Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

14 stránek«<45678>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline sejki  
#126 Odesláno : pondělí 22. února 2010 12:23:18(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
to neznamena ze neexistuje! treba uz ji ta firma nedela! ten clanek je docela starej!


mno dobry tak pozuzij s podobnejma parametrama:) urcite bych pouzil s ventilama nad 2 palce
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#127 Odesláno : pondělí 22. února 2010 12:32:25(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
hlavy koupim rozhodne hole!! ve finale me to vyjde o 200dolcku min a vetily jsem chtel dat tyhle
http://www.summitracing.com/parts/MAN-10576-8/
http://www.summitracing.com/parts/MAN-10577-8/
Jířa  
#128 Odesláno : sobota 12. června 2010 22:31:43(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Chlapi jakej máte názor na výdrž převodovky, kardanu a zadní nápravy při následující úpravě motoru?
Převodovka je asi 6000 Km po G.O. a za rozetou se točí měnič který zamkne ve 2200 ot./ min. Jinak je to TH 350ka.

383 cui, Holley 750, Street performance sání, COMP Cams 280/280 vačka, MSD zapalování, hlavy Intake Runner Volume 180cc, Exhaust Runner Volume 74cc a Combustion Chamber Volume 64cc. Nevím jaká komprese z toho vyleze. Dále HEDMAN výfukové svody, Pypes race pro výfukový kit... To je asi vše co má něco společného s výkonem.
Očekávaný výkon 380 - 400 koní.
Snese to tuhle úpravu v pohodě a nebo budu muset dávat bacha na plyn při rozjezdech? Před úpravou vyzkoušeno pár burnoutů a gumy to roztočilo bez problémů. Jsou pořád úzký na to aby se neprotočily. Doufám že to problém nebude...

Upraveno uživatelem sobota 12. června 2010 22:43:19(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline fik  
#129 Odesláno : sobota 12. června 2010 23:28:14(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Tyto upravy jsou pro prevodku a kardan uplne v pohode Ja nic
Offline sejki  
#130 Odesláno : sobota 12. června 2010 23:44:26(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Chlapi jakej máte názor na výdrž převodovky, kardanu a zadní nápravy při následující úpravě motoru?
Převodovka je asi 6000 Km po G.O. a za rozetou se točí měnič který zamkne ve 2200 ot./ min. Jinak je to TH 350ka.

383 cui, Holley 750, Street performance sání, COMP Cams 280/280 vačka, MSD zapalování, hlavy Intake Runner Volume 180cc, Exhaust Runner Volume 74cc a Combustion Chamber Volume 64cc. Nevím jaká komprese z toho vyleze. Dále HEDMAN výfukové svody, Pypes race pro výfukový kit... To je asi vše co má něco společného s výkonem.
Očekávaný výkon 380 - 400 koní.
Snese to tuhle úpravu v pohodě a nebo budu muset dávat bacha na plyn při rozjezdech? Před úpravou vyzkoušeno pár burnoutů a gumy to roztočilo bez problémů. Jsou pořád úzký na to aby se neprotočily. Doufám že to problém nebude...


Kardan by se ti zkroutil jedinne pokud by se zadni kola zamknuli. Pokud to gumy pustej neni problem.
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Cámo  
#131 Odesláno : sobota 12. června 2010 23:48:17(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Neboj:-) převodovka vydrží omnoho více a kardan jen tak nezamotáš. Se zadní nápravou problém taky není.
HD's coming
Jířa  
#132 Odesláno : neděle 13. června 2010 0:39:18(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Paráda... To jsem potřeboval vědět.
Jinak tohle je fotka s tři dny starejma gumama... Tedy žádné vytvrdlé puky ale čerstvá guma.
Protočilo to jako houno :-)

UserPostedImage

Jířa  
#133 Odesláno : pátek 16. července 2010 16:39:40(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Chlapi chtěl bych znát váš názor ohledně výkonové rozdílnosti....

