Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek«<456
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline xjohny  
#126 Odesláno : 15. září 2015 20:36:46(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,116
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
Ať to bylo cokoliv, výsledek je poměrně nešťastný :)
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#127 Odesláno : 16. září 2015 17:01:08(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Neživí, neboj :D Živí se architekturou a projektováním v této oblasti. Tohle jsme vytáhli z depozitáře muzea s tím, že bychom to chtěli opravit, zprovoznit a zvelebit, aby to bylo k světu. Jak píše Jirka, je to na základě Mustangu, z něhož pochází budka a kus podvozku, motor, špajz a přístrojovka + nějaký tapecy. Zbytek je zblastlen ve fabrice Zimmer, USA.
Auto je skutečně hnusný, o tom sporu není, ale je hnusný tak nějak zajímavě. Je to neskutečně kyčovitý od A do Z, ale to je na tom právě to, kvůli čemu jsme se do toho pustili - je to rarita už jenom tím že to v ČR vůbec je, byť v tomhle hrozným stavu, a hlavně, ono to má poměrně zajímavou historii - první majitel toho auta totiž byl S. Stallone :)
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline xjohny  
#128 Odesláno : 16. září 2015 20:02:30(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,116
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
Nojo vrána k vráně sedá :)
Camaro se rozskočilo...
Offline Bandit2  
#129 Odesláno : 16. září 2015 21:00:36(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 9.8.2013(UTC)
Zpráv: 361
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Neživí, neboj :D Živí se architekturou a projektováním v této oblasti. Tohle jsme vytáhli z depozitáře muzea s tím, že bychom to chtěli opravit, zprovoznit a zvelebit, aby to bylo k světu. Jak píše Jirka, je to na základě Mustangu, z něhož pochází budka a kus podvozku, motor, špajz a přístrojovka + nějaký tapecy. Zbytek je zblastlen ve fabrice Zimmer, USA.
Auto je skutečně hnusný, o tom sporu není, ale je hnusný tak nějak zajímavě. Je to neskutečně kyčovitý od A do Z, ale to je na tom právě to, kvůli čemu jsme se do toho pustili - je to rarita už jenom tím že to v ČR vůbec je, byť v tomhle hrozným stavu, a hlavně, ono to má poměrně zajímavou historii - první majitel toho auta totiž byl S. Stallone :)


Je tak osklivy az je krasny. Dylka skoro 5.5 metru je uzasna. Asi ale moc nejede. Sice V8 ctyrlitr ale jak rika pan gugl jenom 115 hp. Na tak velky auto je to dost malo. Jako zvlastnost se mi ale libi :-). Jenom kdyby tak nemel ty fordovy geny Zatr!
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline MartinG  
#130 Odesláno : 17. září 2015 6:10:26(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.9.2012(UTC)
Zpráv: 2,160
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Co máte všichni proti Fordu, je to taky americká klasika, pokud se nebavíme tedy o ropáckým Focusu z EU, jinak za mě ford taky OK, tak zase neblbněme :) A Ford není jen Mustang
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Bandit2  
#131 Odesláno : 17. září 2015 20:27:02(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 9.8.2013(UTC)
Zpráv: 361
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Vzdyt je to jenom sranda. Syn ma cobru, jezdi uzasne a vsechno je ok :-)
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline OndraS  
#132 Odesláno : 2. října 2015 12:46:50(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Chlapci, čumím na internet a čumím na budík z přístrojovky a nějak se nemůžu dočumět. Přístrojouka co sehnal brácha má jako dobíjecí ukazatel ampermetr, s čímž jsem nějak nepočítal, protože dopotavaď jsem řešil jenom káry kde je voltmetr, nebo prostě kontrolka "Gen". No, samosebou mám tady všude kam dohlídnu jenom schémata pro voltmetrový zapojení, nebo pro kontrolky. Na internetu je to všechno nakreslený tak, že ten budík - myšlen ampermetr - je přímočinnej, tzn vsazenej do toho káblu co vede z altíku, prakticky tedy přes budík, podle těch schemat, teče celej dobíjecí proud. Budík má stupnici -40 0 +40 Amps, ale když ho zkouším na zdroji a zapojím třeba žárovku co žere 1,5 ampéry, budík už ukazuje třeba 5 ampér. Fakt, že se z něho nekouří, mě uklidňuje, ale mám dotaz - je to zapojený ještě paralelně s nějakým odporem malé hodnoty, nebo to prostě opravdu napřímo je, a tzn ten budík je tak nepřesnej, nebo jak teda?
Kdo najde originální schéma dvojkovýho camara ve verzi pro ampermetr, jmenuji ho šéfem všech camar na světě. Všechny schemata jsou pro voltmetr a nebo pro kontrolku. Internet je plnej schemat, všechny jsou tak jak píšu, tzn z altíku na baterku to vede přímo přes ampermetr. Jenom fakt nevím proč je tak nepřesnej (nebo je vadnej?)

Upraveno uživatelem 2. října 2015 12:49:57(UTC)  | Důvod úpravy: -

CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline xjohny  
#133 Odesláno : 2. října 2015 12:54:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,116
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
A co jsi čekal že bude ukazovat? Pokud ta žárovka měla příkon +-60W, tak to odpovídá. Nevím co znamená žárovka, co žere 1.5A, vždycky se udává výkon ne?

R = U / I
P = U * I

Ampérmetr má mít téměř nulový vnitřní odpor a jeho zařazení do obvodu (správně přímo do cesty dobíjecího kabelu) by nemělo být nijak poznat.

EDIT: http://www.nastyz28.com/.../showthread.php?t=164915
Tak je to jinak!
"The factory amp gauge isn't a true amp meter. It is a low voltage voltmeter instead that measures the difference in voltage between the two points mentioned above. You don't have to worry about it anymore than you would worry about the meter marked volts."
Jeden drát vede do relátka klaksonu a druhý na cívku startéru. Měří to rozdíl v hladinách napětí, ne proud. Nicméně doporučení je to vyhodit a nahradit Voltmetrem. Už kvůli bezpečnosti. Voltmetr je ke sledování dobíjení vždycky vhodnější. Nechci bejt ošklivej, ale jedno auto už vám shořelo.

Upraveno uživatelem 2. října 2015 13:08:49(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Karel75  
#134 Odesláno : 2. října 2015 18:07:37(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 1.3.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
A co jsi čekal že bude ukazovat? Pokud ta žárovka měla příkon +-60W, tak to odpovídá. Nevím co znamená žárovka, co žere 1.5A, vždycky se udává výkon ne?

R = U / I
P = U * I

Ampérmetr má mít téměř nulový vnitřní odpor a jeho zařazení do obvodu (správně přímo do cesty dobíjecího kabelu) by nemělo být nijak poznat.

EDIT: http://www.nastyz28.com/.../showthread.php?t=164915
Tak je to jinak!
"The factory amp gauge isn't a true amp meter. It is a low voltage voltmeter instead that measures the difference in voltage between the two points mentioned above. You don't have to worry about it anymore than you would worry about the meter marked volts."
Jeden drát vede do relátka klaksonu a druhý na cívku startéru. Měří to rozdíl v hladinách napětí, ne proud. Nicméně doporučení je to vyhodit a nahradit Voltmetrem. Už kvůli bezpečnosti. Voltmetr je ke sledování dobíjení vždycky vhodnější. Nechci bejt ošklivej, ale jedno auto už vám shořelo.


Prej nechci být ošklivej:) Kluku ošklivá!
Jinak hlasuju pro voltmetr. Jeden doma asi mám, je na něm napsaný made in Czechoslovakia (ex 120 nebo tak něco), to by se tam vyjímalo.
Offline OndraS  
#135 Odesláno : 2. října 2015 19:04:09(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Prej czechoslovakia, to je vůl :)

johnny - z elektriky mě zkoušet fakt nemusíš, neboj, na trolejbusech jí máme dost a dost :D Píšu proud, protože jsem píchl na zdroj žárovku 21W, na zdroji nastavil asi 14V a žárovka pak žrala asi 1,5 ampéry, což kupodivu celkem odpovídá ohmovýmu zákonu, že :) Ale ampérmetr z té přístrojovky, vsazenej do obvodu, ukazoval asi 5A.

