Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Cestovatel  
#26 Odesláno : sobota 23. dubna 2016 21:07:04(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
A co tohle?
UserPostedImage

Jinak jak jsem psal, čím lehčí, tím plošší křivka a rychleji dosáhneš vysokého předstihu


Tohle jsem také našel jen nerozumím jakou na ten spodní předstih tj 12° a ten horní končí u 30° kde se doporučuje 34°- 36°
Offline xjohny  
#27 Odesláno : sobota 23. dubna 2016 21:35:12(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nedělá ti to do těch 12° podtlak?

Máš víc závažíček? Někde jsem zahlédnul, že MSD má jen jedny..
Camaro se rozskočilo...
Offline Cestovatel  
#28 Odesláno : sobota 23. dubna 2016 22:40:28(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
V továrny jsou ta 2x Siver heavy podle grafu A . Dočetl jsem se že na volnoběh by předstih měl být na hranici kdy to "kope". Dám tam Silver light a blue light podle grafu E a uvidím co to udělá.
Offline Cestovatel  
#29 Odesláno : čtvrtek 28. dubna 2016 8:23:03(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
A co tohle?
UserPostedImage

Jinak jak jsem psal, čím lehčí, tím plošší křivka a rychleji dosáhneš vysokého předstihu


Tak ve finále jsem se rozhodl pro zlatou střední cestu. Kombinace pružin SILVER 1light +1heavy k tomu jsem na podtlek dal menší kroužek SILVER. Na volnoběh je předstih 12°a při 3000 ot. 27° tak uvidím co to udělá v praxi.
Offline conny  
#30 Odesláno : středa 21. února 2018 12:26:09(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
btw.
tady se bavíte o podtlakové regulaci, přitom tohle je celé odstředivá regulace rozdělovače, ne podtlaková!
Takže pozor, celá formulace je jinak:

základní předstih + podtlakový předstih + odstředivý předstih = CELKOVÝ MOŽNÝ

PODTLAK
podtlak se nastavuje - pokud jde - na šroubku středovém v jeho náústku na hadici. Případně pro jeho zvýšení se vybrousí ještě kousek v chodu zarážky - tedy ať může jít dále při podtlaku. Jinak jej moc není proč a jak nastavovat. Funguje hned od nastartování a hraje roli v nastavení základu a startování auta.

Rozdíl je ovšem, pokud zapojíte podtlak na manifold nebo ported vacuum. Oba mají dost podobný průběh, ALE ported vacuum najíždí až po "rozjezdu" auta, tedy ne na volnoběh, kdežto manifold má hned vacuum po startu. Poté jdou oba prakticky podobně v křivce.
Tedy když máte základní předstih "nahraně" pro startování motoru, možná je lepší použít ported vacuum, ať vám ještě více nepřidává.
Na druhou stranu, jak se píše, využitím manifold vacuum vstupu dochází k lepšímu spalování, více bohatá směs, moto lépe chladí při zácpách a jízdě v koloně..
Ported vacuum je pro emisní záležitosti.

ODSTŘEDIVKA
odstředivka se nastavuje a řeší se jak je uvedeno v grafech. ALE k tomu musíte mít MSD rozdělovač a kit. Kit tzv. "bushings" a dané barvy fungují tak, že na zarážky pro maximální předstih, tedy "odstředění" závaží se dají tyto podložky/návleky a dle barvy mají rozdílnou tloušťku. Tedy ramena se zastaví pokaždé na této zarážce a tím pádem se dá omezit max. předstih.
Pružinky společně s váhou závažíček řeší, jak rychle, tedy při jakých otáčkách dojde k dosažení tohoto bodu maxima.

Odstředivá regulace řeší otáčky, podtlaková regulace řeší záběr-krouticí moment.

Pakliže je auto v přeplňování, podtlak prakticky ani není potřeba, protože nemůžeme dosáhnout vysokého předstihu díky detonacím v pístech. Toto platí i při ladění v atmosféře..
Když motor "zvoní", je vysoký předstih.

Nejlepší výsledky pro nejvyšší krouťák jsou v režimu, kdy motor nejde zatepla prakticky nastartovat. Zastudena je to OK. Zatepla se trápí startér, motor se cuká než chytne.

Toto jde pořešit buď samostatným startovacím spínačem, kdy roztočíme startér, ale nefunguje zapalování a teprve otočením klíčku dojde k zapalování směsi nebo pořízením HEI modulu do rozdělovače z TransAmu 301T 79, který lze přepnout a sníží předstih o 10 stupňů. Nebo koupí celého modulu MSD na zapalování, ale to je celkem ranec.

Tedy nastavením motoru "nahranu" pro start dosáhnu nejlepších parametrů pro krouticí moment dole. K tomu ale musím upravit i náběh odstředivé regulace a dostat max. předstih v čase a tak, jak potřebuji..

howgh

Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.