Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Krpcik  
#1 Odesláno : 21. února 2015 10:32:37(UTC)
Krpcik

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 18.8.2012(UTC)
Zpráv: 24
Bydliště: Květinov

Čus chlapi .... potřebuji zase radu. Camaro III 5.0 V8 rv.92 157kw automat
Na volnobech šlape krásně a pravidelně při zvíšení otáček se začne hádat motor jak kdyby vynechávali nejaký válce a ve vyších otáčkach to přestane a jede normálně. Přiklad klidná pohodová jízda bez problemů při předjiždení a rozjezdech z křižovatky cuká a vynechává pak se chytí a jade jak víno.
Další věc je že jsme to zjistili po natankováni na benzině shell a pak se to zhoršovalo tak jsme benzin vyčerpaly a daly jsme z benziny a cukalo dál.
Tak jsme ho chtěly dat do servisu ať najdou závadu a přestalo to, měly ho tam tři dny a nic vše ok. Po přijetí domu v pohodě a při další jizdě zase cuká . Na co se mám zaměřit a máte zkušenosti někdo se špatným benzínem ? Připadám si jak když si se mnou zase hraje. Dík za každou radu. Doprrr

Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline Bouri  
#2 Odesláno : 21. února 2015 11:11:11(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 824
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Mám momentálně podobnej problém, ale s 2.8l V6... Klidná jízda do cca 3k RPM, po přišlápnutí začne kuckat a kolem 4,5k a výš už začíná bejt klidnější.
Benzín to být může, ale i nemusí - prý by to dělalo s přidaným obsahem ethanolu (často to je u benzinek prodávajících jak N95, tak u E85), ale u mě se ethanol v nádrži nepotvrdil.

U mě je to nejspíš problém s ucpaným palivovým filtrem, ale mpůže to bejt i něco jinýho.
V mým připadě mám ještě původní palivovej filtr, tak ho budu měnit a novou zapalovací soustavu (u mě stačí jen svíčky a kabely, ostatní mám nový) a pak něco na čerpadle. Ale nemám to jak ověřit, páč ještě čekám na ND.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline Standa  
#3 Odesláno : 21. února 2015 11:24:04(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 956
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Dělá to za studena, tepla, nebo obojí? Venkovní teplota jen nízká nebo i při vyšší teplotě? Jde spotřeba nahoru? Může být v háji nějaký čidlo. Nebo třeba tlak u vstřikovačů... Zkus vysledovat, za jakých podmínek je to nejhorší.

Trochu podobnou věc jsem zažil u jinýho auta a tam byl problém v teplotním čidlu. Ale auto jen netáhlo v určitým rozsahu otáček. Vynechávání zapalování tam nebylo.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Krpcik  
#4 Odesláno : 21. února 2015 11:38:03(UTC)
Krpcik

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 18.8.2012(UTC)
Zpráv: 24
Bydliště: Květinov

No dělá to tak od teploty od 0 do +7 zatím jme neměli možnost zatím otestovat a dělalá to za studena i za tepla na tom moc nezáleží a občas bez problémů. Tolik jmse toho nenajeli tak spotrebu zatím nevím. A máme tam to jednobodové vstřikování nebo co to přesně je není tam rampa se vstřikovačema.
Offline Bouri  
#5 Odesláno : 21. února 2015 13:02:32(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 824
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Co jsem vypozoroval já, tak to dělá při jakékoli okolní teplotě i při jakékoli teplotě chladící kapaliny. Dělalo mi to ke konci létai teď v zimě.

Před týdnem v sobotu jsem se napíchnul na data z ECM a pokud se zaměřím na inkriminovaný úsek, tak jediné co se odchýlí z očekávaných hodnot, tak je snížení O2 (z 0.9 na 0.2) a kolísání teploty nasávaného vzduchu MAT (od 3 do 20°C). Bez chybových kódů.
Tady je screenshot záznamu (nahoře byly serpentýny, proto jsem jel pomalu a pak dál je dlouhá táhlá rovinka):
UserPostedImage
Všechny hodnoty jsou metrické (sekundy, km/h, RPM, °C), TPS (úroveň sešlápnutí plynového pedálu) je v %.

Upraveno uživatelem 21. února 2015 13:03:37(UTC)  | Důvod úpravy: -

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline Standa  
#6 Odesláno : 21. února 2015 14:25:50(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 956
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Problém je jednoznačně v chudé směsi. A v Bouriho případě asi bude důvod špatně spočítané množství vzduchu kvůli špatnému údaji o teplotě. U toho jednobodového vstřikování může navíc být směs nerovnoměrná. Proto to vynechává. Teď ještě zjistit, odkud má ŘJ nesmyslnou informaci.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#7 Odesláno : 21. února 2015 15:07:02(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 824
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Nebo spíš teplota vzduchu? MAT vs. MAF.
Množství vzduchu tam spadne díky tomu zakuckání a snížení výkonu (je to atmosférickej motor, ten si vzduch nasaje sám, ne je do něj natlačován). Můžu pak na další zkušební jízdě (dlouho to nepůjde, mám vyndaný zadní světla) odpojit MAT a pak MAF, co to udělá.

Jak velkej vliv na to může mít starej palivovej filtr (údajně ještě z výroby)? Dělá mi to od doby, co jsem byl v lakovně, tzn. v té vypalovací komoře to tam bylo komplet a prej to mohlo tomu filtru něco udělat. Že mi to poškodilo hadičky podtlaků a dělaj mi teď každou chvilu na připojovacích náústcích banánovej efekt, už jsem si zvykl, hadice při vhodné příležitosti vyměním.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline Krpcik  
#8 Odesláno : 21. února 2015 15:43:16(UTC)
Krpcik

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 18.8.2012(UTC)
Zpráv: 24
Bydliště: Květinov

Teď sem vyndal kabely a rozebral rozdělovač byl teda slušně prasácky zarostlej. Očistil sem vratil a jel to projed a zatim vše v pohodě. Tak nevím jestli to mohlo být ono. Ale je dost vypálenej a stejně ještě koupím nový víčko a palec
Offline Standa  
#9 Odesláno : 21. února 2015 16:21:52(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 956
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Palivový filtr by omezil průtok, takže by se to nejvíc projevilo při velkých otáčkách. A myslel jsem teplotu vzduchu. Prostě myslím, že to spíš je špatný pokyn pro vstřikování, než chyba palivového systému.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Standa  
#10 Odesláno : 21. února 2015 16:27:00(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 956
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Krpcik: souviset to může, ale podle mého je hlavní problém jinde a tohle ho jen zvyraznilo
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Krpcik  
#11 Odesláno : 21. února 2015 20:01:00(UTC)
Krpcik

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 18.8.2012(UTC)
Zpráv: 24
Bydliště: Květinov

No uvidím jak se to bude chovat dál a budu sledovat
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.