Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
tafna napsal:dotaz: ty Roller kozliky museji byt na saci a vyzukovej ventil kazdej jinej? myslim tim parametry. cetl jsem ze na vyfukovej dali 1.6 a na saci 1.5 !??? je to nutny a proc? dik nikdo nevi?? Jiřo!! jaky tam mas ty? a jak si prisel na to ktery??
|
|
|
|
Rank:: Kandidát smečky Registrován: 22.03.2010(UTC) Zpráv: 260 Bydliště: Karlovy Vary
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
|
Nemůže to souviset s velikostí a tedy hmotností ventilu a tvarem vačky?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:nikdo nevi?? Jiřo!! jaky tam mas ty? a jak si prisel na to ktery?? je to hlavne o jinem zdvihu ventilu.... 1.6 na saci aby hooodne nasal a 1.5 aby ty plyny tak rychle nesli ven... proste to staci... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Kucí poradte prosím čim začít nebo co všechno je potřeba na tom mojim motoru...je to seriovka rád bych došel poměru cena/výkon ...jde to koupit vůbec někde všechno najednou? jakou značku atd Upraveno uživatelem neděle 19. září 2010 19:19:23(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Sentinel napsal:Kucí poradte prosím čim začít nebo co všechno je potřeba na tom mojim motoru...je to seriovka rád bych došel poměru cena/výkon ...jde to koupit vůbec někde všechno najednou? jakou značku atd To víš že dá... Koukni na summit. Na SBC 350 lze koupit výkonový kit Edelbrock (hlavy, sání, vačka, karburátor..)
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
tafna napsal:nikdo nevi?? Jiřo!! jaky tam mas ty? a jak si prisel na to ktery?? Jířa tam má 1,5 jak na to přišli netuším ,podle mě je taky důležitý měřit mezeru mezi pístem a ventilem při max zdvihu. |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:Jířa tam má 1,5 jak na to přišli netuším ,podle mě je taky důležitý měřit mezeru mezi pístem a ventilem při max zdvihu. takze koupit az po hlavach a zkousce!?
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Tak to je výborná stránka! To se určitě bude hodit :d/ |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Koukám Roman Gritty-Punkáč HruBee už řádí i tady osobně :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Koukám Roman Gritty-Punkáč HruBee už řádí i tady osobně :-) No to je tak, když ta chevroleťácká horečka stoupá a stoupá. Nejhorší je, že dvě Camara na prodej mi někdo vyfouk před nosem, takže jsem ještě nedočkavější. Ale jak říká, napotřetí to už musí vyjít! Jo, jinak tohle je supr stránka |
I Am SpeedSeeker |
1 uživatel blahořečil REACTOR_427 za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
mam dotaz ohledne BB 454 a camara 78. vejde se tam s orig kapotou ??? diky
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
tafna : to je pro tebe? jestli jo tak to asi budeš muset měnit pružiny pokud ses teda už na toho tlustocha nepřipravil :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
pokud nebude vysokej saci klin , tak by se mel vejit ?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
s obyc sanim edelem a karbcem edelem se to proste nevejde kdyz das na vrh filtr, ten motor je vyssi |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
hm. myslel jsem si to. nenasel jsem jedinou fotku camara s 454 bez nafoukle kapoty :(((
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já nevim jak s těma novějšíma, ale první dvojky (70-72) s bigblockem problém neměly... Sice tam byla "jen" 396ka, ale nemyslim si, že by se lišila od 454.
Takže řešení - najdi rám ze staršího Camara :-D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Já nevim jak s těma novějšíma, ale první dvojky (70-72) s bigblockem problém neměly... Sice tam byla "jen" 396ka, ale nemyslim si, že by se lišila od 454.
Takže řešení - najdi rám ze staršího Camara :-D je to stejnej blok i ram, od 73 je jine uchyceni motoru |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
sejki napsal:je to stejnej blok i ram, od 73 je jine uchyceni motoru takze by stacilo pouzit jine uchyceni a decentni klin a veslo by se to tam ??
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Vždyť to tam píšou :-)
S některým sáním to jde. Samozřejmě potřebuješ drop-base filtr, případě sériový vzduchový filtr, kterej je taky hodně připlácnutej. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
jiste to tam pisou ale muj online prekladac neni zas tak dobrej :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Online překladačem si to jen zhoršíš, to už mi to dává větší smysl v originále :-D Nauč se základy a bude to cajk máš přeci emerickou káru, tak trošku angličtiny se hodí |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Dobře tedy: Citace:There are few choices if you keep the stock hood. The Edelbrock Torker II would probably fit under the hood with a drop base air cleaner. The only other manifold, besides the factory units, I can think of that would fit is the old Edelbrock S.P.2-P unit. The Torker is a mediocre single plain design with its limited height its only redeeming feature. The SP2P only flows air to around 4500 rpm, less on a larger engine like a 454. Replace the hood or live with the fact that the engine will be choked by the intake. Je zde jen pár možností jak si ponechat původní kapotu. Edelbrock Torker II by se pravděpodobně vešel, pokud použiješ snížený vzduchový filtr. Jediné další sání, kromě sériového, které by mohlo pasovat, je starý Edelbrock SP2P (to už nejspíš ani neseženeš). Edelbrock Torker je průměrný "single-plain" design a s jeho omezená výška je slabou náplastí za horší výkon, který z toho sání dostaneš. Sání SP2P dobře funguje pouze do 4500rpm, ovšem na větších motorech (jako 454) ještě méně. Vyměň kapotu nebo žij s faktem, že motor bude škrcený průměrným sáním. --- Můj názor - pokud ten big-block ještě nemáš, tak se na něj vysejř. Mnohem lepší práci ti odvede lehčí a mrštnější small-block. Např. nějakej hotovej a ozkoušenej stroker. Small-block má potenciál až cca 500hp, bez kompresoru a spolehlivě, pokud na tom nebudeš šetřit ;-) Jo a další bonus - nemusíš kupovat tu ošklivou vyboulenou haubnu :-D Upraveno uživatelem úterý 23. srpna 2011 15:43:21(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Dovolim si nesuhlasit... Nedavno som dokoncil Mustanga 67 so smallblockom stroker 6,8 litra 426 koni. Ako nejde to zle ale motor ma uz az prilis ostru vacku, volnobeh minimalne 1100 ot a aj to pomerne nekludny. Oproti tomu motor co som predtym montoval do ineho mustangu 8,5 liter 650 koni to je uplne ine. Jeho zatah je hrozivy, ide z neho strach. Ma krutiaci moment 960 Nm a to je proste citit, toto smallblock tazko dosiahne... Je to ako droga, to cloveku nebera hlava ako to moze tak tahat a casto sa o tom musi presviedcat ci je to vobec mozne :-) Na 3-ke sa to rozhrabe v 120 na pridanie plynu. Obidva maju rovnaku manualnu prevodovku TKO 600. Ma to samozrejme kopu nevyhod, naprikad zakladnu spotrebu 28 litrov :-)
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK