Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak jako tak, jsou to hrozný monstra, ne moc dobře použitelný v běžném provozu. Stačí když pak někde lehce zaprší a tafna to omotá o strom :-)
Já bych si vystačil s tím SBC, např. 400k není málo a ještě na to není potřeba extrémně ostrá vačka a motor může běžet relativně klidně. Navíc je to levnější a méně pracné než konverze na BBC.
Jestli chce BBC, tak ať si pořídí 71-72 Camaro, tam patří :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
hmm. takze bude asi opravdu nejlepsi BBC pustit z hlavy a poridit nejakou tu SBC 383
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
tafna napsal:hmm. takze bude asi opravdu nejlepsi BBC pustit z hlavy a poridit nejakou tu SBC 383 350 a kompresorrrrrrrrrrrrrr a budes letat
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:hmm. takze bude asi opravdu nejlepsi BBC pustit z hlavy a poridit nejakou tu SBC 383 jak pise fik, seriovej motor 350 a na to kompresor |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
no vzhledem k tomu, že mu šlo o možnost zachování kapoty... tak nic moc řešení ;) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:no vzhledem k tomu, že mu šlo o možnost zachování kapoty... tak nic moc řešení ;) ja zas nechapu proc resi kapotu? |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
sejki napsal:ja zas nechapu proc resi kapotu? pouze z estetickeho hlediska. jednoduse se mi to nelibi
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
|
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Zdravim. Tak jsem si přečet nějaký rady odborníka ve veteránským časopise a tam stálo, že motor 350 cui z corvette prej nevydrží dlouho při plný zátěži (dlouhá jízda pod plným knedlíkem). A je to hlavně tim, že motor pracuje s malým objemem oleje. Jak to řešit? Myslim, že možnosti jsou asi dvě. Buď chladič oleje a taky snad přispůsobená vana. Třeba Milodon a jiný výrobci maj docela slušnej sortiment. Co vy na to? A ještě jeden dotaz. Pracuje motor z camara se stejnou zásobou oleje jako corvette? Nebo spíš takle: je motor 350 z corvette shodnej s provedením z camara, nebo je to jenom "marketingovej" trik prodávajícího z bazaru? Vim, že jistý odlišnosti tam jsou, camara měla nižší výkon a kupující corvette by neskousli úplně navlas stejnej motor. V čem teda spočívá rozdíl? Určitě si myslim, že hlavně výfukový potrubí, ale zbytek mi zůstává záhadou. Kdo to teda ví? |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
No dobře, příště budu líp číst, než sem něco dám |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
REACTOR_427 napsal:Zdravim. Tak jsem si přečet nějaký rady odborníka ve veteránským časopise a tam stálo, že motor 350 cui z corvette prej nevydrží dlouho při plný zátěži (dlouhá jízda pod plným knedlíkem). A je to hlavně tim, že motor pracuje s malým objemem oleje. Jak to řešit? Myslim, že možnosti jsou asi dvě. Buď chladič oleje a taky snad přispůsobená vana. Třeba Milodon a jiný výrobci maj docela slušnej sortiment. Co vy na to? A ještě jeden dotaz. Pracuje motor z camara se stejnou zásobou oleje jako corvette? Nebo spíš takle: je motor 350 z corvette shodnej s provedením z camara, nebo je to jenom "marketingovej" trik prodávajícího z bazaru? Vim, že jistý odlišnosti tam jsou, camara měla nižší výkon a kupující corvette by neskousli úplně navlas stejnej motor. V čem teda spočívá rozdíl? Určitě si myslim, že hlavně výfukový potrubí, ale zbytek mi zůstává záhadou. Kdo to teda ví? Prvně, nerozlišuj motor z Camara a Corvette ale jednotlivý typy motorů od Chevyho :-) Hodně informací najdeš přehledně mj. třeba tady: http://en.wikipedia.org/...rolet_Small-Block_engineA o tom, že by měl motor problémy při plný zátěži, slyším prvně. Obecně každá sériová V8 je možná v chlazení trošku poddimenzovaná, pokud ji chceš hnát dlouho ve velký zátěži. Prostě se začne vařit. Lišit se můžou ve všech detailech - vačka, nastavení karburátoru nebo ŘJ, výfuky, atp... Samotnej blok je stejnej. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
K tematu big blok ano ci ne jednoznacne ano.nezapominejte na to ze objem nicim nenahradis.a petilitr s 200 konma ma kdejakej vokurka vcezne me.jednoznacne big blok.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Prvně, nerozlišuj motor z Camara a Corvette ale jednotlivý typy motorů od Chevyho :-) Hodně informací najdeš přehledně mj. třeba tady: http://en.wikipedia.org/...rolet_Small-Block_engineA o tom, že by měl motor problémy při plný zátěži, slyším prvně. Obecně každá sériová V8 je možná v chlazení trošku poddimenzovaná, pokud ji chceš hnát dlouho ve velký zátěži. Prostě se začne vařit. Lišit se můžou ve všech detailech - vačka, nastavení karburátoru nebo ŘJ, výfuky, atp... Samotnej blok je stejnej. No jistě, ale bral jsem to z hlediska modelovejch řad, proto tohle rozdělení. Další důvod je, že mezi motorizacema camara a corvette je v detailech rozdíl. A zároveň jsem přece zmínil, že v tomhle případě jde vo 350 cui. Řešim provedení motorů po roce '74, takže z dob nízkejch výkonů a tim pádem možnýho poddimenzování. Taky vo tom slyšim poprvé a proto jsem se ptal, jak to vlastně je. Všichni se v tom vyznáte víc, přece s těma autama jezdíte a víte, co vod nich čekat. Taky jsem slyšel, že chlazení u americkejch V8 neni zrovna z těch nejchladivějších, například u cobry 427 se prej nedařilo chlazení dořešit nikdy nebo majitelé vyladěných chargerů si taky poněkud stěžujou. V těch radách a doporučeních vyloženě stojí, že tyhle motory s pravidelnou péčí maj velmi dlouhou životnost. Pak tam je: Pouze chladící systémy spolu s olejovým hospodářstvím (menší náplní) nejsou dimenzovány pro delší jízdu na plný plyn či poskakování městskými zácpami. Kdo se chce přehřátí a zadření motoru, nechá si upravit chlazení a přidá elektrický ventilátor. A tak mě vlastně i zajímalo, jestli by pomoh určitej experiment s výměnou vany, samozřejmě už s vyšší náplní. A jinak aspoň děkuju za tyhle malý rady. |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:K tematu big blok ano ci ne jednoznacne ano.nezapominejte na to ze objem nicim nenahradis.a petilitr s 200 konma ma kdejakej vokurka vcezne me.jednoznacne big blok. Big Block je samozřejmě nejlepší, 454 je přece vrchol vrcholů. A to ještě nemluvim vo tom, co se dá sehnat na GM Performance! A zároveň chci jednim dechem dodat, že taková 454 v chevelle je absolutní samozřejmost, zatimco v camaru by to bylo docela drsný. 454 se tam dávala, ale myslim, že to musí hodně rozhodit rozložení hmoty u takovýho relativně malýho auta. Ale jedno takový camaro na prodej je, je z roku '70 a nabídka je to docela lákavá, to nevyvracim. Rád bych se nechal zlákat :-) Asi už jste ji všichni viděli, ale pro sichr: http://www.veteran-prode...olet-camaro-ss-454-1735/ |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Chudak kocicka zbedovana ja mam doma motor 400 cui ma teda diru v bloku ale snad to pujde vyvlozkovat a casem ho nahradim za udejchanej 5ti litr byt s ostrou vackou.sere me motor co musim tocit mam rad kdyz to jde od spodu jako lokomotiva.jinak to sem si mohl koupit japonskej vysavac bez kroutaku a ne ameriku.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
REACTOR_427 napsal:Big Block je samozřejmě nejlepší, 454 je přece vrchol vrcholů. A to ještě nemluvim vo tom, co se dá sehnat na GM Performance! A zároveň chci jednim dechem dodat, že taková 454 v chevelle je absolutní samozřejmost, zatimco v camaru by to bylo docela drsný. 454 se tam dávala, ale myslim, že to musí hodně rozhodit rozložení hmoty u takovýho relativně malýho auta. Ale jedno takový camaro na prodej je, je z roku '70 a nabídka je to docela lákavá, to nevyvracim. Rád bych se nechal zlákat :-) Asi už jste ji všichni viděli, ale pro sichr: http://www.veteran-prode...olet-camaro-ss-454-1735/ camaro je zajimave , ale buhuzel v dosti zalostnem stavu, vyzaduje velke investice, a nakupni cena za 250tis je v tomto pripade dost , za 300tis koupis uz hotove rocniku 74-81..
