Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

5 stránek123>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline fik  
#1 Odesláno : 4. ledna 2012 16:19:30(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,078
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
Kim Ir-sen napsal:
Ještě bych chtěl dodat že s Capricem jsem jel po dálnici 203.8km/h mám docela přesnej dodatečněj digi měřák.
Bylo to s převodem 3.23 a musím říct, že sem měl docela strach. Auto se chovalo dobře, ale kdyby se něco stalo,byl bych jen divák,ubrzdit by se to nedalo a na nějaký velký manévrování sem ani nemyslel. Bavil sem se pomyšlením,co se asi honí hlavou ostatním účastníkům,kolem kterejch sem proletěl s pekelnym hřmotem o více než 70km/h víc.Ja nic Ja nic Ja nic



prave proto me to obcas bere se prolitnout i po dalnici , mam asi prevod 2.75 , upravoval a renovoval podvozek , cca o 2 palce jsem ho snizil .. koupil jinej motor , ale majitel stejne kecal , ze 400HP je tak 250 - 300HP
cas kolem 15s , bohuzel jsem se pustil do rozsahle repase cele karoserie a nejak to drhne , tak na upravy motoru uz nejsou koruny , ale do Hoskovic urcite take jedu !!!!

nemas zkusenosti s karburatorem , mam ted 750 a myslim ze je to preplnene , chci otestovat 600 , treba pujde motor lepe od spoda ??

Upraveno moderátorem 6. ledna 2012 9:25:38(UTC)  | Důvod úpravy: -

Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline Sentinel  
#2 Odesláno : 4. ledna 2012 18:08:52(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.2.2010(UTC)
Zpráv: 1,117
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Fik : tak jestli se potkáme ti ho na projetí pučim :D myslim karbec...ho sundavám každou chvíli :D
Offline Kim Ir-sen  
#3 Odesláno : 5. ledna 2012 17:02:38(UTC)
Kim Ir-sen

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 3.1.2012(UTC)
Zpráv: 15
Bydliště: Lovosice

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
fik napsal:
prave proto me to obcas bere se prolitnout i po dalnici , mam asi prevod 2.75 , upravoval a renovoval podvozek , cca o 2 palce jsem ho snizil .. koupil jinej motor , ale majitel stejne kecal , ze 400HP je tak 250 - 300HP
cas kolem 15s , bohuzel jsem se pustil do rozsahle repase cele karoserie a nejak to drhne , tak na upravy motoru uz nejsou koruny , ale do Hoskovic urcite take jedu !!!!

nemas zkusenosti s karburatorem , mam ted 750 a myslim ze je to preplnene , chci otestovat 600 , treba pujde motor lepe od spoda ??


Jasně že mám:) .Moje zkušenosti z karbecema jsou poměrně hluboký řek bych.Kdysi jsem dělal repas Rochesteru DualJet,pak QuadraJet což není špatnej karbec. Ale Edelbock je lepší,jednodušší a líp se seřizuje.Od tý doby jsem měl několik Edelů jak novejch tak použitejch.Loni jsem pořídil novou 750 a testoval jí.Řeknu ti to na rovinu a jednoznačně - je na hovno!!! A to mám 383 kterou točím do 6000ot a sportovní palice s velkejma ventilama. Spodky jsou mrtvý,reakce na plyn mizerná.Když jsem vrátil 600 bylo to jako v ráji. Navíc 750 podstatně víc žere....Menší karbec je efektivnější,líp se rozpáší směs a líp reaguje na plyn.
Je nesmysl dávat tak velkej karbec,ten je dobrej možná na BBC či na vyloženě sportovní SBC kterej fakt točíš.
Ten karbec prostě pak při 2000 ot nefunguje. Podívej se schválně na ty cfm kalkulátory a budeš se divit jak mízkou hodnotu cfm ti to spočítá.....ZdarJa nic

Upraveno moderátorem 5. ledna 2012 17:06:28(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#4 Odesláno : 5. ledna 2012 17:09:12(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Tak jsem to zkusil tady: http://www.carburetion.com/Calc.asp a prý 503cfm.

