Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek12>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline vajcner  
#1 Odesláno : 27. prosince 2015 19:46:36(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Zdravim, par mesicu mi stalo auto venku v tomhle pocasi, mokro, vlhko.. kvuli poruse starteru.
dnes sem namontoval starter ale auto nechyta, obcas skytne, 2x i bezel motor ale na volnobeh zdechl..
nenapada nekoho neco? voda v benzinu, vlhkost nekde v el. motoru... atd?

Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline xjohny  
#2 Odesláno : 27. prosince 2015 19:56:37(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,235
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 75-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Zkazeny benzin nebo navlhly rozdělovač. Koukni se jestli nemáš zkorodované kontakty v palci.
Camaro se rozskočilo...
Offline vajcner  
#3 Odesláno : 27. prosince 2015 20:01:06(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
vlhky rozdelovac, na palcich bili povlak, jako by barva, puchyrky(oprava?)
pod vickem hodne zkorodovana cast.
nalil sem 20l benzinu
Offline Bouri  
#4 Odesláno : 27. prosince 2015 20:47:39(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 824
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
vajcner: Jak jsem ti říkal po telefonu, viděl jsem tam spojitost s tímhle: http://forum.chevroletca...ts&m=40119#post40119
Asi je toho povíc...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline OndraS  
#5 Odesláno : 27. prosince 2015 21:16:08(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 559
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 13-krát v 11 příspěvcích
Uveďte mě do problému. Svítí u toho, až to na chvíli chytne, service engine? Předtím to jezdilo normálně? Není tam něco přežvejkaný vod havěti? Atd?

Začal bych u toho benálu, aktuální osobní zkušenost viz Bouriho odkaz. Dlouho točím, třeba deset vteřin, a nic. Pak zase dlouho, nic. Zkouším i několikrát zapnout zapalování tak, aby se rozjela pumpa a natlakovala to, ale nic. I jsem zkoušel na tom ventilku co je na palivové liště (u rozdělovače) odfrknout benál, jestli to tlačí, ano, tlačí. Pak zase točení, občas to jakoby během točení blafne, ale je nutno točit dál. Pak to blafe víc a víc, ale neudrží se to natolik, aby to běželo. Chytlo mě to až po dlouhým přemlouvání.

Byl jsem poučen, že z těch ekoeurosračkových benzínů se oddělí voda a něco jako líh a zůstane dole v nádrži - odtud nasává čerpadlo a tímpádem nasává skutečnou srajdu.
začni u toho benálu pokud se tak už nestalo, a pak bych bádal dál.
Jo a ještě může bejt uhnilá ta cívečka v rozdělovači, co dává do ignition control module informaci o otáčkách. Pokud nedává, motor nepálí, nebo je uhnilá tak nějak napůl a motor pálí asi jako zarezlej samopal vzor 58.
Jinak taková kontrolní otázka, co udělá camaro vzor 82 - 92, když ho ponecháme větru a dešti?
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline holanuvstatek  
#6 Odesláno : 27. prosince 2015 21:31:39(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,638

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Zdechne.
Offline xjohny  
#7 Odesláno : 27. prosince 2015 21:56:12(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,235
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 75-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Napsal: vajcner Přejít na citovaný příspěvek
vlhky rozdelovac, na palcich bili povlak, jako by barva, puchyrky(oprava?)
pod vickem hodne zkorodovana cast.
nalil sem 20l benzinu


Bílý povlak je koroze hlinikovych kontaktů, určitě obojí víčko i palec výmeň, pokud máš dojem že to nikdo před tebou dlouhou dobu nedělal. Není to nic drahýho. Některý rozdělovače jsou při korozi víc citlivý na vlhko a pak to může vynechávat.

Upraveno uživatelem 27. prosince 2015 21:56:56(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline vajcner  
#8 Odesláno : 27. prosince 2015 21:57:37(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
mrknu na to zitra..jak zjistim ze tlaci dost benalu?? ale jen vizuelne. ten ventilek u rozdelovace?? odsroubovat??
Offline vajcner  
#9 Odesláno : 27. prosince 2015 22:02:55(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
ok.... znova, pujdu na to vylucovaci metodou..
nejbeznejsi zavada tohoto problemu? urceni? ostraneni?

ps.. chci zitra jezdit. tj. nahradni dily nemam..
Offline vajcner  
#10 Odesláno : 27. prosince 2015 22:07:23(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
zkusim popsat zavadu.
auto dlouho stalo venku, co a kolik bylo v nadrzi nevim ale myslim ze jen par litru-dolil sem 20l
vycistil svicky a upravil mezery, kable sem nastrikal kontaktolem i celi rozdelovac-trochu ocistil
napojil dve baterky a zacal tocit, nekdy nic, nekdy skyta, 2x chytlo a bezelo-na volnobeh zdechlo, vyfuk bili kour.
Offline vajcner  
#11 Odesláno : 27. prosince 2015 22:10:01(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
zacal bych asi u paliva a jeho tlaku, jak poznam ze tlaci? ze neni vedeni ucpane? prosim o nejaky popis.
pak mozna rozdelovac, jak zjistim ze haze jiskru?
Offline xjohny  
#12 Odesláno : 27. prosince 2015 22:18:51(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,235
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 75-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Palivo jedině budíkem, který připojíš na palivovou lištu, pokud tam je, jinak by tam měl být nějaký kontrolní ventil. Přinejhorším ho nějak vmestnat do přívodu paliva a sledovat tlak.

Pokud máš dojem že tam nic nejde, tak to prostě někde odpoj a sleduj jak to cáká při sepnutí zapalování nebo startování.

Jiskru jednoduše - odpoj kabel od svíčky a připoj ho na svíčku venku. Sleduj jestli jiskří. Problém je, že ve válci pod kompresí to může vypadat jinak. Pak existují kalibrovaný testery zapalování, tj. specifický typy "svíček".
Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#13 Odesláno : 27. prosince 2015 22:21:17(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,235
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 75-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Taky je otázka jestli nemáš hnutý rozdělovač. Ale to asi není důvod, když to jen stálo.
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#14 Odesláno : 27. prosince 2015 22:22:18(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 559
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 13-krát v 11 příspěvcích
Já bych to viděl na ten benál. Ale mě když už to pak chytlo, tak to běželo celkem dobře, sice smrad a kouř, ale běželo a nezdechalo. A to je celkem přesně rok starej N 95 z nějaký běžný brněnský pumpy.

Jestli to pumpa natlačí, by se zjistilo měřákem právě na tom ventilku. Pokud měřák nemáš, tak jen velmi laicky, když to auto bude vyplý, a ten ventilek zmáčkneš (je to defacto autoventilek), tak z něho vytryskne na chvíli takovej gejzírek benálu.

Nemáš nějakej prehistorickej benzínovej filtr, ve kterým se právě po té době stání udělala taková ta kaše a palivo se sice natlačí, ale při běhu motoru už ten tlak nestačí? Já mám filtr relativně novej tzn asi pět let starej.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#15 Odesláno : 28. prosince 2015 9:58:53(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
filtr? ani nevim kde je? to je ten cerny valec? jak zjistim jestli je dobrej?
ten ventilek u rozdelovace je pod tlakem, kdyz jej zmacknu, strikne benzin.
test svicky? musi se ukostrit? staci polozit na kostru(cast motoru)?
Offline vajcner  
#16 Odesláno : 28. prosince 2015 10:01:05(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
rozdelovac, svicky vycisteny.. zkousel sem tocit ale ani tuk.
az prijde moje zkusim test svicky... fakt nevim:(
da se ten rozdelovac sundanim vicka, vycisteni, slozenim rozhodit zapalovani?

Upraveno uživatelem 28. prosince 2015 10:02:51(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Bouri  
#17 Odesláno : 28. prosince 2015 11:14:22(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 824
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Pokud jde s rozdělovačem otočit, tak ano. Měl by být dole utáhnut šroubem (klíč 15) proti pootočení (blbě se tam dostává).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline vajcner  
#18 Odesláno : 28. prosince 2015 11:15:23(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
nehaze jiskru.
Offline Bouri  
#19 Odesláno : 28. prosince 2015 11:20:33(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 824
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Kde jsi bral kostru? Obvykle stačí i ten hliníkovej masiv, co je nahoře vedle rozdělovače, ale kvůli oxidaci je potřeba to trochu vyčistit.

Jen se ujistím - jak vypadají tvoje svíčky, jako ta úplně vpravo nebo spíš ty vlevo?
UserPostedImage UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline vajcner  
#20 Odesláno : 28. prosince 2015 12:30:13(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
svicky jsou cerny, od oleje a sazi. kostru sem bral vsude mozne:(
Offline vajcner  
#21 Odesláno : 28. prosince 2015 12:31:27(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 8.2.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
ta vec pod vickem rozdelovace, ta civka i ty dve korunky u ni jsou silne zkorodovane.
Offline xjohny  
#22 Odesláno : 28. prosince 2015 13:17:12(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,235
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 75-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Pokud sundas jen víčko a ten palec co se točí pod ním tak zapalování nerozhodis. Důležitý je akorát neotočit celým rozdělovačem.
Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#23 Odesláno : 28. prosince 2015 13:21:39(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,235
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 75-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Takhle nějak vypadá palivový filtr, většinou umístěny někde v zadní části auta kus od nádrže. Problém bude že půjde dost špatně povolit, pokud ho nikdy nikdo neměnil. A to že je špatný pozná jen tak, že ho rozriznes :)
UserPostedImage

Upraveno uživatelem 28. prosince 2015 13:23:15(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#24 Odesláno : 28. prosince 2015 13:51:59(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 824
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Palivový filtr: Měl by se nacházet někde pod zadními sedačkami zespodu auta. Pokud se s autem zacházelo rozumně slušně, tak by mohl jít ještě povolit - můj se měnil před půl rokem a šel povolit docela pěkně (byl tam od výroby). A tekla z něj docela pěkná břečka - to všechno filtr za tu dobu zachytil.

Ke svíčkám: Zkus změřit multimetrem odpor svíček (kostra a konektor), zda něco naměříš - když jsem měl rozhozené časování (předstih), tak se mi usazoval na svíčkách karbon a svíčky šly rázem do zkratu; pomohlo použít tlakový zapalovač a ožehnout vnitřní izolátor, dokud nebyl izolátor krásně bílý.
Zkus se i podívat po kabelu ke svíčce (nebo i od zapalovací cívky k rozdělovači), zda ti někde neprobíjí na kostru (zjišťuje se nejlépe ve tmě) a případně ten kus oblepit izolačkou. Nebo jestli vůbec kabel něco vede (měl by mít pod 30k ohm).

Nějaké počtení ke svíčkám (anglicky).
UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline OndraS  
#25 Odesláno : 28. prosince 2015 23:11:29(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 559
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 13-krát v 11 příspěvcích
Ten filtr je konkrétně zespodu auta, v místě cca za levou zadní sedačkou, tzn před LZ kolem. Jak píše předseda, jde většinou španě povolit.

Ale prvotní opravdu je rozlišit, jestli auto nepálí, nebo nedává benál.
Pokud benál z ventilku stříkne a je navíc dolitej novým, asi bude fakt problém spíš v pálení, než v benzínu.
Nicméně do budoucna doporučuju ten filtr stejně vyměnit. Určitě se tím nic nezhorší.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
2 stránek12>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.