Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

11 stránek«<891011>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Bandit2  
#226 Odesláno : 3. března 2016 22:00:42(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 9.8.2013(UTC)
Zpráv: 361
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Oboji je 600 cfm. 1850 je single feed fuel inlet a 4776 je dual feed fuel inlet.
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline holanuvstatek  
#227 Odesláno : 4. března 2016 18:51:48(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
díky za odpovědi.
Offline holanuvstatek  
#228 Odesláno : 7. března 2016 19:32:34(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Kdyby se vám někomu doma válely nějaký válce na pionýra tak bych měl zájem.
Offline holanuvstatek  
#229 Odesláno : 10. března 2016 20:53:43(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Jo a kdyby jste někdo náhodou věděl kde u cadillacu de ville 67 hledat na motoru vyražený číslo tak by mi to moc pomohlo.
Offline xjohny  
#230 Odesláno : 10. března 2016 21:23:55(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,147
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 73-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
1960-69 - Behind the head stamped into the top left side of block

Za hlavou na vrchní levé straně bloku. Tj podle mě těsně před firewallem na zadní části nahoře.
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#231 Odesláno : 12. března 2016 14:59:16(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Nikde nic ani vinko sem nenašel.vete papíry v ohrožení.
Offline xjohny  
#232 Odesláno : 12. března 2016 17:45:20(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,147
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 73-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Tak tam něco namlať na rám :)
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#233 Odesláno : 12. března 2016 18:25:31(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Myslíš že měli vinko na rámu?raznice mám.
Offline xjohny  
#234 Odesláno : 12. března 2016 20:49:51(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,147
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 73-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Proč by nemohli mít... Případně to mohl nechat kdokoliv dovyrazit. Nějaký VIN k tomu máš ne?
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#235 Odesláno : 12. března 2016 21:29:18(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Mám,ale co číslo motoru schrastit někde jiný číslo a vyrazit s malou ůpravou.
Offline holanuvstatek  
#236 Odesláno : 21. března 2016 19:29:06(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Tak sem dneska projel iroca po výměně vačky a zdvihátek a pořád to střílí do sání.Jede to prostě nahovno.
Offline xjohny  
#237 Odesláno : 21. března 2016 21:23:21(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,147
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 73-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Hele, a odkdy to začalo dělat vlastně? Tu kompresorovou krabičku tam nemáš už?
Camaro se rozskočilo...
Offline Fleese  
#238 Odesláno : 21. března 2016 21:43:35(UTC)
Fleese
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 28.8.2015(UTC)
Zpráv: 20

Co elektronika riadenia(senzory,zmes,casovanie?)
Offline holanuvstatek  
#239 Odesláno : 21. března 2016 21:50:23(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
dělalo to od tý doby co sem dal pryč vstřikování a dal tam karbec.
Offline xjohny  
#240 Odesláno : 22. března 2016 15:23:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,147
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 73-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
A karbece jsi zkoušel obojí typ? Myslím např. Holley vs. Edelbrock?

- může být přehozený kabel na 5 a 7 válci, to se prý nemusí projevit na volnoběh, protože vybuchují těsně po sobě
- může to být chudý nebo si to přisává
- špatný odtrh na svíčkách

Upraveno uživatelem 22. března 2016 15:30:56(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#241 Odesláno : 22. března 2016 16:15:31(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Svíčky zkoušeny nový starý karbce edly 600 a 750 oboje sem zkoušel tryskovat jak do chuda tak bohata vyzkoušen též holley 600 rozdělovače taktéž.totéž palivový pumpy.přisávat by si to nemělo.ještě ten sací klín sem nevyměnil.Kabely radši překontroluju.Pořadí zapalování?
Offline xjohny  
#242 Odesláno : 22. března 2016 17:04:18(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,147
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 73-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
UserPostedImage

A zkus to schválně prostříkat okolo sacího klínu odmašťovačem brzd.

Upraveno uživatelem 22. března 2016 17:06:58(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#243 Odesláno : 30. května 2016 18:50:52(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Tak kabely sem dneska překontroloval a mám je dobře.
Offline xjohny  
#244 Odesláno : 31. května 2016 0:46:47(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,147
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 73-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Nemůžeš mít blbě nasazený rozvody? Nebo spatnej balancer? To není možný :)
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#245 Odesláno : 31. května 2016 15:07:36(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
vyloučeno.několikrát kontrolováno.naposledy co sem dával vačku.
Offline xjohny  
#246 Odesláno : 31. května 2016 16:40:26(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,147
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 73-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Sepiš sem prosímtě seznam všech pokusů co jsi dělal. Někdo by mohl třeba poradit ale lidi jsou líný procházet celou diskuzi zpátky...
Camaro se rozskočilo...
Offline NeoN  
#247 Odesláno : 31. května 2016 17:11:14(UTC)
NeoN

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 15.4.2014(UTC)
Zpráv: 424
Bydliště: Kladno

Blahořečil: 32-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Nemohl bys mít pootočený rozdělovač (asi blbost co?) Nebo pokud jsi dal ostřejší vačku než 02 pak by to mohly dělat nedostatečně elastické pružiny ventilů víc mě nenapadá a jak píše mein Fuhrer celé zpátky to číst nechci Ja nic bo sem lenoch.
Offline holanuvstatek  
#248 Odesláno : 31. května 2016 17:54:59(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,600

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
karburátory dvakrát edelbrock 600 a 750 oba zkoušeny s různými tryskami jeden holley 600 různé palivové pumpy s regulátorem i bez .rozdělovače nový starý s podtlakovou regulací i bez podtlaku předstih z extrému do extrému všechny válce při odpojování pálí.svíčky rovněž zkoušeny nový starý všechny věci zkoušeny z totožnýho funkčního motoru.motor po go tlaky změřeny jestli se něco neposralo a vše ok.rozvody zkontrolovány předstih dělán jak podle ucha tak podle stroboskopu.snad sem na nic nezapoměl.jediný co sem neměnil je sací klín.test s odmaštovačem vyzkoušen a nic.motor chytne na otočení ale jak jde do zátěže tak to střílí do sání.
Offline OndraS  
#249 Odesláno : 31. května 2016 21:37:06(UTC)
OndraS

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 490
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 9-krát v 7 příspěvcích
Já se zeptám jak debil páč tomu nerozumím, nemůžou bejt "přidřený" ventily resp třeba jeden vejfukovej? Že by se nějakej nestíhal ve vyšších točkách zavírat? Teda resp předpokládám žes neměnil celý hlavy. Nám tohle dělal nebožtík Cutlass, když byl seklej resp šel ztuha vejfukovej ventil na 8 válci. Ale je fakt že to byl motor co měl něco za sebou.

Upraveno uživatelem 31. května 2016 21:40:27(UTC)  | Důvod úpravy: -

CHEVROLET camaro SPORT COUPE 1988 V6
Rodinka: Firebird V6 1992, Camaro LT 1978, Monte Carlo 1972, Zimmer Golden Spirit 1980, Lincoln Mark VII 1988
Offline Standa  
#250 Odesláno : 1. června 2016 5:34:40(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 934
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Taky mě napadl špatnej ventil nebo nějaká pružina u ventilu. Nebo moc měkký pružiny. Ale to by se zhoršovalo hlavně s otáčkama a ne tolik podle zatížení. Další možnost je problém v sacím klínu, třeba neodstraněná blána v některým kanálu. Pak se může nějaký válec špatně plnit a zároveň to může způsobovat nerovnoměrnou směs.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
11 stránek«<891011>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.