Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline MartinG  
#1 Odesláno : pondělí 18. listopadu 2013 10:25:57(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Pánové nemáte někdo zkušenosti s takovýmhle typem svářečky CO 2 ? http://dum.bazos.cz/inze...9290655/Svarecka-Co2.php

potřebuju něco vyvařit a asi budu nucenej ji koupit :( je to bez bomby s trubičkovým drátem
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Sentinel  
#2 Odesláno : pondělí 18. listopadu 2013 10:43:21(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Mám tu samou nebo podobnou a nepoužil sem ji.mít plyn zkusim to.
Offline MartinG  
#3 Odesláno : pondělí 18. listopadu 2013 10:45:19(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
tahle je prave bez plynu, nechces abych ti ji vyzkousel? :))))
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Robert  
#4 Odesláno : úterý 28. října 2014 11:05:37(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
uz vaříte Hmmm samo se to neudela panove a pro M G Juj ta obri dííííííííra pod haubnou no fuuuuuj ti to na jare skontroluju zamerim se na nii Juj
Offline JiriJeep  
#5 Odesláno : středa 29. října 2014 19:39:38(UTC)
JiriJeep

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 13.06.2014(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Praha

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Zdar chlapi, vím že jsem novej tak třeba něco nového zajímavého přinesu........


Jsem strojař a něco "málo" o svařování vím a znám....... Vyrobil jsem několik kilometrů nerezového ale i obyčejného zábradlí, vyvařil několik aut a trošku se tím i živím............

Z principu svařování CO2 je samozřejmě velmi pohodlné, rychlé a bezproblémové....ALE.... Jak už to tak bývá.... to "ale" je docela velké....... Ale je docela problematické to popisovat..... Víceméně - CO2 na auto téměř nepatří......................... Lepší je to při pivku vysvětlit.... Ale kdyby byl zájem, rád všechny použitelné metody popíšu, akorát to bude zpráva velmi velmi dlouhá...........................Slinttt


Offline MartinG  
#6 Odesláno : středa 29. října 2014 19:56:07(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Nesvařujeme reaktor atomový elektrárny, takže CO musí stačit na plechy, ne každej si může dovolit TIG a hlavně ne každej ho využije

Upraveno uživatelem středa 29. října 2014 20:01:01(UTC)  | Důvod úpravy: -

Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#7 Odesláno : středa 29. října 2014 20:31:59(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
No mě by to docela zajímalo alespon stručně proč nevyvařovat COčkem.čím tady nejlépe?
Offline Adam66  
#8 Odesláno : středa 29. října 2014 20:52:23(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Nevidim ziadny dovod preco nezvarat CO-ckom. Stare auta su robene z ocelovych plechov jak plecharina tak nosne casti. Zvar je zrovna tak dobry jak zvarane plamenom. Mal som camaro ktore som robil 8 rokov a kasna bola vyhodena poslednych 14 mesiacov u mna na dvore. Kazdy zvar osetreny odhrdzovacom, natreny polyuretanovou penetracnou farbou a nasledne zakladnou polyuretankou. A prezilo vsetko. Vodu,mraz,sneh. A ani na jednom mieste sa neobjavila hrdza!!!! To je moja osobna skusenost. Mozno nove auta sa nezvaraju CO-ckom. Asi aj tusim preco. Som zvarac 25 rokov ale neviem zvarit plech o hruke hajzloveho papiera.
Offline JiriJeep  
#9 Odesláno : čtvrtek 30. října 2014 7:39:48(UTC)
JiriJeep

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 13.06.2014(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Praha

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
JO - teď jsi to popsal velmi výstižně. Tak to je.

Problém je že CO-čkem víceméně boduješ - stejně jako jsou vyrobený auta. Jenže ty jsou sbodovaný a následně velmi dobře protikorozně ošetřený. Ponorem...A to ty doma v podstatě nikdy neuděláš.... Svar jako takovej CO-čkem je samozřejmě v pohodě, ale následné ošetření je problém.

Když dáš dva plechy k sobě a svaříš je autogenem - jsou provařený tak, že mezi nima nemůže vznikat vlhkost. /Nebo TIG-em, to taky, ale to je zbytečně drahý.../. Pak stačí ošetřit antikorozně zvenku a vše je v pohodě...
Když ale ty plechy sboduješ Co-čkem, protože svařit je kontinuálně je velmi složité a tudíž to nikdo nedělá - krom toho vařit normálním CO-čkem slabé plechy není až tak jednoduché, aby byly svařeny, provařeny, nebyly propáleny, apod., takže pak je v podstatě vše jen sbodované a tím pádem mezi nimi vzniká vlhkost - třeba jen srážením vzduchu při rozdílu teplot. Takže následné antikorozní ošetření je poměrně složité tak, aby něco vydrželo.... V podstatě se musí vše "vetřít" mezi ty plechy, což tak jednoduché není......

Pokud se tedy to ošetření udělá jak píšeš - tedy odrezovačem - dříve ještě suříkem, a následně velmi kvalitními barvami, což polyuretan rozhodně je, tak taky problém není.......Ale ze zkušenosti - tohle už pak moc lidí do tohoto konce nedotáhne, natře jen zvenku nějakým "emailem" a pak je problém..........


A jasně - další problém - dnešní auta jsou vícméně "papírový", takže zde vůbec vařit je problém... Naštěstí ale my se zabýváme ještě relativně poctivejma "plechovkama"...Slinttt
thanks 1 uživatel blahořečil JiriJeep za tento úžasný příspvěvek.
xjohny on 30.10.2014(UTC)
Offline MartinG  
#10 Odesláno : čtvrtek 30. října 2014 14:26:38(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Takže CO
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#11 Odesláno : čtvrtek 30. října 2014 20:25:47(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Hlavně ceočkem ten materiál ten materiál není tepelně tolik ovlivněnej.Hlavně je důležitý jestli sváříš plechy přesazený nebo natupo.vařím ceočkem i plamenem už 20 let.jak píše adam hlavně odrezovač.to mi poradil starej klempíř co to dělá celej život.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.