Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek<123>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline conny  
#26 Odesláno : čtvrtek 11. února 2016 8:29:38(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Hochu tak to je brutus, určitě jsi zvědavý na jízdní dojmy.

Hele blbá otázka - jak se na tom mění svíčky? :-D




haha

Hele, uz jenom tim, ze tam mam ladene svody, tak je to POROD.
A ted!

ted je to horror.. :)

holt musis sundat remen, odpojit hadice od kompresoru, odsroubovat kompresor (nastesti jen na 3 sroubech) a pak mas realnou sanci..

:)
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline holanuvstatek  
#27 Odesláno : čtvrtek 11. února 2016 18:14:01(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
No a jak to jede?
thanks 1 uživatel blahořečil holanuvstatek za tento úžasný příspvěvek.
conny on 11.02.2016(UTC)
Offline conny  
#28 Odesláno : čtvrtek 11. února 2016 18:37:31(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
No a jak to jede?



Hele, jen jak mi Fiser doresi predni brzdy - jeden KOKOT mi upravil predni brzdice tak, ze mam ted auto do V.
A jen potom, co mi prestane chcat olej z poloos. Tzn. nova naprava.. Tak hned pak ti to reknu..
joooo

vlastne jeste musim udelat STK.

Takze je mozne, ze se to ani nedozvim po tom nasem STK desu od 1.1.

:)
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline conny  
#29 Odesláno : neděle 13. listopadu 2016 10:34:49(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak je to tady!!
Vcera provedeno zakladni nastaveni, at se s tim da prejet v "nejakem" rezimu a ujeto 450km!!
A vysledek? MASAKR

Nejenom ze to je SAKRA poznat jak zacen tlakovat kompresor, ale super je taky fakt, ze jak se jede lehka noha, tak kompresor netlakuje, takze prakticky clovek jede stejne jako v atmosfere, akorat ze kdyz tomu da, je proste nekde jinde! A super zvuk pri razeni, presne jako v rychle a zbesile, jak upousti tlak krabice :)))

Takze mam wide oxygen sensor, budik na palubce s pomerem, mam budik tlaku nad karbcem, mam budik tlaku pod klapkou sani, edelbrock sadu na ladeni a pak trysek navic..
Kompresor blowby ventil otevira pri 0.6 baru, takze rekl bych bezpecny tlak.

Ted zacnou experimenty s ladenim trysek, pruzin atp. Nez jsme byl schopny s tim vubec neci ujet, 5x se menily metering rods a pruziny.. Ted jeste trysky a sekundarni trysky.
Pod plnou palbou to jede chude, jinak to mam bohate.Takze ladit ladit ladit :)
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Hejkal  
#30 Odesláno : neděle 13. listopadu 2016 16:02:40(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Pěknej pontiac! Taky jsme to takhle měli, předek s camara. Zážitek z jízdy musí bejt nepopsatelnej, super práce ;-)
Offline Robert  
#31 Odesláno : neděle 13. listopadu 2016 21:05:58(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Hurraa Hurraa Hurraa a to jsem tomu neveril ze to pojede blahopreju a doufam ze to uvidim v akci Slinttt Slinttt
Napsal: conny Přejít na citovaný příspěvek
Tak je to tady!!
Vcera provedeno zakladni nastaveni, at se s tim da prejet v "nejakem" rezimu a ujeto 450km!!
A vysledek? MASAKR

Nejenom ze to je SAKRA poznat jak zacen tlakovat kompresor, ale super je taky fakt, ze jak se jede lehka noha, tak kompresor netlakuje, takze prakticky clovek jede stejne jako v atmosfere, akorat ze kdyz tomu da, je proste nekde jinde! A super zvuk pri razeni, presne jako v rychle a zbesile, jak upousti tlak krabice :)))

Takze mam wide oxygen sensor, budik na palubce s pomerem, mam budik tlaku nad karbcem, mam budik tlaku pod klapkou sani, edelbrock sadu na ladeni a pak trysek navic..
Kompresor blowby ventil otevira pri 0.6 baru, takze rekl bych bezpecny tlak.

