Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:to neznamena ze neexistuje! treba uz ji ta firma nedela! ten clanek je docela starej!
mno dobry tak pozuzij s podobnejma parametrama:) urcite bych pouzil s ventilama nad 2 palce |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Chlapi jakej máte názor na výdrž převodovky, kardanu a zadní nápravy při následující úpravě motoru? Převodovka je asi 6000 Km po G.O. a za rozetou se točí měnič který zamkne ve 2200 ot./ min. Jinak je to TH 350ka. 383 cui, Holley 750, Street performance sání, COMP Cams 280/280 vačka, MSD zapalování, hlavy Intake Runner Volume 180cc, Exhaust Runner Volume 74cc a Combustion Chamber Volume 64cc. Nevím jaká komprese z toho vyleze. Dále HEDMAN výfukové svody, Pypes race pro výfukový kit... To je asi vše co má něco společného s výkonem. Očekávaný výkon 380 - 400 koní. Snese to tuhle úpravu v pohodě a nebo budu muset dávat bacha na plyn při rozjezdech? Před úpravou vyzkoušeno pár burnoutů a gumy to roztočilo bez problémů. Jsou pořád úzký na to aby se neprotočily. Doufám že to problém nebude... Upraveno uživatelem sobota 12. června 2010 22:43:19(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Tyto upravy jsou pro prevodku a kardan uplne v pohode
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Chlapi jakej máte názor na výdrž převodovky, kardanu a zadní nápravy při následující úpravě motoru? Převodovka je asi 6000 Km po G.O. a za rozetou se točí měnič který zamkne ve 2200 ot./ min. Jinak je to TH 350ka. 383 cui, Holley 750, Street performance sání, COMP Cams 280/280 vačka, MSD zapalování, hlavy Intake Runner Volume 180cc, Exhaust Runner Volume 74cc a Combustion Chamber Volume 64cc. Nevím jaká komprese z toho vyleze. Dále HEDMAN výfukové svody, Pypes race pro výfukový kit... To je asi vše co má něco společného s výkonem. Očekávaný výkon 380 - 400 koní. Snese to tuhle úpravu v pohodě a nebo budu muset dávat bacha na plyn při rozjezdech? Před úpravou vyzkoušeno pár burnoutů a gumy to roztočilo bez problémů. Jsou pořád úzký na to aby se neprotočily. Doufám že to problém nebude... Kardan by se ti zkroutil jedinne pokud by se zadni kola zamknuli. Pokud to gumy pustej neni problem. |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Neboj:-) převodovka vydrží omnoho více a kardan jen tak nezamotáš. Se zadní nápravou problém taky není. |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Paráda... To jsem potřeboval vědět. Jinak tohle je fotka s tři dny starejma gumama... Tedy žádné vytvrdlé puky ale čerstvá guma. Protočilo to jako houno :-)
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Chlapi chtěl bych znát váš názor ohledně výkonové rozdílnosti.... Motor podle kterého jsem vybíral díly: 447 HP Chevy 350 blok motoru - Vortec 350 hlavy Vortec - 180cc sání a 62cc komory vačka - Comp cams 280/280 se zdvihem 525/525 karburátor - HOLLEY 750 zapalování - obyč. summit mech. palivová pumpa A můj motor 383 Chevy SBC 350 s 383 stroker klikou a písty hlavy - obyč. 180cc sání a 64cc komory vačka Comp cams 280/280 se zvihem 480/480 karburátor HOLLEY 750 zapalování - lepší od MSD el. palivová pumpa Sací potrubí budu mít asi o kousek horší. Mám tam street performance od Holleye a on něco na Vortec. Připomínalo mi to air-gap od edelbrocku. Po pravdě bych si přál abych měl o něco méně. Tohle už je v celku dost velká nálož. Sice mám performace měnič s vyšším stall, ale pořád je to obyč TH350 a kardan s difrem to samé. Upraveno uživatelem pátek 16. července 2010 16:41:28(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
No to těžko říct...hrubej odhad kolem 380 - 450 horsů, záleží na více faktorech, takže brzda ukáže:-) |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: Cá No to těžko říct...hrubej odhad kolem 380 - 450 horsů, záleží na více faktorech, takže brzda ukáže:-) 450 to asi ne... Sice mám 383, ale on na to má lepší hlavy, vačku s vyšším zdvihem a lepší sání...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Tak dame tipovaci soutez, a kdo se trefi vyhraje pivo, doufam, ze si to das zmerit na brzde. Muj strizlivy odhad je rovnych 400 koniku.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Honza T napsal:Tak dame tipovaci soutez, a kdo se trefi vyhraje pivo, doufam, ze si to das zmerit na brzde. Muj strizlivy odhad je rovnych 400 koniku. To je odhad od boku a nebo odhad po porovnání s vzorovým motorem?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Napsal: Jí To je odhad od boku a nebo odhad po porovnání s vzorovým motorem? cao bude mozna tech 400HP ,, pokud das 1/4 mile 13-14s tak je mas