Hele, myslíš že bych s 500cfm karburátorem dosáhnul lepší výsledky a chování motoru než se současným 600cfm (Edelbrock 1405, 600cfm)??? Ja nic
- točím to maximálně do 5000rpm (kalkulátoru jsem dal 6000)
- vačka pracuje ve spektru idle-5500rpm

Upraveno uživatelem 5. ledna 2012 17:14:56(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Kim Ir-sen  
#5 Odesláno : 5. ledna 2012 17:35:40(UTC)
Kim Ir-sen

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 3.1.2012(UTC)
Zpráv: 15
Bydliště: Lovosice

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Tak jsem to zkusil tady: http://www.carburetion.com/Calc.asp a prý 503cfm.

Hele, myslíš že bych s 500cfm karburátorem dosáhnul lepší výsledky a chování motoru než se současným 600cfm (Edelbrock 1405, 600cfm)??? Ja nic
- točím to maximálně do 5000rpm (kalkulátoru jsem dal 6000)
- vačka pracuje ve spektru idle-5500rpm


No podívej se,je to možný....Když jsem na vlastní kůži zkusil tu 750 a 600,s tou 750 se fakt jelo blbě.
Edelbrock dělá i 550cfm.
Každopádně Venca až bude stavět tu 327 tak mu doporučím maximálně 500cfm.
My když počítáme ten karbec tak zadáváme maximální hodnoty,ale jak často je využiješ že?
Až ho bude Venca mít novej,můžem ho testnout! Ty máš tu vačici EDL 2102,jo tak tu sem zlomil...Ja nic
Edelbrocky umožňujou naladit karbec na míru pomocí různejch trysek a jehel,ale je to taková pakárna že bych se na to radši vysral.Samozřejmě že už jsem s tím experimentovalJa nic ,ale v našich podmínkách to stojí za hovno...
Jinak doporučuju Edelbrocky jedině s manuálním druhým stupněm a bez sytiče,je to zbytečný.....

Upraveno uživatelem 5. ledna 2012 17:37:24(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline fik  
#6 Odesláno : 5. ledna 2012 18:30:04(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,078
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
Sentinel napsal:
Fik : tak jestli se potkáme ti ho na projetí pučim :D myslim karbec...ho sundavám každou chvíli :D


diky mam oba doma Ja nic
Offline holanuvstatek  
#7 Odesláno : 5. ledna 2012 18:36:08(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Ja sem poridil kalibracni sadu na edu a jeste sem ted poridil budik na bohatost smesi tak pocitam ze s tim bude tryskovani a ladeni karbce jednoduzsi pokud ten budik bude fungovat a ukazovat slozeni smesi pri ruznym zatizeni.
Offline fik  
#8 Odesláno : 5. ledna 2012 18:41:59(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,078
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
Kim Ir-sen napsal:
Jasně že mám:) .Moje zkušenosti z karbecema jsou poměrně hluboký řek bych.Kdysi jsem dělal repas Rochesteru DualJet,pak QuadraJet což není špatnej karbec. Ale Edelbock je lepší,jednodušší a líp se seřizuje.Od tý doby jsem měl několik Edelů jak novejch tak použitejch.Loni jsem pořídil novou 750 a testoval jí.Řeknu ti to na rovinu a jednoznačně - je na hovno!!! A to mám 383 kterou točím do 6000ot a sportovní palice s velkejma ventilama. Spodky jsou mrtvý,reakce na plyn mizerná.Když jsem vrátil 600 bylo to jako v ráji. Navíc 750 podstatně víc žere....Menší karbec je efektivnější,líp se rozpáší směs a líp reaguje na plyn.
Je nesmysl dávat tak velkej karbec,ten je dobrej možná na BBC či na vyloženě sportovní SBC kterej fakt točíš.
Ten karbec prostě pak při 2000 ot nefunguje. Podívej se schválně na ty cfm kalkulátory a budeš se divit jak mízkou hodnotu cfm ti to spočítá.....ZdarJa nic