Motor podle kterého jsem vybíral díly:

447 HP Chevy 350
blok motoru - Vortec 350
hlavy Vortec - 180cc sání a 62cc komory
vačka - Comp cams 280/280 se zdvihem 525/525
karburátor - HOLLEY 750
zapalování - obyč. summit
mech. palivová pumpa

A můj motor 383 Chevy
SBC 350 s 383 stroker klikou a písty
hlavy - obyč. 180cc sání a 64cc komory
vačka Comp cams 280/280 se zvihem 480/480
karburátor HOLLEY 750
zapalování - lepší od MSD
el. palivová pumpa

Sací potrubí budu mít asi o kousek horší.
Mám tam street performance od Holleye a on něco na Vortec.
Připomínalo mi to air-gap od edelbrocku.

Po pravdě bych si přál abych měl o něco méně. Tohle už je v celku dost velká nálož.
Sice mám performace měnič s vyšším stall, ale pořád je to obyč TH350 a kardan s difrem to samé.

Upraveno uživatelem pátek 16. července 2010 16:41:28(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Cámo  
#134 Odesláno : pátek 16. července 2010 19:12:50(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
No to těžko říct...hrubej odhad kolem 380 - 450 horsů, záleží na více faktorech, takže brzda ukáže:-)
HD's coming
Jířa  
#135 Odesláno : pátek 16. července 2010 20:59:28(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Napsal: Cá Přejít na citovaný příspěvek
No to těžko říct...hrubej odhad kolem 380 - 450 horsů, záleží na více faktorech, takže brzda ukáže:-)


450 to asi ne...
Sice mám 383, ale on na to má lepší hlavy, vačku s vyšším zdvihem a lepší sání...
Offline Honza T  
#136 Odesláno : pátek 16. července 2010 22:45:53(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Tak dame tipovaci soutez, a kdo se trefi vyhraje pivo, doufam, ze si to das zmerit na brzde. Muj strizlivy odhad je rovnych 400 koniku.
Jířa  
#137 Odesláno : sobota 17. července 2010 0:48:04(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Honza T napsal:
Tak dame tipovaci soutez, a kdo se trefi vyhraje pivo, doufam, ze si to das zmerit na brzde. Muj strizlivy odhad je rovnych 400 koniku.


To je odhad od boku a nebo odhad po porovnání s vzorovým motorem?
Offline fik  
#138 Odesláno : pondělí 19. července 2010 12:16:48(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
To je odhad od boku a nebo odhad po porovnání s vzorovým motorem?


cao bude mozna tech 400HP ,, pokud das 1/4 mile 13-14s tak je mas Juj
Jířa  
#139 Odesláno : pondělí 19. července 2010 21:42:40(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
fik napsal:
cao bude mozna tech 400HP ,, pokud das 1/4 mile 13-14s tak je mas Juj


To bude těžký... Já čtvrtky nejezdím. Resp. to ani neumím.
Baronetovo hrubý odhad je 340-350 koní na kolech.
Takže by ten motor měl mít něco lehce přes 400.
No uvidíme jestli překonám strach z motorové brzdy kde se ten motor vytáčí do maxima Juj
Offline fik  
#140 Odesláno : úterý 20. července 2010 11:22:22(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
To bude těžký... Já čtvrtky nejezdím. Resp. to ani neumím.
Baronetovo hrubý odhad je 340-350 koní na kolech.
Takže by ten motor měl mít něco lehce přes 400.
No uvidíme jestli překonám strach z motorové brzdy kde se ten motor vytáčí do maxima Juj


brzda nebude asi uplne to prave mereni ,ale 1/4 mile je spolehlive reseni jak odhadnout vykon auta ....
jak neumim ?? to zvladne snad kazdej, drzet volant a seslapnout plyn Ja nic Ja nic Ja nic
Offline Baronet74  
#141 Odesláno : úterý 20. července 2010 11:51:06(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
To bude těžký... Já čtvrtky nejezdím. Resp. to ani neumím.
Baronetovo hrubý odhad je 340-350 koní na kolech.
Takže by ten motor měl mít něco lehce přes 400.
No uvidíme jestli překonám strach z motorové brzdy kde se ten motor vytáčí do maxima Juj


jakýpak maximum na rozdělovači je elektronický omezovač dáš ho na 6000 RPM a fertig vic to prostě nepojede

Jo MSD je skvělí
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Jířa  
#142 Odesláno : úterý 20. července 2010 12:00:06(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak ono bude asi důležité jak odstartuješj, kdy přeřazovat a tak ne?

