Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

5 stránek«<2345>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Z28  
#76 Odesláno : 20. října 2016 12:47:34(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Pravdu máš , blbě jsem to zadal Zatr!
Když bych šel do té 600, bude tam znatelný rozdíl v běžným provozu a lepší fungování v otáčkách(že půjde líp jak v nízkých tak ve vysokých)než u té 750, jak psal Kim? Nerad bych utratil přes 300 babek a nepoznal rozdíl :-D

A to kovové plato mezi sání a karbec, se dává za jakých podmínek? Ze tam má být jiné sání a toto je levnější forma úpravy?

Upraveno uživatelem 20. října 2016 12:53:17(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#77 Odesláno : 20. října 2016 13:40:37(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Hele těžko říct, lepší nejdřív vyzkoušet. Třeba ti nějaký dobrodiník půjčí karbec na testy ;-) Já někde mám asi 500cfm, ale to ti bude spíš málo.

Kovové plato je tam potřeba, pokud dáváš karbec se čtyřmi malými dírami (square bore) a chceš ho dát na origo sání který je dělaný na karbec s různě velkými dírami. Nebo máš Qjet s různými dírami a chceš ho dát na sání se stejnými dírami.

Pro vysvětlenou rozdíl mezi typy bores:
UserPostedImage

Rozdíl mezi karburátory:
(spread bore)
UserPostedImage

(square bore)
UserPostedImage

Tohle sání pojme jen spread bore karbec nebo square bore + podložka:
UserPostedImage

Tohle sání pojme jenom square bore nebo spread bore + podložka obráceně:
UserPostedImage

Tohle sání pojme obojí bez adaptéru, případně se to musí zkusit jak to sedí:
UserPostedImage

Upraveno uživatelem 20. října 2016 13:42:52(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
thanks 2 uživatelů blahořečilo xjohny za tento úžasný příspvěvek.
keplink on 20.10.2016(UTC), Hellborn on 20.10.2016(UTC)
Offline holanuvstatek  
#78 Odesláno : 20. října 2016 18:52:54(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Krásnej příspěvek.
Offline Z28  
#79 Odesláno : 22. října 2016 18:11:20(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Opravdu hezky vysvětlené a popsané :-) .
Tak jsem objednal tu 600, měli nějakou akci a vzduchový filtr k tomu zadáčo Juj . Až donde namontuji, projedu a uvidím jaká bude změna vůči té 750.

Upraveno uživatelem 22. října 2016 19:21:25(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline holanuvstatek  
#80 Odesláno : 23. října 2016 8:38:13(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Ví někdo jakej je rozdíl mezi 600 a 750 kromě trysek a jehel?
Offline xjohny  
#81 Odesláno : 23. října 2016 9:09:38(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Větší díry a jiná venturiho trubice nebo jak se tomu říká česky.
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#82 Odesláno : 23. října 2016 10:36:20(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
emulzní trubka?
Offline xjohny  
#83 Odesláno : 23. října 2016 11:10:15(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Hm asi jo člověče.
Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#84 Odesláno : 23. října 2016 16:50:16(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Teď stačí napsat, že stačilo přetryskovat a dát jiné jehly :-D . Pokud jo, 600ku dám na sekačku :-D a objednám trysky a jehly :-D
Offline xjohny  
#85 Odesláno : 23. října 2016 17:32:11(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Naopak, trysky a jehly nic na CFM nezmění, jen poměr směsi. Ty karburátory jsou jiný.
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#86 Odesláno : 23. října 2016 17:46:48(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Já mám doma jak 600 tak 750 a žádnej rozdíl krom trysek a jehel sem nenaměřil.
Offline Z28  
#87 Odesláno : 23. října 2016 17:58:49(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
No, krom trysek a jehel by tam měl být ještě jiný rozdíl, pak by přeci stačilo dělat jeden karbec a měnit jen trysky.
Uvidím až donde a namontuji :-) .
Offline xjohny  
#88 Odesláno : 23. října 2016 18:34:30(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
Já mám doma jak 600 tak 750 a žádnej rozdíl krom trysek a jehel sem nenaměřil.

Tak co se potom ptáš, když tu rozvíjim takovou pěknou teorii :-D

Podle Edelbrocku je tam těch nuancí víc
UserPostedImage
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#89 Odesláno : 23. října 2016 18:42:55(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
můj názor je takovej že hlavní změna je v tryskách a jehlách akcelerační pumpička na to takovej vliv nemá a průměr difuzoru o dva milimetry pouze ve vysokých otáčkách. já sem si kvůli 750ce koupil tu kalibrační sadu a myslím že se to povedlo naladit.
Offline Z28  
#90 Odesláno : 23. října 2016 19:08:49(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 6.8.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Odcházím do sekce bazar asi budu mít na prodej karbec :-D . Ještě že jsem to nevzal u klasického prodejce dílů ten by chtěl za něj 20cet :-D . Ne , když nebude rozdíl tak využití se najde na C3.
Offline xjohny  
#91 Odesláno : 23. října 2016 19:27:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
můj názor je takovej že hlavní změna je v tryskách a jehlách akcelerační pumpička na to takovej vliv nemá a průměr difuzoru o dva milimetry pouze ve vysokých otáčkách. já sem si kvůli 750ce koupil tu kalibrační sadu a myslím že se to povedlo naladit.


Na IROCovi? Už ti nestřílí do sání? :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#92 Odesláno : 23. října 2016 19:40:54(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
IROC hybernuje.ale 750 přetryskovanej a přejehlenej jsem zkoušel na černým a v pohodě.
Offline conny  
#93 Odesláno : 10. listopadu 2016 14:56:18(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.7.2010(UTC)
Zpráv: 108
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Hele těžko říct, lepší nejdřív vyzkoušet. Třeba ti nějaký dobrodiník půjčí karbec na testy ;-) Já někde mám asi 500cfm, ale to ti bude spíš málo.

Kovové plato je tam potřeba, pokud dáváš karbec se čtyřmi malými dírami (square bore) a chceš ho dát na origo sání který je dělaný na karbec s různě velkými dírami. Nebo máš Qjet s různými dírami a chceš ho dát na sání se stejnými dírami.

Pro vysvětlenou rozdíl mezi typy bores:
UserPostedImage

Rozdíl mezi karburátory:
(spread bore)
UserPostedImage

(square bore)
UserPostedImage

Tohle sání pojme jen spread bore karbec nebo square bore + podložka:
UserPostedImage

Tohle sání pojme jenom square bore nebo spread bore + podložka obráceně:
UserPostedImage

Tohle sání pojme obojí bez adaptéru, případně se to musí zkusit jak to sedí:
UserPostedImage




Caute, hele daval jsem edelbrock 600 na sani dvoukomorove od edelbrocka. Takze jako melo by to byt super sladene, ze? K tomu podlozka na 4 diry. A hadejte co...
Pote, co jsem udelal redukce s jednou veeeelikou dirou jede auto DALEKO lip. To, co motoru nedokonalym naladenim leve a prave pulky chybi na jedne strane, si bere z druhe strany.
Auto ma plynulejsi rozjezd, vykon sel taky trochu nahoru..

Fakt nechapu, proc to takhle delaji a jaky to ma pak smysl..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline conny  
#94 Odesláno : 26. listopadu 2016 9:23:30(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.7.2010(UTC)
Zpráv: 108
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Predelal jsem potlakovou regulaci rozdelovace na vystup podtlaku, ne na vystup venturiho trubice s nizsim podtlakem a jede to stejne, ale mam pocit, ze na volnobeh sebou motor tak nehaze..

u kompresoru je to uplne jedno, staci kdyz jen trochu hrabnu po plynu, tak mi zmizi potlak. Kdyz jedu lehka noha 100kmh, tak mam -0.3 az -0.4 bary, volnobeh tak -0.6 az -0.8bar.

U atmosfery to nekdo zkuste, jak se to chova.. Muze byt zajimavy poznatek.

Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline xjohny  
#95 Odesláno : 26. listopadu 2016 20:01:19(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Já si laicky osobně myslím že podtlaková regulace tak jak je navržená na atmosférický motor nemůže s kompresorem fungovat vůbec. Tj předstih se skoro neposunuje, dokud to nepřevezme odstředivka. Nebyl by v tomhle případě ideální elektronicky řízený rozdělovač?
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#96 Odesláno : 27. listopadu 2016 8:41:58(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Funguje to pořád stejně jak u atmosféry prostě jak tam začne kompresor tlačit tak ta regulace už je v podstatě k ničemu protože už jde motor do větší zátěže.
Offline xjohny  
#97 Odesláno : 28. listopadu 2016 10:24:23(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,207
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Ok, moje starost vycházela zejména z tvého poznatku ve vedlejší Connyho diskuzi, že kompresor tam tlačí pořád, i na volnobě. Což znamená že podtlak bude menší než s jakým počítá základní vacuum regulátor v rozdělovači. Případně si myslim, že i ten samotnej regulátor se dá nahradit za štelovatelnej, který by mohl mít vyšší citlivost. Na druhou stranu na ostrých motorech tu podtlakovou regulaci stejně lidi nepoužívají, protože má minimální efekt.
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#98 Odesláno : 28. listopadu 2016 16:13:19(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Kompresor může tlačit jak chce ale záleží co motoru pustíš škrtící klapkou.
Offline Cestovatel  
#99 Odesláno : 12. října 2017 20:59:57(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.8.2009(UTC)
Zpráv: 767
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 14-krát v 14 příspěvcích
Pánové mám dotaz. Mám karburátor Ebelbrock 650 Při zastavení na křižovatce jsem zjistil, že najednou volnoběžné otáčky poklesly o cca 300 ot. a stav trvá. Přenastavit se to dá to jsem zkoušel, ale co by mohlo být důvodem tak náhlé změny. Sytič je tam automatický.
Offline holanuvstatek  
#100 Odesláno : 13. října 2017 18:41:43(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.5.2011(UTC)
Zpráv: 1,624

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
ty máš do karbce přívod z ventil deklu na odsávání par?
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
5 stránek«<2345>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.