Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Spitfire  
#1 Odesláno : úterý 5. května 2015 23:00:23(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

UserPostedImage
Řešil někdo nějaké změny v podtlakovém systému u V6-ek?
Chtěl bych vyházet zbytečná kurvítka, jako jsou Air (smog) pump a Purge canister, ale nevim jestli je to dobrej nápad, špatnej nápad, nebo jakej je to vlastně nápad :D
Oboje už mám v podstatě venku a zbyly mi tam hadičky podtlaku a konektory. Bude to mít nějakej vliv na funkci když to nechám odpojené a hadičky nějakým způsobem zaslepím? Nejvíc mě samozřejmě zajímá funkce oblíbené oranžové kontrolky SES ;-)
Kde se dají pořídit vhodné hadice? Ty staré už jsou už dost spuchřelé a popraskané. V čr jsem našel jen nějaké pochybné v ještě pochybnějším tunning e-shopu za docela brutální cenu.

PS: To schéma úplně nesedí. Na mém autě je do podtalku ještě zapojenej servo motor tempomatu a "jímka" podtalku.

Dík.
UserPostedImage
Offline Standa  
#2 Odesláno : středa 6. května 2015 8:22:31(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Air pump stačí odpojit a zaslepit. Její význam je u těhle aut jen krátce po nastartování (pomáhá rychleji ohřát katalyzátor kvůli zanášení a emisím) a zpětnou vazbu jednotka nemá. Purge canister jsem v autě nechal, protože svou funkci plní. Navíc to nepřekáží ani moc neváží.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Spitfire  
#3 Odesláno : čtvrtek 7. května 2015 22:30:12(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

Katalizátor v autě nevedu, takže pujde i air pump do pryč.
Ten kanistr, jestli to dobře chápu, filtruje výpary, aby auto nesmrdělo benzínem. Mě teda benzínem smrdí dost, takže je někde chyba. Ale dám na tebe a zachovám ho...

Co ty hadice? Dají se někde rozumně koupit? Hmmm
UserPostedImage
Offline Bouri  
#4 Odesláno : pátek 8. května 2015 1:08:37(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jestli ti to v autě smrdí, tak si zkontroluj, zda ti nechybí těsnění (má tam být? už si nevzpomenu) nebo ten "O" kroužek, coby zámek palivovýho čerpadla k nádrži. Původní majitel mi tam totiž něco dělal, "O" kroužek jsem našel v kastlíku a taky mi to smrdělo; jakmile jsem dal "O" kroužek zpět na místo, tak to přestalo smrdět.

A co se týče hadic, tak já mám nějaký na palivo (maj docela tlustou stěnu), ale nevydrží, po čase jsou zase zteřelý... Ale pro začátek postačí; bohužel jsem je nekupoval, takže nevím, odkud sou.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Spitfire  
#5 Odesláno : pátek 8. května 2015 22:50:56(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

Myslíš těsnění u palivový pumpy? To musí nádrž dolu kua, ale stejně je rezavá, tak se na to asi podívám. Já sem spíš myslel jestli není chyba někde v hadicích. Dneska sem na to ale koukal a přívod z nádrže je trubkou a až odvod z kanistru je hadicí, takže tím by to být nemělo.

Já tam právě mam taky palivový hadice a sou už hodně špatný. K tomu mi zlobí volnoběh, což by udajně mohlo mít souvislost s netěsným systémem, tak se asi plácnu přes kapsu a koupim lepší silikonový...
UserPostedImage
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.