Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek<123
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Bandit2  
#51 Odesláno : 5. května 2015 19:59:08(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 9.8.2013(UTC)
Zpráv: 361
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Napsal: TransAm79 Přejít na citovaný příspěvek
No a nemají to opravdu TA79 obráceně??? Tohle jsem našel v sousedním tématu. Jestli dobře vidím, tak PCV ventil je na levé straně...Hmmm

http://i43.tinypic.com/2a7g0w7.jpg
http://i40.tinypic.com/2s122bs.jpg
http://i43.tinypic.com/2udwbqx.jpg
http://i39.tinypic.com/ka2p9z.jpg


Jak jsi to nakonec vyresil? Ja se zeptal na hotrodders foru a rekli mi, ze to je jedno. Proud toho sajrajtu proste jde ventilem ven a filtrem dovnitr. Podtlaky z karbecu si smer proudeni pres ventil upravej samy.
Jaky jsi dal hadice? Chci dat podtlakovy silikony, ale nevim, jak silikon snasi horko z motoru. Kdyz to vyrabej, tak asi jo, ale chci si to overit - aby se mi to neroztavilo :-(
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline MartinG  
#52 Odesláno : 6. května 2015 6:22:08(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.9.2012(UTC)
Zpráv: 2,160
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Hele a proč na 79 TA dáváš PCV ?
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#53 Odesláno : 6. května 2015 8:12:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,244
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
PCV patří na všechno, taky ho mám. Je to jen regulátor odvětrání skříně.

Bandit2 - dej normální gumový, co snáší ropný produkty. Proudí tím olejový výpary. Podle obrázků na gůglu to maj všechny na levý straně:
http://bit.ly/1EPA7Hl

Upraveno uživatelem 6. května 2015 8:14:26(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#54 Odesláno : 6. května 2015 8:37:11(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.9.2012(UTC)
Zpráv: 2,160
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Dej tam odedechový filtry a más to
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#55 Odesláno : 6. května 2015 8:40:03(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,244
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
PCV stojí stejně nebo méně a funkci plní lépe. Oddechový filtr jedině na druhou stranu, pokud je ve víku na to díra.
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#56 Odesláno : 6. května 2015 8:47:52(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.9.2012(UTC)
Zpráv: 2,160
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
jasne prava PCV a levá oddech a díra by tam mela bejt jinak ti to bude delat bordel je to V8
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline TransAm79  
#57 Odesláno : 6. května 2015 10:09:22(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 143
Bydliště: Česk&#233; Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Při pohledu ze předu má 403ka PCV Ventil vlevo. 350ka zdá se taky.
Když to nastartuješ tak díra na PCV ventil vzduch fouká, druhá saje.

Vacuum line diagram

Upraveno uživatelem 6. května 2015 10:10:32(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline holanuvstatek  
#58 Odesláno : 6. května 2015 18:56:41(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,638

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Když nezapojím PCV co se bude dít?
Offline Bandit2  
#59 Odesláno : 6. května 2015 19:57:07(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 9.8.2013(UTC)
Zpráv: 361
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Napsal: TransAm79 Přejít na citovaný příspěvek
Při pohledu ze předu má 403ka PCV Ventil vlevo. 350ka zdá se taky.
Když to nastartuješ tak díra na PCV ventil vzduch fouká, druhá saje.

Vacuum line diagram


Jojo, takhle to planuju napojit. Puvodne to tak bylo, pak po radoby uprave to nekdo napojil opacne s tim, ze ventil mel hadici hozenou do prostoru a filtr u spolujezdce foukal coud. To potvrzuje, ze spolujezdec by mel mit ventil ( fouka) a u ridice by mel mit filtr.

xjohny, dik za doporuceni hadicek. Jako finalni reseni planuju ty gumovy potazeny/blejskavy. Ted na otestovani karbece tam na chvili soupnu ten silikon, kterej uz mam v supliku.
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline xjohny  
#60 Odesláno : 6. května 2015 21:12:37(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,244
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 132-krát v 113 příspěvcích
Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
Když nezapojím PCV co se bude dít?


Nebude to větrat klikovka. Pokud tam máš jen breather, tak to bude skrz něj funět ven. Pokud bys měl ventilovy víka bez děr, tak si to asi najde cestu jinudy.
Camaro se rozskočilo...
Offline conny  
#61 Odesláno : 16. listopadu 2016 15:47:43(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.7.2010(UTC)
Zpráv: 131
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak a teď rada mě.. Pakliže mám přetlak nad klapkou a v sání před kompresorem mám mega podtlak.. Tak nechat to jak to je v originálu nebo to připojit jinam.
Pravou stranu mám přes PCV pod karbec, levá mi jde před kompresor. Ovšem jak tahá ve velkých točkách, tak prostě podle mě podtlakem tahá z levého víka sračky - mám zasrané sání kompresoru i prakticky mám černý karbec - a navíc si vůbec nejsem jistý podtlakem pod klapkou když tlakuju karbec. Mám dojem, že totiž když jedu čočku, tak pod klapkou nemám nulu, ale tlak do plusu.. Což by znamenalo, že to žene páry jak tlakem kompresoru, tak jeho podtlakem do jeho sání..

Tady by to chtělo fakt radu, ať si prakticky nevysávám pomalu olej z vany a zároveň si zbytečně nezasírám karbec hnusem..
?

Díky
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline holanuvstatek  
#62 Odesláno : 16. listopadu 2016 19:14:09(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,638

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Tak podle mě by jsi to měl mít napojený před kompresorem nebo jen navolno odfuk ven protože když to máš zapojený pod klapku tak v určitý fázi ti to nedělá podtlak jak by mělo ale naopak tlakuje to do motoru.
Offline conny  
#63 Odesláno : 16. listopadu 2016 20:42:16(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.7.2010(UTC)
Zpráv: 131
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak trocha samostudia a napr. toto video dokazuje KOLIK oleje spolyka ATMOSFERICKY motor:

tak 7000km a ma tam tak 0.3l oleje v nadobe



a jen se zminuje o tom, ze poud mate turbo nebo kompresor, tak je to mnohem horsi.
Coz jen dokazuje mych 450km a olej v sani.

Takze podle meho by si mel kazdy nainstalovat tuhle srandu>

OIL CATCH CAN
http://www.ebay.com/sch/...il+catch+can&_sop=15

vlozi se pouze do cesty hadici od vika do sani, PCV zustane kde je - pod klapku smerem, ale do sani to pujde pres "filtr", ktery tam opravdu
pusti jen spinavy vzduch. Olej zustane v nadobe..


Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
3 stránek<123
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.