Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

24 stránek«<21222324>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline OndraS  
#551 Odesláno : 29. listopadu 2015 18:25:44(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 536
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 11-krát v 9 příspěvcích
Ještě bych měl dovětek, V6 je mrtvá, ať žije V6 :)
camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Bouri  
#552 Odesláno : 29. listopadu 2015 18:39:08(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 821
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Vidím že sis ze servisu vyzvedl ty dva válce :) Nevím teda jestli bych tu operaci nazval "opravou" motoru, viděl bych to spíš jako pohřeb a to V6tky, ale v tom případě mám tři dotazy:

- otáčkoměr jste vzali kde, vidím dobře že je do 6000 - min?
- co s tou vylágrovanou V6tkou budeš dělat? Ne že by se mi z toho nějaký díly nehodily, jako třeba balancer
- co v ní nakonec teda bylo blbě? ten ojniční čep?

Oprava... Nějak to musím krejt. Ja nic
- Otáčkoměr je podomácku udělanej a na inkoustový tiskárně vytisknutej.
- Blok a nutnej balast okolo už je zamluvenej a zbytek půjde ke mně domů. Ještě se poptám, jestli zbyde balancer.
- Vidíš, na to sem se nezeptal, ještě zjistím.

Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Ještě bych měl dovětek, V6 je mrtvá, ať žije V6 :)

To bys nebyl ty. Ja nic Já původně chtěl ještě V6, aby s tím nebyly byrokratický problémy, ale zdravá a spolehlivá V6 se nedá sehnat...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline OndraS  
#553 Odesláno : 29. listopadu 2015 19:23:58(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 536
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 11-krát v 9 příspěvcích
Hodil by se mi balancer a ta hliníková (nebo litino-hliníková nebo co to je za shit) konzola na které je namontovaný servočerpadlo.

Oboje není nijak zásadně nutný, ale kdyby to zbylo tak to nezahazuj. Balancer bych chtěl zkusit vyměnit, jestli to třeba není problém těch letitejch vibrací v určitým rozsahu otáček lehce nad volnoběhem, a konzoli na servo proto, že už je asi třikrát prasklá a třikrát zavařená
camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline xjohny  
#554 Odesláno : 29. listopadu 2015 19:44:00(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Hm, hele, kde opravujou auta tak, že tam přidávaj dva válce?
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#555 Odesláno : 29. listopadu 2015 20:12:33(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 821
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Hodil by se mi balancer a ta hliníková (nebo litino-hliníková nebo co to je za shit) konzola na které je namontovaný servočerpadlo.

Oboje není nijak zásadně nutný, ale kdyby to zbylo tak to nezahazuj. Balancer bych chtěl zkusit vyměnit, jestli to třeba není problém těch letitejch vibrací v určitým rozsahu otáček lehce nad volnoběhem, a konzoli na servo proto, že už je asi třikrát prasklá a třikrát zavařená

Tak balancer zůstal a pak můžu poskytnout. Ta konzola zbyla, tu ti pak taky přibalím. ;)

Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Hm, hele, kde opravujou auta tak, že tam přidávaj dva válce?

Tajemství. Ja nic
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline OndraS  
#556 Odesláno : 29. listopadu 2015 20:32:38(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 536
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 11-krát v 9 příspěvcích
Supr, dík, až to budeš mět doma tak se někdy stavim. Vono to nespěchá, vzhledem k současnýmu stavu auta :)
camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Bouri  
#557 Odesláno : 29. listopadu 2015 21:30:59(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 821
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
Budu s tebou počítat. Balancer je ještě mimo barák, ale ta konzola je u mě doma. Ve středu jedu do Brna, tak se za tebou můžu po cestě z práce (budu končit někdy po 16té hodině) zastavit a aspoň tu konzolu ti předat, když ji máš v takovým stavu.

Jakmile mi balancer přijde domů, tak ti dám vědět.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline OndraS  
#558 Odesláno : 29. listopadu 2015 21:34:40(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 536
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 11-krát v 9 příspěvcích
Ve středu to neklapne, tou dobou jdu do školy pro malou. Však to nespěchá, nech to doma a já se někdy stavim. Auto mám stejně rozdělaný a vyjede až na jaře :)
camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Bouri  
#559 Odesláno : 29. listopadu 2015 23:15:17(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 821
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
Ok, pak se teda ozvu, až budu mít oboje doma a pak se nějak domluvíme. Jupiii!
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline Standa  
#560 Odesláno : 30. listopadu 2015 12:21:36(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 949
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Když už rozhazuješ motor po kouskách, nebudeš mít volný hlavy za cenu šrotu? Trochu uvažuju, že bych si zkusil vybrousit kanály a vyměnit vačku. Ale nechci kvůli tomu teď rozebírat motor, kterej šlape jak hodinky.

Mimochodem, to nikde nebyl ani 3,1 nebo 3,4? To je všechno kompatibilní...
A dělal jsi něco s přední nápravou (pružiny, tlumiče, stabík)?
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline OndraS  
#561 Odesláno : 30. listopadu 2015 17:02:49(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 536
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 11-krát v 9 příspěvcích
Pružiny a stabilizátor jsou na V8 jiný?
Mě by zajímal spíš vejfuk
camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline OndraS  
#562 Odesláno : 30. listopadu 2015 17:44:33(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 536
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 11-krát v 9 příspěvcích
Aha, tak už to vidim, jsou tam pružiny jiný dokonce i na convertible a pak dokonce i pružiny u kterých je napsaný "except air conditioning", prase aby se v tom vyznalo, takže ve finále si myslím že to nakonec, s přihlédnutím k opotřebení, bude vlastně úplně jedno :D :D Ale je fakt že kdybych do mýho V6 Camara bez AC pověsil V8 a klimatizaci, asi by to sedělo na dorazech :D
camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Bouri  
#563 Odesláno : 30. listopadu 2015 19:14:48(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 821
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
Mám pocit, že hlavy sou už udaný. Zatr!

Přední náprava se neměnila, pružiny zůstaly původní a tlumič i kotouče se měnily dřív za lepší.

Vejfuk se dělal úplně novej, původní bastl se myslimže odvezl do šrotu (katalyzátor neexistoval, trubky nic moc, navíc taženo POD zadní nápravou, tlumič byl z něčeho vyrabovanej a koncovky prorezlý...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline Standa  
#564 Odesláno : 30. listopadu 2015 20:17:08(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 949
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Motor je těžší asi o 90kg. Takže bude předek o trochu níž a houpavější. Ale třeba stabilizátor měly starší V8 i slabší.

Já zkusím časem sehnat třeba i celej motor 3,4 pokud si budu chtít hrát.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#565 Odesláno : 30. listopadu 2015 20:32:11(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Nedávno byl v inzerci 3.8 (Buick) i převodovkou, prej plně funkční. Jen za sedmičku. Nevím jak moc by ale do trojky pasoval.
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#566 Odesláno : 1. prosince 2015 6:30:09(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 949
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
U 3.8 vychází blok z V8, takže to bude podobná předělávka jako z V6 na V8. A vzhledem k tomu, že do 3. gen nepatří (kromě TTA), tak bych touhle cestou určitě nešel. U 3,4 je blok zvenku totožnej s 2,8 , takže jde snadno vyměnit kus za kus a pasují i hlavy a všechno příslušenství. Zajímavá alternativa by bylo hliníkový LS, který je dokonce o kousek lehčí než 2,8. Jenže tam bude cena úplně jinde.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline OndraS  
#567 Odesláno : 1. prosince 2015 22:13:00(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 536
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 11-krát v 9 příspěvcích
Hele, a já žiju ale v tom, že 2.8 je napohled stejná jako 3.1, ale že je to jinej blok. někdo mi to tvrdil, už neviom kdo, a celkem věrohodně, protože jsem předtím žil v domění, že 3.1 je převrtaná 2.8. Ale prej fakt není. Napohled když to študuju na mým Camaru / Vlkovým fajráku, tak pár věcí na tom bloku jinak je, to je fakt.
Tak jak to teda je?
camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Standa  
#568 Odesláno : 2. prosince 2015 6:39:47(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 949
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
3,1 je stroker od 2,8 takže má jen větší zdvih. Vrtání je stejný. Rozdíly v bloku budou spíš daný ročníkově.
3,4 je převrtaná na větší průměr a s tím můžou souviset další drobný rozdíly bloku. Nicméně všechno příslušenství by mělo jít přehodit a hlavy jsou u f-body snad dokonce totožný od roku 88 po poslední 3,4. Spodek těhle motorů přehazujou v americe ve státech, kde nejde legálně změnit motor, protože v autě skoro nejde poznat rozdíl. A funguje i sériová řídící elektronika, jen je potřeba dát odpovídající vstřikovače.

Píšu jen o zadohrabových motorech, ty předohrabový jsou samozřejmě jiný a je u nich mnohem víc variant.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline OndraS  
#569 Odesláno : 3. prosince 2015 15:29:04(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 536
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 11-krát v 9 příspěvcích
OK, tak to bude vono.

Ještě mám dotaz na Bouriho - a to ohledně tuningu zadních lamp. Jaký žárovky a v jaké patici jsi nacpal do těch falešných blinkrových polí? Chci podobnej tuning udělat u Vlačákovýho fajráka, on to chce taky, ale nechce se mi vymejšlet jaká wattáž je do té paraboly vhodná, aby to svítili zcela stejnou intenzitou jako ten správnej blinkr.
Předpokládám totiž že tam bude muset bejt nějaká jiná žárovka než 21W, protože koneckonců i ty nebrzdový dvě pole , tzn pouze obrysový, mají myslím 5W žárovku celoskleněnku.
camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Bouri  
#570 Odesláno : 3. prosince 2015 18:57:27(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 821
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
Co se týče těch zadních světel, tak do vnitřních červených segmentů jsem dal dvojvláknovou žárovku 21/5W ve funkci zadních mlhovek.
A co se týče blinkrů, tak do vnitřních segmentů jsem dal klasickou objímku na jednovláknovou 21W žárovku (to co je v blinkru) a do vnějšího pidi-segmentu jsem dal 5W celoskleněnou (objímka třeba z bočních oranžových nebo červených obrysovek, ne zbytek z červených obrysovek vykuchaných na mlhovku - je delší a ohnisko by nesedlo), ale vzhledem ke svítivosti by to chtělo asi 10W.

A pokud to budeš chtít upravit, tak u blinkrů to budeš mít těžší - jsou tam výztuže, který musíš odřezat dopryč a pak vyřezat díry na objímky. U červených i oranžových to pak nakonec stříkneš stříbrnou nebo jinou lesklou barvou, aby to bylo alespoň trochu lesklý a odráželo nějaký světlo.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline OndraS  
#571 Odesláno : 3. prosince 2015 20:28:34(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 536
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 11-krát v 9 příspěvcích
Aha, já myslel že to máš nějak jednoznačně vykoumaný. No vidím že stejně budu bastlit. Přemýšlím že to udělám vypínatelný.
camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Bouri  
#572 Odesláno : 3. prosince 2015 21:57:04(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 821
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
Na tom není žádná velká věda. Ohniska jsou stejný jako v jiných parabolách, takže stačí jen udělat díru a může se svítit. Jen teda u blinkrů tam jsou ty zpropadený příčky, kerý to tak trochu ztěžují (práce navíc plus to nabarvit, aby to svítilo a nemělo mrtvé body), ale jinak to jde docela pěkně a i ty objímky se tam vejdou a zezadu do ničeho nenaráží.
Nejdříve sehnat objímky (pro ty 21W žárovky musíš najít plochej s kabely vyvedenými na bok - jako u brzdovek/obrysovek; ten s kabely vyvedenými dozadu nevím, jestli se tam vejde), pak až vrtat a řezat.

Jo a když už budeš přidávat žárovky do blinkrů, nezapomeň vyměnit přerušovač za silnější - ten co má Vlčák ve Fajráku a ty v Camaru to nevydrží (ne že by se přerušovač upálil, ale bliká hodně šíleně).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline Standa  
#573 Odesláno : 4. prosince 2015 7:17:12(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 949
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Já jsem uvažoval udělat pásek z LED a pořešit tak, aby se rozsvěcel postupně směrem ke kraji. Ale nejsem si jistej, jestli bych si s tím poradil.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#574 Odesláno : 4. prosince 2015 9:08:23(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
To ti Bouri nebo Trinom vyroběj a budeš to mít bez starostí :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#575 Odesláno : 4. prosince 2015 11:50:38(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 536
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 11-krát v 9 příspěvcích
Standa - taky mně napadlo to přestavět na sekvenci, ale zase, bylo by škoda celkem původního fajráka nějak prasit a nenechat ho tak jak je. Mě jenom přijde líto že nesvítí i ten falešnej blinkr, už dlouho nad tím uvažuju. A pak jsem viděl že Bouri nelenil a udělal to a vypadá to fakt dobře :)
camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
24 stránek«<21222324>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.