Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline scott67  
#1 Odesláno : 16. května 2018 20:47:52(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 106

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Ahoj borci !
Mám jednoduchý dotaz. Kam mám zapojit vratnou hadici nádrže? Je to karburátorový motor 350 Cui. Mám to v Corvettě C3 a doteď tam byla PET flaška. Nenašel jsem to ani ve velmi tlustém manuálu Chevroletu 1974 a ať do toho čumím, jak chci, netuším, kam to mám zapojit. Ještě je tam samozřejmě uhlíkový filtr (vapor canister) na výpary, ale ten je mi jasný. Koupil jsem to auto s tou PETkou a hadice od prorezlé nádrže (včetně vratky)přirozeně nikam nevedly. Teď mi přišly díly z Ameriky a já tady maturuju. Nevíte někdo, jak na to? Díky za info. Scott

Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline Dědula  
#2 Odesláno : 18. května 2018 20:40:02(UTC)
Dědula

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 24.4.2014(UTC)
Zpráv: 433
Bydliště: Pelhřimov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Offline scott67  
#3 Odesláno : 18. května 2018 21:44:32(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 106

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Díky moc za snahu pomoct. Už vím, kde je zakopanej pes. Moje 350Cui má na sobě pumpu z pětilitru, která nemá vývod pro zpětné potrubí k nádrži. Takže buď musím pořídit pumpu s třemi vývody, a nebo někde nahoře u karbů udělat odbočku menšího průřezu zpět k nádrži. Tím bude zajištěno, že jehly nad plováky nebudou zatíženy velkým tlakem a taky pumpa bude pracovat plynule. Další řešení je zaslepit return line, ale to se mi jaksi nechce. Budu rád, když se ozve někdo, kdo podobný problém řešil a zdárně vyřešil.
Offline holanuvstatek  
#4 Odesláno : 19. května 2018 13:09:40(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,638

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Tu zpatecku zaslep a hotovo.
Offline holanuvstatek  
#5 Odesláno : 19. května 2018 20:14:25(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,638

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Ještě to můžeš pořešit že dáš na přívod téčko a zapojíš zpátečku tam.
Offline xjohny  
#6 Odesláno : 20. května 2018 9:39:48(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,236
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 75-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Viděl jsem i větší motory s obyčejnou mechanickou pumpou co neměla vývod na zpátečku a běhalo to. Klidně to zaslep a nech jak je.
Camaro se rozskočilo...
Offline scott67  
#7 Odesláno : 21. května 2018 14:48:38(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 106

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
V podstatě to běhá zaslepený, když to jezdí na pet flašku (né daleko) Jen jsem měl strach, aby netrpěly jehly nad plováky zbytečně vyšším tlakem. Tak díky za info. Pořeším to odbočkou menšího průřezu, než je přívod. (průměry potrubí tomu napovídají) Když to nepojede dobře, tak to zaslepím a hotovo.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.