Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Podívej se na videa, jak to přesně funguje. Samozřejmě, že se dá z P přejet přímo na D a pak případně po jednom dolu a nahoru. 90% ježdění jezdim na D, občas chci vystřelit, tak podřadim, na to je tohle šikovný. Na křižovatce samozřejmě P nedávám :-D zase takovej trotl nejsem!
A taky to měnim protože původní řadička je už oběhaná a nepřesná.
Shrnutí: Řadí to: P...R...N...D-2-1 - tečky se dají projet přímo s pojistkou - pomlčky se projet přímo nedají, nebo možná jo v nějakým jiným režimu řadičky, to si nejsem teď jistej
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Aby bylo úplně jasno... QuickSilver Shifter napsal:The B&M QuickSilver shifter combines a straight gate and a ratchet shifter into one mechanism. Refer to the following instructions for proper operation: Straight Gate Mode: In the upper position, the shifter functions in the straight gate mode. The handle travels in a direct line forward and backward from Park to Drive. The shifter handle must be raised up to clear the stop gates while going through the gear positions Park: To get to park from any straight gate position, lift the handle all the way up and push forward. The transmission will find its own Park position. Release the handle and the shifter is locked in Park. To get any other gear position, you must raise the shifter handle to clear the stop gate. Reverse: Raise the shifter handle to clear the stop and move the shifter handle to the Reverse position. Neutral: Move the shifter handle to Neutral. You do not have to raise the shifter handle unless you are in Park. Drive: Move the shifter handle to Drive. You do not have to raise the shifter handle unless you are in Park. Second and First gear cannot be selected with the shifter in the straight gate mode.
Ratchet Shift Mode: The ratchet shift mode allows firm, positive, no-miss upshifts and downshifts in First, Second, Third (Drive) and Neutral. Reverse and Park cannot be selected in the ratchet shift mode. To switch from straight gate to ratchet operation, first have the shifter handle in the Drive position. With the shift handle in the Drive position, push down firmly on the knob to engage the ratchet mode. A odůvodnění specielně pro fíka: http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=164 Upraveno uživatelem úterý 9. února 2010 10:12:38(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Prostě je automat na houno a proto tam chci spojku. Jinak s tebou nemůžu až tak souhlasit. Camaro má řazení s blokací. Takže ty můžeš řadit bez pojistky 1,2,3 a neutrál. Dále můžeš bez pojistky řadit z R přez neutrál na D. A jinak N a D a zpět. Prostě co není blokované, to je povolené. Jinak co jsem slyšel z USmotors komunity, tak je TH 350 prakticky nezničitilená. Samozřejmě tím nemyslím "jako stání na spojce" v kopci a tahání na laně. Ale když to nevychytáš a zařadíš nižší kvalt ještě ve vysoké rychlosti, tak ti to ta převodovka stejně nepřeřadí dřív než snížíš rychlost. Takže podřezovat a brzdit motorem není problém. To mi bylo řečeno na USmotors. Já podřazování používám běžně. Buď když dojíždím ke křižovatce a nechci brzdit a nebo když někde předjíždím. A na autodromu používám podřazování společně s brzdama běžně. tak to jsou jen vseobecne rady jak udrzet prevodovku stale fit a co nejdyl:) |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Napsal: Jí Prostě je automat na houno a proto tam chci spojku. Jinak s tebou nemůžu až tak souhlasit. Camaro má řazení s blokací. Takže ty můžeš řadit bez pojistky 1,2,3 a neutrál. Dále můžeš bez pojistky řadit z R přez neutrál na D. A jinak N a D a zpět. Prostě co není blokované, to je povolené. Jinak co jsem slyšel z USmotors komunity, tak je TH 350 prakticky nezničitilená. Samozřejmě tím nemyslím "jako stání na spojce" v kopci a tahání na laně. Ale když to nevychytáš a zařadíš nižší kvalt ještě ve vysoké rychlosti, tak ti to ta převodovka stejně nepřeřadí dřív než snížíš rychlost. Takže podřezovat a brzdit motorem není problém. To mi bylo řečeno na USmotors. Já podřazování používám běžně. Buď když dojíždím ke křižovatce a nechci brzdit a nebo když někde předjíždím. A na autodromu používám podřazování společně s brzdama běžně. to myslis origo razeni, nebo tam mas uz sekvencni?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Myslí origo EDIT: S funkčností fikova automatu prosím pokračovat zdeUpraveno uživatelem čtvrtek 11. února 2010 0:48:53(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hmmm, co s tím uděláme... hodíme to do černý matný Upraveno uživatelem sobota 20. února 2010 22:44:07(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Johny ale nafot to ako to je zmontovane. To co chces spravit ma byt take iste , len hlinikove ? Pochopil som to dobre?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak hliníkové to být nemusí, stačí kov, nebo klidně i jiný materiál, který bude tmavě černý a ta barva se nesedře. Na řadičku se totiž pořád šahá. Smontované originál to vypadá takhle: Ten spodek už černý mat mám, teď už jen tu kouli. Přibalil jsem ti jí jako mustr do tý krabice. Je tam nacvakávací víčko "QuickSilver", tak to nechám na tvém uvážení - zda vyrobit ten samý knob, ale černý + do toho to originální víčko, nebo jen obyčejnou černou kouli (jako třeba zde). Upraveno uživatelem neděle 21. února 2010 16:36:39(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
