Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek«<3456>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Standa  
#101 Odesláno : neděle 15. února 2015 18:15:16(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Stando, a nemáš ten klíňák nakonec vedenej prostě jenom blbě u tvé káry? (byť to ničemu nevadí)


Ne, je v souladu s obrázkem. Moje auto je dokonce nejspíš model 88. Tipnul bych si, že záleží pro který stát bylo určený.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Jirka_z28  
#102 Odesláno : neděle 15. února 2015 20:26:01(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Ještě k tomu Standofajráku, tak mě napadá, co vlastně na autě v roce 1987 dělá air pumpa, když na mým autě v roce 1988 není? :)


V tom logiku nehledej. Camaro 06/86 ji má, 05/86 ne. Těch rozdílů je tam víc. Možná je to tím, že žluťák byl možná vyrobenej pro Kanadu.
Ale rozhodovací diagram, co který auto kdy mělo mít, to bych rád viděl. Tipuju složitost větší než elektrický schema :)

Offline OndraS  
#103 Odesláno : neděle 15. února 2015 21:00:16(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No, takže je to tak jak jsem si myslel - prostě "nějak", nemá cenu nad tím fakt bádat :)

Vajcner - zrovna teď, když mám auto tak napůl rozebraný a napůl shnilý, si nemyslím, že by to byl nějakej reprezentant :) Smát se ti tady nikdo nebude, mě se taky nesmáli :)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#104 Odesláno : neděle 15. února 2015 21:35:59(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Tak jo, jak bude trochu cas a venku slunicko udelam par fotek a neco napisuJuj
Offline xjohny  
#105 Odesláno : neděle 15. února 2015 23:19:35(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
My naopak každému v tomhle úsilí držíme palce! Ať to ma jeden válec nebo 13.
Camaro se rozskočilo...
Offline vajcner  
#106 Odesláno : pátek 20. února 2015 17:17:00(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Tak po nejake dobe sem se na vas prisel podivat. Dnes sem vymontoval tu klimu, no teda bylo to spis kuchani, musel sem namazat zarezle pakove kleste ale uz je to vsechno venku:)
Offline vajcner  
#107 Odesláno : pátek 20. února 2015 17:20:28(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Jeste, na pricce motoru pod prednim oknem je takova plastova krabice kde byla ta hlinilova nadoba od klimatizace, co to je? ventilator topeni je tusim hned vedle, mam to taky demontovat? a ukol pro Bouriho, zustalo tam dost kabliku, tak kdyz nekdy prijedes tak v tom musis udelat poradek kamarade:)
Offline Bouri  
#108 Odesláno : pátek 20. února 2015 17:50:38(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jááásně, to bude minimálně na víkend. Hmmm

Napsal: Bouri Přejít na citovaný příspěvek

Edit: Pokud by ses opravdu chtěl zbavit kompresoru klimatizace, tak bych měl zájem. Já plánuju zprovoznit klimatizaci a při plnění mi zjistili, že mi prý netěsní kompresor. Doprrr
Napsal: vajcner Přejít na citovaný příspěvek
Tak po nejake dobe sem se na vas prisel podivat. Dnes sem vymontoval tu klimu, no teda bylo to spis kuchani, musel sem namazat zarezle pakove kleste ale uz je to vsechno venku:)

Mohl bych poprosit o klimakompresor (případně i nějaké části navíc, kdyby mi netěsnilo víc věcí), které ti zbydou vykucháním? Ja nic
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline vajcner  
#109 Odesláno : pátek 20. února 2015 17:53:31(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
no klidne ti to prenecham ale hadice nebo spis ty hlinikove casti sem precvakal a to ostatni je jeste v aute a nevim jak moc to fungovalo ale klidne ti to dam:)
Offline Bouri  
#110 Odesláno : pátek 20. února 2015 22:55:38(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Super. Hadice apod. snad budu mít v cajku, asi budu mít jen špatný těsnění atd... Jak se k tobě někdy zastavím, tak uděláme předání a já se ti mrknu na tu elektroinstalaci. :-)

A co všechno patří ke klimatizaci, to se dá poznat podle hadic a drátů (2 čidla tlaku na trubkách, 1 spínač spojky kompresoru, 1 stykač a pak klubko drátů k nim) vedoucích od/do klimakompresoru; ale jak moc hluboko se dá šáhnout do interiéru (třeba do výměníku nebo jak to tam je udělaný), už nevím.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline vajcner  
#111 Odesláno : sobota 21. února 2015 22:04:27(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
vsechno co je ke klimatizaci si vem a vymontuj, hadice sou ok, jen truby sem strihl, myslim ze maji ty hadice spojky tak se daj mozna pouzit.
jen nevim jestli mi ta remenice nebude drhnout o vodni pumpu, resilo se tu ze se da servo zvednout? nejak sem neprisel na to jak..
Offline vajcner  
#112 Odesláno : čtvrtek 26. února 2015 10:33:08(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Ahojky, nevim jestli sem se uz ptal, jak mam posunout to servo?? je to nutne?? nemuze zustat na stare pozici?
Offline Standa  
#113 Odesláno : čtvrtek 26. února 2015 10:56:00(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Na obojí už máš odpověď od Ondry... Pokud zůstane stejně, tak řemen o sebe může škrtat u vodní pumpy. Posunutí se udělá přehozením horního šroubu držáku serva do vedlejšího otvoru. Tím se servo vykloní výš.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline vajcner  
#114 Odesláno : čtvrtek 26. února 2015 11:41:31(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
koukal sem na to, servo drzi zepredu hlinikovej masivni drzak a ze zadu ocelovej, takze nechapu stale ten proces vytoceni, snad by to slo ale ten ocelovej drzak nejde posunout, je napevno.
Offline vajcner  
#115 Odesláno : čtvrtek 26. února 2015 12:27:06(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tak servo sem vyklonil, drzi ted na hlinikovem drzaku ktery je na dvou sroubech pridelan k motoru, ale na zadni strane serva byl ocelovi drzak a byl pridelan ke svodu a k servu dvema sroubama, ten tam ale ted dat uz nejde, je to ok?
Offline vajcner  
#116 Odesláno : čtvrtek 26. února 2015 12:28:32(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
ten hlinikovej drzak ma dost velkou dosedaci plochu k motoru, myslim ze to servo udrzi aniz by se vyhlo do boku, co myslite?
Offline Standa  
#117 Odesláno : čtvrtek 26. února 2015 13:06:08(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jo, ta zadní vzpěra by se musela upravit. Ale nebál bych se ježdění bez ní. Já ji tam taky nemám, protože mám trubkový svody.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline vajcner  
#118 Odesláno : čtvrtek 26. února 2015 13:10:18(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
asi ano, asi by tab byt nemusela, ten drzak je dost masivni. Ted to servo je pekne nahore a klinak ma dost daleko k vodni pume:)
Offline vajcner  
#119 Odesláno : čtvrtek 26. února 2015 14:59:04(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
klinak budu kupovat 2100ted sem to meril i s naplou napinaci kladkou. diky vsem za rady:)
Offline OndraS  
#120 Odesláno : čtvrtek 26. února 2015 16:45:23(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Měl by tam být jiný zadní držák. ale není problém něco vytvořit. Doporučuju tuto vzpěru dodělat. Ta konzole je sice vzhledově masivní, ale mě už jednou rupla vejpůl a je svařovaná, což vyžadovalo někoho kdo umí s hliníkem. Působí tam na to velké pnutí přes velkou páku, takže sice to sedí krásně na velké ploše, ale křupe to úplně jinde.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#121 Odesláno : čtvrtek 5. března 2015 15:20:18(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Tak sem dnes nasadil klinak 2100 a neni naplej na znacku ale asi 10mm od ni, myslim ze 1090 nebo 1080 by byl idealni.
Offline xjohny  
#122 Odesláno : čtvrtek 2. dubna 2015 21:47:31(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Kluci, co máte zaslepený EGR na 2.8, 3.1, 3.4 V6 apod. - jak je to s emisema? Procházíte v poho?
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#123 Odesláno : čtvrtek 2. dubna 2015 22:04:03(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Z principu funkce to nemůže naše ME ovlivnit. Bez zátěže má být EGR zavřený.
Offline Bouri  
#124 Odesláno : čtvrtek 2. dubna 2015 23:42:03(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jak píše Jirka, na volnoběh je EGR zavřený, otevírá se až při sešlápnutí plynového pedálu.

Ale emise se dělají jak na volnoběžné, tak i zvýšené otáčky (nebo tak to aspoň mám napsaný v emisní kartě) a tam by se otevřený EGR asi projevilo, ale já procházím. Ja nic
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#125 Odesláno : pátek 3. dubna 2015 6:31:54(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jde mi o to že jsem urval šroub na svodech, tak je budu muset sundat :( A ta příruba na EGR netesnila. Tak mě napadlo tam dát jen zátku..
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
6 stránek«<3456>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.