Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Jirka_z28  
#26 Odesláno : 10. října 2011 11:11:03(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,175
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 16-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
no já mám v manuálech (obou, takže asi ne překlep), že se má měnit olej v difu každej rok... ale teda sám to nedělám, oleje tam mam dost a je čirej, tak taky nevidím důvod...
Offline xjohny  
#27 Odesláno : 10. října 2011 11:32:18(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,090
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 71-krát
Blahořečen: 127-krát v 108 příspěvcích
Ten můj moc čirej už není, hnědej špatně průsvitnej. A jsou v něm stopy "metalízy", takže by už byl odepsanej?
Camaro se rozskočilo...
Offline Blackwind  
#28 Odesláno : 10. října 2011 13:26:30(UTC)
Blackwind

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.3.2010(UTC)
Zpráv: 259
Bydliště: Karlovy Vary

Blahořečil: 12-krát
Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
V OM píšou "Every 12 months or 7,500 miles (12 000 km), whichever occurs first, check lubricant level."
O výměně nic, ale myslím že v Haynesovi píšou něco kolem 40 000km když jezdíš v poušti a taháš přívěs, jinak asi 60 000km.
Ještě na to doma mrknu, ale když ho vypouštíš tak ho už nevracej zpět.
Offline xjohny  
#29 Odesláno : 10. října 2011 13:34:20(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,090
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 71-krát
Blahořečen: 127-krát v 108 příspěvcích
Asi tak no...

Upraveno uživatelem 10. října 2011 13:36:07(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#30 Odesláno : 10. října 2011 13:37:15(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,576

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Tak to sem asi posral kdyz sem dal do samosvoru lepsi prevodak .
Offline Jirka_z28  
#31 Odesláno : 10. října 2011 15:24:27(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,175
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 16-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
no olej je to stejnej jako do některých typů převodovky, akorát s aditivem
Offline Bandit2  
#32 Odesláno : 6. dubna 2015 21:02:00(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 9.8.2013(UTC)
Zpráv: 359
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Nenasel jsem tady finalni rozhodnuti, ale je to hodne stary vlakno. Aby melo nejakou pointu, chci do Berusky koupit 3 litry Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140. Je to tak dobre?
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline xjohny  
#33 Odesláno : 6. dubna 2015 21:42:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,090
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 71-krát
Blahořečen: 127-krát v 108 příspěvcích
Jestli máš samosvor tak ok. Jestli ne, tak stačí 80w-90 nebo tak něco.
Camaro se rozskočilo...
Offline Bandit2  
#34 Odesláno : 6. dubna 2015 22:09:30(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 9.8.2013(UTC)
Zpráv: 359
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Jojo, podle cedulky mam LSD. A podle vrstvy rzi na poklopu s tim nikdo nikdy nic nedelal. Bal jsem se, ze zrezively srouby nepujdou povolit, ale k memu prijemnemu prekvapeni to jde. Novej poklop a tesneni uz mam. Ted jenom ten olej a nejakej ctyrhran na povoleni nalejvaciho sroubu a dalsi drobnost bude hotova Piisk
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline xjohny  
#35 Odesláno : 7. dubna 2015 8:02:12(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,090
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 71-krát
Blahořečen: 127-krát v 108 příspěvcích
Myslim, že tam přesně pásne 1/2" čudlík na ořech goly (takový ten střední).

Upraveno uživatelem 7. dubna 2015 8:03:41(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#36 Odesláno : 7. dubna 2015 9:19:23(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 925
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
To bude spíš 3/8".
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#37 Odesláno : 7. dubna 2015 9:42:20(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,090
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 71-krát
Blahořečen: 127-krát v 108 příspěvcích
Jo asi jo, prostě ten střední :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Bandit2  
#38 Odesláno : 7. dubna 2015 20:35:38(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 9.8.2013(UTC)
Zpráv: 359
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Pulku jsem vcera zkousel a byla moc velka, takze ta 3/8 by tam mela jit. Proberu supliky a urcite nejakou najdu. Diky.
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline Adam  
#39 Odesláno : 6. srpna 2017 21:56:26(UTC)
Adam
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 22.6.2017(UTC)
Zpráv: 16
Bydliště: Vysoke Myto , Hradec Kralove

Tak se příští týden chystám měnit olej v diffu a bohužel jsem začal prohlížet USA fora a truchu v tom šťourat Hmmm a našel několik zajímavých informací.

I had a Auburn in my high mileage IROC. One day I decided to change the gear oil and re-fill with synthetic (Mobile 1). I also added the additive. Within hours the Auburn started making weird noises and banging. I was sure that some part in the rear failed. Took it to my friends shop whole recommended regular 90w gear oil. After I changed the oil the noise went away in minutes and never occured again.
Point: synthetic was to thin/slick for the Auburn

tedy pokud´ budu mít typ Auburn, tak se nesmí použít syntetika ale minerál (80w-90) + přísada GM https://shop3.kts.de/?si...4157&artX=showbasket

trošku teda z toho mám nahnáno a asi to moc řeším ale nechci tam dát nic špatného a zbytečně zničit diff :-(
jinak mám v plánu dát Castrol 75w-140 LS
Offline Dědula  
#40 Odesláno : 7. srpna 2017 5:51:38(UTC)
Dědula

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 24.4.2014(UTC)
Zpráv: 418
Bydliště: Pelhřimov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Sice sem nedával aubrun, ale eaton, ale plnil olejem, co píšeš. Žádný problém, bouchání a divný zvuky se nekonaj, ve šlape a samosvor fakčí.

Upraveno uživatelem 7. srpna 2017 5:56:13(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Kenworth  
#41 Odesláno : 7. srpna 2017 13:01:27(UTC)
Kenworth
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 5.7.2017(UTC)
Zpráv: 25
Bydliště: Sokolov

Zkus se podívat tady, případně jim pošli dotaz http://www.millersoils.cz/ .
Offline Adam  
#42 Odesláno : 7. srpna 2017 21:10:11(UTC)
Adam
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 22.6.2017(UTC)
Zpráv: 16
Bydliště: Vysoke Myto , Hradec Kralove

Napsal: Dědula Přejít na citovaný příspěvek
Sice sem nedával aubrun, ale eaton, ale plnil olejem, co píšeš. Žádný problém, bouchání a divný zvuky se nekonaj, ve šlape a samosvor fakčí.


asi to tak dopadne tak,že ten Castrol zkusím a uvidím Juj
Offline Adam  
#43 Odesláno : 7. srpna 2017 21:24:35(UTC)
Adam
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 22.6.2017(UTC)
Zpráv: 16
Bydliště: Vysoke Myto , Hradec Kralove

Napsal: Kenworth Přejít na citovaný příspěvek
Zkus se podívat tady, případně jim pošli dotaz http://www.millersoils.cz/ .


tam jsem psal nedávno ohledně oleje pro motor a doporučili mě CFS 10w50 nebo CFS 10w50 NT+
já jsem zatím objednal Mobil Super 2000 X1 10W-40 API-SL (je to celkem obyč polosyntetika) ale nemám z toho dobrý pocit
s autem jezdím jen v létě a navíc to chci občas tak nějak protáhnout na okruhu popřípadě něj sprinty...
začínám uvažovat o něčem lepším Zatr!
Offline Standa  
#44 Odesláno : 8. srpna 2017 6:20:29(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 925
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Nevím, co si představuješ pod tím "lepší". 10W50 je do těhle motorů nesmysl. Já používám úplně obyč. 10W40 API SL a podle toho, co mi ukazuje tlakoměr by bylo v pohodě i z výroby doporučený 5W30. Párkrát jsem měl auto na malým okruhu a nepřišlo mi, že by se olej třeba přehříval. Zkrátka na sériovej motor zbytečný úvahy.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Adam  
#45 Odesláno : 8. srpna 2017 8:53:45(UTC)
Adam
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 22.6.2017(UTC)
Zpráv: 16
Bydliště: Vysoke Myto , Hradec Kralove

tím lepší jsem si představoval něj. s aditivy,protioděrovými přísadami a podobně
ale kašlu na to když už mám doma ten Mobil Ja nic
Offline Standa  
#46 Odesláno : 8. srpna 2017 10:27:45(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 925
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Ale množství a vlastnosti aditiv stejně podle popisu u oleje nezjistíš. Navíc aditiva vyrábějí 2 specializovaný firmy a výrobci olejů je jen překupují. Dál je to daný API a cenovou politikou. A specialisti ani nedoporučují přidávat doplňková aditiva prodávaná zvlášť.
Ale dost plevelení tohohle tématu...
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.