Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline cerkasy  
#1 Odesláno : 29. září 2016 13:47:45(UTC)
cerkasy
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.9.2016(UTC)
Zpráv: 7
Bydliště: Vrchlabí

Zdravím všechny. jsem tady nový,mám Chevrolet Caprice 1979 5,7 po komplet renovaci. Motor jsem generálkoval komplet vše nové a teď bych chtěl dávat nový vršek Nové válečkové vahadla+17/6 štefty. originál mám 3/8 lisované do hlavy. Něco jsem už na US fórech vykoumal ale jestli s tím má tady už někdo zkušenosti
budu rád za každou radu. Jinak jsem automechanik takže není problém Díky moc .

Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline xjohny  
#2 Odesláno : 29. září 2016 14:51:10(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Ahoj, vítám. Než se někdo poptá na detaily - to chceš dávat na originální hlavy z toho motoru?
Camaro se rozskočilo...
Offline cerkasy  
#3 Odesláno : 29. září 2016 15:04:04(UTC)
cerkasy
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.9.2016(UTC)
Zpráv: 7
Bydliště: Vrchlabí

Ano budu nechávat origo hlavy.Píší že nálitky na štefty snížit o 8 mm vyřezat závity. Vše mám koupené vahadla, štefty i vysoké víka ventilů. Jde mi o to ,jestli těch 8mm je správná míra.Jinak hlavy jsem kopmletně dělal.A dík za odpověď.
Offline Cestovatel  
#4 Odesláno : 29. září 2016 21:26:06(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.8.2009(UTC)
Zpráv: 767
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 14-krát v 14 příspěvcích
Zdravím a musím přidat moji zkušenost s vahadly. Chtěl jsem motoru pomoct a koupil vahadla s válečky a nebylo to dobře u tří ventilů opakovaně došlo k tomu, že váleček se posunul mimo ventil a došlo z boku k otlačení dosedací plochy dříku ventilu. Přesnost vedení zdvihací tyčky závisí na přesnosti odlití vodicí díry v hlavě. Tak jsem zase všechna vahadla vyměnil za původní bez válečků zato s prolisy pro boční vedení.
Offline cerkasy  
#5 Odesláno : 30. září 2016 12:18:39(UTC)
cerkasy
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.9.2016(UTC)
Zpráv: 7
Bydliště: Vrchlabí

Nechával jsi 3/8 stefty nebo 14/7? Já boční vedeni mám. Jde mi o to jestli si musel snižovat nálitky nebo ne. Protože u 14/7 se snižovat musí. Dík.
Offline Cestovatel  
#6 Odesláno : 30. září 2016 18:53:35(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.8.2009(UTC)
Zpráv: 767
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 14-krát v 14 příspěvcích
Ne nic jsem neupravoval. Při dotažení vahadla závit šteftu koukal cca 3 až 5 závitů z matice.
Offline cerkasy  
#7 Odesláno : 3. října 2016 7:51:02(UTC)
cerkasy
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.9.2016(UTC)
Zpráv: 7
Bydliště: Vrchlabí

No já to zkusím amíkům to funguje hodně si to chválí tak uvidíme. Až to bude makat ,tak se ozvu a dám sem přesný postup úpravy.
Jinak dík.
Offline tomcat1  
#8 Odesláno : 3. října 2016 16:19:13(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 31.3.2009(UTC)
Zpráv: 551
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Napsal: Cestovatel Přejít na citovaný příspěvek
Zdravím a musím přidat moji zkušenost s vahadly. Chtěl jsem motoru pomoct a koupil vahadla s válečky a nebylo to dobře u tří ventilů opakovaně došlo k tomu, že váleček se posunul mimo ventil a došlo z boku k otlačení dosedací plochy dříku ventilu. Přesnost vedení zdvihací tyčky závisí na přesnosti odlití vodicí díry v hlavě. Tak jsem zase všechna vahadla vyměnil za původní bez válečků zato s prolisy pro boční vedení.


Dufam ze pri tejto uprave si zaroven zvacsil aj vodiace diery v hlave! Inac sa to cele bude priecit a namahat ak to je vedene tyckou a sucasne vystupkami na vahadle a tieto veci niesu v osi...
Offline tomcat1  
#9 Odesláno : 3. října 2016 16:21:12(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 31.3.2009(UTC)
Zpráv: 551
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Napsal: cerkasy Přejít na citovaný příspěvek
No já to zkusím amíkům to funguje hodně si to chválí tak uvidíme. Až to bude makat ,tak se ozvu a dám sem přesný postup úpravy.
Jinak dík.


Ja mam rollerove vahadla na novsom smallblocku LT1. Tie maju valceky s bocnym vedenim podla drieku ventilu a nie podla tycky takze su pekne vystredene.
Offline cerkasy  
#10 Odesláno : 4. října 2016 11:47:05(UTC)
cerkasy
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.9.2016(UTC)
Zpráv: 7
Bydliště: Vrchlabí

Díky za radu. Hlavy mám dole sfrézuji nálitky a až to budu skládat tak si vyměřím osu tyčky a vahadla. Jinak mám také válečkové rollery s bočním vedením uvidíme. To musí chodit.

Upraveno uživatelem 4. října 2016 11:47:38(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline cerkasy  
#11 Odesláno : 17. října 2016 20:45:30(UTC)
cerkasy
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.9.2016(UTC)
Zpráv: 7
Bydliště: Vrchlabí

Tak pánové složeno sestaveno a super! Motor se stišil o 20% jde rychleji do otáček,pocitově se úplně zklidnil.Materiál mě vyšel asi na 3500 kč Rollery, štefty,těsnění. Práce na frézování+závity 1500 kč
Takže se to vyplatilo. Kdyby měl někdo zájem mohu poslat komplet celou úpravu.
Offline xjohny  
#12 Odesláno : 18. října 2016 6:17:07(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Gratuluji :)
Ale dotaz - nejdou na origo stefty nasadit jiná vahadla která nepotřebují tu strojní úpravu?
Která jsi přesně použil?
Camaro se rozskočilo...
Offline cerkasy  
#13 Odesláno : 18. října 2016 8:21:27(UTC)
cerkasy
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.9.2016(UTC)
Zpráv: 7
Bydliště: Vrchlabí

Originál nalisované štefty jsou 3/8 a já použil silnější 7/16 které jsou našroubované. Amíci nedoporučují nechávat 3/8 štefty z důvodu větší masy vahadel ale kdo ví vše mají předimenzované.Jinak se dá bez problémů koupit 3/8 sada rollerů i s maticemi se zajištěním na červíka (imbus). Ale jsem fakt spokojený vyplatilo se.
Zatím se měj.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.