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
REACTOR_427 napsal:Big Block je samozřejmě nejlepší, 454 je přece vrchol vrcholů. A to ještě nemluvim vo tom, co se dá sehnat na GM Performance! A zároveň chci jednim dechem dodat, že taková 454 v chevelle je absolutní samozřejmost, zatimco v camaru by to bylo docela drsný. 454 se tam dávala, ale myslim, že to musí hodně rozhodit rozložení hmoty u takovýho relativně malýho auta. Ale jedno takový camaro na prodej je, je z roku '70 a nabídka je to docela lákavá, to nevyvracim. Rád bych se nechal zlákat :-) Asi už jste ji všichni viděli, ale pro sichr: http://www.veteran-prode...olet-camaro-ss-454-1735/ Pokud si mechanickou práci uděláš sám tak ti na uvedení do provozu stačí 300 na díly a 200 na lak čalounění a další práce kolem. Hodně štěstí.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Navíc ten motor tam stejně nepatří, takový monstrum se do dvojkových nikdy oficiálně nedávalo. Vycházím z údajů na wikipedii: wikipedia napsal:Two 454 cu in (7.4 L) engines (the LS6 and LS7) were listed on early specification sheets and in some sales brochures but never made it into production. Čili, kdyby tam ten motor opravdu patřil, tak by se dalo nad cenou přimhořit oko, ale stejně je to moc za tohohle chudáka :( |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:Chudak kocicka zbedovana ja mam doma motor 400 cui ma teda diru v bloku ale snad to pujde vyvlozkovat a casem ho nahradim za udejchanej 5ti litr byt s ostrou vackou.sere me motor co musim tocit mam rad kdyz to jde od spodu jako lokomotiva.jinak to sem si mohl koupit japonskej vysavac bez kroutaku a ne ameriku. Přesně, nevim už kdo řek' tu bájnou a legendární větu, že objem ničim nenahradíš, ale myslim, že to byl nějakej technickej filozof a osvícenec přímo vod GM a měl pravdu. Jo, když chce někdo krouťák, tak okamžitě a bez mrknutí řekne "moderní diesel", ale někomu nafta holt nechutná a americký auta uměj tu svojí lokomotivační energii převést na silnici mnohem zábavnějším způsobem. Takže moje volba je jasná, i když poněkud poleze do peněz. Prej japonskej vysavač! To řeknu kámošovi, že jezdí vysavačem, von má totiž mazdu :d/ A v bloku je ta díra velká, nebo je to jen prasklina? |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
fik napsal:camaro je zajimave , ale buhuzel v dosti zalostnem stavu, vyzaduje velke investice, a nakupni cena za 250tis je v tomto pripade dost , za 300tis koupis uz hotove rocniku 74-81..
Ta cena je samozřejmě strašná, poprvé jsem inzerát viděl v CH&P a docela šok. Ale ten big block... |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Cestovatel napsal:Pokud si mechanickou práci uděláš sám tak ti na uvedení do provozu stačí 300 na díly a 200 na lak čalounění a další práce kolem. Hodně štěstí. Vždyť o koupi ani nepřemejšlim. Na to, kolik je potřeba udělat práce a s takovou cenovkou, na to fakt nemam. Mam jinej sen, camaro '74, třeba zrovna takový: |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Navíc ten motor tam stejně nepatří, takový monstrum se do dvojkových nikdy oficiálně nedávalo. Vycházím z údajů na wikipedii: Čili, kdyby tam ten motor opravdu patřil, tak by se dalo nad cenou přimhořit oko, ale stejně je to moc za tohohle chudáka :( Aha, tak jsem se sek. Omlouvám se, do camara se to nedávalo. Mam zmatený informace z různejch úprav sériovejch aut, co jsem našel na netu. 454 se vlastně ještě dávala do el camina, to je vono. Bylo mi to divný, camaro je na takovej motor fakt malý auto. A zároveň to je těžkej motor, takže to se rovná absolutní ztátě přilnavosti na zadku. Docela bych se v něm chtěl projet, abych zjistil, jak se chová na silnici. Musí to bejt šílenost s takovým nepříznivým rozložením hmoty... Upraveno uživatelem středa 5. října 2011 14:14:12(UTC)
| Důvod úpravy: - |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
par II Camar uz s BB jezdi , ja bych sel cestou kompresoru , jednoducha montaz a paradni vysledek
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já teda ne, úplně to zabije pěknej zvuk atmosférického osmiválce. Kompresor je pro sraby, co se bojej hnát koně klasickým postupem :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK