Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek«<23456>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline tafna  
#76 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 14:43:04(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
zadni blatniky jsou kosmeticka zalezitost!!! nejprv musi poradne tlouct srdce Ja nic
Jířa  
#77 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 15:04:51(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tafna napsal:
zadni blatniky jsou kosmeticka zalezitost!!! nejprv musi poradne tlouct srdce Ja nic


Jo... To samé říká i můj brácha ;-)
Offline tafna  
#78 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 15:12:49(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Jo... To samé říká i můj brácha ;-)
ma pravdu! no rekni sam. ty by jsi se tesil na auto z klepirny a lakovny kdyz poradne nefunguje motor ????
Offline Adam66  
#79 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 15:35:08(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Tak v mojom pripade by som sa tesil aj z lakovne. Uz aby to bolo. Blatniky som menil ale od tej deliacej hrany dole. Tie som si vyrobil to som zvladol.
Offline sejki  
#80 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 16:06:19(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
me by se taky tohle libilo :-D http://cgi.ebay.com/ebay...cessories#ht_9692wt_1167

coz o to ja budu mit stejnej motor s rozdiem ze uz ho mam doma v garazi jen me chybej ty veci do nej :-D
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Zlumik  
#81 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 19:03:53(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

Napsal: Cá Přejít na citovaný příspěvek
No, jen věz, že jen při výměně hlav se stroker dělá blbě:-) tedy chci říct, že to není tak levné a tak lehce proveditelné...byl bych rád, že mám klasiku 350 motůrek, když bude potřeba udělá se výbrus na 355...podívej se jak dopadlo choudě Jířa, bohužel je tu vícero ovlivňujících faktorů, tedy že to dostal člověk, který moc nevěděl co to je stroker a také to tak dopadloBle



No tak dalsi nabidka je, ze mi vezmou ten muj motor a daj mi krabicovou 383 jiz hotovou......zde to bude zalezet na penezich ... no a taky se mi nechce zbavovat motoru, kterej to auto dostalo jiz pri "narozeni" Ja nic
Offline Cestovatel  
#82 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 21:25:09(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Zlumik napsal:
No tak dalsi nabidka je, ze mi vezmou ten muj motor a daj mi krabicovou 383 jiz hotovou......zde to bude zalezet na penezich ... no a taky se mi nechce zbavovat motoru, kterej to auto dostalo jiz pri "narozeni" Ja nic


Jestli chces vykon 350 HP a vic tak bych koupil novy. Nabizi se uz od USD 3500.00. Jsou plne vybaveny, otestovany a se zarukou. Doprava muze stat do 20 tis Kc. Kdyz prodas svuj stavajici, tak mas novy za hubicku.
Jířa  
#83 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 22:58:16(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak tu mám jeden problém.

Vybral jsem si tyhle hlavy
http://www.summitracing.com/parts/CCA-12318/All/

A potřeboval bych vědět jestli tam dostanu tyhle sací ventily
http://www.summitracing.com/parts/MAN-10650-1/

Výfukové jsou napsány přímo u těch hlav. S těma problém není.
http://www.summitracing.com/parts/CCA-6002-8/

A hlavně jestli nebude problém co se týče vahadel.
Ještě připomenu že mám tyhle....

UserPostedImage

Offline tafna  
#84 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 23:04:07(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tak tu mám jeden problém.

Vybral jsem si tyhle hlavy
http://www.summitracing.com/parts/CCA-12318/All/

ale to jsou ocelove hlavy ne??
Offline sejki  
#85 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 23:04:36(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tak tu mám jeden problém.

Vybral jsem si tyhle hlavy
http://www.summitracing.com/parts/CCA-12318/All/

A potřeboval bych vědět jestli tam dostanu tyhle sací ventily
http://www.summitracing.com/parts/MAN-10650-1/

Výfukové jsou napsány přímo u těch hlav. S těma problém není.
http://www.summitracing.com/parts/CCA-6002-8/

A hlavně jestli nebude problém co se týče vahadel.
Ještě připomenu že mám tyhle....



a co treba pouzit stejny hlavy ale uz osazeny? EDIT: navic si spocitej jaky budes chtit chamber, jelikoz to ti urcuje jakej budes mit kompresni pomer....

http://www.summitracing.com/parts/CCA-12322-01/

Upraveno uživatelem neděle 17. ledna 2010 23:06:35(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline sejki  
#86 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 23:05:27(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
ale to jsou ocelove hlavy ne??


to nevadi :)
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#87 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 23:07:57(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
to nevadi :)
a je v hlinikovich nejaka vyhoda? krom vahy??
Jířa  
#88 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 23:15:33(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Na to, že velká část dílů se použije ze stávajících hlav, tak je to z mého hlediska zbytečné.
Navíc mají kluci nějaký forichtuňk na snadnější zabrušování ventiů do hlav, což je podle mě nejpracnější část kompletace. Tak proto "holé" hlavy.
Jinak po tom co jsem viděl na netu fotky poškozenejch (vypálenejch) hliníkovejch hlav, tak jsem se přiklonil spíš k litině.