Konecne jezdec co ma prakticke zkusenosti Ja nic mam ted namontovano Holey 750 s podtlakama , motor toci jak das, dost vysoko urcite 6tis ,otackomer dost keca ukazuje i 7tis , ale s jinym motorem ukazoval max 5,5tis, takze zmena motoru je znat, fakt je ze motor se roztaci az od 3tis , jinak je upne zvadlej i s menicem na 1800ot. mam zapujcen edlbrock 1405 manualni , tak ho tedy namontuju Ja nic



http://www.youtube.com/w...screen&v=CmMnMI0Sly4


Offline Kim Ir-sen  
#9 Odesláno : 5. ledna 2012 19:22:26(UTC)
Kim Ir-sen

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 3.1.2012(UTC)
Zpráv: 15
Bydliště: Lovosice

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
fik napsal:
Konecne jezdec co ma prakticke zkusenosti Ja nic mam ted namontovano Holey 750 s podtlakama , motor toci jak das, dost vysoko urcite 6tis ,otackomer dost keca ukazuje i 7tis , ale s jinym motorem ukazoval max 5,5tis, takze zmena motoru je znat, fakt je ze motor se roztaci az od 3tis , jinak je upne zvadlej i s menicem na 1800ot. mam zapujcen edlbrock 1405 manualni , tak ho tedy namontuju Ja nic



http://www.youtube.com/w...screen&v=CmMnMI0Sly4



Hm,Holley funguje trošku jinak myslím.Něco jako ten Q-Jet,tam je druhej stupeň ovládanej podtlakem. Takže v jeho případě též nevadí že je to 750cfm,běžně se dával na 350ky. Zkus toho Edela,věřím že se budeš divit....
Nevim teda co máš za vačku,ale stejně myslím,že dáš cihlu a pude vod spoda.
7 tisíc ti to asi fakt točit nebude to už je fakt docela mocJa nic
Pěkný videa.....
Posílám taky jedno

Nejzajímavější je to v čase 3:50,jinak je to o hovněJa nic Ja nic Ja nic
PS:To bílý Monte Carlo má 400Hp a umí to za 14.5......
Jinak jsem bojoval i s tím žlutým Camarem,ten má BBC a asi 700hp,na startu mu ujedu a před cílem mě předjede.
To je ale fakt hodně nerovnej souboj...Hmmm
Offline holanuvstatek  
#10 Odesláno : 5. ledna 2012 19:53:42(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Nezkousel ste nekdo u edelbrocku jak tam je na 2 stupni takovy to zavazi co otevre prutok kdyz se zvetsi podtlak vyndat jak to jede bez toho ?
Offline Jirka_z28  
#11 Odesláno : 5. ledna 2012 20:12:34(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,196
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 16-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Kim Ir-sen napsal:
... v našich podmínkách to stojí za hovno...
Jinak doporučuju Edelbrocky jedině s manuálním druhým stupněm a bez sytiče,je to zbytečný.....


To mi teda vysvětli... to jako se ten karbec chová jinak v USA než tady?
A sytič je zbytečnej? Proč se teda používá? to jsou všichni ti konstruktéři tak blbí?
Offline Kim Ir-sen  
#12 Odesláno : 5. ledna 2012 20:23:43(UTC)
Kim Ir-sen

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 3.1.2012(UTC)
Zpráv: 15
Bydliště: Lovosice

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
To mi teda vysvětli... to jako se ten karbec chová jinak v USA než tady?
A sytič je zbytečnej? Proč se teda používá? to jsou všichni ti konstruktéři tak blbí?


Vysvětlim. Nepsal sem že karbec se chová v USA jinak. U nás nejsou podmínky na stavbu,ladění a tunění amerik jako v USA. Nebo ty si myslíš že jo?
Sytič je zbytečnej,mám ho vykuchanej,pokud to jen trošku umíš nepotřebuješ ho.Stejně to není nic jinýho než přivření horní klapky vzduchu prvního stupně. Stačí 20-30 sekund držet plyn a pak jedeš.
Nejhorší jsou automatický sytiče....
Offline Kim Ir-sen  
#13 Odesláno : 5. ledna 2012 20:28:05(UTC)
Kim Ir-sen

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 3.1.2012(UTC)
Zpráv: 15
Bydliště: Lovosice

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
holanuvstatek napsal:
Nezkousel ste nekdo u edelbrocku jak tam je na 2 stupni takovy to zavazi co otevre prutok kdyz se zvetsi podtlak vyndat jak to jede bez toho ?


Vlastně bys vyndal vzduchový klapky....asi by to dělalo blbosti,snad dobře fungovalo při plnym plynu a v otáčkách....
Offline Sentinel  
#14 Odesláno : 5. ledna 2012 20:48:15(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.2.2010(UTC)
Zpráv: 1,117
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
No za sebe můžu říct že ten elektronickej sytič je na prd.
Offline Jirka_z28  
#15 Odesláno : 5. ledna 2012 21:01:22(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,196
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 16-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Kim Ir-sen napsal:
Vysvětlim. Nepsal sem že karbec se chová v USA jinak. U nás nejsou podmínky na stavbu,ladění a tunění amerik jako v USA. Nebo ty si myslíš že jo?
Sytič je zbytečnej,mám ho vykuchanej,pokud to jen trošku umíš nepotřebuješ ho.Stejně to není nic jinýho než přivření horní klapky vzduchu prvního stupně. Stačí 20-30 sekund držet plyn a pak jedeš.
Nejhorší jsou automatický sytiče....


jedinej rozdíl, když to ladíš sám, je podle mě v ceně a rychlosti dodání. Můžeš si koupit cokoliv, co v US. Prostě to znělo, jako že nemá smysl dávat odpovídající velikost trysek, protože jsme u nás. To je přece blbost a ten motor můžeš odladit stejně dobře.

No, zkus si auto bez sytiče nastartovat v zimě. Možná máš teda natolik zvedlou bohatost při volnoběhu, nevim. Ale prostě princip funkce přívěry (ať tomu teda říkáme správně) je jinej, než přidání plynu. Svůj elektrickej jsem trochu přenastavil a nestěžuju si. A to jsem byl celkově proti karbci po zkušenostech s evropskýma starýma autama...
Offline Kim Ir-sen  
#16 Odesláno : 5. ledna 2012 21:02:24(UTC)
Kim Ir-sen

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 3.1.2012(UTC)
Zpráv: 15
Bydliště: Lovosice

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Sentinel napsal:
No za sebe můžu říct že ten elektronickej sytič je na prd.


Můžu potvrdit.Pokoušel jsem se štelovat i starší automatickej bimatalovej na Rochestrech.Buď to sytí málo,nebo strašně dlouho a vůbec si to dělá tak nějak co chce.Když už tak mechanickej sytič,ale u V8 myslím fakt není třeba,snad jen pokud někdo rád jezdí v mrazu.
Offline Kim Ir-sen  
#17 Odesláno : 5. ledna 2012 21:40:53(UTC)
Kim Ir-sen

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 3.1.2012(UTC)
Zpráv: 15
Bydliště: Lovosice

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
jedinej rozdíl, když to ladíš sám, je podle mě v ceně a rychlosti dodání. Můžeš si koupit cokoliv, co v US. Prostě to znělo, jako že nemá smysl dávat odpovídající velikost trysek, protože jsme u nás. To je přece blbost a ten motor můžeš odladit stejně dobře.