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
fik napsal:cao bude mozna tech 400HP ,, pokud das 1/4 mile 13-14s tak je mas To bude těžký... Já čtvrtky nejezdím. Resp. to ani neumím. Baronetovo hrubý odhad je 340-350 koní na kolech. Takže by ten motor měl mít něco lehce přes 400. No uvidíme jestli překonám strach z motorové brzdy kde se ten motor vytáčí do maxima
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Napsal: Jí To bude těžký... Já čtvrtky nejezdím. Resp. to ani neumím. Baronetovo hrubý odhad je 340-350 koní na kolech. Takže by ten motor měl mít něco lehce přes 400. No uvidíme jestli překonám strach z motorové brzdy kde se ten motor vytáčí do maxima brzda nebude asi uplne to prave mereni ,ale 1/4 mile je spolehlive reseni jak odhadnout vykon auta .... jak neumim ?? to zvladne snad kazdej, drzet volant a seslapnout plyn
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Napsal: Jí To bude těžký... Já čtvrtky nejezdím. Resp. to ani neumím. Baronetovo hrubý odhad je 340-350 koní na kolech. Takže by ten motor měl mít něco lehce přes 400. No uvidíme jestli překonám strach z motorové brzdy kde se ten motor vytáčí do maxima jakýpak maximum na rozdělovači je elektronický omezovač dáš ho na 6000 RPM a fertig vic to prostě nepojede Jo MSD je skvělí |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak ono bude asi důležité jak odstartuješj, kdy přeřazovat a tak ne?
Navíc když jsem viděl a cítil Jeníkovo olej v převodovce, tak to asi pro ten olej taky není žádná slast. Hlavně když stojíš na startu na brzdě a držíš motor v otáčkách. A pak vychytat prodlevy při přeřazování a tak.
Teda nic proti, ale už se nemůžu toho manuálu dočkat...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:jakýpak maximum na rozdělovači je elektronický omezovač dáš ho na 6000 RPM a fertig vic to prostě nepojede
Jo MSD je skvělí
O téhle vychytávce jsem někde četl. Ale nevěděl jsem že jí má i ten můj rozdělavač. Tak v tom případě je to paráda!!! Vačká má rozsah 1500 - 6000 RPM, tak na těch 6 no...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Napsal: Jí O téhle vychytávce jsem někde četl. Ale nevěděl jsem že jí má i ten můj rozdělavač. Tak v tom případě je to paráda!!! Vačká má rozsah 1500 - 6000 RPM, tak na těch 6 no... teĎ je to 5000 a zustane to prvních 1500km pak kolik chceš |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:teĎ je to 5000 a zustane to prvních 1500km pak kolik chceš
Těch 6000 tam můžeš rovnou nastavit ůplně bez obav. Za to dobu co to camaro mám jsem 5000 nikdy nepřekročil. Když už jsem ho jo dřel, tak max. 4500 což bylo akorát k žlutému poli na otáčkoměru a víc ani ťuk Upraveno uživatelem úterý 20. července 2010 15:57:41(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Napsal: Jí Těch 6000 tam můžeš rovnou nastavit ůplně bez obav. Za to dobu co to camaro mám jsem 5000 nikdy nepřekročil. Když už jsem ho jo dřel, tak max. 4500 což bylo akorát k žlutému poli na otáčkoměru a víc ani ťuk ty ne já jo:d/ |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:ty ne já jo:d/ Já vím... Přes 6000 si onehdá psal... A pak si ještě vzpomínám na jeden příspěvek kde jsi psal že se s tím bojíš jezdtit. Že je to na tebe moc živý. Tak to jsem zvědav co budeš říkat teď po úpravě
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Napsal: Jí Já vím... Přes 6000 si onehdá psal... A pak si ještě vzpomínám na jeden příspěvek kde jsi psal že se s tím bojíš jezdtit. Že je to na tebe moc živý. Tak to jsem zvědav co budeš říkat teď po úpravě jo jo bojim bojim jezdím jen rovně zatáčky nebrat |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:jo jo bojim bojim jezdím jen rovně zatáčky nebrat Doufám že dnes dorazí nějaké fotky :-)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
dotaz: ty Roller kozliky museji byt na saci a vyzukovej ventil kazdej jinej? myslim tim parametry. cetl jsem ze na vyfukovej dali 1.6 a na saci 1.5 !??? je to nutny a proc? dik
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK