Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Spitfire  
#1 Odesláno : 4. července 2015 0:14:25(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

Abych pořád neotravoval bouriho, napíšu to sem.
Rozebral sem zadní lampy a sem z toho volaký zmetený. Jako všechno na mém autě, jsou i světla napadený tunerem.
Proč má blinkr 3 oddělený komory, ale jen jedu žárovku? Takže svítí vlastně jen cca polovina blinkru, to je divný ne?
Jak máte vyřešený mlhovky? Chtěl sem dát originální GM patici na dvouvláknový žárovky, ale v těch dvou vnitřních pozicích pro zadní světla jsou jen ty jednoduchý patice a ve dvou krajních už dvouvlákna jsou, jako brzdový. Myslel sem že tm budou velký patice jako jsou v couvačkách, nebo pro blinkry. Což mě zradilo, sehnal sem si předem ty dvouvláknový a teď jsou mi asi k ničemu, pokud bych nějak nevyřízl větší díru. Dvě už tam jsou někým vyřízlé, ale napasuje do nich žádná patice. Zas to ale nechci sprasit ještě víc než to je... Hmmm
Tak nějaký rady jak to mam vymyslet, ať to trochu vypadá a zaroveň mě nebuzeroujou na STK?

[img]UserPostedImage UserPostedImage[/img]
UserPostedImage

Co takhle se připojit k diskuzi?! Přihlášení na váš účetRegistrovat nový účet.

Offline Standa  
#2 Odesláno : 4. července 2015 6:39:08(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.1.2012(UTC)
Zpráv: 961
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Blinkry tak prostě jsou. Pro mlhovky můžeš vypilovat větší díru ve vnitřním segmentu (dělal jsem), nebo přidat novou.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#3 Odesláno : 4. července 2015 10:49:12(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 826
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jak píše Standa, blinkry jsou tak už z výroby, nevím, proč se i ty další 2 segmenrty neosadily žárovkami. Ale stačí pár úprav - žničit ty příčky, vyříznout díry pro jednovláknovou 21W objímku a pro celoskleněnou T10 objímku (krátkou, ne dlouhou z těch 2 segmentů nahoře) a vyměnit přerušovač za silnější (tovární je na hraně výkonu, záleží, kdo jakej má) a může se osadit dalšími 2 žárovkami na světlo; paraboly jsou na to připravené včetně jejich ohniska.

Co se týče mlhovky ve vnitřním červeném segmentu, tak to jde, tady stačí jen vyříznout díru a hototo, ohnisko je na 21/5W žárovku kompatibilní a není poznat rozdíl.
Jen nedávat mlhovku do prostředního segmentu hned vedle sdružené obrysovky a brzdy (viz. díra od tunera) - policajti a na STK by prudili, že nedodržuješ minimální vzdálenost 10cm mezery mezi brzdovkou a mlhovkou. (mezi námi, viděl jsem i horší případ - mlhovku v brzdovce)
Nebo existuje jedno nedestruktivní řešení (při kterém se neničí světla) - vyměnit levou zpátečku za červené LED světlo; pár aut takhle už jezdí.

Osobně vyzkoušeno, jen se mi zdá, že 5W celosklo ve vnějším segmentu blinkru je stále málo.
Kdo chce, může si to pak prohlédnout na 7th Czech F-Body Session.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Offline Spitfire  
#4 Odesláno : 5. července 2015 21:54:01(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.8.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

Na F-body sesion možná pojedu, ale bez auta.
Čím je nejlepší to řezat? Ten co do světla řezal předemnou to má docela hezky udělaný.
UserPostedImage
Offline Bouri  
#5 Odesláno : 5. července 2015 22:10:17(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.7.2011(UTC)
Zpráv: 826
Bydliště: takova řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jak jsem ve vedlejších tématech napsal, tak svým autem na F-Body bohužel nedojedu. Doprrr

Já do toho řezal ruční frézkou s krátkým vrtákem. Jde to docela pěkně i podle šablony (do tenkýho plastu jsem si vyříznul díry ve tvaru objímek) a na dodělání na přesnej tvar na to pak stačí i jemnej pilník.

Možná ti dovnitř napadá nařezanej a napilovanej bordel, tak buď se ti ho podaří vyklepat anebo to barevné plexi můžeš na 6 místech vycvaknout a dát celý čelo pryč. Jen pozor, pak to jde blbě zpátky zacvaknout, přes to všechno těsnění, tak ať ti to nepraskne v těch jazýčcích nebo rovnou to barevný plexi (starší světla mají dost mikroprasklin, takže rupnou lehce).

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Konečně: 02V 1379
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.