Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Elbou  
#1 Odesláno : 30. dubna 2014 19:08:39(UTC)
Elbou
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 30.4.2014(UTC)
Zpráv: 11

Zdravim. Mám Pontiac Firebird 3 generace. Je to 2.8L . mam problem s nastavenim rozdelovace spis bych rekl ze nemam spravne nastavenou hori uvrat prvniho valce. Na remenici nastavim nejhrubsi risku na 0 stupnu a nasmeruji palec na 1.valec tocim s rozdelovacem a ani skrt jen vybuchy do vyfuku.. otocim rozdelovac o 180 stupnu a zase nic jen vybuchy.. muize mi nekdo poradit prosim ? Dekuji

Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline Bouri  
#2 Odesláno : 1. května 2014 18:28:01(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 819
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
Dělá to až teď nebo už delší dobu, co se od té doby stalo?

Úvrať by měla být dobře, ta řemenice nejde jen tak pootočit. Pro kontrolu si můžeš sundat ventilová víka a prověřit si funkčnost (co tlaky?) a načasování ventilů.
Co jiskra? Zkus nastavit prozačátek předstih třeba na 20° (stroboskop máš?) a pak to zkusit nastartovat.

Jen pro formu se můžeš podívat na chybové kódy, co ti vybliká řídící jednotka (tipuju, že tam něco bude) - to taky může něco napovědět.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline Elbou  
#3 Odesláno : 2. května 2014 10:37:10(UTC)
Elbou
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 30.4.2014(UTC)
Zpráv: 11

uz s emi to podarilo nastavit. auto naskoci ale hned chcipne. po pridani plynu ani nechytne.. vyblikaval jsem naslo mi to rozdelovac koupil jsem novy protoze nesla jiskra..ted uz to mam i dobre nastaveno jak rikam naskoci ale ihned chcipne..nevim co dal Hmmm
Offline Standa  
#4 Odesláno : 2. května 2014 10:50:19(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 946
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Že by nedostatečná dodávka benzínu? Píšeš rok 85, takže to už je vstřikování. Může být ucpaný filtr, může být problém s čerpadlem, nebo vstřiky... Odkud jsi?

EDIT: Kdybys chtěl, můžu věnovat palivový filtr - starší, ale vypadá čistej (měnil jsem preventivně). Pak tady mám novej vzduchovej filtr a lambdasondu, můžu prodat.

Upraveno uživatelem 2. května 2014 10:58:30(UTC)  | Důvod úpravy: -

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#5 Odesláno : 2. května 2014 11:39:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,193
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
To zní jako by to byl imobilizér :-D
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#6 Odesláno : 2. května 2014 14:03:56(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 946
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 10 příspěvcích
Jenže imobilizér přišel později. Tenhle projev má typicky špatně fungující čerpadlo. Samozřejmě se tak může projevit i vadná řídící jednotka, nebo nějaký čidlo. A i poškozený zapalovací modul by se mohl chovat podobně. Chce to nejdřív zjistit, jestli je problém v dodávce paliva nebo zapalování.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#7 Odesláno : 2. května 2014 17:05:37(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.2.2009(UTC)
Zpráv: 8,193
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 74-krát
Blahořečen: 131-krát v 112 příspěvcích
Já vim, to byl jen žert. Tady byl ještě mechanickej (kabel od rozdělovače :)
Camaro se rozskočilo...
Offline Elbou  
#8 Odesláno : 2. května 2014 21:50:49(UTC)
Elbou
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 30.4.2014(UTC)
Zpráv: 11

zapalovaci modul je novy a palivovy filtr je sicee stry ale profoukaval jsem ho a neni vubec ucpany takze jeste vyzkousim cerpadlo.. auto 5 let stalo .. myslim ze problem bude jen s paliven asi zanesena nadrz a tim padem i cerpadlo.. vycistim uvidim..jinak musim sundavat nadrz abych se dostal k cerpadlu ??
Offline Bouri  
#9 Odesláno : 2. května 2014 23:24:00(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 819
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
Prvně změřit tlak paliva, jestli je dostatečnej i po nastartování (než zdechne), případně zkus v diagnostickým konektoru připojit čerpadlo napřímo (vynucenej chod čerpadla), jak to ovlivní.

A jestli se chceš dostat k čerpadlu, tak jsou 2 možnosti:
- sundat nádrž (asi i sundat vejfuky a nápravu)
- anebo styl "konzerva od sardinek", co mi spáchal některý z původních majitelů:
UserPostedImage
UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline MartinG  
#10 Odesláno : 3. května 2014 7:58:20(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.9.2012(UTC)
Zpráv: 2,160
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Bouriiiiiiii, FUJ !!!!!
UserPostedImage
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Elbou  
#11 Odesláno : 3. května 2014 9:12:38(UTC)
Elbou
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 30.4.2014(UTC)
Zpráv: 11

jasne jednodussi vyrezat diru Zatr! .. a jinak ktere konektory musim propojit ? tlak zjistim tim ventylem co je pod sanim jak vedou trubky od paliva ?
Offline Bouri  
#12 Odesláno : 3. května 2014 9:48:46(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 819
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
MartinG: Jak sem psal, vyřezal to některý z předchozích majitelů... A taky se mi zvedl kufr, když sem ten humus viděl (ve skutečnosti to vypadá ještě hůř). Zatr!

Elbou: Na ALDL konektoru diagnostiky (pod volantem vpravo, občas mívá plastovou krytku) připoj na pin G (ten vlevo dole) napětí +12V a mělo by se rozběhnout čerpadlo. (chvilku sem musel hledat)

Tu je schéma zapojení čerpadla vlevo nahoře a vlevo:
UserPostedImage
UserPostedImage
Tohle schéma bych bral jen orientačně, páč se našlo i více schémat, kde je to zapojený i jinak, takže není jistý, kerý je správný. Doprrr Ale přivedením +12V na pin G se nic nezkazí.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline Speee  
#13 Odesláno : 3. května 2014 14:03:42(UTC)
Speee

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.8.2011(UTC)
Zpráv: 308
Bydliště: Kolín - Ovčáry

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Bouri napsal:
Prvně změřit tlak paliva, jestli je dostatečnej i po nastartování (než zdechne), případně zkus v diagnostickým konektoru připojit čerpadlo napřímo (vynucenej chod čerpadla), jak to ovlivní.

A jestli se chceš dostat k čerpadlu, tak jsou 2 možnosti:
- sundat nádrž (asi i sundat vejfuky a nápravu)
- anebo styl "konzerva od sardinek", co mi spáchal některý z původních majitelů:
UserPostedImage
UserPostedImage


Podobným prasáckým způsobem mi auto taky někdo v minulosti upravil. Jenom nechápu, proč si ten kutil co to takhle zprasil, nevzal flexu se slabým kotoučem a hezky to nevyříznul když už... Doprrr
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici...
Offline Elbou  
#14 Odesláno : 3. května 2014 14:40:43(UTC)
Elbou
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 30.4.2014(UTC)
Zpráv: 11

problem vyresen.. dirava hadicka v palivovem cerpadle..motor bezi jeste musis nastavit osciloscopen spravne zapalovani.. jeste jsem to nedelat tak snad mi to nejak pujde...nekdo nejaky navod jak na to ? pak uz je zbyva odvzdusnit brzdy Hmmm kde jsem vsak mel snahu ale po zjisteni ze golovka 9 je velka a 8 mala jsem uz byll dost nasrany.. toto auto mi uz pekne pije krev..
Offline Speee  
#15 Odesláno : 3. května 2014 15:14:08(UTC)
Speee

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.8.2011(UTC)
Zpráv: 308
Bydliště: Kolín - Ovčáry

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Elbou napsal:
problem vyresen.. dirava hadicka v palivovem cerpadle..motor bezi jeste musis nastavit osciloscopen spravne zapalovani.. jeste jsem to nedelat tak snad mi to nejak pujde...nekdo nejaky navod jak na to ? pak uz je zbyva odvzdusnit brzdy Hmmm kde jsem vsak mel snahu ale po zjisteni ze golovka 9 je velka a 8 mala jsem uz byll dost nasrany.. toto auto mi uz pekne pije krev..


Jó hochu, bez palcovýho vercajku se na americe těžko obejdeš. Kup si třeba takouvouhle sadu klíčů. Dost ti to usnadní práci i nervy a hlavně neosmekáš šrouby. Já mám přesně tu samou doma a za ty peníze je supr. Piisk
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici...
Offline Elbou  
#16 Odesláno : 3. května 2014 15:32:31(UTC)
Elbou
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 30.4.2014(UTC)
Zpráv: 11

jo to je supr diky ale spis bych potrteboval gola sadu Ja nic
Offline Speee  
#17 Odesláno : 3. května 2014 15:35:22(UTC)
Speee

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.8.2011(UTC)
Zpráv: 308
Bydliště: Kolín - Ovčáry

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici...
Offline Elbou  
#18 Odesláno : 3. května 2014 15:39:46(UTC)
Elbou
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 30.4.2014(UTC)
Zpráv: 11

dekuji.. jeste dotaz.. sezireni spravneho zapaleni jiskry lze osciloskopem nebo stroboksopem ?
Offline Bouri  
#19 Odesláno : 3. května 2014 20:15:36(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 819
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 9-krát v 8 příspěvcích
Speee: Dotyčnej se asi bál, že by flexou vytvořil milion jisker a to v okolí palivový nádrže (někdy netěsní). Takže asi šel na jistotu s nůžkama na plech než ka-boom. Ja nic

Elbou: Na VN za rozdělovačem lítají tisíce voltů a osciloskopy zvládnou většinou jen do 500V = uvařil bys ho. Navíc nevím, kam bys ten osciloskop připojil a jak chtěl "sesynchronizovat" předstih ... odečítat z obrazovky a zároveň sledovat řemenici nezvládneš. Ja nic
Použij stroboskop, je na to dělanej, dá se lehce připojit na kabel ke svíčce a bleskem si namíříš na řemenici a hned krásně uvidíš rysku.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Startér: Vyměněn
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.