Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline scott67  
#26 Odesláno : 27. února 2017 0:14:53(UTC)
scott67

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 57

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Tel. na tebe mám. Tak počkám, až budeš mít káru doma, ať taky něco vidím :-) Tváří se to teď, že to bude fungovat. Když jsem loni na podzim vyblikával kódy, sahara mi přitom nejela. Tak to vyzkouším znova a uvidíme.
Offline Bouri  
#27 Odesláno : 27. února 2017 0:18:06(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 805
Bydliště: takov&#225; řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
To bude asi lepší, až budu mít auto doma, ať se nejede naprázdno. Ja nic

Ok, uvidíme, jak ti to bude fungovat, snad jo. Piisk
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline scott67  
#28 Odesláno : 27. února 2017 0:32:24(UTC)
scott67

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 57

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Super ! Je to OK ! Fachčí to ! (byl jsem blikat) Seš machr. Opravovat auta na dálku, to jen tak někdo neumí....dík !
Offline Bouri  
#29 Odesláno : 27. února 2017 0:34:11(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 805
Bydliště: takov&#225; řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Nemáš zač, jsem rád, že to funguje. :-)
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
thanks 1 uživatel blahořečil Bouri za tento úžasný příspvěvek.
scott67 on 28.2.2017(UTC)
Offline holanuvstatek  
#30 Odesláno : 27. února 2017 18:41:36(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,591

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
bouri je na eletriku machr.
Offline OndraS  
#31 Odesláno : 27. února 2017 18:49:19(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Houby, zbaběle celý vstřikování zahodil a dal tam V8 s karbanátkem :D
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline OndraS  
#32 Odesláno : 27. února 2017 19:06:12(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Jo a mimochodem ty Haynesácký schemata jsou dost orientační, BACHA NA TO, je tam spousta chyb. V tomhle je Haynes na houby. Doporučuju spíš originální schemata, i když i v nich už jsem objevil několik chyb, nejen u Camařích, ale i u jiných aut. Mám doma stažený tyhle:

http://92b4crs.tripod.co...iring/86wiringindex.html

A pro V6tku je potřeba pohledat všechno co je VIN = S

Výhoda je že to je navíc barevný.
Důkazem blbosti Haynesáckých schemat je právě to, že nemají nakreslenej ani ten teplotní snímač pro řídící jednotku, a ani ten havarijní spínač, kterej u 2.8 reálně je.
V těchdle schematech co jsem linkoval, to je.
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Bouri  
#33 Odesláno : 27. února 2017 19:12:18(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 805
Bydliště: takov&#225; řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
bouri je na eletriku machr.

Díky, něco na tom bude. Ja nic

Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Houby, zbaběle celý vstřikování zahodil a dal tam V8 s karbanátkem :D

Chtěl sem V8 stříkačku, ale nebyla skladem. Piisk
Viděl sem na prodej i 400cui SBC, ale někdo byl rychlejsí. Doprrr

Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Jo a mimochodem ty Haynesácký schemata jsou dost orientační, BACHA NA TO, je tam spousta chyb. V tomhle je Haynes na houby. Doporučuju spíš originální schemata, i když i v nich už jsem objevil několik chyb, nejen u Camařích, ale i u jiných aut. Mám doma stažený tyhle:

http://92b4crs.tripod.co...iring/86wiringindex.html

A pro V6tku je potřeba pohledat všechno co je VIN = S

Výhoda je že to je navíc barevný.
Důkazem blbosti Haynesáckých schemat je právě to, že nemají nakreslenej ani ten teplotní snímač pro řídící jednotku, a ani ten havarijní spínač, kterej u 2.8 reálně je.
V těchdle schematech co jsem linkoval, to je.

Ano, jen orientačně, proto mám na pár stranách přikreslený moje úpravy, aby to odpovídalo skutečnosti.
Velká krpa je tam třeba ještě v zapojení palivovýho čerpadla (relátko, kontakt v OBD diagnostickém konektoru) - to je pokaždý jinak zapojený.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline OndraS  
#34 Odesláno : 27. února 2017 19:16:58(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Ta krpa palivovýho čerpadla je zjevně obkreslená z těch mnou nalinkovaných barevných schemat, tam je to totiž blbě taky.

Vidím že sis toho taky všiml :)
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Bouri  
#35 Odesláno : 27. února 2017 19:36:38(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 805
Bydliště: takov&#225; řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Všiml... Spíš si tuhle blbost pamatuju, když sme to probírali. Ja nic
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline scott67  
#36 Odesláno : 6. listopadu 2017 10:36:45(UTC)
scott67

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 57

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Po výměně chladiče v servisu (a je fakt, že i před výměnou) mi auto netopilo. Po konzultaci s Bourim jsem zkontroloval funkčnost klapek (podtlaky) a chod kohoutu radiátoru. Vše se jevilo OK. Přemýšlel jsem, jak to nejjednodušeji odvzdušnit, protože v servisu se na to asi vyprdli. Kdo by v létě topil, že? Nakonec se mi podařilo topení rozchodit. Postupoval jsem tím nejjednodušším způsobem. Nalil jsem expanzní nádržku skoro plnou (ne úplně - stačilo asi litr a tři čtvrtě kapaliny - nechal jsem tam pro jistotu bublinu) Pak jsem to zahřál s otevřeným kohoutem a nakonec stačilo s nastartovaným motorem pomačkat rázně střídavě horní tlustou hadici a obě hadice k topení. Vůz ihned začal topit. Delší jízdou by se měla hladina stabilizovat (eventuálně pak odsaju přebytek nad horní ryskou expanzky pryč)
Tolik tedy moje troška do mlýna, co se týče topení. Je asi dobré, že není třeba nic rozdělávat. Jedině snad kousek palubovky, aby se člověk přesvědčíl, že mu chodí kohout.
Offline OndraS  
#37 Odesláno : 6. listopadu 2017 16:30:06(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
Čím myslíš ten "kohout"?
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline scott67  
#38 Odesláno : 6. listopadu 2017 18:28:07(UTC)
scott67

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 57

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Kohout radiátoru topení, ovládaný páčkou (modrá červená) - tedy tou spodní.
Offline OndraS  
#39 Odesláno : 6. listopadu 2017 21:36:24(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 479
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 7-krát v 6 příspěvcích
No tak dobře, ale to bych nenazýval kohoutem. To je prostě klapka, která zavírá prod vzduchu přes radiátor a otevírá ho okolo něj. Kohout by bylo něco co by přímo zavíralo vodu do radiátoru, což mají jenom klimačkový auta, a je to ovladaný nepřímo, podtlakem z toho ovladače, pokud teda nepřišel OndraS a nevyhodil to z kolegovýho fajrâka obloukem doháje, když to scalo :)
CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline scott67  
#40 Odesláno : 6. listopadu 2017 21:51:40(UTC)
scott67

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.9.2016(UTC)
Zpráv: 57

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Aha. Dobrá informace. Moje auto je klimačkový (i když klimu nepoužívám - snad je i prázdná) Každopádně teď topím. I když bych samozřejmě rád věděl, jestli je to kohout, nebo klapka vzduchu. (je pravda, že na kohout to chodí docela lehce) A nachází se to na spodu tělesa topení pod krytem nad nohama spolujezdce. Červenomodrá páčka s tím hýbe přímo bowdenem (drátěným táhlem)
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.