Ted zacnou experimenty s ladenim trysek, pruzin atp. Nez jsme byl schopny s tim vubec neci ujet, 5x se menily metering rods a pruziny.. Ted jeste trysky a sekundarni trysky.
Pod plnou palbou to jede chude, jinak to mam bohate.Takze ladit ladit ladit :)


Offline conny  
#32 Odesláno : pondělí 14. listopadu 2016 10:22:22(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Ahojte, hele řeším jeslti je nutné nebo ne měnit v karbci plováky z plechu za ty phenolic. Když tlačím 0.6 bar, tak prý ty plováky jsou vyráběny do tlaku 20 stop, tedy cca 6 metrů. Což odpovídá 0,6 barům resp. Mpa. A teď babo raď.. Navíc to stojí celkem balík - tak 1000 s poštou jeden a ještě se musí upravovat z Holleyho.

Ale ještě mě napadlo.. Mám tlakově regulované mechanické čerpadlo, takže jak se zvedne tlak nad karbcem, o to se zvedne tlak v palivu. Takže delta, co tlačí pumpa oproti karbci, by měla bý stejná. Kolem těch 5 PSI..

Nějaká rada? Řešit, neřešit.. ?
dík
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline holanuvstatek  
#33 Odesláno : pondělí 14. listopadu 2016 15:43:03(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Hele kdysi se dělali plováky vyplněný korkem do weberů když se experimentovalo s přeplnováním.Já bych tam udělal dírky a klidně je vypěnil a otvor zacínoval aby se to tlakem nedeformovalo.

Upraveno uživatelem pondělí 14. listopadu 2016 15:44:46(UTC)  | Důvod úpravy: -

thanks 1 uživatel blahořečil holanuvstatek za tento úžasný příspvěvek.
conny on 14.11.2016(UTC)
Offline conny  
#34 Odesláno : pondělí 14. listopadu 2016 19:12:45(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak uz konecne chapu jak to amici mysleli s tim FOAM neboli pena :)
jak rikas.. ;) dira a vypenit a zacinovat..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Cestovatel  
#35 Odesláno : pondělí 14. listopadu 2016 19:22:12(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Poznámka: Dírek víc ať má kudy utíkat vzduch :-)
thanks 1 uživatel blahořečil Cestovatel za tento úžasný příspvěvek.
conny on 14.11.2016(UTC)
Offline conny  
#36 Odesláno : pondělí 21. listopadu 2016 21:51:04(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak a ted radu.. uz tak nejak nevim kudy kam..

auto jede jako z praku, zadna prodleva, hrabe to jako prase, jede to jako raketa, ale ekonomika jde doprd..
A to neni kompresorem, ale nastavenim karbce, ktere se mi nedari nejak doladit.

Mam AFR merak, mam mereni podtlaku v motoru, tlaku nad karbcem.

Takze ladit se da, mam ladici sadu od Edlu, pak mam trysky navic jak primar tak sekundar..

ALE

PROBLEM> cruise mam bohaty.. nejak kolem 11-12:1 AFR. At delam, co delam.

IDLE vac: kolem 14 inHg, takze jaktaks asi OK vzhledem k tomu, ze vacku mam druhy stupen ostrosti.. motor se trochu trepe na volnobeh,
klidna V8 to neni a uz asi nikdy nebude :)

power mode jede podle metering rod co dam nejak mezi 13-15, hodne se to meni.. ale tohle dokazu jaks taks nastavit.

Ale at delam co delam, cruise TEN mod, ktery bude 90% casu, je proste bohaty..

nastaveno mam:

Primar tryska 0.095, mel jsem uz 0.098, ale bylo to moc bohate
Sekundar 0.101

Metering ROD: 73 42, tedy 73 cruise, 42 power. Mel jsem 75 47 - chuda v power rezimu, v cruise furt 12:1
Kdyz dam 70 37 - mam cruise nejak 10:1

Pruzina: pink nebo orange, ale vliv to moc nema..

Tak ted fakt rada: spatna velikost karbce nebo mam udelat dirku do soupat? Nekde jsem to uz videl, ze tam udelali malou dirku at jim jde vic vzduchu..

pozn: Edelbrock 600, model 1406. Edelbrock sani, vacka ladena, svody, indukcka s vyssim napetim (jiskra vpohode), rozdelovac rizeny podtlakem (predelane zavazicka a pruzinky na mensi predstih nahore), kompresor tlaci odspodu 0.5 bar pri 0.6 se otevira..

