Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline holanuvstatek  
#26 Odesláno : úterý 7. února 2012 16:15:47(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
trn ti vytoci na soustruhu kazdej jezedak.nekde se mi doma vali kdyz sem delal na kamaru spojku.
Offline Standa  
#27 Odesláno : úterý 7. února 2012 17:34:39(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Takže trn u spojky podle všeho je a na žádnou další komplikaci to snad taky nevypadá, takže se do toho pustím, jakmile dorazí.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline holanuvstatek  
#28 Odesláno : úterý 7. února 2012 18:56:54(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
spojka na kamaru je pohoda nejhorsi prace je povolit ty srouby jak je to spojeny s motorem nahore za rozdelovacem.
Offline Standa  
#29 Odesláno : středa 14. března 2012 10:52:40(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Teď v sobotu se snad do spojky pustím. Jen bych se chtěl zeptat někoho, kdo to dělal, jak je to s tou vzpěrou od zadní nápravy k převodovce? V manuálu je odkaz na jinou kapitolu kvůli rozdělání a tam popisujou její vyndání s předchozím odpojením tlumičů a vyndáním pružin na nápravě. Podle jinýho popisu mi přišlo, že by stačilo ji odpojit jen od převodovky a zajistit, aby něco nepotloukla.
Edit: v tom samým manuálu píšou u vyndávání automatu jenom o podepření vzpěry (torque arm) dřevěným špalíkem proti podlaze. A další věc, popisujou vyndání převodovky a pak sundání límce kolem spojky, ale viděl jsem fotky převodovky sundaný s tím vcelku.

Upraveno uživatelem středa 14. března 2012 12:00:32(UTC)  | Důvod úpravy: -

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline holanuvstatek  
#30 Odesláno : středa 14. března 2012 17:16:50(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
na naprave oddelas akorat kardan vysunes ho ze spajzky.pokud nevypustis olej tak ti po nakloneni spajzu vytece.ten krumpl co jde od zadni napravy odmontujes na spajzu.zadna veda to neni vycuknout to ven.kdyz sem to delal byl sem mile prekvapenej ze slo vsechno krasne povolit.amici maji ten zavit rychlejsi nez metrickej.
Offline Standa  
#31 Odesláno : středa 14. března 2012 20:29:16(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Fajn, díky. Trochu jsem tušil, že ta informace z manuálu je trochu přehnaná. A hlavně jsem to našel stejně zkopírovaný ve třech různých manuálech. Olej vypustím, pokud se mi povede někde koupit na výměnu, jinak tu díru něčím ucpu.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline holanuvstatek  
#32 Odesláno : čtvrtek 15. března 2012 17:05:28(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
z diry cumi drazkovana hridel tam to moc neucpes.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.