Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

14 stránek«<7891011>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline holanuvstatek  
#201 Odesláno : středa 5. října 2011 14:36:06(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Diru v bloku mam asi jako 20ti korunu od pretrhnuty ojnice.a jinak preplnovani je nejlepsi zpusob zvysovani vykonu nez nejaky brutalni vacky se kterejma se ani do kopce s manualem nerozjedes.osobni zkusenost.
Offline REACTOR_427  
#202 Odesláno : středa 5. října 2011 14:42:25(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Tak a to je téma do pranice! Už dlouho nad oběma variantama přemejšlim a po čase jsem zjistil, že pokud je výkon vyhnanej pořádným kompresorem, tak je brutální, ale zvuk se rovná křiku poraněnýho dinosaura. Za to atmosférickej zvuk je symfonie a ladění zvuku dodá ten správnej koncentrovanej říz. To pak je potěcha pro ucho. Sraz na náplavce mi to potvrdil... Rád bych si dovolil srovnání s Hemi motorem, tam je mezi zvukem úprav markantní rozdíl (vysledováno na youtube) - atmosféra je nepřekonatelná. Zase abych jenom nehanil kompresory, tak IROC-Z z 3. setkání zvuk špatnej neměl a když stál s nastartovaným motorem, tak jsem měl pocit, jako by tam čekalo divoký zvíře na svojí příležitost. Jako by v něm něco rostlo zlýho... A taky je fajn nic při jízdě nevidět, když máte klasickej kompresor s klapkama, za ten mocnej efekt to stojí. Ale tomu dráždivýmu zvuku vyladěnýmu atmosférickýmu motoru se to nevyrovná. Tečka.
I Am SpeedSeeker
Offline Sentinel  
#203 Odesláno : středa 5. října 2011 14:46:21(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
2 šneky :) D ne dělám si srandu turbo taky ne :) taky se klonim k názoru čistý atmosféry
Offline REACTOR_427  
#204 Odesláno : středa 5. října 2011 14:47:01(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
holanuvstatek napsal:
Diru v bloku mam asi jako 20ti korunu od pretrhnuty ojnice.a jinak preplnovani je nejlepsi zpusob zvysovani vykonu nez nejaky brutalni vacky se kterejma se ani do kopce s manualem nerozjedes.osobni zkusenost.


Tak to je docela ďoura... No, přeplňování dodá lepší a využitelnější krouťák, pokud tam ovšem neni turbo velký jak záchodovej poklop, vodspoda netáhne a dejme tomu pak vod 5000 ot. můžeš hledat hlavu na zadních sedačkách. Ale to jsou až moc úchylný úpravy. A jestli turbo nebo kompresor? Jasně kompresor, do ameriky nic jinýho ani neni myslitelný. Ale zvuk atmosféry je skutečně návyková záležitost...
I Am SpeedSeeker
Offline xjohny  
#205 Odesláno : středa 5. října 2011 14:47:23(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Když se to s tou vačkou nepřežene, tak v tom nevidim problém. Není problém vyhnat 350ku na něco přes 400 koní s tím, aby se s autem dalo jezdit ještě v pohodě. S manuálem stejně moc amerik není a na sprinty je manuál k ničemu. Člověk musí vědět proč si to který auto kupuje :-)

Je blbost kupovat na okruhy muscle nebo pony car, tam je potřeba něco, co dobře jede ve vysokejch otáčkách a je to mrštný. Na sprintech zase záleží na tahu odspoda
Camaro se rozskočilo...
Offline REACTOR_427  
#206 Odesláno : středa 5. října 2011 14:50:00(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Sentinel napsal:
2 šneky :) D ne dělám si srandu turbo taky ne :) taky se klonim k názoru čistý atmosféry


2 sneky? :d/ Taky jsem měl kdysi takový ujetý nápady a dokonce jsem to viděl i na jednom hot rodu, bohužel ne naživo. Takovejch 2000 koní je ideálních pro bezpečnou a ničim nerušenou jízdu...
I Am SpeedSeeker
Offline REACTOR_427  
#207 Odesláno : středa 5. října 2011 14:58:34(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Když se to s tou vačkou nepřežene, tak v tom nevidim problém. Není problém vyhnat 350ku na něco přes 400 koní s tím, aby se s autem dalo jezdit ještě v pohodě. S manuálem stejně moc amerik není a na sprinty je manuál k ničemu. Člověk musí vědět proč si to který auto kupuje :-)

Je blbost kupovat na okruhy muscle nebo pony car, tam je potřeba něco, co dobře jede ve vysokejch otáčkách a je to mrštný. Na sprintech zase záleží na tahu odspoda