Upraveno uživatelem pondělí 18. ledna 2010 0:16:40(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline sejki  
#89 Odesláno : neděle 17. ledna 2010 23:53:24(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Na to, že velká část dílů se použije ze stávajících hlav, tak je to z mého hlediska zbytečné.
Navíc mají kluci nějaký forichtuňk na snadnější zabrušování ventiů do hlav, což je podle mě nejpracnější část kompletace. Tak proto "holé" hlavy.
Jinak po tom co jsem viděl na netu fotky poškozenejch (vypálenejch) hliníkovejch hlav, tak jsem se přiklonil k litině.


tak ja treba hlinikove brat budu ale to je fuk, jinak na sedla se pouziva freza
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Cestovatel  
#90 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 15:37:24(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Na to, že velká část dílů se použije ze stávajících hlav, tak je to z mého hlediska zbytečné.
Navíc mají kluci nějaký forichtuňk na snadnější zabrušování ventiů do hlav, což je podle mě nejpracnější část kompletace. Tak proto "holé" hlavy.
Jinak po tom co jsem viděl na netu fotky poškozenejch (vypálenejch) hliníkovejch hlav, tak jsem se přiklonil spíš k litině.


Jirko; byt tebou tak nez to takhle lepit jak vlastovka hnizdo tak bych ten motor co mas prodal. Nevim za kolik ale urcite by z toho bylo nejmin na pulku noveho motoru. O hlavach a jejich osazeni jak jsem pochopil nic nevis. Bude to cesta pokus omyl. Promysli to jestli to neni vyhazovani penez.
Jířa  
#91 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 16:01:46(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Jirko; byt tebou tak nez to takhle lepit jak vlastovka hnizdo tak bych ten motor co mas prodal. Nevim za kolik ale urcite by z toho bylo nejmin na pulku noveho motoru. O hlavach a jejich osazeni jak jsem pochopil nic nevis. Bude to cesta pokus omyl. Promysli to jestli to neni vyhazovani penez.


Jest pravdou že o tom nic moc extra nevím. Ale jednu hlavu jsem přeci osadil a byla to hlava ze škody 110L. A ta fungovala bezvadně. Trvalo to sice skoro celý den, hlavně zabrušování ventilů (vrtačka s hadičkou a pasta). Pružiny se nandavali v domácích podmínkách přez stojanovou vrtačku. Ale fungovala. Test těsnosti proběhl pomocí petroleje. Ani jeden ventil neprosákl Piisk
Jinak já to dělat nebudu. Budou to dělat kluci co stavěli motor Honzovi.
Baronet s Ondrou. A myslím že tihle dva ví o čem je řeč.

Upraveno uživatelem pondělí 18. ledna 2010 16:13:56(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Adam66  
#92 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 16:16:43(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Zlumik napsal:
No tak dalsi nabidka je, ze mi vezmou ten muj motor a daj mi krabicovou 383 jiz hotovou......zde to bude zalezet na penezich ... no a taky se mi nechce zbavovat motoru, kterej to auto dostalo jiz pri "narozeni" Ja nic

Zlumik, srat na motor co tam dali pri "narodeni"! To len ropna kriza z camar spravila polovicnych invalidov! Na zaciatku 70-tych to boli KONE a potom iba ponici. Preto plne chapem Jiru preco chce strokera. Ale ked sa tomu nerozumiem radsej by som volil kupit komplet. Lebo 100 ludi ma 100 chuti. A potom si vyber co je dobre a co nie. Nakonec, Jira nech sa ti to podari, koni neni nikdy dost!
Offline sejki  
#93 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 16:49:51(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Adam66 napsal:
Zlumik, srat na motor co tam dali pri "narodeni"! To len ropna kriza z camar spravila polovicnych invalidov! Na zaciatku 70-tych to boli KONE a potom iba ponici. Preto plne chapem Jiru preco chce strokera. Ale ked sa tomu nerozumiem radsej by som volil kupit komplet. Lebo 100 ludi ma 100 chuti. A potom si vyber co je dobre a co nie. Nakonec, Jira nech sa ti to podari, koni neni nikdy dost!


presne tak, poskladat motor je jedna vec, ale dat do nej ty spravny streva je alchymie.... proto je dobry hodne cist nejaky fora, nebo se podivat na ebay na par motoru ktery jsou odbrzdeny a vetsinou se u nich aji pise co v nich je, tomu bych taky veril a taky dobre si koupit knihu o chevy motorech a jejich upravach kde vetsinou je nekolik variant slozenejch motoru a muze to poskladat podle nich....

Upraveno uživatelem pondělí 18. ledna 2010 16:51:45(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Baronet74  
#94 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 16:59:59(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

sejki napsal:
a co treba pouzit stejny hlavy ale uz osazeny? EDIT: navic si spocitej jaky budes chtit chamber, jelikoz to ti urcuje jakej budes mit kompresni pomer....

http://www.summitracing.com/parts/CCA-12322-01/


vzoreček nemáš někde zašitej?

Upraveno moderátorem pondělí 18. ledna 2010 17:01:39(UTC)  | Důvod úpravy: -

kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline sejki  
#95 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 17:03:55(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Baronet74 napsal:
vzoreček nemáš někde zašitej?


tenhle je nejpresnejsi jen musis vedet vsechny udaje a jsou dulezity..

http://www.gtsparkplugs.com/CompRatioCalc.html
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Cestovatel  
#96 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 17:14:58(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Jest pravdou že o tom nic moc extra nevím. Ale jednu hlavu jsem přeci osadil a byla to hlava ze škody 110L. A ta fungovala bezvadně. Trvalo to sice skoro celý den, hlavně zabrušování ventilů (vrtačka s hadičkou a pasta). Pružiny se nandavali v domácích podmínkách přez stojanovou vrtačku. Ale fungovala. Test těsnosti proběhl pomocí petroleje. Ani jeden ventil neprosákl Piisk
Jinak já to dělat nebudu. Budou to dělat kluci co stavěli motor Honzovi.
Baronet s Ondrou. A myslím že tihle dva ví o čem je řeč.



Jsem dalek od toho abych podcenoval neci schopnosti nebo vedomosti. Pokud ti to bede delat Baronet s Ondrou, at ti vyspecifikujou co mas koupit. Oni to budou delat, oni nejlepe vi co s cim pasuje. Me takovy seznam Ondra napsal.
Jířa  
#97 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 17:27:34(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
tenhle je nejpresnejsi jen musis vedet vsechny udaje a jsou dulezity..

http://www.gtsparkplugs.com/CompRatioCalc.html


Nějak tak jedu to podle tohohle článku.
http://www.popularhotrod..._block/engine_block.html
Použili hlavy s velikostí 62cc a sacíma ventilama 180cc
Akorát že ty jsem nenašel žádný co by se mi líbily. Tak jsem vybral 64cc se sáním 180cc
Navíc každý díl co najdu ještě otravuju Baroneta kvůli konzultaci.
A zatím jsem vybral myslím že dobře.

Upraveno uživatelem pondělí 18. ledna 2010 17:29:33(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline sejki  
#98 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 18:25:48(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Nějak tak jedu to podle tohohle článku.
http://www.popularhotrod..._block/engine_block.html
Použili hlavy s velikostí 62cc a sacíma ventilama 180cc
Akorát že ty jsem nenašel žádný co by se mi líbily. Tak jsem vybral 64cc se sáním 180cc
Navíc každý díl co najdu ještě otravuju Baroneta kvůli konzultaci.
A zatím jsem vybral myslím že dobře.


tak jde o to jakej zas meli spodek motoru :) dalsi vec, das hlavy a zjistis ze pist se potkava s ventilem... co ted?:)
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#99 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 18:37:02(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Pravda, na to bys měl taky myslet, protože máš strokera - tj. delší dráhy pístů...

EDIT: Na druhou stranu, ty hlavy pasují i na Chevy 400, což je vlastně stejný vrtání ale větší zdvih. Takže snad je to v tomhle směru oká.

Upraveno uživatelem pondělí 18. ledna 2010 18:39:18(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#100 Odesláno : pondělí 18. ledna 2010 19:28:35(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Pravda, na to bys měl taky myslet, protože máš strokera - tj. delší dráhy pístů...

EDIT: Na druhou stranu, ty hlavy pasují i na Chevy 400, což je vlastně stejný vrtání ale větší zdvih. Takže snad je to v tomhle směru oká.


tam jde spis o to jak ty pisty maji vybrani pro ventily....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
6 stránek«<23456>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.