Dik

Upraveno uživatelem pondělí 21. listopadu 2016 21:53:34(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Standa  
#37 Odesláno : úterý 22. listopadu 2016 10:18:07(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Menší trysku pro primár nemáš? Nebo zkusit snížit trochu hladinu v plovákový komoře? Ale je to jen nápad, zkušenosti s přeplňováním nemám.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline holanuvstatek  
#38 Odesláno : středa 23. listopadu 2016 17:46:39(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Jak píše standa zkusil bych snížit hladinu a pak bych zkusil samozřejmě dát co nejmenší trysky na primár a ještě vyzkoušej dát ty pružinky ůplně pryč at si ty jehly sedí tím velkým průměrem v trysce a uvidíš co naměříš,musíš počítat s tím že ten kompresor tam prostě tlačí neustále i při minimálním zatížení.
Offline conny  
#39 Odesláno : středa 23. listopadu 2016 20:43:05(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
JJ, zkusim..
1. Je pravda, ze jsem se nedival jaky mam podtlak na mod cruise kdyz jedu. Jestli je tam nula nebo dokonce plus, tak je to jasne.. Kompresor to pretlacil a spadl mi tam na jehle ten mensi prumer, tedy na power.. Tak uvidim, dam echo.

2. Jinak s tryskama je to divny, uz ted mam na primaru 0.95 a Edel 1406, ktery je ekonomictejsi, tedy jede v chudem rezimu, verze 1405, ma 0.98. Takze mam jeste chudsi hlavni trysku a pritom tam mam kompresor. Coz je fakt divny..

3. Taky jsem videl, ze nekdo dokonce daval kus dratu na primaru i sekundaru do odvzdusnovaciho ventilu:
http://www.thirdgen.org/...17-how-much-psi-can.html

4. Jinak jsem cetl, ze pry a to jak u tlakovanych tak i normalnich karbcu, davat podtlakovou regulaci na rozdelovac ne na vystup na rozdelovac, ale na primy podtlak tedy ten vetsi podtlak. Dokonce nektere informace uvadi, ze ten podtlak na rozdelovac je urceny pro auta s "emisnima" normama, pokud chces mit lepsi chod motoru, das to natvrdo na hlavni podtlak a je to pro auta "bez" norem.. Zkousel to nekdo? Je tam fakt rozdil v chovani predstihu. Jeste jsem to nedal, taky vyzkousim..

citace: http://www.thirdgen.org/...ne-timing-edelbrock.html

5. Jinak vystup z vika ventilu mam prozatim navolno a necpu to zpet do sani, pry to taky ovlivnuje klepani motoru - detonace, kdyz tam leti ty pary..

Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline holanuvstatek  
#40 Odesláno : čtvrtek 24. listopadu 2016 16:33:16(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Mě jeden ladič povídal že s rostoucím tlakem přeplnování by se měl předstih ještě zmenšovat, já sem si upravil podtlakovou regulaci tak že když jde do motoru tlak z přeplnování tak mi to předstih o pár stupnů sníží.
Offline conny  
#41 Odesláno : čtvrtek 24. listopadu 2016 22:46:31(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
ups.. asi mas pravdu.. podle tohoto co pise typek dokonce doporucuje prehodit pruziny na podtlakove regulaci rozdelovace a namisto podtlaku to pak tlakovat z kompresoru:

http://www.fefcholden.or...supercharge/norman5.html

I mentioned earlier that the vacuum advance mechanism has a spring which holds the plate mounting the points assembly, in a retarded position. If the spring can be put on the other side of the diaphragm it will advance instead of retard. The diaphragm can then be coupled to the pressure manifold of the supercharger so that a positive pressure in the manifold retards the spark, which of course is what is required with high manifold pressures. It is difficult to get the correct spring tension and amount of travel correctly balanced with the boost pressure. However for those interested in trying this a total movement of the plate mounting the points, in the region of six degrees of the distributor will cope with an eight pound supercharge. The distributor itself will have to be advanced about eight degrees over the normal setting to compensate for the total loss of what was formerly the vacuum advance mechanism.

Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline conny  
#42 Odesláno : pátek 25. listopadu 2016 21:58:01(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Nevali se nekomu nahodou doma trysky na edla? Potreboval bych 0.103 nebo tak neco, mam na sekundaru 0.101 a chci tam dat vic..
?

dikas
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline holanuvstatek  
#43 Odesláno : sobota 26. listopadu 2016 7:56:43(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Mám máš to ve zprávě.
Offline conny  
#44 Odesláno : sobota 8. dubna 2017 17:50:29(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Ahojte,
po urcite dobe jsem se dostal k ladeni. Te dobe se rika zima..

A po 40tem otevreni krabice a pote i rozdelani karburatoru a vymenu trysek/jehel/pruzin/nastaveni, koupeni, shaneni...
Muzu rict, ze motor je vyladen.

Finalni stav:

Edelbrock 600>
pruziny stredni
primar tryska 98, sekundar 113
jehly 7537

A/F mam mezi 12-14, v prechodech 10 nebo az 16, volnobeh 15.
Volnobeh je nic moc, trepe se to. Ale to je predstihem. Jestli ho ale dam OK, tak zase motor zacne zvonit, takze kompromis.


ale co je nejhorsi a co se dalo cekat:

Prevodovka odchazi do vecnych lovist.. KUWAAAA

timto shanim Tremec T56. Nemate nekdo??

Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline conny  
#45 Odesláno : pondělí 6. listopadu 2017 7:31:11(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Napsal: conny Přejít na citovaný příspěvek
Ahojte,
po urcite dobe jsem se dostal k ladeni. Te dobe se rika zima..

A po 40tem otevreni krabice a pote i rozdelani karburatoru a vymenu trysek/jehel/pruzin/nastaveni, koupeni, shaneni...
Muzu rict, ze motor je vyladen.

Finalni stav:

Edelbrock 600>
pruziny stredni
primar tryska 98, sekundar 113
jehly 7537

A/F mam mezi 12-14, v prechodech 10 nebo az 16, volnobeh 15.
Volnobeh je nic moc, trepe se to. Ale to je predstihem. Jestli ho ale dam OK, tak zase motor zacne zvonit, takze kompromis.


ale co je nejhorsi a co se dalo cekat:

Prevodovka odchazi do vecnych lovist.. KUWAAAA

timto shanim Tremec T56. Nemate nekdo??



PŘÍBĚH POKRAČUJE - JE TO JAKO DALLAS...


Tak tady máme další ladění:

Edelbrock 600>
pružina nejsilnější
primár trysky 98, sekundár MEGA 125 (pro Evropany - díra je 3,2mm)
jehly 7537
problém s A/F je pryč i pod WOT plný knedlík - pohodička A/F 12-13, IDLE 15-16, blbne stále cruising-bohatý, ale s tím se asi budu muset smířit. Holt to asi nebude nejúspornější auto ve své kategorii :)
Vyměněny plováky za silnější - ty originál se mi začaly deformovat tlakem

úpravy vedoucí k lepšímu chodu:

na pravé straně víka ventilů-řidič: PCV ventil a check valve přes oil catch can na separaci olejových výparů a zpět do sání na karburátoru
na levé straně: mega chyba už počátku - udělal jsem vstup na levou stranu víka ventilů přímo do cesty sání kompresoru. BLBĚ, je tam stálý podtlak, motor tedy prakticky nedýchá, protože má podtlak na obou stranách. Udělán breather a jde do sání kompresoru, ale již samostatně, hned vedle-před filtrem, ne za filtrem.
Je to poznat na hodnotě podtlaku a motor jede líp.

Kompresor rozdělán a dostal pevnou spojku namísto pružinové, která mlátila. Teď je tižší na volnoběhu bez klepání.
Pod kompresor přidělán oddělovací kryt jako tepelný štít od svodů.

Vyměněna vodní pumpa na chlazení vzduchu v kompresoru Bosch za Bilge s cca 8mi násobným průtokem. Sice je to lepší, ale ruku na vstupním potrubí člověk neudrží a na výstupním potrubí taky nic moc, cca o 10 stupňů odhad nižší teplota..