Navíc když jsem viděl a cítil Jeníkovo olej v převodovce, tak to asi pro ten olej taky není žádná slast.
Hlavně když stojíš na startu na brzdě a držíš motor v otáčkách.
A pak vychytat prodlevy při přeřazování a tak.

Teda nic proti, ale už se nemůžu toho manuálu dočkat...
Jířa  
#143 Odesláno : úterý 20. července 2010 12:02:47(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Baronet74 napsal:
jakýpak maximum na rozdělovači je elektronický omezovač dáš ho na 6000 RPM a fertig vic to prostě nepojede

Jo MSD je skvělí


O téhle vychytávce jsem někde četl. Ale nevěděl jsem že jí má i ten můj rozdělavač. Tak v tom případě je to paráda!!!
Vačká má rozsah 1500 - 6000 RPM, tak na těch 6 no...
Offline Baronet74  
#144 Odesláno : úterý 20. července 2010 15:16:01(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
O téhle vychytávce jsem někde četl. Ale nevěděl jsem že jí má i ten můj rozdělavač. Tak v tom případě je to paráda!!!
Vačká má rozsah 1500 - 6000 RPM, tak na těch 6 no...


teĎ je to 5000 a zustane to prvních 1500km pak kolik chceš
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Jířa  
#145 Odesláno : úterý 20. července 2010 15:51:34(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Baronet74 napsal:
teĎ je to 5000 a zustane to prvních 1500km pak kolik chceš


Těch 6000 tam můžeš rovnou nastavit ůplně bez obav. Za to dobu co to camaro mám jsem 5000 nikdy nepřekročil.
Když už jsem ho jo dřel, tak max. 4500 což bylo akorát k žlutému poli na otáčkoměru a víc ani ťuk Styd se Juj

Upraveno uživatelem úterý 20. července 2010 15:57:41(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Baronet74  
#146 Odesláno : úterý 20. července 2010 16:28:23(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Těch 6000 tam můžeš rovnou nastavit ůplně bez obav. Za to dobu co to camaro mám jsem 5000 nikdy nepřekročil.
Když už jsem ho jo dřel, tak max. 4500 což bylo akorát k žlutému poli na otáčkoměru a víc ani ťuk Styd se Juj


ty ne já jo:d/
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Jířa  
#147 Odesláno : úterý 20. července 2010 16:52:33(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Baronet74 napsal:
ty ne já jo:d/


Já vím... Přes 6000 si onehdá psal...
A pak si ještě vzpomínám na jeden příspěvek kde jsi psal že se s tím bojíš jezdtit.
Že je to na tebe moc živý. Tak to jsem zvědav co budeš říkat teď po úpravě Ja nic
Offline Baronet74  
#148 Odesláno : úterý 20. července 2010 18:01:11(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Já vím... Přes 6000 si onehdá psal...
A pak si ještě vzpomínám na jeden příspěvek kde jsi psal že se s tím bojíš jezdtit.
Že je to na tebe moc živý. Tak to jsem zvědav co budeš říkat teď po úpravě Ja nic


jo jo bojim bojim jezdím jen rovněPiisk zatáčky nebratHurraa
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Jířa  
#149 Odesláno : úterý 20. července 2010 18:05:47(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Baronet74 napsal:
jo jo bojim bojim jezdím jen rovněPiisk zatáčky nebratHurraa


Doufám že dnes dorazí nějaké fotky :-)
Offline tafna  
#150 Odesláno : středa 15. září 2010 23:51:19(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
dotaz: ty Roller kozliky museji byt na saci a vyzukovej ventil kazdej jinej? myslim tim parametry. cetl jsem ze na vyfukovej dali 1.6 a na saci 1.5 !??? je to nutny a proc? dik
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (7)
14 stránek«<45678>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.