Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

10 stránek123>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline marek parek  
#1 Odesláno : 8. listopadu 2010 12:27:15(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích

Tak rozhodl jsem se tady na foru rozvířit stojaté vody novým tématem, také premiera mí první založené téma. Který souvisí také trošku s výkonem. Xjohny (náčelní) to už nacal žeby z měnil převodový pomeř v jeho diferaku na camaru . tak můžete jsem přidavat zkušenosti, poznatky, rady a postupy při změně poměru. Přiznam se že mi to také zajíma, a proto jsem zalozil toto téma. Moje vědomosti o tom to jsou dosti chrabré sice jsme úspěšně zdolali G.O diferaku na patrolu, ale nak nevim kde co přidat nebo na opak ubrat =) pokud se nemýlim tak když zmením převodoví poměr v diferaku tak změnim také i krouták ne?? Třeba z 350Nm na 400Nm…
Tak se tu vyřadte, ale jak říká nacelni v mezích normy =) díky

Ps: je sice pravda když zvednu pomer tak je menši max rychlost ale při zavodeni na ¼ mile to je zas vyhoda, no něco za něco =D myslim si ze je to dobré pro auta co jim chybí od spoda kroutak.

Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline xjohny  
#2 Odesláno : 8. listopadu 2010 13:36:26(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,197
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
No když už se rozhodneš založit téma, tak to aspoň příště hoď do správné sekce a ne do motorů. A než to odešleš, tak to po sobě aspoň jednou přečti. Hmmm

Upraveno uživatelem 8. listopadu 2010 13:37:04(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#3 Odesláno : 8. listopadu 2010 14:11:29(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
No když už se rozhodneš založit téma, tak to aspoň příště hoď do správné sekce a ne do motorů. A než to odešleš, tak to po sobě aspoň jednou přečti. Hmmm


za to se omlouvam ze jsem to hodil kam jsem nemel to uznavam, ale nevim co se ti nelibi na tom obsahu toho textu. hacky a carky??Eh?

Upraveno uživatelem 8. listopadu 2010 14:15:11(UTC)  | Důvod úpravy: -

Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Offline Sentinel  
#4 Odesláno : 8. listopadu 2010 14:22:23(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.2.2010(UTC)
Zpráv: 1,117
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Taky nad tim přemejšlim....a jestli mi třeba klesne maximálka přiklad na 180 tak mi to nevadí když to bude trhač asfaltu do 150(taky přiklad :D ) ani nevim co tam mám já tak až ho rozeberu tak zjistim...kolik je vůbec možností?
Offline xjohny  
#5 Odesláno : 8. listopadu 2010 14:24:32(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,197
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Krouťák se nijak nezmění, protože je danej motorem a ne převodem. Maximálně se může trošku zploštit tak křivka, ale maxima budou stejný.
Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#6 Odesláno : 8. listopadu 2010 14:43:07(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Krouťák se nijak nezmění, protože je danej motorem a ne převodem. Maximálně se může trošku zploštit tak křivka, ale maxima budou stejný.


aha tak jsi to myslel, me rekli ze nijak kroutak motoru nezmenim ale v dif se to da. ptam se vas odborniku a zadam vas oradu. ale nak to musi jit tad myslim ten diferak vdyt jsi chtel menit ne??
Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Offline marek parek  
#7 Odesláno : 8. listopadu 2010 14:44:36(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Sentinel napsal:
Taky nad tim přemejšlim....a jestli mi třeba klesne maximálka přiklad na 180 tak mi to nevadí když to bude trhač asfaltu do 150(taky přiklad :D ) ani nevim co tam mám já tak až ho rozeberu tak zjistim...kolik je vůbec možností?


nevim kolik je moznosti taky se ptam jen co vim je ze se to nak da, ale nevim zatim jak
ty by jsi mel mit prevodovej pomer 3,08:1 jako xjohny

Upraveno uživatelem 8. listopadu 2010 14:58:01(UTC)  | Důvod úpravy: -

Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Offline xjohny  
#8 Odesláno : 8. listopadu 2010 15:05:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,197
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Já mám 2,73:1 a chci to změnit na 3,42:1, což měly tehdejší Z28. Mělo by to znatelně změnit odpich na startu. S tím pořídím LSD (samosvor), což zlepší trakci.
Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#9 Odesláno : 8. listopadu 2010 15:09:12(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Já mám 2,73:1 a chci to změnit na 3,42:1, což měly tehdejší Z28. Mělo by to znatelně změnit odpich na startu. S tím pořídím LSD (samosvor), což zlepší trakci.

