Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

5 stránek«<345
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Cestovatel  
#101 Odesláno : 13. října 2017 21:58:06(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.8.2009(UTC)
Zpráv: 779
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 16-krát v 16 příspěvcích
Ano mám
Offline holanuvstatek  
#102 Odesláno : 14. října 2017 17:51:26(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,655

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
je průchozí?tím to přisává vzduch a mění poměr na volnoběh.
Offline Cestovatel  
#103 Odesláno : 14. října 2017 18:45:47(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.8.2009(UTC)
Zpráv: 779
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 16-krát v 16 příspěvcích
V pondělí to překontroluju a dám vědět. Jinak díky za radu.
Offline scott67  
#104 Odesláno : 13. března 2019 16:09:27(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 141

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Je tady někdo, kdo by uměl poradit nějaké základní nastavení karburátoru? Mám tam podle všeho Holley 650 a zatím jsem moc nejezdil. Jenom skládal. Včera jsem to byl projet a svíčky byly černý jak bota. Dnes už to ani nechytlo na všechny válce, tak jsem dal nový svíčky. Taky to dost hulí. Je to moje první amerika s karburátorem a nerad bych se v tom začal rejpat nějak neodborně. Motor je 350 a je to C3 s manuálem. Jinak za plynem to celkem jde, jen to jednou střelilo do laufu. (jinak ty ulitý svíčky byly NGK, tak jsem tam dal AC, co tam patří) Za případné konstruktivní připomínky předem dík ! Scott
Offline Robert  
#105 Odesláno : 13. března 2019 20:15:27(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 3.11.2013(UTC)
Zpráv: 856
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Napsal: scott67 Přejít na citovaný příspěvek
Je tady někdo, kdo by uměl poradit nějaké základní nastavení karburátoru? Mám tam podle všeho Holley 650 a zatím jsem moc nejezdil. Jenom skládal. Včera jsem to byl projet a svíčky byly černý jak bota. Dnes už to ani nechytlo na všechny válce, tak jsem dal nový svíčky. Taky to dost hulí. Je to moje první amerika s karburátorem a nerad bych se v tom začal rejpat nějak neodborně. Motor je 350 a je to C3 s manuálem. Jinak za plynem to celkem jde, jen to jednou střelilo do laufu. (jinak ty ulitý svíčky byly NGK, tak jsem tam dal AC, co tam patří) Za případné konstruktivní připomínky předem dík ! Scott


jo mas to bohaty jsou tam dva sroubky zepredu s pruzinkou tak je povol o pul otacky a kazdej jsejne kdyz je povolujes tak pridavas vzduch tudis ochuzujes smes meli by bejt stejne vytocene
thanks 1 uživatel blahořečil Robert za tento úžasný příspvěvek.
scott67 on 13.3.2019(UTC)
Offline scott67  
#106 Odesláno : 13. března 2019 21:27:56(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 141

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Jestli myslíš ty malý mosazný na obou bocích přední komory, tak ty jsou povoleny o dva a půl otáčky. Mám tedy ještě povolit? Dohromady to bude o tři.

Upraveno uživatelem 13. března 2019 21:28:50(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Jirka_z28  
#107 Odesláno : 13. března 2019 23:08:46(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,265
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 17-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
já si hrál takhle s Edelbrockem a tam jsem měl za to, že to byly volnoběžný jehly - tedy povolováním se přidávalo palivo, ne vzduch
Co nějaký videa na youtube?
Offline scott67  
#108 Odesláno : 14. března 2019 8:18:46(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 141

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Video na Youtube hovoří povolit o jednu otáčku. Viz video čas 2:40



Je Fakt, že u některých karburátorů se tím přidává vzduch. Ale u některých zase palivo. Sakra chlopi, přece tu víme, jak to teda je !!! (já to ale nevím :-( )
Protože tam bylo dva a půl, logika mi napovídá, že palivo a že mám ubrat (video to taky říká). Ale logiku jebat. To znám. Raději to chce slovo osvícence ! Ozve se tedy nějaký ???
Offline holanuvstatek  
#109 Odesláno : 14. března 2019 9:23:46(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,655