To je dobrej názor... Navíc muscle cary jsou těžký a moc měkký na tyhle účely. Dá se to upravit, ale nemá to cenu. Zase to camaro, co kdysi jezdilo mistrák a přezdívalo se mu "Tank", nebylo zrovna jednoduchým soupeřem a zle zatápělo ostatním. Ale bylo v něm hodně úprav a zároveň ho rozšířili jak nějakou stodolu. Nejlepší byla ale kombinace weberů, to je lahoda.
Jako úprava mě napadlo odlehčit setrvačník, řemenice a popřípadě jiný pohyblivý díly (nebo taky nepohyblivý, to už je fuk). Zajímalo by mě, co by to udělalo s autem. Všeobecně prej odlehčený řemenice přidaj tak 20 koní a setrvačník zase umožní rychlejší nárůst otáček při sešlápnutí pedálu. Ale zase na druhou stranu se nabízí otázka, jestli to neuškodí krouťáku...
I Am SpeedSeeker
Offline Sentinel  
#208 Odesláno : středa 5. října 2011 15:03:45(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
jo 2tis koní a ject na nákup hmm :) nevim :D já furt vidim na eBay twinturbo kity :) ale je to zase další serepetička co se může posrat. A u turba zvlášt když tomu dáváš kouř tak nevydrží ani do výměny rozvodů(myšleno ted u jinýho auta z EU)
Offline REACTOR_427  
#209 Odesláno : středa 5. října 2011 15:18:02(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Sentinel napsal:
jo 2tis koní a ject na nákup hmm :) nevim :D já furt vidim na eBay twinturbo kity :) ale je to zase další serepetička co se může posrat. A u turba zvlášt když tomu dáváš kouř tak nevydrží ani do výměny rozvodů(myšleno ted u jinýho auta z EU)


Přesně! Na nákup do tesca 2000 koní a na dálnice aspoň 6000! :-D Ty twinturbo kity jsou docela častá záležitost, myslim, že většina jich je vod greddy nebo podobnejch a většinou na japonce. Hlavně se u toho může objevit problém s mazáním a vo průser je vystaráno. Nebo něco z motoru se rozhodne mrknout se jen tak po krajině a pak papá. Ale zas prej turba jsou mechanicky spolehlivější, maj míň pohyblivejch dílů, takže kompresory asi bude větší fuška pak opravovat, nedej bože když rupne skříň.
I Am SpeedSeeker
Offline fik  
#210 Odesláno : středa 5. října 2011 16:02:49(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
kdyz BB tak 572 Ja nic







a Chevelle



Offline Sentinel  
#211 Odesláno : středa 5. října 2011 16:18:18(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
No u turba jde hlavně o teplotu mazání a hlavně o čistotu benzínu...viděl sem turba kterym zbylo z lopatek jen cedníky...síry a další blbosti
Offline REACTOR_427  
#212 Odesláno : středa 5. října 2011 16:58:06(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
fik napsal:
kdyz BB tak 572 Ja nic

Ta 572 je neskutečná. Ale to je motor z nabídky příslušenství, ne? Myslim tim, že se nemontovala sériově, ale je pouze přes objednávku na GM Performance nebo Year One, že? Je to konec, miluju Chevy, hlavně v těch videích byly jedny z mejch nejvoblíbenějších aut a to chevelle a nova. Ještě tam bejt bel air a rozteču se [-o&lt;
I Am SpeedSeeker
Offline REACTOR_427  
#213 Odesláno : středa 5. října 2011 17:13:57(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Sentinel napsal:
No u turba jde hlavně o teplotu mazání a hlavně o čistotu benzínu...viděl sem turba kterym zbylo z lopatek jen cedníky...síry a další blbosti


To je přesně vono. Právě když se pak nějakým způsobem mazání rozesere, tak pak stoupne teplota a je vymalováno. Aspoň skoro. Taky už jsem měl kdysi v servisu zadřený turbo, ale už si nevzpomenu, co bylo příčinou selhání... A vlastně dá se říct, že každej nějak upravenej motor je vybíravej v kvalitě benzínu.
I Am SpeedSeeker
Offline xjohny  
#214 Odesláno : středa 5. října 2011 17:26:45(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
572 se myslim nikdy nikam nemontovala a bylo jí možné pouze koupit od GM Performance. Už se ale nevyrábí, takže leda použité nebo ze skladových zásob. Sbohem Zatr!
Camaro se rozskočilo...
Offline REACTOR_427  
#215 Odesláno : čtvrtek 6. října 2011 16:01:44(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
572 se myslim nikdy nikam nemontovala a bylo jí možné pouze koupit od GM Performance. Už se ale nevyrábí, takže leda použité nebo ze skladových zásob. Sbohem Zatr!