takze cim mensi cislo lepsi?? mylim to 73 a 42 je cislo ceho??
Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Offline adam7c3  
#10 Odesláno : 8. listopadu 2010 15:47:21(UTC)
adam7c3

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.2.2010(UTC)
Zpráv: 195
Bydliště: 4km od xjohnyho

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
marek parek napsal:
takze cim mensi cislo lepsi?? mylim to 73 a 42 je cislo ceho??

2,73:1 znamená že na jednu otočku kola se hřídel otočí 2,73krát, čím vyšší číslo, tím nižší převod = na kola se při dané rychlostí přenáší větší výkon a točivý moment. Na starým Camaru jsem měl 3,23:1, teď mám taky 2,73:1 a je to docela znát i když má ta LS1 o 70 koní víc.
F-150 XL 4x4

Ex: '94 Z28, '98 Z28, '99 Z28
Offline marek parek  
#11 Odesláno : 8. listopadu 2010 16:03:26(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
adam7c3 napsal:
2,73:1 znamená že na jednu otočku kola se hřídel otočí 2,73krát, čím vyšší číslo, tím nižší převod = na kola se při dané rychlostí přenáší větší výkon a točivý moment. Na starým Camaru jsem měl 3,23:1, teď mám taky 2,73:1 a je to docela znát i když má ta LS1 o 70 koní víc.


aha diky tak tohle jsem treba vubec nevedel, myslel jsem si furt cim vetsi cislo tak lepsi. takze kdyz chci vetsi akceleraci tak nizsi cilo chapu spravne?
Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Offline marek parek  
#12 Odesláno : 8. listopadu 2010 16:17:45(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
jeste jsem vypozoroval ze automat ma nizsi cislo prevodoveho pomeru nez manual.
priklad corvette L82 priplatkova verze automat 3,55.1 manual 3,70.1
corvette L48 obicejna verze automat 3,08.1 manual 3,36.1

doufam ze mi neukamenujete za tu corvettu je to jen priklad ale ty pomeri jsou tak nasel jsem je na netu na verze 1978,1979.
Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Offline fik  
#13 Odesláno : 8. listopadu 2010 16:23:29(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,071
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 14-krát v 13 příspěvcích
marek parek napsal:
aha diky tak tohle jsem treba vubec nevedel, myslel jsem si furt cim vetsi cislo tak lepsi. takze kdyz chci vetsi akceleraci tak nizsi cilo chapu spravne?


presne obracene Ja nic Ja nic
Offline fik  
#14 Odesláno : 8. listopadu 2010 16:24:58(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,071
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 14-krát v 13 příspěvcích
xjohny napsal:
Já mám 2,73:1 a chci to změnit na 3,42:1, což měly tehdejší Z28. Mělo by to znatelně změnit odpich na startu. S tím pořídím LSD (samosvor), což zlepší trakci.


to pak budes mit problem na dalnici ,, max rychlost bude mensi treba jen 180km ?
Offline xjohny  
#15 Odesláno : 8. listopadu 2010 16:29:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,197
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
To mě strašně štve ta maximálka teda :-D Jakobych s tím Camarem jezdil pořád někde 200. Jezdím maximálně 140, nemá cenu to starý železo tolik honit Ja nic

Upraveno uživatelem 8. listopadu 2010 16:30:29(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#16 Odesláno : 8. listopadu 2010 16:50:59(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
fik napsal:
presne obracene Ja nic Ja nic

jsem si to nepozorne precetl diky za uporneni, a nebo spatne pochopil.