tomcat, měl bych dotaz na instalaci: 1) Posunuli jsme díru kousek dopředu, víc jak o 1 palec, možná o dva palce, ale pořád to není ono mi přijde. Jakou díru jsi dělával ty? 2) Přiložen je taky jeden papír a tam vůbec nevím o čem je řeč. Kde se dá tohle na řadičce nastavovat? Žádnou podobnou věc jsem na tom nenašel. Byl potřeba nějaký "fine-tuning", jak tam píšou, nebo je to na míru šité na TH350? Dík |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Ja som dieru posunul asi o 1,5 palca. Este ma napadlo ze bolo treba zvacsit dieru v tom oku na kabli o nejaku desatinku. V obidvoch pripadoch. Hentie papiere si nevsimaj, to su vseobecne pokyny. Jedina vec co sa tam nastavuje, je poloha kabla ako je prisrobovany k volicu na prevodovke.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Zvětšit myslíš tu díru na tom malém U-profilu, jak se šroubuje k řadičce? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
xjohny napsal:Zvětšit myslíš tu díru na tom malém U-profilu, jak se šroubuje k řadičce? nie to oko na konci kablu malo malu dieru....
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Aha, to jsem ještě nezkoušel, protože to očko asi o 1-2mm nedotáhnu na ten háček. Dá se ten kabel někde lehce poladit? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Ano na druhom konci na prevodovke...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Operační zákrok dle docenta Hydramatika A už je venku... Ještě to pořádně nesedí Zjištění, že díra byla špatně vyříznutá a finální varianta (rozšíření doprava) Zřejmě konečná verze Mám k tomu jednu poznámku a nevím co s tím: - jednička jde občas dost ztuha - při přeřazení z jedničky na dvojku tam ten shifter jakoby skoro sám spadne a necvakne jako u ostatních kvaltů Čím to? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
skusal si to tak ze nemas zapojene tie tiahla do stlpika riadenia? Mozu ovlyvnovat chod...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Máš namazaný ten bowden? Jinak zkontroloval bych ten "západkový" mechanizmus.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Bowden namazaný není, je úplně nový, spíš je trošku problém, že se musí dost nakroutit, aby na to šel.
Ty táhla mám stále zapojená, nekladou nijak velký odpor a odpojovat je se mi moc nechce. Ve které pozici jsi to našteloval? V neutrálu?
Já to dole sešteloval podle jedničky, protože to předtim do ní nechtělo zalézt. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Bowden namazaný není, je úplně nový, spíš je trošku problém, že se musí dost nakroutit, aby na to šel.
Ty táhla mám stále zapojená, nekladou nijak velký odpor a odpojovat je se mi moc nechce. Ve které pozici jsi to našteloval? V neutrálu?
Já to dole sešteloval podle jedničky, protože to předtim do ní nechtělo zalézt. Stejně bych do něj nacpal trochu bílé vazelíny... Nic se tím nepokazí a jen to tomu prospěje. Našteloval bych to podle zpátečky ne? Kdy se ti rozsvítí zpátečková světla...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
xjohny napsal:Bowden namazaný není, je úplně nový, spíš je trošku problém, že se musí dost nakroutit, aby na to šel.
Ty táhla mám stále zapojená, nekladou nijak velký odpor a odpojovat je se mi moc nechce. Ve které pozici jsi to našteloval? V neutrálu?
Já to dole sešteloval podle jedničky, protože to předtim do ní nechtělo zalézt. Uz si nepamatam steloval som to v N alebo D, neviem ale je to v podstate jedno, nebol s tym problem... Vazelinu tam asi nenacpes, skor olej.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Uz si nepamatam steloval som to v N alebo D, neviem ale je to v podstate jedno, nebol s tym problem... Vazelinu tam asi nenacpes, skor olej. Chvilku bych si s tím pohrál a je tam :-) Jinak jak to tobě chodí? Bez problémů? Já jsem si objednal ten mega shifter, tak doufám že tam takové problémy nebudou. Teda když nepočítám zkracování toho bowdenu...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Chvilku bych si s tím pohrál a je tam :-) Jinak jak to tobě chodí? Bez problémů? Já jsem si objednal ten mega shifter, tak doufám že tam takové problémy nebudou. Teda když nepočítám zkracování toho bowdenu... to ja si tak muzu objednat kvedlacku, pac na meho coroneta se dela jen hurst shifter a to pro manualni prevodovku.... edit: áááháááá http://www.hurst-shifter...STOL-GRIP-QUARTER-STICK#Upraveno uživatelem neděle 7. března 2010 20:46:31(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK