Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek<123
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Adam  
#51 Odesláno : neděle 17. prosince 2017 18:58:47(UTC)
Adam
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 22.06.2017(UTC)
Zpráv: 35
Bydliště: Vysoke Myto , Hradec Kralove

Tady u nás ? To musel být docela problém, ne ? Já o ní také uvažuju ale odrazuje mě výměna všeho okolo (příčka,zvon,spojka,hřidel...atd)
Offline conny  
#52 Odesláno : neděle 17. prosince 2017 22:13:32(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Z Katowic z Polska..
no bude to trochu boj, ale co už..
min. nový kardan, spodní držák převodovky, spojka se udělá ,mix mezi 4kovým camarem a mojí spojkou, zvon by měl sedět.
Převodovka byla na Camaru SS 6.3 a ty zvony jsou stejné až na jeden šroub.. Řadička nebude sedět na stejném místě atd.

Takže uvidí se..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Adam  
#53 Odesláno : pondělí 18. prosince 2017 19:11:41(UTC)
Adam
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 22.06.2017(UTC)
Zpráv: 35
Bydliště: Vysoke Myto , Hradec Kralove

no tak držím palce a přeju ať vše jde podle plánu
Offline conny  
#54 Odesláno : úterý 9. srpna 2022 22:36:38(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
IMG_20220710_203854.jpg (1,190kb) staženo 18krát. IMG-20220723-WA0001.jpeg (575kb) staženo 18krát.Taaak přátelé a kamarádi.
Tímto hlásím úspěšný proces a skoro finalizaci mého 15 letého projektu.

Chevrolet Camaro Hardtop 87 Z28 5.0 je přeměnen na:

Firemaro Z28 1987 T-Tops, z původního řízeného karbce je klasický karburátor, ale tlakovaný. Jedná se o paxton style "v krabici" a tlakovaný je pomocí Eaton roots kompresoru M112.
Kompresor žene vzduch přes výměník vzduch-voda pomocí vysokotlakého čerpadla. Tento je vháněn do krabice, ve které sedí Edelbrock 1406, kompletně předělán - primární trysky, sekundární trysky, AC pumpa, sytič-ven, jehly, pružiny. Vše nastavován asi tisíckrát. Pod karbcem sedí Edelbrock sání a dále jde upravená hlava small blocku. Pod tím se točí vysokotlaké olejové čerpadlo spolu s vysokoprůtočnou vodní pumpou. Ta tlačí vodu do zvětšeného chladiče vepředu. Za motorem sedí keramická spojka s upraveným setrvákem a přítlačákem Stage 3. Klika na motoru je Stage 4. Na motoru se taky točí rozdělovač, který má High Voltage zvýšenou indukčku za sebou a hlavně po milionu experimetů má fixní mechanickou část předstihu - je prostě aretovaná drátem a závažíčka nedělají předstih a navíc předstih si řídí HEI z TransAmu z roku 79 z verze Turbo a tedy snižuje při plnění o 5 stupňů předstih. Jo, když jsme u plnění, tlaková cesta má 2 blowby ventily, protože jeden nestačil. Kompresor tlačil i na volnoběh.. No celé je to krmené z přídavné řemenice. Za keramickou spojkou sedí převodovka z Camara SS 6.2 resp. z Viperu Tremec 4060 s přídavným chlazením oleje. Aby se tam vešla, musel se řežat tunel, musela se vyrábět speciaĺní konzole pod převodovku. Pak se vzal kardan z camara SS a celý se upravil, aby se vešel na zadní diferál z Camara 5.7 TPI 95. Takže tím jsem vlastně i prozradil, z čeho je zadní náprava. Samosvorná. Když už 5.7, tak i samozřejmě komplet svody. Ty jsou laděné a mají trubku pod autem z Camara 5.7. Flow-pro je zadní tlumič. Ale celá záležitost má ještě otevírací klapku pod autem "pro efekt". Na výkon to má negativní vliv, na efekt pozitivní. Zadní brzdy jsou z 5.7 kotouč. Přední jsou ze závodního BMW. Do 16 kol se vešly o 2 mm.
Startér je speciál s převodem, aby utočil zvýšenou kompresi. Převodovka má předělaná táhla, protože z SS je více vzadu a do trojkové řady by nešla dát. Auto má halogeny, zadní světla jsou z fireirda, ted úprava kastle. Předem je Camaro. Palubovka je Firebird. Dodávka paliva je řešena klasickou mechanickou pumpou, ale ta se musela upravit, aby fungovala i v tlakovém provedené sání. Odvětrání oleje je přes kondenzační plechovku zpět do sání. Auto má i nějakou tu hudbu se zesilovačem, ale na co.. Je slyšet kompresor nebo výfuk..
Kompresor a celé přísušenství je na bloku motoru a má asi jeden cm vůli na kastli i na kapotu, takže M112 se vejde, ale je to tak tak.. Dále má auto sportovní nastavitelné KONI tlumiče a ty fungují suprově. K měření stavu je v autě navíc měřák AFR, ukazující proces spalování, stav podtlaku v karbci, stav tlaku nad karbcem a stav plnění a předstihu.

Celá akce je dlouhá 15 let. A vyrobený je unikát. Jsem si naprosto jistý, že v ČR nic takového není. A v Evropě - netuším, možná ano. Ale pochyubuju. Tlakovat karbec, do krabice - ne na haupně - to je masakr.

Za celý vývoj děkuju prakticky Aleši Fišeovi z Litoměřic, který si celým tímhle martiriem prošel se mnou.

No a jak to jede? haha..
jako prase..

kolama dolů
Roman

Upraveno uživatelem úterý 9. srpna 2022 22:41:15(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline xjohny  
#55 Odesláno : úterý 16. srpna 2022 15:21:02(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Klobouk dolů, takový práce na tom...

To jsi ze Zlína a pomáhal ti Aleš Fišer od Litoměřic? Jak jste to prováděli přes celou republiku? 🙂
Camaro se rozskočilo...
Offline conny  
#56 Odesláno : úterý 16. srpna 2022 15:27:33(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
jj tezke to bylo :)
do toho delal fiero a ted tam ma gmc.. :)
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
3 stránek<123
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.