Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Kenworth  
#26 Odesláno : 10. srpna 2017 16:38:48(UTC)
Kenworth
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 5.7.2017(UTC)
Zpráv: 25
Bydliště: Sokolov

Včera jsem to projel trochu svižnějším tempem, s vypnutým topením a po ohřátí se teplota držela pořád 170-180, po zastavení před garáží vylezla na 190 a tam se držela. Když jsem to chcípnul, tak to zase bublalo do expanzky, ne bublinky, ale kapalina. Po vychladnutí jsem promačkal spodní hadici co vede z chladiče, a bylo vidět jak to zase tlačí do nádobky, takže to bude asi víčko jak psal Bouri o kousek výše. No jo, ale podle jakých parametrů a kde mám koupit jiný? Na netu jich je spousta, ale krom tlaku žádný další údaj. Na starým chladiči bylo 14-18, dneska mi říkal borec co repasuje chladiče, že takhle velkej motor by měl mít tak 12. Tak teď babo raď Dej buh
Offline Kenworth  
#27 Odesláno : 23. srpna 2017 16:05:58(UTC)
Kenworth
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 5.7.2017(UTC)
Zpráv: 25
Bydliště: Sokolov

Auto už jezdí, chladič chladí, takže to "lízátko" má sakra velký vliv. Cca 100 kiláků a teplota v pohodě. Bohužel, větrák pořád nespíná, takže při stání před garáží teplota na 230 a pak jsem to radši chcípnul. Včera jsem vyndal čidlo a i studené i namočené ve vroucí vodě ukazuje pořád maximální odpor. Předpokládám že se měří na těch dvou kontaktech na čidle, že to nemusí být nějak ukostřené nebo něco.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.