Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek<123>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Baronet74  
#26 Odesláno : 26. března 2010 22:17:44(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 2.5.2009(UTC)
Zpráv: 348

fik napsal:

tak se barco74 hned tak nerozciluj Ja nic Ja nic

hlavy jsou origo ......




No jo dneska mě v práci všichni sraliBle prostě den blbec,tak sorryJa nic
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline xjohny  
#27 Odesláno : 26. března 2010 22:21:53(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,244
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
fik napsal:
PCV ventil, tzn kloboucek s otvorem na hadicku ???

UserPostedImage
+ těsněníčko
UserPostedImage

Upraveno uživatelem 26. března 2010 22:23:38(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#28 Odesláno : 27. března 2010 22:13:47(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,082
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
Hola tak PCV jsem dnes nasel, ale po ohledani karbece neni kam privest hadicku Juj tak bud muzu odvest hadicku pod auto , nebo tam nechat ten kloubouk a obcas utrit hlavy od oleje, nebo se to da pripojit do filtru, ale zase se bude spinit filtr Juj

jeste k te funkci, toto je odvetrani klikove hridele, prez vika hlav , tudis to tlakuje asi objema hlavama , bud si prisaje nebo foukne ?? do filtru a do karburatoru ,, je tak ??

Jiri jak to mas zapojeneho Hollyho ??
Offline xjohny  
#29 Odesláno : 27. března 2010 22:46:53(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,244
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
A co ti teda vede do toho předního vývodu na karburátoru?
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#30 Odesláno : 27. března 2010 22:51:43(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 31.3.2009(UTC)
Zpráv: 551
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Asi by bolo dobre keby si to odfotil. Inac nemusi sa to zapajat do karburatora moze aj do sania
Offline fik  
#31 Odesláno : 27. března 2010 22:51:54(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,082
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
xjohny napsal:
A co ti teda vede do toho předního vývodu na karburátoru?


mam hollyho, na prvnim obrazku je edelbrock ten ma uprostred vztup na PCV
Offline fik  
#32 Odesláno : 27. března 2010 23:02:14(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,082
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
trochu jsem zabrousil do obrazku , maji to jako ja ...

UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage

Upraveno uživatelem 27. března 2010 23:03:11(UTC)  | Důvod úpravy: -

Jířa  
#33 Odesláno : 28. března 2010 11:59:26(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 1,959

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
fik napsal:
Hola tak PCV jsem dnes nasel, ale po ohledani karbece neni kam privest hadicku Juj tak bud muzu odvest hadicku pod auto , nebo tam nechat ten kloubouk a obcas utrit hlavy od oleje, nebo se to da pripojit do filtru, ale zase se bude spinit filtr Juj

jeste k te funkci, toto je odvetrani klikove hridele, prez vika hlav , tudis to tlakuje asi objema hlavama , bud si prisaje nebo foukne ?? do filtru a do karburatoru ,, je tak ??

Jiri jak to mas zapojeneho Hollyho ??


Já ti to vyfotím. Ale myslím že to vde do karburátoru. Jo a ten PCV ventil tu taky snad někde mám. Mrknu se ti...
Jířa  
#34 Odesláno : 28. března 2010 14:47:40(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 1,959

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak mi to nevede do karburátoru, ale přímo do sacího potrubí.... Dělal Baronet a nikde nic neteče ani při max. otáčkách. A ten PCV mám taky doma.

UserPostedImage
Offline Baronet74  
#35 Odesláno : 28. března 2010 22:36:16(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 2.5.2009(UTC)
Zpráv: 348

fik napsal:
trochu jsem zabrousil do obrazku , maji to jako ja ...