No, zkus si auto bez sytiče nastartovat v zimě. Možná máš teda natolik zvedlou bohatost při volnoběhu, nevim. Ale prostě princip funkce přívěry (ať tomu teda říkáme správně) je jinej, než přidání plynu. Svůj elektrickej jsem trochu přenastavil a nestěžuju si. A to jsem byl celkově proti karbci po zkušenostech s evropskýma starýma autama...


No jestli si fakt myslíš že tu máme stejný podmínky pro ladění aut,tak se pleteš. Tam se ladí auto třeba na brzdě 10x za sebou,což si tady asi dovolit nemůžeš.....A pokud máš automat tak na to rovnou zapomeň.
Oni maj obrovský zázemí,který tu není,tak s tím bojujem v garážích.

Auto v zimě mi chytá bez problémů,bohatou směs nemám,mám jí akorát. Nepotřebuju sytič a to už mám kolikátej karbec.
Offline tafna  
#18 Odesláno : 5. ledna 2012 22:15:36(UTC)
tafna

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 1.3.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Kim Ir-sen napsal:
No jestli si fakt myslíš že tu máme stejný podmínky pro ladění aut,tak se pleteš. Tam se ladí auto třeba na brzdě 10x za sebou,což si tady asi dovolit nemůžeš.....A pokud máš automat tak na to rovnou zapomeň.
Oni maj obrovský zázemí,který tu není,tak s tím bojujem v garážích.

Auto v zimě mi chytá bez problémů,bohatou směs nemám,mám jí akorát. Nepotřebuju sytič a to už mám kolikátej karbec.

kur*a co to mas za avatar ??? fuj ! chce se mi blejt Ble
Offline Jirka_z28  
#19 Odesláno : 5. ledna 2012 23:02:35(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,196
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 16-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Kim Ir-sen napsal:
No jestli si fakt myslíš že tu máme stejný podmínky pro ladění aut,tak se pleteš. Tam se ladí auto třeba na brzdě 10x za sebou,což si tady asi dovolit nemůžeš.....A pokud máš automat tak na to rovnou zapomeň.
Oni maj obrovský zázemí,který tu není,tak s tím bojujem v garážích.

Auto v zimě mi chytá bez problémů,bohatou směs nemám,mám jí akorát. Nepotřebuju sytič a to už mám kolikátej karbec.


Tak si to přečti ještě jednou... psal jsem v případě, že si auto ladíš SÁM a že rozdíl pak je v CENĚ. To znamená, že pak můžeš zaplatit víc za testování. Jak to ale souvisí s tím, jestli u nás má správný nastavení karbce smysl?

Motor z principu nemůže fungovat stejně za studena i za optimální teploty. Ono je na autě spousta věcí, který nejsou nutný, ale tak nějak usnadňujou používání.

Ale hold se asi neshodnem.
Offline xjohny  
#20 Odesláno : 5. ledna 2012 23:18:54(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Já spíš myslím hoši, že jste si neporozuměli v tom kdo co chtěl říct. :)

Kim má pravdu v tom, že tady je opravdu problém mít kvalitní zázemí na ladění hodně výkonných motorů OBECNĚ (ne jen ten karburátor), protože to se prostě v našich podmínkách bez miliónových investic do vybavení a bohatých zkušenosti nedá no. Já například znám (ne osobně) jediného člověka co si staví víceméně profi závodní motory pro vlastní potřebu a i tak se mu stalo, že mu jeden v Mustangu odešel :) (nemám na mysli ale ten Mustang s trumpetkama)

Upraveno uživatelem 6. ledna 2012 12:25:26(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#21 Odesláno : 6. ledna 2012 10:17:50(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.1.2010(UTC)
Zpráv: 1,078
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 17-krát v 16 příspěvcích
Kim Ir-sen napsal:
Hm,Holley funguje trošku jinak myslím.Něco jako ten Q-Jet,tam je druhej stupeň ovládanej podtlakem. Takže v jeho případě též nevadí že je to 750cfm,běžně se dával na 350ky. Zkus toho Edela,věřím že se budeš divit....
Nevim teda co máš za vačku,ale stejně myslím,že dáš cihlu a pude vod spoda.
7 tisíc ti to asi fakt točit nebude to už je fakt docela mocJa nic
Pěkný videa.....
Posílám taky jedno

Nejzajímavější je to v čase 3:50,jinak je to o hovněJa nic Ja nic Ja nic
PS:To bílý Monte Carlo má 400Hp a umí to za 14.5......
Jinak jsem bojoval i s tím žlutým Camarem,ten má BBC a asi 700hp,na startu mu ujedu a před cílem mě předjede.
To je ale fakt hodně nerovnej souboj...Hmmm


Jo , zkusim namontovat edel jak doladim cele auto , coz bude nekdy na jare Ja nic jsem take zvedav , rad bych se dostal po 15s. Jinak to zlute neprenese vykon motoru na silnici , porad hrabe Ja nic dokonce mozna namontuje automat Juj
Offline tomcat1  
#22 Odesláno : 6. ledna 2012 10:41:26(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 31.3.2009(UTC)
Zpráv: 551
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Ku mne chodi asi 10 aut s Holley a jedno s Edelbrockom. S Kimom suhlasim v tom ze s velkostou karburatora to netreba prehanat a radsej dat mensi ako vacsi. Teraz tu mam ostry bigblock 521 CID co mze tocit 6500 a ma karburator 1050.Spravne funguje tak od 2/3 zataze hore, co sa da vyuzit tak 0,1 percenta casu. Dnes tam dam 830-tku so syticom, elektrickym, s ktorym mam vyborne skusenosti. Na vsetkych Holleyoch funguje vyborne a ked sa clovek s tym pohra, sprava sa to ako auto so vstrekovanim aj ked mrzne.Je fakt ze na tom Edelbrocku tiez bol ataky sytic ale fungovalo to divne. Celkovo sa mi zdaju Holley ovela lepsie a dobre sa na nich pracuje. Edelbrcku mozno krivdim, lebo s nim nemam moc skusenosti, ale co som si vsimol aj v usa ich davaju len ne take lacne nic-moc motory a na serioznych su Holley.
Offline xjohny  
#23 Odesláno : 6. ledna 2012 11:39:52(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Podle mě jsou Edelbrocky lepší na "easy-to-tune" aplikace, něco ve stylu namontuj a zapomeň :-)
Pokud člověk hledá maximální sladěnost a maximum výkonu od motoru, měl by spíš brát ty Holleye či QJety. Ovšem k tomu aby je dokonale naladil potřebuje logicky víc nástrojů a přístrojů než jen šroubovák.

Já mám manuální sytič a jsem s tim naprosto spokojenej. Stačí to mít vytažený jen chviličku a jakmile se rozjedu, tak ho deaktivuju, protože už to držím plynem.

PS: Nemá někdo na půjčení na zkoušku 500-550cfm Edelbrock? :-D

Upraveno uživatelem 6. ledna 2012 11:41:31(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#24 Odesláno : 6. ledna 2012 11:50:39(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Ještě něco - může mi někdo jednoduše vysvětlit rozdíl mezi Performer a Thunder AVS sérií karburátorů Edelbrock?
Tj. například:
http://www.summitracing.com/parts/EDL-1404/
vs.
http://www.summitracing.com/parts/EDL-1802/
Camaro se rozskočilo...
Offline Sentinel  
#25 Odesláno : 6. ledna 2012 12:06:48(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.2.2010(UTC)
Zpráv: 1,117
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
xjohny na ted rozdíl sem se chtěl akorát taky zeptat :) včera sem koukal do katalogu summitu a napadlo mě to :)
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
5 stránek123>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.