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Jako prvni nastavis hladinu v obou komorach.krouceni sroubkama asi stacit nebude spis pretryskovat.
Offline Jirka_z28  
#110 Odesláno : 14. března 2019 9:52:59(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,265
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 17-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
rozhodně bych jako první krok nerozebíral karbec...
Scott: video ti radí 1 otáčku, máš 2,5 a je to moc bohatý -> dej tam tu 1, zkus to nahodit a uvidíš. Je to hezká hračka, tak si hraj :)
"Before installing your carburetor, you should make sure both idle mixture screws are set to full lean turned all the way in clockwise then backed out one and a half turns." - takže ano, přidávají palivo a utažený = chudá směs
thanks 1 uživatel blahořečil Jirka_z28 za tento úžasný příspvěvek.
scott67 on 14.3.2019(UTC)
Offline scott67  
#111 Odesláno : 14. března 2019 10:02:27(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 141

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Díky. Pokusím se laborovat. Již jsem tuto cestu absolvoval u různých jiných karburátorů. Mnohdy to muselo skončit koupí nového. Když nebude zbytí, co nadělám. Ale pokusit se musím. V této chvíli tam mám tu otáčku a volnoběh je dost tupej. Ono se to taky musí trocho ohřát, tak až vyleze sluníčko, tak to lehce projedu a budu laborovat.
Offline holanuvstatek  
#112 Odesláno : 15. března 2019 8:06:21(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,655

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Tema sroubkama nastavis smes na volnobeh ne na castecny a plny zatizeni..
Offline Jirka_z28  
#113 Odesláno : 15. března 2019 8:16:07(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,265
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 17-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Ale ovlivní to bohatost i dál. Aspoň u edelbrocku jo, ovlivnilo to spotřebu i o několik litrů. Zvlášť, když to měl rozhozený o tolik.
Offline scott67  
#114 Odesláno : 15. března 2019 11:48:50(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 141

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Ano, je mi jasný, že to ovlivní jenom volnoběh. Ale musím tím začít. Potom je na řadě hladina a nakonec trysky. Filtr mám novej od Wixu, takže tam problém nebude. Hladina se zdá OK. Odšroubuju kontrolní šroub a cáká ven, když lehce zatřepu autem. Uvidíme. Trysky by měly být údajně 66 vepředu a 74 vzadu. Nebo opačně? Nevíte to někdo? Nebo snad 66 až 74 všude. Ten chlápek na tom videu mele tak rychle, že mu hovno rozumím.

Upraveno uživatelem 15. března 2019 11:57:33(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Standa  
#115 Odesláno : 16. března 2019 8:29:13(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 978
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Říkal tam základní 64 na prvním stupni a 70 na druhým na obou stranách. Pro motory 200-300hp.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline scott67  
#116 Odesláno : 16. března 2019 9:52:52(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 141

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Díky za info. Půjdu to projet.
Offline holanuvstatek  
#117 Odesláno : 18. března 2019 5:26:42(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,655

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Edelbrock je jina konstrukce nez holley.
Offline scott67  
#118 Odesláno : 19. března 2019 16:57:07(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 141

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Teď jsem stejně teprve ve stadiu, kdy vyřizuju veteránský papíry. Až to bude a auto bude víc jezdit, pak se s tím seřizováním asi pohne víc. A doufám, že se to podaří. Popojížďěním po dědině toho moc nezjistím. Zatím jsem povolil šroubky o 1 a 3/4 otáčky a zdá se to lepší než 2 a půl. Ale taky je možnost, že ten karbec bude úplně rozjebanej a pak bych asi uvažoval o koupi nového kusu.