Sorry ale ani jeden z nich to nemá jako ty ,všichni mají filtr je na jedné straně (nebo uprostřed),zbytek v poště kdyžtak se ještě ozvi.
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline fik  
#36 Odesláno : 30. března 2010 12:42:38(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,082
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
jeste info o PCV Ja nic


Načo je PCV ventil v aute?

http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve

Skrátka, ide o jednocestný prepúšťací ventil, ktorý prepúšťa časť spálených plynov čo unikli cez systém piestnych krúžkov do kľukovej skrine motora. Tam by bez tohoto nastával pretlak a plyny (už aj nasýtené olejovými výparmi) by unikali voľne do ovzdušia. Cez PCV systém sa tak odvetráva skriňa motora späť do nasávania motora na tzv "recyrkuláciu". Cieľom tohoto je znížiť emisie motora ako celku a nie len jeho spaľovania.

Po čase sa môže PCV ventil zaniesť (mastné olejové výpary) a prestane fungovať, ostane úplne otvorený, spálený plyn prúdi do sania naplno. Ale systém nasávania a vyváženosť zmesi v prebehovom režime karburátora (slabý výkon, prechod medzi voľnobehom a väčším otvorením škrtiacej klapky) nepočíta s až tak výdatným "zdrojom" spáleného vzduchu pre tento režim a tak máš zrazu nesprávnu zmes a nechce to dobre horieť. Ten ventil by sa mal otvárať naplno až pri vyššom výkone motora, kde je už bohatšia zmes (riadne otvorená škrtiaca klapka, veľa čerstvého vzduchu) a "prisávanie" spáleného sajrajtu až tak nevadí.
Offline TransAm79  
#37 Odesláno : 13. října 2011 9:52:05(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 143
Bydliště: Česk&#233; Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Tak jsem si pročetl tohle téma a pochybuju, že to mám správně zapojený Zatr!

Na jedný straně mi to jde z víka do PCV ventilu a přímo do sání. Druhá strana je zaslepená víčkem.

Nemá jít ta zaslepená strana taky někam do sání? Na vzuchovým filtru je na to otvor Hmmm


Offline xjohny  
#38 Odesláno : 13. října 2011 9:55:48(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,244
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Je to jednoduchý - při pohledu na motor zepředu auta:
- pravá strana vede do karburátoru nebo sání
- levá strana by měla mít breather, do filtru se přímo nezapojuje, leda bys tam měl ten originální, který má na vstupu takovou klapku co se řídí teplotou motoru
Camaro se rozskočilo...
Offline TransAm79  
#39 Odesláno : 13. října 2011 10:12:54(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 143
Bydliště: Česk&#233; Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
xjohny napsal:
Je to jednoduchý - při pohledu na motor zepředu auta:
- pravá strana vede do karburátoru nebo sání
- levá strana by měla mít breather, do filtru se přímo nezapojuje, leda bys tam měl ten originální, který má na vstupu takovou klapku co se řídí teplotou motoru


Mám to takhle:

- pravá strana nikam nevede (zaslepená)
- levá strana... víko - PCV ventil - přímo do sání

Jo, myslim, že ten filtr je originální. Je tam nějaká klapka ze spodu + nějaký otvory z boku. Nemá být pravá strana zapojená do filtru?

Co je to breather?

Upraveno uživatelem 13. října 2011 10:16:19(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline fik  
#40 Odesláno : 13. října 2011 10:31:16(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,082
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
je jedno na jake strane,, jedna strana prez filtr a druha PVC ventil a karburator , do filtru to byt nemusi , staci kloboucek na viku , ale urcite ne zaslepit jinak to rozhodi podtlaky motoru a podle stavu motoru to pak fouka olej bud do vika a filtru nebo do karbece ... mas pak filtr samej olej ....
Offline Sentinel  
#41 Odesláno : 13. října 2011 10:31:23(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.2.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Oddych :) to ti vyrovnává tlaky na každý straně a to z tý pravý strany tušim slouží jako horní mazání pro karbec. Já měl pravou stranu do karbece a levou taky do filtru ale jen hadice a kolem olepený od nějakýho tmenu. Krásná prácička

Upraveno uživatelem 13. října 2011 10:32:31(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline fik  
#42 Odesláno : 13. října 2011 10:35:56(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,082
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
TransAm79 napsal:
Mám to takhle:

- pravá strana nikam nevede (zaslepená)
- levá strana... víko - PCV ventil - přímo do sání

Jo, myslim, že ten filtr je originální. Je tam nějaká klapka ze spodu + nějaký otvory z boku. Nemá být pravá strana zapojená do filtru?

