Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline apolo  
#1 Odesláno : 26. prosince 2016 21:47:32(UTC)
apolo

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.7.2013(UTC)
Zpráv: 70
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Nemate nekdo na prodej karbec 600 nebo 650, pouzity ve funkcnim stavu, edel nebo holley ? ☺
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku
pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné
chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné
chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku

Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline Bouri  
#2 Odesláno : 26. prosince 2016 22:15:56(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 806
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 8-krát v 7 příspěvcích
Jeden použitej Edel (přetryskovanej na 600) by se našel. Původně jsem ho měl na autě, ale dal se slabší (na 305cui to nesedlo).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline apolo  
#3 Odesláno : 26. prosince 2016 22:33:53(UTC)
apolo

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.7.2013(UTC)
Zpráv: 70
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Kolik by jsi za neho chtel?
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku
pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné
chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné
chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku
Offline Bouri  
#4 Odesláno : 26. prosince 2016 23:02:04(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 806
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 8-krát v 7 příspěvcích
6.5tis.? Na mým autě toho moc nenajel.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline apolo  
#5 Odesláno : 26. prosince 2016 23:17:35(UTC)
apolo

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.7.2013(UTC)
Zpráv: 70
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Muzes mi jeste hodit fotecku do mejlu libatasfalt@email.cz , mrknu na neho a domluvime se... dikec
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku
pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné
chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné
chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku
Offline Bouri  
#6 Odesláno : 26. prosince 2016 23:33:39(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 806
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 8-krát v 7 příspěvcích
Napsal sem ti na mejl, snad ti to přišlo i s fotkama. Gmail mi můj e-mail odmítá... Juj
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline Hellborn  
#7 Odesláno : 27. prosince 2016 7:49:06(UTC)
Hellborn

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 20.7.2012(UTC)
Zpráv: 68
Bydliště: ČR - Olomoucko

Blahořečil: 3-krát
Jen takový offtopic...
Na své 305cui jezdíš nakonec s originálem? Nebo si šel jinou cestou?
Offline Bouri  
#8 Odesláno : 27. prosince 2016 9:57:19(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 806
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 8-krát v 7 příspěvcích
Motor se dělal jako "sportovně laděný" a očekávalo se, že se 600 to pojede lépe, ale v reálném provozu to nefungovalo podle očekávání. Koupil se 500cfm - http://www.ebay.com/itm/200720632037 - a s ním to jede mnohonásobně lípe. Piisk
Do karburátorů nejsem žádnej odborník, ale původní na ten motor to není (prý se dost obtížně nastavujou).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline xjohny  
#9 Odesláno : 27. prosince 2016 10:04:46(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,135
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
500cfm je na 305 ideální. 600cfm funguje taky bez problémů, takže je vidět že pretryskovanim se z toho asi 600cfm nestalo. Jiný trysky snad pouze mění bohatost (palivovou křivku) a ne průtok. Co to bylo původně? 750cfm?

Upraveno uživatelem 27. prosince 2016 10:16:10(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#10 Odesláno : 27. prosince 2016 10:47:29(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 806
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 8-krát v 7 příspěvcích
Jestli jsem to pochopil správně, tak 700 (prý je to tam vyraženo).
U mě to nemělo takovej výkon a ať se nastavovalo jak se nastavovalo, tak výsledek prostě nebyl a furt se s tím zápasilo.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline xjohny  
#11 Odesláno : 27. prosince 2016 11:40:29(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,135
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
On ten 700cfm, pokud se do něj nehrabe, tak bude bez problémů fungovat i na malym motoru (i když ne 100% ideálně). Problém je, že lidi si myslí, že ho přeladí, přetryskují na menší motor a timpádem rozhodí nastavení a pak už to jde od devíti k pěti. Podle mě se výměnou jehel a trysek za menší pouze ochudí směs a pak to rozhodně nemůže dobře chodit.
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#12 Odesláno : 27. prosince 2016 13:46:44(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 31.3.2009(UTC)
Zpráv: 542
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Napsal: Bouri Přejít na citovaný příspěvek
Motor se dělal jako "sportovně laděný" a očekávalo se, že se 600 to pojede lépe, ale v reálném provozu to nefungovalo podle očekávání. Koupil se 500cfm - http://www.ebay.com/itm/200720632037 - a s ním to jede mnohonásobně lípe. Piisk
Do karburátorů nejsem žádnej odborník, ale původní na ten motor to není (prý se dost obtížně nastavujou).


Presne takyto ako si kupil mam na predaj, je prakticky novy... cena 9000 korun. Pre +- seriovy smallblock je idelany.
Offline tomcat1  
#13 Odesláno : 19. ledna 2017 17:54:18(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 31.3.2009(UTC)
Zpráv: 542
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Offline keplink  
#14 Odesláno : 20. ledna 2017 18:14:25(UTC)
keplink

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 3.9.2016(UTC)
Zpráv: 172
Bydliště: Třebon

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Uz je prodany
Offline tomcat1  
#15 Odesláno : 20. ledna 2017 20:12:33(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 31.3.2009(UTC)
Zpráv: 542
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Napsal: keplink Přejít na citovaný příspěvek
Uz je prodany


?
Offline tomcat1  
#16 Odesláno : 26. ledna 2017 10:20:42(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 31.3.2009(UTC)
Zpráv: 542
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Offline Hejkal  
#17 Odesláno : 12. března 2017 18:28:23(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.3.2012(UTC)
Zpráv: 218

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Vyměním svůj novej karburátor Holley marine asi 650 cfm, el. choke, double pump. Vymění za klasický 500 - 600 cfm Holley nebo edu. Jedu na něj rok a nefunguje mi to s autem :-D

UserPostedImage
UserPostedImage

popřípadě prodám za 7 500 kč?

Upraveno uživatelem 12. března 2017 18:54:38(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline tomcat1  
#18 Odesláno : 13. března 2017 15:09:05(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 31.3.2009(UTC)
Zpráv: 542
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Napsal: Hejkal Přejít na citovaný příspěvek
Vyměním svůj novej karburátor Holley marine asi 650 cfm, el. choke, double pump. Vymění za klasický 500 - 600 cfm Holley nebo edu. Jedu na něj rok a nefunguje mi to s autem :-D

UserPostedImage
UserPostedImage

popřípadě prodám za 7 500 kč?


Ten karburator je super a vobec nevadi ze je Marine, lisi sa len tymi zahnutymi odvetraniami plavakovych komor. Kazdy karburator treba natryskovat a nakalibrovat k motoru. To chces menit karburatory dovtety kym nahodou nenajdes nejaky s ktorym to pojde? Kup si A/F ratio meter so sirokorozsahovou sondou a pustu sa do kalibrovania...
Offline holanuvstatek  
#19 Odesláno : 13. března 2017 19:03:59(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,598

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Akorát musíš do svodů navařit nátrubek na lambdasondu.
Offline Hejkal  
#20 Odesláno : 13. března 2017 19:58:55(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.3.2012(UTC)
Zpráv: 218

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Já už jsem prostě zoufalej :-D nechtěj se mi otevřít ty secundární klapky. Dal jsem tam pružinku nejmenšího odporu a furt nic. Klasickej holley si bere podtlak k tomu ovládání z předních klapek, tendle si to bere ze zadních a netušim jak si to má nasát když jsou zavřený :-D
Offline xjohny  
#21 Odesláno : 13. března 2017 21:22:07(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,135
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
Tak zásadní otázka je, jestli ten motor chce víc nebo ne :)
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#22 Odesláno : 15. března 2017 19:31:36(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,598

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Jak víš že se neotevírají?vono jestli to posuzuješ když auto stojí a jen tůruješ tak poznáš prd.jak píše tomket je to o natryskování.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Podobná témata
K: Adapter ze sani Holley na karbec Edelbrock (Bazar)
od tafna 11.11.2011 9:15:13(UTC)
Karbec nebo TPI? (Elektrika a zapalování)
od conny 25.7.2010 22:43:02(UTC)
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.