Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Cestovatel  
#1 Odesláno : čtvrtek 14. ledna 2010 16:22:21(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Nahodne jsem se dostal k Fordu Mustang (1968). Rika se mi to tezko v souvislosti s Mustangem, ale bylo to fakt pekny auto. Motor 600 HP, ale co me zaujalo nejvic byla predni naprava a rizeni. Naprava byla plne seriditelna jako u formulovych aut a rizeni bylo hrebenove. U toho rizeni se chci pozastavit, protoze presnost a citlivost rizeni u Camara se mi zda ne prilis dobra. Mate nekdo nejakou zkusenost s prestavbou rizeni u Camara na hrebenove? V katalogu NPD (National Part Depot) jsem takove rizeni nasel, ale je pro prvni generaci. V katalogu Ecklers zase pro ctvrtou generaci. Tusite nekdo v cem by mohl byt problem pri aplikaci na druhou generaci?

Upraveno uživatelem čtvrtek 14. ledna 2010 16:40:07(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline tomcat1  
#2 Odesláno : čtvrtek 14. ledna 2010 17:35:58(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Aj ja som to uz pozeral. Ten kit pre prvu generaciu by sa asi dal lahko upravit, asi by stacilo trosku modifikovat ten nosny plech. Ale myslim si ze ak by bol bezny druhogeneracny system v dobrom stave, nemal by mat prilis velke vole. Dokonca aj BMW M5 E39 ma podobny domcek riadenia akonase Camara a je to ok.
Offline Cestovatel  
#3 Odesláno : čtvrtek 14. ledna 2010 18:23:21(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Aj ja som to uz pozeral. Ten kit pre prvu generaciu by sa asi dal lahko upravit, asi by stacilo trosku modifikovat ten nosny plech. Ale myslim si ze ak by bol bezny druhogeneracny system v dobrom stave, nemal by mat prilis velke vole. Dokonca aj BMW M5 E39 ma podobny domcek riadenia akonase Camara a je to ok.


Vuli v rizeni to neni. Je to konstrukcni reseni ktere bylo prekonano hrebenem.
Offline Honza T  
#4 Odesláno : čtvrtek 14. ledna 2010 23:07:21(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Mustang ma hrebenovy rizeni ??? Sam si nevsim, ze bych ho tam mel. Kde jste to vzali ?
Jířa  
#5 Odesláno : čtvrtek 14. ledna 2010 23:13:06(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Nahodne jsem se dostal k Fordu Mustang (1968). Rika se mi to tezko v souvislosti s Mustangem, ale bylo to fakt pekny auto. Motor 600 HP, ale co me zaujalo nejvic byla predni naprava a rizeni. Naprava byla plne seriditelna jako u formulovych aut a rizeni bylo hrebenove. U toho rizeni se chci pozastavit, protoze presnost a citlivost rizeni u Camara se mi zda ne prilis dobra. Mate nekdo nejakou zkusenost s prestavbou rizeni u Camara na hrebenove? V katalogu NPD (National Part Depot) jsem takove rizeni nasel, ale je pro prvni generaci. V katalogu Ecklers zase pro ctvrtou generaci. Tusite nekdo v cem by mohl byt problem pri aplikaci na druhou generaci?


Proč to chceš předělávat?
Zdá se ti to málo citlivé?
Mě teda až příliš...
Offline tomcat1  
#6 Odesláno : pátek 15. ledna 2010 0:05:02(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Honza T napsal:
Mustang ma hrebenovy rizeni ??? Sam si nevsim, ze bych ho tam mel. Kde jste to vzali ?

Novsie modely od Mustang II mali...
Offline Cestovatel  
#7 Odesláno : pátek 15. ledna 2010 1:59:39(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Honza T napsal:
Mustang ma hrebenovy rizeni ??? Sam si nevsim, ze bych ho tam mel. Kde jste to vzali ?

Samozrejme ze nama vse bylo nove predelane.
Offline Cestovatel  
#8 Odesláno : pátek 15. ledna 2010 2:05:56(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Proč to chceš předělávat?
Zdá se ti to málo citlivé?
Mě teda až příliš...


To je prave ono nemam ten pocit jistoty jako u aut s hrebenem.
Offline tafna  
#9 Odesláno : pátek 15. ledna 2010 8:18:08(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Cestovatel napsal:
To je prave ono nemam ten pocit jistoty jako u aut s hrebenem.
to k starejm amerikam patri!! :))
Offline Cestovatel  
#10 Odesláno : pátek 15. ledna 2010 10:52:11(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
tafna napsal:
to k starejm amerikam patri!! :))


Vec se ma tak: pokud nejsi nebo nekdo jiny spokojen s vykonem motoru a chces ho zvysit pouzijes urcite nejnovejsi zapalovani, hlavy, pisty, svicky atd. Stejne tak je to s jizdnimy vlastnostmi. To je duvod proc shanim informace o moznosti prestavby rizeni na hrebenove.
Jířa  
#11 Odesláno : pátek 15. ledna 2010 11:19:11(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Cestovatel napsal:
To je prave ono nemam ten pocit jistoty jako u aut s hrebenem.


Tak tohle jsem nikdy neřešil. Nevím přesně na co narážíš, (málo citlivej, nějaká vůle, chodí to moc zlehka,...) ale na camaru jsem nikdy neměl pocit nejistoty nebo pocit ztráty kontroly nad řízením. A to si myslím že jsem jezdil v daleko větších extrémech jak ty :-).
Mám nápravu na úplně nových čepech, takže vůle jdou mimo.
Když už, tak bych spíš zainvestoval do lepšího podvozku než do samotného řízení.
Ještě teď jezdím Š 110L z roku 74, což je oproti camaru větší nezmar a nikdy jsem pocit nejistoty neměl. Jen je má malinko vůli ale jinak nic na co by se nedalo spoléhat.Piisk
Nevím... Ale osobně si myslím že tahle úprava nemá smysl Ani nemluvit .
Offline Cestovatel  
#12 Odesláno : pátek 15. ledna 2010 20:57:25(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Rizeni a napravy jsou v poradku. Po tom co jsem Camaro koupil jsem ho nechal prekontrolovat u kamarada na STK. Hrebenove rizeni je ve vsech smerech o tridu vys proto jsem toto tema otevrel, abych zjistil jestli jeste nekdo o teto prestavbe uvazoval. Jak vidim zatim jsem prvni jestli neco zjistim mimo forum podam hlaseni.
Offline sejki  
#13 Odesláno : sobota 16. ledna 2010 9:10:10(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Rizeni a napravy jsou v poradku. Po tom co jsem Camaro koupil jsem ho nechal prekontrolovat u kamarada na STK. Hrebenove rizeni je ve vsech smerech o tridu vys proto jsem toto tema otevrel, abych zjistil jestli jeste nekdo o teto prestavbe uvazoval. Jak vidim zatim jsem prvni jestli neco zjistim mimo forum podam hlaseni.


neprojdes testacema.... je to zasah do konstrukce a nejni to dobova uprava....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#14 Odesláno : sobota 16. ledna 2010 11:46:19(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
sejki napsal:
neprojdes testacema.... je to zasah do konstrukce a nejni to dobova uprava....

To už se řešilo jinde, evidentně má Libor vysoce tolerantního testačního komisaře :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#15 Odesláno : sobota 16. ledna 2010 11:55:40(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Na Slovensku je to tak prisne ze nikdo z nas by nepresiel. Auto musi byt uplne original a v stave asi o 200 percent lepsie ako nove.
U vas je to opacny extrem... Nebojite sa ze sa raz na to niekto pozrie a prehodnotia to?
Offline xjohny  
#16 Odesláno : sobota 16. ledna 2010 12:38:08(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No a na jakých značkách to máš ty?
Máš tam trojbarevný motor, 295ky kola, sidepipes...
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#17 Odesláno : sobota 16. ledna 2010 14:41:34(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Na Slovensku je to tak prisne ze nikdo z nas by nepresiel. Auto musi byt uplne original a v stave asi o 200 percent lepsie ako nove.
U vas je to opacny extrem... Nebojite sa ze sa raz na to niekto pozrie a prehodnotia to?


U nas se to dodrzuje taky dost prisne, ale je tu holt jedna nejmenovana firma kde projde vete testacema i auto z roku 96
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#18 Odesláno : sobota 16. ledna 2010 15:35:28(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nicméně, ať se to líbí nebo ne, tohle už je offtopic. Takže se budeme držet tématu a veteránské testace se můžou rozebírat někde zvlášť.
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#19 Odesláno : sobota 16. ledna 2010 19:04:44(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
xjohny napsal:
No a na jakých značkách to máš ty?
Máš tam trojbarevný motor, 295ky kola, sidepipes...

Na normalnych bielych ako 90 percent starych amerik u nas... A vsetko mam v TP, aj tie disky a pneu.
Offline Cestovatel  
#20 Odesláno : úterý 16. února 2010 20:29:10(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Tak panove tohle reseni hledam http://www.select-motors.com/projects_restorations_84.asp. Zatim jsem to nasel jen na fotkach.

Upraveno moderátorem úterý 16. února 2010 21:31:39(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Cestovatel  
#21 Odesláno : neděle 28. února 2010 21:42:35(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Tak uz jsem nasel reseni ktere hledam http://cgi.ebay.com/ebay...ckQ5fPartsQ5fAccessories Poslal jsem dotaz co vse je v cene az prijde odpoved poreferuji. Elegantni reseni by bylo doplnit to temito rameny.
Offline xjohny  
#22 Odesláno : neděle 28. února 2010 21:50:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Hele, Libore přiznej se, že plánuješ nějakej drag- nebo okruhovej speciál :D
Camaro se rozskočilo...
Offline Cestovatel  
#23 Odesláno : neděle 28. února 2010 22:01:32(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Zatim s timto resenim jen koketuji. Jeste jsem se pro nej nerozhodl. Je to ale elegantni v porovnani s tim co tam mame, to musi kazdy uznat.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.