Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline scott67  
#1 Odesláno : 22. září 2016 18:08:17(UTC)
scott67

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 63

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Ahoj. Jsem tu nový a tím pádem se aspoň představím. (flaška slivovice sem poslat nejde). Moje auto (firebird 86 V6 2,8) má problém se studeným startem. Po nastartování studeného motoru lítají otáčky nahoru dolů a taky to párkrát zdechne, pokud trochu nemasíruju plyn. Pak to několik mil kašle a po zahřátí jede normálně. Žě by nějaké teplotní čidlo? Mimochodem ventilátor chladiče rovněž nespíná a vaření se bráním tím, že ho spínám ručně na palubovce. Já vím, je to křeč, ale proto zde skučím, aby mi někdo poradil. Díky Scott

Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline keplink  
#2 Odesláno : 22. září 2016 18:38:42(UTC)
keplink

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 3.9.2016(UTC)
Zpráv: 173
Bydliště: Třebon

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Ty studeny starty... chytne to ale hned vid? a pak to kolísá kdyz nepřidáš tak to zdechne.. to mi delá taky mám camaro 5,0 ale stačí mi když dvakrat přidam a pak už to drží normálně... ale to asi bude normální to dělali stary motory... kdyz ti to blbne i dele nez se zahreje tak ja bych sel prvně asi po svíčkách... kompresy jsi neměřil asi co?
Offline holanuvstatek  
#3 Odesláno : 22. září 2016 18:45:13(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,602

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
On má stříkačku a ty karbenátek ne?
Offline keplink  
#4 Odesláno : 22. září 2016 18:53:31(UTC)
keplink

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 3.9.2016(UTC)
Zpráv: 173
Bydliště: Třebon

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
počekaj to je všechno jinak :D ty mas 3 gen... pardon to byla střela vedle :D
Offline Standa  
#5 Odesláno : 22. září 2016 19:15:38(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 934
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
U 2,8MPFI je v sání zvlášť vstřikovač pro studený motor. Ale důvod proč to nejde správně bude potřeba najít vylučovací metodou. Více zítra, jsem teď jen na mobilu a ani nemám nic po ruce. A odkud vůbec jsi?

Upraveno uživatelem 22. září 2016 19:18:09(UTC)  | Důvod úpravy: -

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline scott67  
#6 Odesláno : 22. září 2016 19:33:59(UTC)
scott67

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 63

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Chlapci díky za pomoc. Ano je to střik 3. gen. Jsem z Brna. Auto teprve rozhýbávám. Je to dovoz Německo. Ten ventilátor spínaný ručně mě taky docela prudí, ale nenašel jsem žádné relé k němu a u všech teplotních čidel jsem aspoň prostříkal kontakty.
Offline keplink  
#7 Odesláno : 22. září 2016 19:37:01(UTC)
keplink

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 3.9.2016(UTC)
Zpráv: 173
Bydliště: Třebon

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
ventilátor u tvého bude normálně spouštěnej termostatem ... zkoušel jsi jestli termostat vubec funguje?
Offline Standa  
#8 Odesláno : 22. září 2016 19:50:47(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 934
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Ventilátor spouští řídící jednotka podle teploty. Ale termostat tam je taky jako pojistka. Já bych začal kontrolu vyblikáním chyb. A potom prověřit čidlo teploty.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Standa  
#9 Odesláno : 22. září 2016 19:55:38(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 934
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Jinak v Brně je OndraS a Bouri. Oba jsou naši největší experti na tenhle motor. Tak je můžeš zkusit kontaktovat přes SZ.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#10 Odesláno : 22. září 2016 21:36:06(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 809
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 8-krát v 7 příspěvcích
Jak napsal Standa, zkus prvně vyblikat chyby a podle toho se dá odrazit, co všechno tomu je...
Pokud bys neznal postup pro vyblikání chyb, tak tady je pěknej návod i pro tupý: http://cs.pontiac-club.c...?select=5548#message5548
Pokud kontrolka SES nesvítí ani nebliká, ale ventilátor se rozběhl, tak zkus vyměnit žárovku. Pokud se nerozběhl ani ventilátor, tak zkontroluj propojení těch pinů A a B.

V případě potřeby tu mám diagnostiku pro tyhle motory, tak se ti na to můžu někdy podívat.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline scott67  
#11 Odesláno : 23. září 2016 8:46:26(UTC)
scott67

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 63

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Díky za nabídku. Asi bych jí využil a navštívil tě k diagnostice. Jsem teď ale v Německu, tak až dorazím, rád bych se s tebou zkontaktoval. Bude to někdy před polovinou října. Zatím díky všem za rady. Scott
Offline Bouri  
#12 Odesláno : 23. září 2016 15:40:57(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 809
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 8-krát v 7 příspěvcích
Není problém. Do Brna to mám nějakejch 25km, tak pokud by ti to nedokázalo dojet, můžu se za tebou někdy zastavit, až se vrátíš z Německa, ale nejdřív tak koncem října; mezitím si můžeš třeba vyblikat chybové kódy a můžou se tu na fóru řešit. Piisk
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline scott67  
#13 Odesláno : 23. září 2016 16:11:55(UTC)
scott67

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 63

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Zkusil jsem problikání ale bliká mi tam pořád dokola kód 12. Možná jsem něco udělal špatně, ale vzhledem k tomu, že je ten návod docela podrobný (neboli pro úplný lamy) tak bude asi chyba jinde. Teď jsem na cestách a vrátím se tak za týden. Rád bych se pak s tebou spojil (Bouri) a domluvil na tu diagnostiku. Tak mi tu nech prosím na sebe kontakt. Díky Scott
Offline Bouri  
#14 Odesláno : 23. září 2016 16:20:47(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 809
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 8-krát v 7 příspěvcích
Kód 12 to vyblikává 3x po sobě, pak další kód. Pokud to nevyblikalo nic dalšího, tak buď tam nic nenašlo nebo byla baterka připojená k autu nedávno (je potřeba tu baterku mít připojenou a mít delší chvíli nastartováno nebo to auto i ideálně projet, aby se nějaké kódy ukázaly).
Kontakt stačí tady na fóru do soukromých zpráv nebo chceš i jiný kontakt? Krom mobilu vedu už jen zprávy na Pontiac Clubu, mejl a Skype.
Teď na víkend pojedu pryč, takže tu budu ještě chvilu a pak se tu zjevím až v neděli večer; do té doby budou jakékoli další kontakty asi k ničemu. Ja nic
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline scott67  
#15 Odesláno : 23. září 2016 16:39:06(UTC)
scott67

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 63

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Jasně. Stačí mobil do soukromých zpráv. Dík...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.