Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

12 stránek<12345>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline wolfow  
#51 Odesláno : středa 27. května 2009 12:35:38(UTC)
wolfow

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 22.03.2009(UTC)
Zpráv: 704
Bydliště: Haratice p...l světa...

Blahořečil: 1-krát
Chlapi já jdu taky do Holleye!!! V tom černým Birdovi z GV byl-a nedalo se s tím ani plynule zacouvat na zpátečku do garáže(řadil jen dozadu Juj )!!! Furt to hrabalo-výkon tam byl,takže vím co to dokáže! Piisk
Offline tomcat1  
#52 Odesláno : středa 27. května 2009 15:22:38(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Lacnejsie Holley maju otvaranie druhych komor podtlakom a Edelbrocky mechanicky.To je hlavny rozdiel medzi nimi. Pre lahke auta(to su aj tie nase) sa odporuca mechanicke otvaranie druhych komor. Ak mate ostru vacku, dojde totiz k znizeniu podtlaku v sacom potrubi a moze sa stat ze nedojde k uplnemmu otvoreniu druhych komor.Je k tomu sada asi 7 ks struniek roznej tvrdosti, aby sa dal nastavit spravny moment otvorenia. Ale aby sa to naozaj spravne nastavilo, bolo by to treba zakazdym testovat na motorovej brzde. Moj Holley mal z vyroby osadenu najtvrdsiu strunu, druhe komory sa vobec neotvarali a spotreba bola do 12 l....
Ja by som dal na 400-ku toto:
http://store.summitracin...007+115&autoview=sku

Je to novo vyvinuty model a mal by mat mix dobrych valastnosti Holley aj Edelbrocku..
Offline Cámo  
#53 Odesláno : středa 27. května 2009 15:58:27(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Lacnejsie Holley maju otvaranie druhych komor podtlakom a Edelbrocky mechanicky.To je hlavny rozdiel medzi nimi. Pre lahke auta(to su aj tie nase) sa odporuca mechanicke otvaranie druhych komor. Ak mate ostru vacku, dojde totiz k znizeniu podtlaku v sacom potrubi a moze sa stat ze nedojde k uplnemmu otvoreniu druhych komor.Je k tomu sada asi 7 ks struniek roznej tvrdosti, aby sa dal nastavit spravny moment otvorenia. Ale aby sa to naozaj spravne nastavilo, bolo by to treba zakazdym testovat na motorovej brzde. Moj Holley mal z vyroby osadenu najtvrdsiu strunu, druhe komory sa vobec neotvarali a spotreba bola do 12 l....
Ja by som dal na 400-ku toto:
http://store.summitracin...007+115&autoview=sku

Je to novo vyvinuty model a mal by mat mix dobrych valastnosti Holley aj Edelbrocku..

ano mohu to také potvrdit...nejlepší je opravdu otevírání komor mechanicky, kvůli snížení podtlaku...
apropo ten Summit karburátor vypadá velmi zajímavě!
HD's coming
Offline Trans79  
#54 Odesláno : středa 27. května 2009 17:55:52(UTC)
Trans79

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.04.2009(UTC)
Zpráv: 762
Bydliště: Praha/Pribram

Blahořečil: 155-krát
Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
..hoši potřebuji pomoc při výběru vačky, jaké hodnoty pro výběr jsou směrodatné a neopomenutelné?? Moje sériová je 274/298, lift 0,364/0,364. Vybírám, ze summitu, ale nevím, za jaký konec mám vzít, jak začít vybírat?
http://store.summitracin...294887485+4294887598+115

Upraveno uživatelem středa 27. května 2009 20:37:09(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#55 Odesláno : středa 27. května 2009 18:11:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ale jak se rozvášnili :)))

Hele, vyber něco středního, koukni od kolika do kolika se dělaj a vzal bych lepší střed. Myslim, že na takovym motoru to bude více jak dostačující ;)
Camaro se rozskočilo...
Offline Trans79  
#56 Odesláno : středa 27. května 2009 20:54:02(UTC)
Trans79

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.04.2009(UTC)
Zpráv: 762
Bydliště: Praha/Pribram

Blahořečil: 155-krát
Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
Mně je třeba sympatická tahle, rozmezí otáček 2-6tis., použití street..http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=LUN%2D07702&autoview=sku, co myslíte??
Offline Zlumik  
#57 Odesláno : středa 27. května 2009 23:35:12(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

Zkus se podívat tady
http://edelbrock.com/aut...afts/cams_chevy_sb.shtml

Najdeš tam parametry jednotlivejch vaček a pak můžeš hledat to samý třeba od Summitu. Dá se tam stáhnout i celej katalog v PDF a tam jsou tuším takový aplikační tabulky podle typu auta a motoru atd.
Offline Honza T  
#58 Odesláno : středa 27. května 2009 23:58:39(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Nejsem sice zadnej odbornik pres vacky a motory a uz vubec namm zkusenost z GM motorem , delal jsem jen tu moji Ford 302ku . Kazdopadne zkusim shrount co si myslim ja: U te co jsi vybral se mi zda uz s pomerne velkym zdvihem 0.507 palce. Nevim kolik ma zdvih "stock" vacka tak nemuzu porovnat. Zalezi taky, co vsechno chces na tom motoru menit. Jakmile se da vacka s nejkym brutlanim zdvihem, uz to chce specialni tvrzne zdvihaci tycky, silnejsi pruziny atd.... . Taky se doporucuje mit k vacce odpovidajici menic kroutaku v automatu. Ja bych zvolil nejaku "mild" vacku s nizzsim rozsahem doporucenych otacek tal od 1500 a vice a radeji se drzet pri pri zemi. Jinak na starnkach CompCams si muzes stahout programek do kteryho nahazes parametry motoru a ono ti to vyplivne doporucene vacky i predpokladany vysledny vykon motoru. Pak si podle parametru muzes vybrat vacku i od jineho vyrobce. Nevim na kolik se tomu da verit, ale jako orientacni vypocet pri vyberu to myslim staci.
http://compcams.com/camquest/default.asp
Zaroven se podivej do sekce tech tips je tam spousta uzitecnych informaci, ktere stoji za precteni. Pak taky pozor na dulezitost zpusobu zabehu u Flattappet vacek.
Offline Honza T  
#59 Odesláno : čtvrtek 28. května 2009 0:24:56(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Jste jsem prolez najaky fora, kde se resej prave Pontiac 400. Novejsi motory maji nizzsi kompresi a jako doporucovane vacky bez najakych velkych zasahu do ostatnich casti motoru doporucuji Crane 272 Energizer, Comp Cams 270 Magnum nebo SUM-K2801. Tu co jsi vybral ma fakt celkem dost velke zdvih i celkej zdvih a uz celkem brutlani casovani otvirani. Je treba se taky trochu drzet pri zemi s tema vykonamaSlinttt Dulezita je taky spolehlivost....
Offline xjohny  
#60 Odesláno : čtvrtek 28. května 2009 1:14:43(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Má pravdu :) Volil bych do začátku taky něco, co začíná na idle nebo 1500rpm maximálně. Spíš mild než moc ostrou.
Camaro se rozskočilo...
Offline Trans79  
#61 Odesláno : čtvrtek 28. května 2009 1:41:04(UTC)
Trans79

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.04.2009(UTC)
Zpráv: 762
Bydliště: Praha/Pribram

Blahořečil: 155-krát
Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
Ale to je přesně to, co jsem potřeboval vědět, já přeci nechci ten motor hned oddělat. Ještě než se mrknu do těch orientačních tabulek, za které mimichodem moc děkuji, kde byste tak viděli horní hranici otáček?? Díky a dobrou Ja nic
Offline Trans79  
#62 Odesláno : čtvrtek 28. května 2009 1:59:34(UTC)
Trans79

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.04.2009(UTC)
Zpráv: 762
Bydliště: Praha/Pribram

Blahořečil: 155-krát
Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
Offline xjohny  
#63 Odesláno : čtvrtek 28. května 2009 12:38:58(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Horní hranici asi kolem těch 5.000. Moje vačka je docela mild, ale má rozsah Idle-5500.

Osobně bych radši volil jinou značku než Summit, i když to pro něj určitě někdo jinej vyrábí. To máš jako třeba s Tesco kečupem :)
Camaro se rozskočilo...
Offline Honza T  
#64 Odesláno : čtvrtek 28. května 2009 19:35:25(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Ahoj, tahle Summit Racing ma tak maximalni mezni hodnoty co bych tam dal. Co vsechno na tom motoru jeste planujes menit ? Pokud budou seriovy pisty, ojnice, zdvihaci tycky a ventilovy pruziny , svodz. Tak je myslim takovej limit doby otverneni vacky do 270 stupnu. Pak je to moc ostry a je treba pocitat s vetsim namahanim ostatnich komponent a tim padem je lepsi je vymenit za nove ci pevnejsi, vcetne sani vetsho prumeru vyfuku apod. Zdvih jde ruku v ruce s tou dobou otevreni ventilu. Proste vetsi zdvih znamena zakonite i nutnost ostejsiho nabehu vacky. Obecne , vetsi zdvih = motor lip dejcha a ma vetsi vykon. Vetsi doba otevreni = lepsi prubeh vykonu pres sirsi spektrum otacek.
Zdvih samotny je taky dulezity pri tom, aby se ti nepotkaly ventily s pistem pro rotacnim cyklu. Obecne vsechny US motory 72 a vys maji snizeny kompresni pomer , tak kolem 8:1 Starsi modely meli i pres 10:1 Je to udelany jinym vetsim tvarem komprsniho prostoru hlav a taky tvarem pistu. Z toho pohledu vetsi zdvih vacky nemusi u novejsich motoru tolik vadit protoze ta hlava je proste vys a ventil ma tak dostatek prostoru. U vysoko kompresnich motoru se snizenou hlavou nebo flat top pisty bez reliefu uz se na to musi dat bacha a se zdivhem to neprehanet. Jsou na to tabulky a tolerance kolik ma byt mezera mezi pistem a ventilem v prubehu komprese. Ja jsem si to taky pro jistotu na mym motoru zmeril nez jsem ho pustil.
Psal jsi, ze tvoje seriova vacka ma parametry 274/298, lift 0,364/0,364 ? Kde jsi tyto udaje vzal ? Hlavne ten pomerne velke doby otevreni a dost maleho zdvihu je mi divny. Ten zdvih je na ventilu nebo na vacce ? Ja nasel nejakou tabulku na Pontiac motory nize ani jedna se neshoduje s tvymi. Je tam porovnani parametru i ostatnich vyrobců.
http://www.classicalpont...om/restoration/cams.html
Jinak, az si vacku vyberes, kup to rovnou v setu s novejma zdvihatkama , uz to o moc draz neprijde
Offline Trans79  
#65 Odesláno : čtvrtek 28. května 2009 23:15:10(UTC)
Trans79

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.04.2009(UTC)
Zpráv: 762
Bydliště: Praha/Pribram

Blahořečil: 155-krát
Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
http://www.wallaceracing.com/camcode1.htm
Int. Exh.
Application Stamp Dur. CL 1.50:1 1.65:1 O.L. Dur. CL 1.50:1 1.65:1 Part #
1978-79 274 - .364" .400" - 298 - .407" .447" 549112

Odtud jsem čerpal info o vačce a ještě z highperformancepontiac.com
Offline Trans79  
#66 Odesláno : čtvrtek 28. května 2009 23:19:01(UTC)
Trans79

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.04.2009(UTC)
Zpráv: 762
Bydliště: Praha/Pribram

Blahořečil: 155-krát
Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
Sorry, že je to tak neuspořádané, v náhledu se mi to zobrazí, jak chci, ale ve finále pak takovejhle bordel!! No na výše zmíněné stránce to pak je v řádku 1978-79 6,6L
Offline Honza T  
#67 Odesláno : pátek 29. května 2009 1:12:30(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
koukam, koukam... Tak asi jo zdvih na ventilu pri vahadlu s pomerem 1,5:1 je 0.364 u saciho i vyfukoveho. Pocitam ze mas tenhle standartni prevodni pomer vahadla a ne 1,65:1 co ? Ted jsem se dival na moje paramtry a ja sel ze zdvihu 0.368 na 0.456 (bral jsem CompCams High energy 268H a kdyz jsme to meril tak jsem mel jeste dost rezervu. Samozrejme mas jinej motor, ale mohlo by to byt podobny. Asi bych se teda nebal vzit treba SUM-2800 nebo SUM-2801, LUN-10703, LUN-00072 nebo podobny parametry. Vacka samo az tolik vykonu navic neda - vic vykonu prihodej headery, hlavy s vetsima ventilama a lestenejma kanalama , zvyseni komprese. Zkus si to projit v Com Cams kalulacce da se s tim paradne vyhrat.
Offline Trans79  
#68 Odesláno : pátek 5. června 2009 14:00:51(UTC)
Trans79

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.04.2009(UTC)
Zpráv: 762
Bydliště: Praha/Pribram

Blahořečil: 155-krát
Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
Ahoj, všechny Vás zdravím Ja nic Jakoby těch problémů nebylo málo, tedˇ bohužel přibyl jeden dost zásadní-kvůli různým neshodám si musím najít někoho jiného, kdo by mi mohl provést výbrus motoru a zbrousit též kliku, nemohli byste mi někoho takového doporučit, prosím?? Asi to není žádná prdel a já bohužel nikoho známého nemám, kdo by alespoň někoho znal. Ocením jakoukoliv pomoc, informaci..Dík moc
Offline Honza T  
#69 Odesláno : pátek 5. června 2009 18:40:01(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Cau, ja jsem si nechaval brousit blok u nas v Nachode
www.radex.unas.cz Udelali komplet vybrus bloku, hlav a zabrouseni novych ventilu . Navic me delali zavity na sroubovaci stefty misto lisovanejch pro vahadla.
Celkem za 12 tis (bez papiru). Chvili jim to teda trvalo - asi 4 mesice. Slibovali, ze ten blok ocisti , coz teda moc nedopadlo - nasel jsem ucpany olejovy kanaly potom co jsem si to vyzvedl. Zbytek prace snad OK.
Kamarad ma V8 390ku na opravu v Zabrehu na Morave ve firme PAS www.pas-zabreh.cz. Prej jsou celkem spolehlivy. A hlavne ten pan co dela motory, tak ma sam Ameriku. Ja jsem s nim mluvil a vypadal jako nadsenec a ze tomu rozumi. Osobni zkusenost nemam.

Dale vim ze motory dela AHRA v Hradci Kralove www.ahra.cz a v Praze www.ml-tuning.cz, ty se zamerujou hlavne na kardany, ale kdyz jsme jim volal a zjistoval co a jak tak snad pry delaji i motory.
Offline Trans79  
#70 Odesláno : pondělí 22. června 2009 20:04:01(UTC)
Trans79

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.04.2009(UTC)
Zpráv: 762
Bydliště: Praha/Pribram

Blahořečil: 155-krát
Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
Tak můžu mít po dlouhé době z něčeho radost, vačka už je doma a dnes jsem objednal sadu pístů, na které už se nemůžu dočkat!! Pak už jen přebrousit kliku, výbrus bloku a můžem to Lego Technics poskládat a rozběhnout :d/
Offline xjohny  
#71 Odesláno : pondělí 22. června 2009 20:09:15(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Trans79 napsal:
Tak můžu mít po dlouhé době z něčeho radost, vačka už je doma a dnes jsem objednal sadu pístů, na které už se nemůžu dočkat!! Pak už jen přebrousit kliku, výbrus bloku a můžem to Lego Technics poskládat a rozběhnout :d/

A zabrousit hlavy a ventilová sedla! :)
Camaro se rozskočilo...
Offline Honza T  
#72 Odesláno : pondělí 22. června 2009 22:44:46(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
No paráda, Tak se pochlub co jsi ji nakonec vybral za díly. Ať můžeme závidět Slinttt
Offline Trans79  
#73 Odesláno : úterý 23. června 2009 13:52:50(UTC)
Trans79

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.04.2009(UTC)
Zpráv: 762
Bydliště: Praha/Pribram

Blahořečil: 155-krát
Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
Honza T napsal:
No paráda, Tak se pochlub co jsi ji nakonec vybral za díly. Ať můžeme závidět Slinttt


Jak to pujde, dam to sem. Ale necekejte nic high performance, spis mild....Jak rikam, zatim to chci rozbehnout,nezajima me, jakej to bude mit vykon-musi proste jen jet. Vymazlenej bude az ten druhej motor, ktery je zatim zakonzervovan-je to 455 cui a ta uz za to stoji
Offline xjohny  
#74 Odesláno : úterý 23. června 2009 13:58:53(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No hele, už mild performance na 6.6L motoru musí být hodně znát :-) Já myslim, že bude bohatě stačit. Těšíme se!
Camaro se rozskočilo...
Offline Cámo  
#75 Odesláno : úterý 23. června 2009 19:09:15(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Z 400 enginu se staví jedině stroker:-)
HD's coming
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
12 stránek<12345>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.