Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline bronek433  
#1 Odesláno : středa 9. srpna 2017 19:30:05(UTC)
bronek433
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 10.10.2013(UTC)
Zpráv: 20
Bydliště: Prerov

Blahořečil: 1-krát
Potřebuji pomoc jak nastavit rozvody
Offline xjohny  
#2 Odesláno : středa 9. srpna 2017 20:17:56(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Trojúhelníčky na sebe
Camaro se rozskočilo...
Offline bronek433  
#3 Odesláno : středa 9. srpna 2017 20:20:07(UTC)
bronek433
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 10.10.2013(UTC)
Zpráv: 20
Bydliště: Prerov

Blahořečil: 1-krát
Ahoj mám nový vše jen blok použil ale nechce se tomu do otáček xe284 Vacka a podle diagramu na superchevy by mělo být nula nula a klínek na nule ó 3 zuby v pravo
Offline bronek433  
#4 Odesláno : středa 9. srpna 2017 20:20:41(UTC)
bronek433
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 10.10.2013(UTC)
Zpráv: 20
Bydliště: Prerov

Blahořečil: 1-krát
Když tak pošli mně tel. Zítra bych zavolal děkuji
Offline xjohny  
#5 Odesláno : čtvrtek 10. srpna 2017 9:55:42(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Aha, koukám ty máš rozvody od COMP Cam, takže tam je víc možností nastavení. To je trochu vyšší dívčí, já to dělal akorát jednou a měl jsem obyč Edelbrock rozvody. Tam je jen jedna možnost. V tomhle teda asi neporadim. Ale COMP Cams píšou:

Standard Timing Location:
This is the same as original O.E.M. setting. Use keyway marked “O” and crankshaft gear tooth marked “O”.

4° Advance:
Use keyway marked “∆” (triangle) and the crankshaft gear tooth marked “∆” (triangle).
Note: The “∆” or advanced position should not be used with out degreeing the camshaft. Many camshafts have the proper advance built into the camshaft. Advancing the camshaft will reduce the intake valve to piston clearance and increase exhaust piston to valve clearance.

4° Retard:
Use keyway marked “□” (Rectangle or Square) and crankshaft gear tooth marked “□” (Rectangle or Square).
Note: The “□” or retarded position should not be used without degreeing the camshaft. Many camshafts have the proper advance built into the camshaft. Retarding the camshaft will reduce exhaust valve to piston clearance and increases intake piston to valve clearance

===
Tj. ani trojúhelníček amo čtverec by neměly být používány, aniž bys dodatečně neprovedl "degreeing" (česky nevim). To je to, jak na vačku připojíš to velký kolo stupněma a měříš nějaký úhly. Tomu já nerozumim bohužel.
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.