Snížen odtrh svíček na 0,7mm.

Teď si hraju s dodatečnou regulací předstihu - pružiny v rozdělovači. Regulace přes Trans AM HEI z 301Turbo funguje - při plnění mi sníží o 10 stupňů předstih.
Teď přemýšlím, že zafixuju úplně odstředivou regulaci. Problém totiž je, že když dám veliký předstih, tak je to OK, ale jakmile trochu hrábnu po plynu, tak už zvoní motor.
Ale to doladím, až půjde ven převodovka. Včera už jsem myslel, že se mi rozletí na cestě, už to není legrace.

Dnes mi dorazí Tremec TR6060 z Camara 6,2 SS 2014. Takže převodovka je nasvětě !! Další projekt: SWAP T5 na TR6060


btw.
Až to dám dokupy, tak si udělám business na rebuild kitu :) Odhad tak 150tis, ať se to zaplatí :)
Začal mi trochu kouřit motor na volnoběh, asi jsem ho načnul testováním v detonacích. Tak doufám, že to nebude na GO..

V8 zdar zdar zdar
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Jirka_z28  
#46 Odesláno : pondělí 6. listopadu 2017 8:37:58(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Když to čtu, tak mě to utvrzuje v názoru "nechat 3rd gen ve spolehlivém originálním stavu a pro lepší jízdní vlastnosti pořídit k němu 5th gen", možná to vyjde i levněji :)
Ale máš respekt a moc rád se na to auto kouknu, až se s ním předvedeš!
Offline conny  
#47 Odesláno : úterý 7. listopadu 2017 8:17:03(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Napsal: Jirka_z28 Přejít na citovaný příspěvek
Když to čtu, tak mě to utvrzuje v názoru "nechat 3rd gen ve spolehlivém originálním stavu a pro lepší jízdní vlastnosti pořídit k němu 5th gen", možná to vyjde i levněji :)
Ale máš respekt a moc rád se na to auto kouknu, až se s ním předvedeš!


no ono to třeba bude za stejné love, ale když dá 3ková gen klepec 5tkovému, to je potom teprve masakr :)
Ono jako kdo by si koupil 3,6tku že.. A navíc, 3ka vypadá líp než 5tka. A co teprve když by dala 2ková klepec 5tkové :)

Když jsem počítal výkon jen dle plnicího tlaku převodní kalkulačkou, tak jsem o cca 50% více výkonově při 8-9PSI co tam leze. Pakliže vezmu vačku, edel 600ccf, svody, edel sání, indukčku, výfuk atd. tak jsem ODHADEM někde kolem co já vím.. 250HP atmosféra no a k tomu 125 nahoru, tak cca 370-400HP. Ale to je fakt nahrubo..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Jirka_z28  
#48 Odesláno : úterý 7. listopadu 2017 12:17:07(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ale zase je smutný, když taková pěkná 3ka stojí na krajnici a pod ní louže nebo nad ní pára :)
Měl jsem možnost svoje vyměnit za stejný na pohled, ale s 5,7 s kompresorem, odladěný a asi relativně spolehlivý, zrychlení prý té 5th gen odpovídalo. Brždění už ne. Nešel jsem do toho. I tak jsem měl obavy, že by se to dřív nebo později rozsypalo, a prostě už to nebylo použitelný na běžný ježdění.
Jestli to ale chceš na sprinty a krátký výlety... a jestli máš někoho s podvalem k dispozici, tak to určitě bude zábava :)
Offline Robert  
#49 Odesláno : pondělí 13. listopadu 2017 21:16:34(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
no kdys to ctu ja tak valim oci uprime doufam ze to rozhejbes a uvidim to v akci nekde na sprintech i kdys to nevypada podle mich predstav ale to je jen vec nazoru tak drzim palce ad ti to leti a funguje to jak ma
Offline conny  
#50 Odesláno : neděle 17. prosince 2017 10:14:02(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Aktualizace:

sehnal jsem manuál převodovku 6ti stupeň. Tremec TR6060. A ta nepůjde rozbít..
Je z Viperu :)

Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
3 stránek<123>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.