Většina schemat je asi takovejchto. Ampérmetr prostě vsazenej přímo do obvodu. Akorát když ho takhle zapojím, ukazuje nějak víc než by měl, viz ta blbá žárovka. Otázkou teda je, jestli toto zapojení platí pro tenhle konkrétní ampémetr

http://www.allischalmers...loads/131/alternator.jpg

nebo pro něj platí to co popisuješ, přičemž pokud by bratr sehnal voltmetr (stejně musí sehnat tlakoměr mazání místo hodin), tak voltmetr by byl samosebou značka ideál
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Bandit2  
#136 Odesláno : 2. října 2015 19:38:33(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 9.8.2013(UTC)
Zpráv: 361
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Napsal: MartinG Přejít na citovaný příspěvek
Co máte všichni proti Fordu, je to taky americká klasika, pokud se nebavíme tedy o ropáckým Focusu z EU, jinak za mě ford taky OK, tak zase neblbněme :) A Ford není jen Mustang


Dneska jsem u benzinky potkal dva krasne vysperkovany ford capri. Dal jsem s nima rec a pak se jich zeptal, jestli budou zejtra v Letnanech. Rekli, ze ne, ze i kdyz jsou fordove tak jenom slaby V6, ze je nepovazujou za ameriky a mustangove je vedle sebe nechteji. Delaji si nejaky samostatny sraz v Modranech. Netusil jsem, ze fordaci se takhle kastujou. Kdyz jsem slysel, jak mi to rikali, bylo mi jich trochu lito. Opravdu krasny auta. Na rozloucenou mi pekne zagumovali :-)
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline xjohny  
#137 Odesláno : 2. října 2015 20:02:54(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,116
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
Napsal: Bandit2 Přejít na citovaný příspěvek
Dneska jsem u benzinky potkal dva krasne vysperkovany ford capri. Dal jsem s nima rec a pak se jich zeptal, jestli budou zejtra v Letnanech. Rekli, ze ne, ze i kdyz jsou fordove tak jenom slaby V6, ze je nepovazujou za ameriky a mustangove je vedle sebe nechteji. Delaji si nejaky samostatny sraz v Modranech. Netusil jsem, ze fordaci se takhle kastujou. Kdyz jsem slysel, jak mi to rikali, bylo mi jich trochu lito. Opravdu krasny auta. Na rozloucenou mi pekne zagumovali :-)

Však u nás se taky kastuje, spousta lidí má k modernějším "amerikám" skoro odpor. Co vím, tak pár majitelů čtyřkových Camar (navíc V6) si přijde na pokraji zájmu v rámci komunity.

Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
nebo pro něj platí to co popisuješ, přičemž pokud by bratr sehnal voltmetr (stejně musí sehnat tlakoměr mazání místo hodin), tak voltmetr by byl samosebou značka ideál

Platí nejspíš to co jsem psal v EDITu. Dva lidi tam píšou to samý, je to měřák rozdílů napětí. Čistej voltmetr je lepší volba. A tlakoměr mazání... nevim co lidi vede k tomu si tahat do palubky volej :-D Nebo je to snad řešený elektronicky?

Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#138 Odesláno : 2. října 2015 20:12:52(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Olej je jenom do čidla který ukostřuje - do tlakoměru vede tudíž pouze napájení a jeden kábl z čidla. Tady u bráchovýho auta to asi bude vhod, hodiny sice jsou krásný, ale nefakčí; strojek jsem sice schopnej nenápadně nahradit strojkem z budíku, ale je s tím hodně práce, takže náhrada hodin budíkem na tlak bude daleko lepší.
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline xjohny  
#139 Odesláno : 2. října 2015 20:58:44(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,116
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
Tak to ju, já teď nevim kde jsem to viděl, možná to nebyl budík na tlak ale na teplotu, ale vedlo to společně s olejovou hadičkou :-D
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#140 Odesláno : 3. října 2015 16:45:47(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,179
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 16-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Napsal: Bandit2 Přejít na citovaný příspěvek
Dneska jsem u benzinky potkal dva krasne vysperkovany ford capri. Dal jsem s nima rec a pak se jich zeptal, jestli budou zejtra v Letnanech. Rekli, ze ne, ze i kdyz jsou fordove tak jenom slaby V6, ze je nepovazujou za ameriky a mustangove je vedle sebe nechteji. Delaji si nejaky samostatny sraz v Modranech. Netusil jsem, ze fordaci se takhle kastujou. Kdyz jsem slysel, jak mi to rikali, bylo mi jich trochu lito. Opravdu krasny auta. Na rozloucenou mi pekne zagumovali :-)


Mně teda nepřijde divný, že na sraz Amerik Capri nepatří. Ne kvůli V6, ale kvůli tomu, že je to evropský auto. Takovej Opel Manta je taky krásnej stroj a je to GM, ale prostě to není Amerika no. Je spousta pěkných a zajímavých aut a taky jsou srazy pro všechny bez rozdílu původu. Pokud ale je sraz vymezenej pro nějaký auta, tak tam prostě patří jen auta daný kategorie/původu/věku/...
Zrovna do těch Letňan teda přijet mohli, jen by zaparkovali z druhé strany pásky a lidi by se na ně taky rádi podívali :)
Offline MartinG  
#141 Odesláno : 3. října 2015 18:17:04(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.9.2012(UTC)
Zpráv: 2,160
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Pravdu díš Jirko, plně s tebou sohlasím :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline OndraS  
#142 Odesláno : 4. října 2017 21:35:36(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Hoši. Tahám elektriku, už je to ve finále, ale potřebuju radu. Ve schematu nejsou vůbec světýlka, co svítí na nohy. Podle schematu je v autě jenom stropní světlo.
Takže jde vo to - je možný, že když je tady to Camaro socka, že po otevření dveří svítí jenom stropní lustr, páč tam jinej není?

Jak to máte ve svých 2nd Camarech?
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline xjohny  
#143 Odesláno : 5. října 2017 8:51:19(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,116
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
Já nožní světla nemám vůbec, jen stropní. Podle mě to mají jen TypeLT/Berlinetty/Z28. Tak asi jen propoj ty dráty se stropním světlem, pokud se teda spouští na dveřní čidlo. Jen se samozřejmě ujisti, že to utáhne pojistka, případně použij LED Piisk
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#144 Odesláno : 5. října 2017 14:19:26(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,591

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Já mám taky jen stropní.
Offline OndraS  
#145 Odesláno : 5. října 2017 17:09:52(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Xjohny - jo, zapojení není problém, ostatně dělám skoro odznova celou kabeláž. Jde mi jenom o to, jestli tam ty světýlka mají být. Cutlass je měl, MC je má, mý Camaro taky, takže mi přijde divný že tady to Camaro to nemá. Nicméně asi teda fakt nemá a je to tak asi originálně.
Tak díky.

Upraveno uživatelem 5. října 2017 17:11:14(UTC)  | Důvod úpravy: Pšekleb

CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline OndraS  
#146 Odesláno : 19. října 2017 15:53:11(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Standa  
#147 Odesláno : 20. října 2017 6:30:09(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 930
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Hezký to máte Hurraa K těm světýlkům: u trojek byly ty spodní světýlka jako volitelná výbava a v základu je měla jen Berlinetta. Tak bych předpokládal to samý i u dvojek.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#148 Odesláno : 20. října 2017 8:11:53(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,116
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
Gratuluju, už to žije! :-) Toto trvalo
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#149 Odesláno : 20. října 2017 14:38:15(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Standa - jo, díky za doplnění. Asi to tak bude. Rozhodl jsem se je tam nedat, nakonec. Bude to důchodcovský Camaro v sociální výbavě, tak ať se vším všudy; teda spíš bez všeho všudy :)

Johny - trvá to pravda dlouho, ale je to dano tím, že je to z totálního vraku, kterej nebyl kompletní. Taky se to vleče kvůli penězům, je to dobrá pokladnička, a hlavně se v mezidobí oživoval bouranej Cutlass (kterej pak stihl shořet, aby daroval motor a špajz do tohodle Camara), pak bratr koupil toho Linca Mark VII a pak se love zase sypaly do MonteCarla. Takže Camaro je už od začátku v pozadí, ale to neva. O co víc se to vleče, o to víc se bratr i já těšíme. Jak se to teď podaří dodělat zvenku a rozhýbat, tak přes zimu vznikne interiér, snad, a to už nemusí zavazet v garáži. Místo toho se tam na kompletní renovaci nastěhuje ten Mark VII, bratr se do toho chce pustit co nejdřív. Ať se tam ten Zimmer nebojí. Na toho se těším zase já :)
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
6 stránek«<456
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.