Co je to breather?


breather , bude kloboucek , filtr na viko to dej na pravou stranu nebo do filtru karbece
Offline xjohny  
#43 Odesláno : 13. října 2011 10:39:48(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,244
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
No nevim jestli je to jedno, protože to funguje jako kolotoč a PCV zkratka je Positive Crankcase Ventilation, takže to musí bejt zapojený správně jen na jednu stranu ;-)

Jedna strana motoru potom saje - tam by měl být breather (mikrofiltr), kterej není potom logicky zablitej od oleje, ale jen zašpiněnej vzduchem. A druhá strana potom fouká ven, takže dovnitř do karbece či sání.
Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#44 Odesláno : 13. října 2011 10:47:48(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,244
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Nebo si snad fik myslí, že to tyhle motory maj špatně? :-)
UserPostedImage UserPostedImage

Tady je vidět, PCV se točí stejným směrem, jako motor. Tudíž skrze ventil to funí ven a skrze breather zpátky dovnitř. Zaslepený by to určitě být nemělo.
UserPostedImage

Upraveno uživatelem 13. října 2011 10:48:39(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#45 Odesláno : 13. října 2011 11:13:50(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,082
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
tak tak , prava strana PVC , asi to ma TA jinak ,, nakonec kdyz to tam neni vubec tak se take nic nedeje , zavodni motory to nemaj vubec maj jen kloboucky na obouch stranach , je to emisni uprava Ja nic Ja nic
Offline TransAm79  
#46 Odesláno : 13. října 2011 11:31:17(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 143
Bydliště: Česk&#233; Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Každopádně zaslepený je to špatně. Ten klobouček je tohle?...

http://info.rockauto.com...eywell/BA3631_040709.jpg

Offline xjohny  
#47 Odesláno : 13. října 2011 12:04:48(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,244
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
No to si teda nemyslim, že by to byla emisní úprava :-) Je to aby mohly cirkulovat přetlaky a neměl jsi pak zasranej motor olejem. Emise to nijak přece neovlivní.
A T/A to nemůže mít jinak, pokud se mu netočí motor na druhou stranu, což pochybuju :-)

TransAm79: To nevím co je, vidím to prvně :-) Ale myslim, že breathery se na RockAutu neprodávají. Nicméně tohle by fungovat jako breather mohlo taky.
Tady jsou všemožné tvary a typy breatherů: http://www.summitracing....e/Valve-Cover-Breathers/

Upraveno uživatelem 13. října 2011 12:07:22(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline TransAm79  
#48 Odesláno : 13. října 2011 12:30:16(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 143
Bydliště: Česk&#233; Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Díky za rady. Teď už v tom mám jasno Piisk
Offline TransAm79  
#49 Odesláno : 16. října 2011 14:44:36(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 143
Bydliště: Česk&#233; Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
fik napsal:
tak tak , prava strana PVC , asi to ma TA jinak ,, nakonec kdyz to tam neni vubec tak se take nic nedeje , zavodni motory to nemaj vubec maj jen kloboucky na obouch stranach , je to emisni uprava Ja nic Ja nic


No a nemají to opravdu TA79 obráceně??? Tohle jsem našel v sousedním tématu. Jestli dobře vidím, tak PCV ventil je na levé straně...Hmmm

http://i43.tinypic.com/2a7g0w7.jpg
http://i40.tinypic.com/2s122bs.jpg
http://i43.tinypic.com/2udwbqx.jpg
http://i39.tinypic.com/ka2p9z.jpg
Offline xjohny  
#50 Odesláno : 16. října 2011 18:05:43(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,244
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Tak asi jednoduše - nech otevřený ty díry ve víkách, nastartuj motor a zkus kde to saje a kde to fouká. Teoreticky by to mohlo jít zjistit papírkem na špejli.
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
3 stránek<123>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.