Xjohny proc teda chces snizovat? tam dej ten samosvor a je to teda lepsi ne??
Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Offline xjohny  
#17 Odesláno : 8. listopadu 2010 16:56:38(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,197
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Protože to přestane být mrtvý odspodu, bude to víc hrabat, snadnějš gumovat, rychlejš rozjíždět atd atd.
Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#18 Odesláno : 8. listopadu 2010 17:09:56(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Protože to přestane být mrtvý odspodu, bude to víc hrabat, snadnějš gumovat, rychlejš rozjíždět atd atd.


chapute, ale vzdyt rikali ze je lepsi veci pomer na tyhle veci. a nebo jsem kre... a nechapu uz nic
Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Offline tafna  
#19 Odesláno : 8. listopadu 2010 17:19:48(UTC)
tafna

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 1.3.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
marek parek napsal:
chapute, ale vzdyt rikali ze je lepsi veci pomer na tyhle veci. a nebo jsem kre... a nechapu uz nic
covece... pekne si se do toho zamotal ! Slinttt
Offline marek parek  
#20 Odesláno : 8. listopadu 2010 17:33:18(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
covece... pekne si se do toho zamotal ! Slinttt


vid chapes s toho neco? =D rekni jak to chapes ty. jedno vesi lepsi a pak nizsi lepsi. odio Doprrr
Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Offline marek parek  
#21 Odesláno : 8. listopadu 2010 18:06:06(UTC)
marek parek

Kategorie: Kandidát smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 8.8.2009(UTC)
Zpráv: 482
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 33-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
jéééé kluci to jsem ale kre... uz to vidim ten rozdil mezi temi cisli 2,73.1 a 3,42.1 takze koupis proste diferak na Z/28??
Land Rover Range Rover Classic 2,5 TD 1993 L-4
Další vůz už bude F-body


Offline xjohny  
#22 Odesláno : 9. listopadu 2010 9:15:32(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,197
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
To není číslice ale převodový poměr, takže 2,73:1 a 3,42:1.

A ano, 3,42:1 je převodový poměr, co se dával do 1979 Z28.

NastyZ28 napsal:
Rear Axle : Ratios were 3.42 for Turbo Hydra-Matic and 3.73 for 4-speed; no options
Zdroj

Upraveno uživatelem 9. listopadu 2010 9:18:15(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#23 Odesláno : 9. listopadu 2010 10:35:51(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,071
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 14-krát v 13 příspěvcích
xjohny napsal:
To není číslice ale převodový poměr, takže 2,73:1 a 3,42:1.

A ano, 3,42:1 je převodový poměr, co se dával do 1979 Z28.



to je zajimave ze ja mam 2,75 ,1979 Z28. ( tedy tak to spocital mechanik co to mel rozebrane )

jak se to pozna co tam je ? podle cisla na naprave ?
Offline adam7c3  
#24 Odesláno : 9. listopadu 2010 10:44:54(UTC)
adam7c3

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.2.2010(UTC)
Zpráv: 195
Bydliště: 4km od xjohnyho

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
fik napsal:
to je zajimave ze ja mam 2,75 ,1979 Z28. ( tedy tak to spocital mechanik co to mel rozebrane )

jak se to pozna co tam je ? podle cisla na naprave ?


Podle kódu na nápravě, měl by bejt na straně spolujezdce.

PA 2.73:1
PC 3.08:1
PE 3.42:1
PF 3.73:1
PH 2.56:1
PJ 2.41:1
PS 2.41:1 Locking
PT 2.56:1 Locking
PU 2.73:1 Locking
PW 3.08:1 Locking
PY 3.42:1 Locking
PZ 3.73:1 Locking

Upraveno uživatelem 9. listopadu 2010 10:47:37(UTC)  | Důvod úpravy: -

F-150 XL 4x4

Ex: '94 Z28, '98 Z28, '99 Z28
Offline xjohny  
#25 Odesláno : 9. listopadu 2010 11:10:25(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,197
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Ano, podle kódu na nápravě. Je na pravé poloose směrem k předku auta, asi tak 5-10 cm od diferenciálu. Můj kód je: 2 PJ G066, tedy 2.41, noční směna, 66tý den roku, továrna Detriot Gear & Axle. :-)

Takže jsem tu celou dobu bludil s 2.73, mám to ještě horší Doprrr

Ale je to divný, co ti fiku naměřil. Když máš zařazeno 3, tak je v převodovce poměr 1:1 a podle toho by se to možná dalo přepočítat. Určitě se podívej na ten kód, možná se ti někdo v tom diferenciálu už hrabal. I když s tvým výkonem je to, řekl bych, akorát Hurraa

Upraveno uživatelem 9. listopadu 2010 11:19:25(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
10 stránek123>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.