili, tak to není správně a mělo by to být z oceli.
Camaro se rozskočilo...
Offline Bandit2  
#11 Odesláno : středa 3. února 2016 20:30:33(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 09.08.2013(UTC)
Zpráv: 349
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Ok, medi se tedy vyhnu. Zadny cuprum 😃
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline MartinG  
#12 Odesláno : středa 3. února 2016 20:59:32(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Nemudruj a dej nerez
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#13 Odesláno : čtvrtek 4. února 2016 20:01:46(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Lidi to dělají z mědi protože se to snadno tvaruje.Z nerezu to dělat je pěknej voser.
Offline xjohny  
#14 Odesláno : čtvrtek 4. února 2016 22:20:45(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Samozřejmě, proto se to kupuje hotový :)
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#15 Odesláno : pátek 5. února 2016 6:43:54(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Já bych se nebál použít měď akorát u auta bez posilovače. Jinak mi to přijde fakt nebezpečný (nejenom kvůli brzdám, ale i kvůli riziku požáru pokud by to povolilo v motorovým prostoru).
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline tomcat1  
#16 Odesláno : pátek 5. února 2016 9:09:24(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Nerez je samozrejme najlepsi, ale v domacich podmienkach sa s tym blbo pracuje. Pokial sa rozhodujem medzi beznou plechovou a medou, volim med. Medena trubka urcena na brzdove systemy ma hrubsie steny ako plechova. A hlavne nekoroduje. Na plechovej ked sa porusi ochranna zinkova vrstva (co sa stane pri spracovani vzdy) tak korozia si s nou velmi lahko poradi a az potom to zacina byt nebazpecne.
Offline xjohny  
#17 Odesláno : pátek 5. února 2016 10:14:33(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nebezpečné... mi ukaž na automobilku, která používá nerezový brzdový trubky. 90% dává plech, ale je možné, že antikorozní ochranu na ně výrobce trubek dává až po nakroucení no. Nicméně shnilé brzdové trubky jsem viděl snad na všech autech.
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#18 Odesláno : pátek 5. února 2016 17:44:04(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Nerez je zaprvé několikanásobně dražší,blbě se obrábí a tvaruje a kdyby dali všude nerez tak by neměli co prodávat za pár let.Myslím že měd bohatě dostačuje svou pevností ale je samozřejmě drahá.
Offline Zedus  
#19 Odesláno : sobota 6. února 2016 20:56:14(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Jedině nerez Piisk
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline Cestovatel  
#20 Odesláno : úterý 9. února 2016 8:49:53(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Nerez pokud koupíš naohýbané jinak ocel nebo měď (ta je s otazníkem, vzhledem k pevnosti a tvrdosti) obojí si můžeš s ruční ohýbačkou naohýbat sám.
Offline Bandit2  
#21 Odesláno : úterý 9. února 2016 20:07:51(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 09.08.2013(UTC)
Zpráv: 349
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Diky za rady. Zkusim zjistit, jestli je nekde k mani hotovej naohejbanej set za rozumnou ceno. Asi to bude nejjistejsi. Na sumitu a classic industries je toho plno, jenom vybrat to spravny abych nekoupil neco nepouzitelnyho.
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline xjohny  
#22 Odesláno : úterý 9. února 2016 20:29:04(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Inlinetube nebo classictube.

Já koupil na inlinetube a jsem velice spokojen. Vybírat můžeš nejlépe tady v tom seznamu:
http://media.wix.com/ugd...44ba950c67a81eec2f8a.pdf
Camaro se rozskočilo...
Offline Zedus  
#23 Odesláno : úterý 9. února 2016 20:49:20(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Napsal: Cestovatel Přejít na citovaný příspěvek
Nerez pokud koupíš naohýbané jinak ocel nebo měď (ta je s otazníkem, vzhledem k pevnosti a tvrdosti) obojí si můžeš s ruční ohýbačkou naohýbat sám.


Já si koupil v USA ohýbačku na nerez trubky takže nerez se dá i metráž

https://www.grainger.com/product...Triple-Head-Bender-3XTW3
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline MartinG  
#24 Odesláno : úterý 9. února 2016 21:24:17(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Tak uz ohejbej at mi ji muzes pujcit
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Cestovatel  
#25 Odesláno : středa 10. února 2016 21:10:16(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Napsal: Zedus Přejít na citovaný příspěvek
Já si koupil v USA ohýbačku na nerez trubky takže nerez se dá i metráž

https://www.grainger.com/product...Triple-Head-Bender-3XTW3


Na nerez zapomeň. Koupil jsem podobnou. Trn okolo kterého se otácí ta volná rukojet se ti v hliníkovém tělese vyvaklá a ohne. Potom se to rozevře a zvětší se rádius. Počítej, že uděláš tak jednu z těch dlouhých a dost. Jinak na ocel a měď před destrukcí na nerezu to fungovalo dobře. Na nerez tam nesmí být letmé uložení toho čepu.

Trubky jsem koupil nerez na NPD a pasovaly jako když tam patrí.
http://www.nationalparts...gn=Camaro_1967_1981#p=69
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.