Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek«<456
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline OndraS  
#126 Odesláno : 30. července 2018 21:04:36(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 559
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 13-krát v 11 příspěvcích
Zatím si ji nech, kdoví kdy se ti bude hodit :) Jâ na to teď trochu kašlu, je to daily driver takže teď musí sloužit a není čas na nějaký velký opravy :)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Standa  
#127 Odesláno : 31. července 2018 18:07:55(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 956
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
U Fajráka jsem akorát při rychlosti 140 a víc pozoroval nárůst teploty a sepnutí sahary. Ale to může mít na svědomí tvar předku (vzduch ke chladiči jde jen spodem). Jinak táhne dobře a ani hluk není problém. Jen ten otevřenější tlumič... Motor mi táhne plynule asi do 5400ot, pak ztrácí sílu. Nejvíc jsem jel asi 170 a výkon pro zrychlení ještě byl.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Kenworth  
#128 Odesláno : 2. srpna 2018 9:39:27(UTC)
Kenworth

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 5.7.2017(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Sokolov

Blahořečen: 2-krát v 1 příspěvcích
Zase jsem trošku hnul s předstihem, tak už se to vytáčí líp, volnoběh je klidnější, ale pořád mi přijde že po těch 4500 už to netáhne. No nic, není to na závodění. Při dálničních rychlostech a ve městě se mi drží teplota okolo těch 220, na okreskách 180-200
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
6 stránek«<456
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.