Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Kenworth  
#26 Odesláno : 10. srpna 2017 16:38:48(UTC)
Kenworth
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 5.7.2017(UTC)
Zpráv: 32
Bydliště: Sokolov

Blahořečen: 2-krát v 1 příspěvcích
Včera jsem to projel trochu svižnějším tempem, s vypnutým topením a po ohřátí se teplota držela pořád 170-180, po zastavení před garáží vylezla na 190 a tam se držela. Když jsem to chcípnul, tak to zase bublalo do expanzky, ne bublinky, ale kapalina. Po vychladnutí jsem promačkal spodní hadici co vede z chladiče, a bylo vidět jak to zase tlačí do nádobky, takže to bude asi víčko jak psal Bouri o kousek výše. No jo, ale podle jakých parametrů a kde mám koupit jiný? Na netu jich je spousta, ale krom tlaku žádný další údaj. Na starým chladiči bylo 14-18, dneska mi říkal borec co repasuje chladiče, že takhle velkej motor by měl mít tak 12. Tak teď babo raď Dej buh
Offline Kenworth  
#27 Odesláno : 23. srpna 2017 16:05:58(UTC)
Kenworth
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 5.7.2017(UTC)
Zpráv: 32
Bydliště: Sokolov

Blahořečen: 2-krát v 1 příspěvcích
Auto už jezdí, chladič chladí, takže to "lízátko" má sakra velký vliv. Cca 100 kiláků a teplota v pohodě. Bohužel, větrák pořád nespíná, takže při stání před garáží teplota na 230 a pak jsem to radši chcípnul. Včera jsem vyndal čidlo a i studené i namočené ve vroucí vodě ukazuje pořád maximální odpor. Předpokládám že se měří na těch dvou kontaktech na čidle, že to nemusí být nějak ukostřené nebo něco.
Offline OndraS  
#28 Odesláno : 25. srpna 2017 19:43:28(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 463
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
Ano, to provozní čidlo nemusí být kostřené. Jsem rád že jsi odhalil závadu čidla, pro sichr ale určitě zkus ještě to havarijní. Jeho tělo naopak kostřit musí. Sundej z něj drát a připoj ho na kostru, musí se rozjet ventilátor. Tohle čidlo ale ve vodě na plotně jen tak nevyzkoušíš, ukostřuje až někde kolem 116°C.
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988
Právě probíhá: renovace Zimmer Golden Spirit 1980 nr. 005.
Offline Kenworth  
#29 Odesláno : 25. srpna 2017 20:32:23(UTC)
Kenworth
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 5.7.2017(UTC)
Zpráv: 32
Bydliště: Sokolov

Blahořečen: 2-krát v 1 příspěvcích
Havarijní sem zkoušel, to funguje. Provozní sem objednal, tak už jen čekám až přijde. Mám připravený i vypínač na ruční ovládání, ale přiznám se, že se mi do auta nechce bastlit něco co tam nepatří.
Offline Bouri  
#30 Odesláno : 26. srpna 2017 9:11:57(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 802
Bydliště: takov&#225; řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Já to taky nerad dělám, abych něco dobastloval, ale využil jsem místa a přitom to nevypadá tak zle. Jak je po levé straně volantu panel na spínač mlhovek, tak já tam měl jen záslepku, tak sem ji osadil podsvětlenými vypínači a jedna z pozic mi spíná saharu.
UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
El. odskok kufru: OK
Klimatizace: WIP
Startér: Objednanej novej
Offline OndraS  
#31 Odesláno : 26. srpna 2017 12:05:30(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 463
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
No, ale zrovna u téhle funkce spoléhat na to, že nezapomeneš zapnout nějakej vypínač... stojíš v koloně, čučíš na nějakou kočku na chodníku, pak začneš přemejšlet co si dáš k večeři, pak začnou hrát nějakou dobrou písničku a najednou je ručička v červeným a ty o to ani nevíš.
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988
Právě probíhá: renovace Zimmer Golden Spirit 1980 nr. 005.
Offline Bouri  
#32 Odesláno : 26. srpna 2017 18:55:30(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 802
Bydliště: takov&#225; řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Samozřejmě to nemyslím tak, že saharu ovládá jen ten vypínač. Je to paralelně připojený k tomu nouzáku, takže buď sepne nouzák, řídící jednotka (z teplotního čidla) anebo ten vypínač.
Píšu to jako variantu toho spínání, pokud se někdo bojí, že bude přehřívat. Piisk
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
El. odskok kufru: OK
Klimatizace: WIP
Startér: Objednanej novej
Offline Kenworth  
#33 Odesláno : 27. srpna 2017 19:01:16(UTC)
Kenworth
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 5.7.2017(UTC)
Zpráv: 32
Bydliště: Sokolov

Blahořečen: 2-krát v 1 příspěvcích
Já tam mám od předchozího majitele dobastlenej vypínač na vnitřní osvětlení, tak jsem natáhnul paralelně kabel k teplotnímu čidlu a připojil na tenhle vypínač.
http://rctrucks.rajce.id...rd/#2017-08-27-0084a.jpg

Upraveno moderátorem 28. srpna 2017 6:06:12(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Kenworth  
#34 Odesláno : 12. října 2017 18:26:53(UTC)
Kenworth
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 5.7.2017(UTC)
Zpráv: 32
Bydliště: Sokolov

Blahořečen: 2-krát v 1 příspěvcích
Tak jsem dnes (ano, opravdu po více jak měsíci, bo neni čas pyčo jak říkají ostraváci) namontoval nový snímač teploty a jel jsem to vyzkoušet. Né že bych jinak nejezdil, ale v případě potřeby jsem spínal větrák ručně. Takže po dnešku větrák spíná automaticky, vyzkoušeno, po zahřátí motoru jsou otáčky volnoběhu cca 800, do teď 1100 a takový ten start kdy není auto ani teplé ani studené byl na cvrnknutí. Do teď jsem musel déle točit, nebo manuálně sepnout větrák aby si řídící jednotka myslela že je motor zahřátý. Takže mi z toho vyplývá, že tohle čidlo nejenom spouští větrák, ale také dává ŘJ info o teplotě motoru a ta podle toho upravuje vstřikování atd.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.