Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek12>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Z28  
#1 Odesláno : 15. srpna 2016 15:10:29(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Děkuji za informace. Že bych měl takové štěstí a byla špatná gumička v novém brzdové válci :-( , bohužel i to se může stát. Teď dohledávám nastavení předstihu rozdělovače, mám elektrické startování a nemůžu najít kolik má ukázat stupňů , když to vyblikam . Nacházím jen odkazy na koupení servisního manuálu. Jsou prosím stránky kde se dají dohledat inforámce? S mojí angličtinou mi bohužel na US fórech dochazi dech. Nasel jsem jen info k 350cui, já mám 400cui a nevím zda to bude stejné.

Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline xjohny  
#2 Odesláno : 15. srpna 2016 15:51:54(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,243
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Já bych řekl, že to bude stejný pro všechny Chevy SBC.

Na volnoběh 8-12°
v otáčkách, cca 2500-3000, odpojená podtlaková regulace (pokud ji to má) 32-36°

Upraveno uživatelem 15. srpna 2016 15:56:13(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#3 Odesláno : 15. srpna 2016 18:07:20(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,638

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Je to u všech motoru skoro stejný .Někdy je rozm...á podtlaková regulace a na volnoběh to přidává hodně předstihu pak ten motor nejde pořádně doštelovat se zapojenou podtlakovkou na volnoběh max 2O stupnů.
Offline Z28  
#4 Odesláno : 16. srpna 2016 21:27:03(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Super, diky moc. Hned jak dodělám výměnu věnce tak to zkusím poštelovat. Snad se povede a bude zas hezky bublat :-)
má smysl vracet mechanickou pumpu na benzín? Teď tam mám elektrické čerpadlo a problém je v tom , že stále tlačí když nenastartuju a začne se přelejvat karbec.
Offline xjohny  
#5 Odesláno : 17. srpna 2016 7:55:10(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,243
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Záleží jak to je udělaný, musel bys tam dodělat nějaký regulátor nebo něco, co pumpu vypne po pár vteřinách, jako to maj moderní auta.

Osobně mi přijde zbytečnost tam dávat elektriku, mechanická pumpa bez problémů zvládne i 500hp+ SBC. S přihlédnutím, o kolik věcí navíc se pak musíš postarat.
Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#6 Odesláno : 17. srpna 2016 10:56:04(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Proto bych chtěl vrátit mechanickou pumpu. Nevím zda tam dali el.čerpadlo, zda bylo mechanické v cudu nebo z jiných důvodů. Nevím co stim měli poláci v planu.
Offline xjohny  
#7 Odesláno : 17. srpna 2016 11:48:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,243
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Tak záleží jak se ti do toho chce hrabat, třeba by fakt stačilo přidat jen nějaký regulátor a bylo by hotovo. Pokud je to relativně funkční teďko...
Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#8 Odesláno : 17. srpna 2016 15:52:40(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Věnec se dnes dodělal a ladil se i předstih, ale mám podezření , že čerpadlo tlačí moc tak zkusím ten regulátor nebo slabší čerpadlo, ať se může pořádně doladit chod motoru.
Offline holanuvstatek  
#9 Odesláno : 17. srpna 2016 18:27:29(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,638

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Za mě mechaniku.
Offline Z28  
#10 Odesláno : 17. srpna 2016 20:08:25(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Poladilo se jak to nejlíp šlo. Nehadá se na volnoběch, ale bohužel při prudkém sešlapnutí se na chvilku zadusí, pouze pozvolne přidávaní. Za jízdy není čistý chod, prostě moc benzinu. Regulator dávat nebudu, zítra objednávám pumpu, než dorazí do týdne udělám jiné drobnosti. Třeba nůžkové řazení , které se dnes podělalo Doprrr .
Offline Jirka_z28  
#11 Odesláno : 18. srpna 2016 8:46:34(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,213
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 17-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Ta elektrika fakt musí být doladěná, jinak je to nebezpečný... kromě regulátoru tlaku tam musí být automatický vypnutí, jakmile se přestane točit motor.
Když je to udělaný dobře, je to příjemný (až na zvuk), hlavně po dlouhým stání. Jednodušší bude ale mechanika no.
Offline xjohny  
#12 Odesláno : 18. srpna 2016 8:49:43(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,243
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Napsal: Z28 Přejít na citovaný příspěvek
Poladilo se jak to nejlíp šlo. Nehadá se na volnoběch, ale bohužel při prudkém sešlapnutí se na chvilku zadusí, pouze pozvolne přidávaní. Za jízdy není čistý chod, prostě moc benzinu. Regulator dávat nebudu, zítra objednávám pumpu, než dorazí do týdne udělám jiné drobnosti. Třeba nůžkové řazení , které se dnes podělalo Doprrr .


Asi děláš dobře, mechanika je jednodušší a bezproblémová. Jen si zkontroluj, jestli máš za tou zátkou na bloku motoru tu tyčku co pumpuje.
Ze zvědavosti, jak je řešená ta instalace elektrický pumpy? Je strčená zeshora dovnitř nádrže nebo přidělaná zespoda?

Jo a co myslíš tím nůžkovým řazením?

Upraveno uživatelem 18. srpna 2016 8:51:15(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#13 Odesláno : 18. srpna 2016 11:05:48(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Páčka je na pumpě? , tedy na fotkách ji tam má ta pumpa. Nebo je jestě něco navíc za zátkou?
Čerpadlo je venku nad nádrží, a vše je dokonce udělané bez vracečky benzínu.
Tomu řazení tak říkám já , jsou tam oka jak od nůžek, jinak je to řazení 1,3 dopředu a 2,4 dozadu a musím u dvou kvalitu zvednout to prepakování.
Offline xjohny  
#14 Odesláno : 18. srpna 2016 11:20:04(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,243
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Páčka je na pumpě, ale myslel jsem ten "rod", co do ní pěchuje a vede nahoru k vačce. Ten by mohl být z bloku odstraněn.
https://www.summitracing...s/arp-134-8701/overview/

Tomu řazení furt nějak nerozumim, máš fotku? :-)

Upraveno uživatelem 18. srpna 2016 11:21:29(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#15 Odesláno : 18. srpna 2016 11:23:54(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Jedu se teď podívat, jen se zeptám , kdyby tam nebyla , dá se tam dat tím prostorem kde je puma?

Řazení jsem teď vyfotil a večer z PC to sem hodím.

Upraveno uživatelem 18. srpna 2016 11:38:23(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#16 Odesláno : 18. srpna 2016 12:34:04(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,243
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Jasně, jinudy se tam ani nedává. Jen se předtim maže montážní vazelínou, aby nevypadla během instalace pumpy.

A ještě jsem si vzpomněl, mezi pumpou a blokem je kovový mezikus "mounting plate". Ale snad tam bude.
UserPostedImage

Upraveno uživatelem 18. srpna 2016 12:35:55(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#17 Odesláno : 18. srpna 2016 20:36:55(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak pumpa a vše potřebné objednané, ježdění počká než tam dám mechanickou pumpu. Čerpadlo na autě nechám, pak dodělám i ten regulátor(kolik má mít tlak?) a bude to na autě jako záloha pro případ nouze :-D .

řazení
UserPostedImage
UserPostedImage

Upraveno uživatelem 18. srpna 2016 20:50:47(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#18 Odesláno : 18. srpna 2016 21:21:08(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,243
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Aha, pěkná hračka :-) Ale mně se stejně nejvíc líbí u těhle starších dvojek origo řazení, co vypadá jako forsáž v letadle.

Nevim co máš za karbec, ale třeba Edelbrocky doporučují maximální tlak 6.5psi.
Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#19 Odesláno : 19. srpna 2016 6:19:57(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Ohledně řazení, když dávám 1,2 musím zvednout ty oka, 3,4 už bez,
Na autě mám Edelbrock, teď budu zjišťovat zda je na něm vše nastavené jak má, aby trysky atd. nnedavolo moc benzinu i na karbeci.
Offline xjohny  
#20 Odesláno : 19. srpna 2016 6:49:56(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,243
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
On je v tom ctyrkvalt?
Hele, mel by sis zalozit vlastni tema o autu a trosku se o nem rozepsat. Takovych tu moc nejezdi ;)
Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#21 Odesláno : 19. srpna 2016 10:25:56(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Jj, mam tam 4kvalt. Koukal jsem , že je tu možnost zalozit vlastní téma, večer se na to vrhnu.
Offline Z28  
#22 Odesláno : 12. září 2016 20:07:11(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
na netu jsem našel pdf k edellbrock1407, ale je to obecné. jsou tam dva šrouby pro komoru 1 a komoru 2, mají tyto šrouby nějaké základní nastavení z vyroby?
Offline xjohny  
#23 Odesláno : 12. září 2016 20:11:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,243
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Já bych řekl tak 6mm od základny každej :-D

Lidi píšou 1.25 až 1.5 otáčky od utaženýho (nepřetáhnout!)
Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#24 Odesláno : 13. září 2016 19:56:40(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak auto je proti a nechce mě povozit.
Do teď to bylo docela v pohodě, ale nechat to poladit je potřeba. Zničeho nic po nastartování zdochne jako by mu došlo palivo nebo přestalo fungovat zapalování, jde hned opět nastartovat. Když se to trochu ohřeje už nezdochává. Při pomalém přidávání plynu má chvilku neklidný chod(někdy by i snad chtěl vyskočít ven jak se rozklepe), toto asi bude nejspíš předstihem. To zdochávání možná taky, nebo bordel v karbecu,přisává někde vzduch, el.zapalování, zatím to beru s nadhledem, prostě letos toho ježdění moc nebude.
Offline Robert  
#25 Odesláno : 13. září 2016 20:06:20(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 3.11.2013(UTC)
Zpráv: 799
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 18-krát v 16 příspěvcích
podle me benzin nebo svicky a koukni na kabeli jestli se ti nejakej nepropalil Eh?
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
2 stránek12>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.