Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline scott67  
#1 Odesláno : středa 18. října 2017 22:06:30(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Zdravím všechny. Můj dotaz směřuje ke způsobu vyjmutí vadné palivové pumpy z Firebirda 3.gen. A totiž co zvolit za postup? Rozmontovat celý zadek a vyjmout nádrž, nebo to otevřít jako konzervu z kufru a kultivovaně zavíčkovat? (viz video) Co byste zvolili vy ostatní v případě podobného problému? Máte s tím někdo už zkušenosti? Díky za info. Scott

Offline xjohny  
#2 Odesláno : čtvrtek 19. října 2017 11:54:44(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Já nevim jak je to složitý u fbodies, ale mně osobně se to řezání příčí. Měnil jsem palivovou pumpu na Blazerovi S10 a nebyl s tím žádný zásadní problém. Jen to chce trochu času. Zvedák nebo jáma dost pomůžou ;-)
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#3 Odesláno : čtvrtek 19. října 2017 14:57:14(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
ja mel uz konzervu otevrenou tak sem to trochu zkulturnil a je to lepsi nez vyndavat napravu.
Offline xjohny  
#4 Odesláno : čtvrtek 19. října 2017 15:57:28(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jestli se musí vyndavat náprava, tak bych asi taky zvážil jít tam horem...
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#5 Odesláno : čtvrtek 19. října 2017 16:50:20(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Spodem musíš sundat nápravu a vejfuk a tam to někde rozpojit.

Cesta horem je o to oproštena. Konzervová metoda má nevýhodu, že se musí říznout trubky a zpátky pak je pospojovat kratkýma hadičkama. Tak to mám já (už to tak bylo, jenom byl někdo prase a opravdu to otevřel jako konzervu). Možná že by šlo udělat větší lochnu a pak to rozpojit na tom místě kde to je spojený origoš a celý to nějak protáhnout. Té díry samotně bych se nebál, když se hezky vyřízne a udělá se jí hezkej dekl na hezký šroubky, není sím problém.
Elektrickej konektor pumpy je pod kobercem za zadním opěrátkem. Díru na pumpu udělej uprostřed (myšleno ani vlevo ani vpravo) toho plechu, s tím že začneš na té přední hraně, co se láme k opěrátku. Pak asi 20 čísel širokej (je tam podélně 2x taková zahloubená obruba, tak od ní k té druhé) a od té hrany dozadu cca 30 cm dlouhej výřez.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline scott67  
#6 Odesláno : čtvrtek 19. října 2017 18:30:54(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Díky za názory. Taky bych se asi nebránil, udělat tam kultivovanou díru s montážním deklem. Zatím to ale nehrozí, neboť profesor BOURI mi poradil (jako ostatně vždycky a tímto ho velmi blahořečím s velikým předklonem) a stačila výměna relé. (upadnul mu spínací kontakt z kotvičky) takže cvakalo, ale nespínalo. Takže opět pumpuju. :-)

Upraveno uživatelem čtvrtek 19. října 2017 22:58:19(UTC)  | Důvod úpravy: -

thanks 1 uživatel blahořečil scott67 za tento úžasný příspvěvek.
Bouri on 19.10.2017(UTC)
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.