Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline OndraS  
#26 Odesláno : čtvrtek 11. ledna 2018 17:50:35(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Bouri - dík moc, stačí takhle. Elektronika bude stejná, jenom to bude na jiné deštičce. Taky tam mam plus, mínus a signál. Jinak kondíky co tam jsou, jsem měřil, jsou OK. Teda podle měřáku Fluke. I odpůrky. Motoreček dá-li se tak nazvat jsem zkoušel taky, on vlastně fakčí podobně jak zbylý budíky. Jde krásně.
Něco obrázků je tady, jde vidět ten tišťák., Ale jestli to dobře chápu, problém co tam popisujou, je zaseklá ručička, nikoliv "disko"ručička jak mám já.

http://www.thirdgen.org/...s/114057-tach-fixed.html

Taky jsem si myslel, jestli se nejedná o problém co měl nebožtík Cutlass. Tam byl zezadu na tišťáku jumperovej přepínač mezi V6 a V8, a tam byl přechoďák, kterej jsem tehdy proletoval natvrdo na V8 a byl pokoj. Tady u Camara ale přepínač není, takže předpokladám pro V8 jinou elektroniku, nebo nějakou úpravu na tom tišťáku, třeba změnu nějaké součastky.

No, mám v záloze víc řešení, většinou v kooperaci s Vlčákovo fajrákem. Škoda že to nende nasimulovat, ten signál je fakt zvláštní. Taťka generátor pulsů má, ale tohlo z toho nevykouzlím :)
Brácha mi objedná novou zapalovací cívku, i kdyby to tím nebylo, určitě se jako náhradní díl neztratí.

Hledá se to blbě, třeba dneska to fungovalo úplně normálně zase.

Adam - to vylítnutí ručičky na horní doraz dělá, když startuješ s vybitou baterkou. Otáčkoměr je z toho blbej a občas hodí ručičku nahoru a ona se pak snaží vrátit na nulu, ale po směru hodinových ručiček. Párkrát se mi to stalo. Stačí po nastartování protůrovat třeba na 5.000 rpm a ona se zmátoří na správnou stranu.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Bouri  
#27 Odesláno : středa 17. ledna 2018 21:26:40(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Bouri - dík moc, stačí takhle. Elektronika bude stejná, jenom to bude na jiné deštičce. Taky tam mam plus, mínus a signál. Jinak kondíky co tam jsou, jsem měřil, jsou OK. Teda podle měřáku Fluke. I odpůrky. Motoreček dá-li se tak nazvat jsem zkoušel taky, on vlastně fakčí podobně jak zbylý budíky. Jde krásně.
Něco obrázků je tady, jde vidět ten tišťák., Ale jestli to dobře chápu, problém co tam popisujou, je zaseklá ručička, nikoliv "disko"ručička jak mám já.

http://www.thirdgen.org/...s/114057-tach-fixed.html


Zkusil bych udělat tu opravu, co tam ukazují, mohlo by to třeba pomoci.
Firebirdi maj ty budíky asi jinačí, mají jen jeden čip a pak hromádku pasivních součástek. Takhle to vypadá u mě:
UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline OndraS  
#28 Odesláno : čtvrtek 18. ledna 2018 19:31:19(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Jo, stejný jak ve Vlkofajráku. Je tam proti mýmu Camaru i změna v rychloměru, kterej není lankem, ale krokovým motorkem nebo co to je.

S tím mým otáčkoměrem nevim. Dělá si to ze mě totiž srandu, minulou jízdu to nedělalo a kdyby se teď přes hromadu sněhu dalo do auta dostat a nastartovat to, tak by to bylo určo zase OK. Je to zmetek drzej :)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Bouri  
#29 Odesláno : čtvrtek 18. ledna 2018 21:06:31(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Být tebou, tak bych zkusil aplikovat tu úpravu, kterou tam zmiňují. Pokud otáčkoměr dostává prase-signál, tak ten kondenzátor by tomu mohl pomoct. Minimálně Firebirdí otáčkoměry sou i háklivý na tvar toho signálu. U Camara to asi nebude o moc rozdílnější.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline OndraS  
#30 Odesláno : pátek 19. ledna 2018 16:12:31(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No, mám objednanou novou zapalovací cívku, takže zkusím jak se to bude chovat po výměně.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#31 Odesláno : pátek 26. ledna 2018 19:40:10(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Tak samosebou už třetí den co jezdim teď do práce, to funguje bez problémů. Mě z toho klepne :D

Ale aspoň se pokazil motorek levýho okna. Teda, po úderu se rozjel, takže asi uhlíky. Už jsem se lekl, že to auto bude fungovat víc jak týden bez problémů :) ale za motorek GM nemůže, jsou z Micubiši Galant :)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Bouri  
#32 Odesláno : neděle 28. ledna 2018 23:05:03(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Ale aspoň se pokazil motorek levýho okna. Teda, po úderu se rozjel, takže asi uhlíky. Už jsem se lekl, že to auto bude fungovat víc jak týden bez problémů :) ale za motorek GM nemůže, jsou z Micubiši Galant :)


Prdlajs uhlíky, s největší pravděpodobností je tam bimetalová ochrana v tělě motorku a kontakty už jsou vypálený - u mně se to chovalo úplně stejně, prostě tam ten kontakt odejde. Jediné řešení je ten bimetal proklemovat měděným drátkem a od té doby mi to jede dokonce svižněji, než dřív. Piisk
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline OndraS  
#33 Odesláno : pondělí 29. ledna 2018 16:03:02(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No tak to je otázka, to uvidim až to rozeberu :)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Bouri  
#34 Odesláno : pondělí 29. ledna 2018 18:02:39(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
První se dá použít i měřák, až ty okýnka zdechnou - nenaměříš odpor blížící se odporu vinutí, možná ani nekonečný odpor, ale nějaké kiloohmy (v mém případě).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Podobná témata
Tachometr a otáčkoměr (Motory, výkonové úpravy)
od Rover 22 11.03.2013 18:48:03(UTC)
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.