Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

4 stránek«<234
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline xjohny  
#76 Odesláno : 3. srpna 2017 21:08:17(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,136
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
To je dobře. Můžeš zkusit vyměnit ten měnič, "stačí" odpojit převodovku od motoru :-D
Camaro se rozskočilo...
Offline Dědula  
#77 Odesláno : 4. srpna 2017 8:43:32(UTC)
Dědula

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 24.4.2014(UTC)
Zpráv: 423
Bydliště: Pelhřimov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
No tááák, já už myslel, že to bude horšíPiisk Večer na to vlítnu, ráno jedu:-D No potíž je v tom, že k tomuhle zrovna nemám ideální prostor, sem rád, že se mě do garáže vejde autoZatr! No ještě k tématu, už dávno jsem chtěl přidat chladič, kterou velikost bys doporučil:
http://www.opravaprevodovky.cz/chladice-prevodovek
Offline xjohny  
#78 Odesláno : 4. srpna 2017 10:01:43(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,136
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
Stačí i ten nejmenší, osobně bych vzal zlatej střed. Záleží jak ho připojíš:
1) Ideální metoda do běžnýho provozu je dát to do série za velký chladič - převodovka se ohřívá společně s motorem.
Nevýhoda - hlavní chladič může uvnitř prasknout a jde ti olej do vody nebo obráceně.
2) Samostatně - nevýhoda - déle se ohřívá. Vhodnější pro "hevyduty", což my vyloženě nejsme. Kdybys třeba jezdil rychle po dálnici, tahal vleky nebo prostě cokoliv dlouhodobě náročnýho, je to lepší volba. Výhoda - odpadnou starosti s hlavním chladičem.

Já to měl připojený metodou (2) a je to asi obecně praktičtější volba.
Camaro se rozskočilo...
Offline Dědula  
#79 Odesláno : 8. srpna 2017 15:15:30(UTC)
Dědula

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 24.4.2014(UTC)
Zpráv: 423
Bydliště: Pelhřimov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
A až jednou budeš kháru kompletovat jak to zamýšlíš připojit? Mě se osobně zamlouvá víc metoda číslo 2. Abych tomu naložil hned po startu to nedělám, radši mu dám čas na ohřátí.
Jinak mě má drahá polovička přivedla na zajímavou myšlenku. Dneska sme jezdili a zase ty vibrace a že si všimla, že se klepe výfuk. Lezu pod auto vyfotit ti ten měnič a ejhle. Mezi motorem a výfukem žádný vlnovec, potrubí natvrdo spojené s výfukem a mezi sajdpajpama a kaslí žádný silentbloky. Tákže vzhledem k tomu, že převodovka řadí hladce a bez problémů(a měnič zamyká mezi cca 1600-2100ot.), zkusím jít nejdřív cestou silentbloků na výfuku. Pak uvidim, jestli se to zlepší, nebo to bude dělat dál.... Jinak měnič sem ti vyfotil, večer pošlu, aspoň mi řekneš, jesli je tam série:)
Offline xjohny  
#80 Odesláno : 8. srpna 2017 18:40:07(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,136
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
Metodu dva. Ještě jsem se o víkendu dozvěděl zprostředkovaně od člověka co opravuje automaty, že valná většina umírá kvůli vnitřní korozi zapříčiněné chladící kapalinou pronikajici chladičem.
Camaro se rozskočilo...
Offline Dědula  
#81 Odesláno : 9. srpna 2017 8:19:26(UTC)
Dědula

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 24.4.2014(UTC)
Zpráv: 423
Bydliště: Pelhřimov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Tak tady máme měnič. Ještě mi poraď, jakým způsobem si měl napojen chladič na převodovku. Mě vedou z převodovky kovový trubičky a jsou spojený takovejma kovovejma spojkama(jsou vidět úplně dole na obr.). Uvažuju rozpojit, nasadit gum. hadici s opletem a zasponkovat - nejjednodušší řešení. Teď mi jde o to, že ty trubičky určitě nebudou mít žádnej prolis, kterej by zabraňoval sesunutí gum. hadičky. Je tam nějakej tlak na tomhle vedení, nebo to za použití dvou spon udrží? Plivový vedení je taky tak dělaný, tak by to mohlo fachčit si myslim
UserPostedImage
Offline xjohny  
#82 Odesláno : 9. srpna 2017 10:30:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,136
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 72-krát
Blahořečen: 128-krát v 109 příspěvcích
Těžko říct, ale vzhledem k tý loupající barvě určitě nebude origo. Standardní měniče mivají 30-33cm průměr. Zbytek se nepozná. Jedině že bys otáčel a zkusil najít nějaký označení.

Na ten chladič jsou nejjednodušší gumový hadice se sponou. Ale musel bys najít protikus, který se našroubuje do těch fitinek a na druhý straně bude výstup na hadici. Ovšem dělal bych to až někde u chladiče, ne tady dole.
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Podobná témata
K: nanualní převodovka T56 nebo TR6060 (Bazar)
od malejyetti 9.7.2015 21:31:33(UTC)
na prodej small block 327 1968 + převodovka (Bazar)
od apolo 3.9.2013 6:42:59(UTC)
Převodovka - řazení rychlostí (Převodové ústrojí a podvozek)
od TransAm79 21.2.2013 15:21:32(UTC)
převodovka (Srazy)
od elita camaro 28.7.2010 22:09:19(UTC)
Díra v plynu + hlučná převodovka (Motory, výkonové úpravy)
od Maggisound 13.6.2010 22:22:17(UTC)
převodovka a olej v ní (Převodové ústrojí a podvozek)
od tafna 2.3.2009 20:12:28(UTC)
4 stránek«<234
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.