Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline harly  
#1 Odesláno : středa 10. července 2013 23:58:07(UTC)
harly
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 10.07.2013(UTC)
Zpráv: 1
Bydliště: Malacky

Odesel mi na camaru motor,je to camaro 6,2 SS,rok 2010, automaticka prevodovka,roztrhl se pist, poskodil blok takze se neda opravit.Blok je praskly. Menim motor ale nevim jaky typ abych neudelal chybu. Vsude se pise ze mam motor LS3 objem 6,2 litru ale nove generace typ GM L99 ktery se nema zamenit se starsim typem L99 ze serie LT. Muzu tam nahodit jakykoliv motor LS3? Musi mit i nejake specialni oznaceni L99? Je tam rozdil jestli mam automat nebo manual prevodovku?

Upraveno uživatelem čtvrtek 11. července 2013 0:02:01(UTC)  | Důvod úpravy: doplneni textu

Offline xjohny  
#2 Odesláno : čtvrtek 11. července 2013 11:26:47(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Heh... no podle mě tam musíš dát úplně stejný typ jako máš teď. Nejen kvůli legislativě, ale taky kvůli všemožný elektronice, která zřejmě s jiným typem motoru jen tak počítat nebude. Možná máš víc detailů k motoru ve velkym TP?

Jinak co jsem se díval tak z LS3 série máš akorát možnosti:
L99 - atmo (2010-?? Camaro)
LS9 - s kompresorem (09-13 Vette)
LSA - s kompresorem (09-13 CTS-V, Camaro ZL1)

L99 z LT série tam určitě nedávej. Myslim že se dají poměrně snadno rozlišit už při nákupu.

Upraveno uživatelem čtvrtek 11. července 2013 11:58:47(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.