A zde se tedy naskýtá otázka pro zasvěcené. Pokud nový, jaký? Koupit origo Holley, nebo Edelbrock? Co myslíte ?
Offline fik  
#119 Odesláno : 20. března 2019 10:22:53(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,095
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
1405 Edelbrock , jednoduche funkční řešení ...



Napsal: scott67 Přejít na citovaný příspěvek
Teď jsem stejně teprve ve stadiu, kdy vyřizuju veteránský papíry. Až to bude a auto bude víc jezdit, pak se s tím seřizováním asi pohne víc. A doufám, že se to podaří. Popojížďěním po dědině toho moc nezjistím. Zatím jsem povolil šroubky o 1 a 3/4 otáčky a zdá se to lepší než 2 a půl. Ale taky je možnost, že ten karbec bude úplně rozjebanej a pak bych asi uvažoval o koupi nového kusu.

A zde se tedy naskýtá otázka pro zasvěcené. Pokud nový, jaký? Koupit origo Holley, nebo Edelbrock? Co myslíte ?


Offline Jirka_z28  
#120 Odesláno : 20. března 2019 13:09:19(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,265
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 17-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Edelbrock je jednoduchý.
Z toho plynou výhody, jako že to "nějak" bude fungovat takřka bez práce.
A taky nevýhody, jako že asi nebude fungovat tak dobře a efektivně jako pokročilejší karbec.
Když jsem ho zkusil na Camaru, výkon se nezměnil a spotřeba šla asi o 20% nahoru, tak jsem vrátil originál. Ale mohlo to být typem karbce a motoru.

Jestli ale nezjistíš vysloveně problém v tom aktuálním, zbytečně bych nový nekupoval. Měl jsi tenhle rozebraný a vyčištěný?
Offline scott67  
#121 Odesláno : 20. března 2019 17:44:25(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 141

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Ještě neměl. Teprve to mapuju. Chce to jezdit, jezdit, jezdit. A to zatím bez papírů nejde. Pak to začnu vychytávat. Ale každopádně díky za názory. Na té jednoduchosti Edelbrocku se většina vždy shoduje.
Offline kratein  
#122 Odesláno : 20. března 2019 23:27:09(UTC)
kratein
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 4.5.2013(UTC)
Zpráv: 40
Bydliště: Žď&#225;r nad S&#225;zavou

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Já jsem tam dal Demona, ale zatím nevím.Ještě jsem s tím nejel čísla mám od ledna.
Offline fik  
#123 Odesláno : 21. března 2019 10:08:28(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,095
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
samozrejme ze Demon nebo Holley je lepsi karburator, ale vyzaduje pomerne slozite nastaveni , ktere ti v CR asi nikdo neudela protoze na to nema nastroje ani zkusenosti , lepsi Edelbrock nez blbe nastaveny lepsi karbec..

pak je to o tom dat auto na valce , merit emise a bohatost , vykon motoru, ladit predstih motoru atd... akce na jeden den finnancne narocna , ale pak to dava smysl...
Offline xjohny  
#124 Odesláno : 21. března 2019 11:40:10(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,307
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 79-krát
Blahořečen: 137-krát v 118 příspěvcích
Emise "na přání" ti asi moc stanic neudělá, nevím jestli to vůbec technicky jde kvůli napojení systému na ministerstvo. Jedině na nějaký starší mašině.
EDIT: I když teď koukám, že by to asi jít mohlo. Lepší ale určitě v nějakým autoservisu než na stanici STK.

Přijde mi jednodušší vyrobit si nebo koupit přírubu za svody s vývodem na lambdu, podle toho ladit bohatost. Ideálně to nakombinovat se sprintama v Panenském Týnci, kde se dá jezdit a měřit časy celý den ;-)
https://www.summitracing.com/int/parts/avm-30-4110

Upraveno uživatelem 21. března 2019 11:44:55(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
5 stránek«<345
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.