Tak to je opravdu velká škoda. Teď teda zbejvá jenom doufat, že ve světě jich je dost, když někdo bude mít zájem o takovou mocnou sílu. Zajímalo by mě, co je viníkem toho, že stáhli z nabídky tenhle motor. Jestli za to může malej zájem zákazníků (mam ale určitý pochybnosti) nebo za tim stojí stále víc rozmáhající se ekologický perzekuce. Asi je to vcelku jedno. Sám nevim. Ale lituju konce takovýho hnacího armageddonu.
I Am SpeedSeeker
Offline xjohny  
#216 Odesláno : čtvrtek 6. října 2011 17:01:59(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Všechno se všim. Nicméně v prodeji je pořád 502ka :-) A myslim si, že nám obyčejnem smrtelníkům můžou být tyhle motory ukradený. Hoděj se spíš tak do lodí než do auta Ja nic
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#217 Odesláno : čtvrtek 6. října 2011 17:12:16(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
572-ku nestiahli, je stale k dispozicii u GM performance a u nezavislich dodavatelov este takych 30 rokov urcite bude tiez...
http://www.summitracing.com/parts/NAL-19201333/
http://store.gmperforman...mp;category=Big%20Blocks
Offline REACTOR_427  
#218 Odesláno : čtvrtek 6. října 2011 17:38:25(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Všechno se všim. Nicméně v prodeji je pořád 502ka :-) A myslim si, že nám obyčejnem smrtelníkům můžou být tyhle motory ukradený. Hoděj se spíš tak do lodí než do auta Ja nic


Však on ten objem trochu hraničí s úchylkou. Ale i ten obyčejnej smrtelník občas zatouží po 1/4 míli pod 10 vteřin Ja nic
I Am SpeedSeeker
Offline holanuvstatek  
#219 Odesláno : čtvrtek 6. října 2011 19:58:53(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Uvedomte si ze do embecek se taky cpali motory z facek a jak to pak jelo.takze na vymene motoru za BB nevidim nic spatnyho pokud to za x let jde opet vyndat a dat tam original.za mnohem vetsi zhovadilost povazuju treba zpraseni karoserie tuningem.a na normalni jezdeni mam taky japonskej vysavac ale ma 6 valcu.
Offline marek parek  
#220 Odesláno : čtvrtek 6. října 2011 20:10:33(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
REACTOR_427 napsal:
Však on ten objem trochu hraničí s úchylkou. Ale i ten obyčejnej smrtelník občas zatouží po 1/4 míli pod 10 vteřin Ja nic


to je neco pro me Hurraa
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline fik  
#221 Odesláno : pátek 7. října 2011 9:59:39(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
holanuvstatek napsal:
Uvedomte si ze do embecek se taky cpali motory z facek a jak to pak jelo.takze na vymene motoru za BB nevidim nic spatnyho pokud to za x let jde opet vyndat a dat tam original.za mnohem vetsi zhovadilost povazuju treba zpraseni karoserie tuningem.a na normalni jezdeni mam taky japonskej vysavac ale ma 6 valcu.



smutne je ze nas vetsina japan a ital vysavacu prevalcuje Ja nic

zajimava tabulka , dost me prekvapilo TDi

http://www.mimonskevalky...ledky/hsm4/vysledky.html

Offline xjohny  
#222 Odesláno : pátek 7. října 2011 10:35:06(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Polo SDi za 14.59??? Co to je za zrůdnost? :-D
Camaro se rozskočilo...
Offline REACTOR_427  
#223 Odesláno : pátek 7. října 2011 14:51:55(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
holanuvstatek napsal:
Uvedomte si ze do embecek se taky cpali motory z facek a jak to pak jelo.takze na vymene motoru za BB nevidim nic spatnyho pokud to za x let jde opet vyndat a dat tam original.za mnohem vetsi zhovadilost povazuju treba zpraseni karoserie tuningem.a na normalni jezdeni mam taky japonskej vysavac ale ma 6 valcu.


Mně to taky přijde v pohodě. Podle mýho názoru neni na tom nic špatnýho, když se u americkýho auta něco motorově nebo podvozkově poladí, popřípadě vymění. Sice už to nebude původní, ale ty motory k úpravám přímo vybízej. U takovýho ferrari bych si to nedovolil, to by možná i zkazilo charakter, ale americkej motor má vždycky ještě rezervu. Někdy mi přijde, že to je tak naschvál, aby se ty zatrolený lidi v detroitskejch motorech hrabali Hmmm
I Am SpeedSeeker
Offline REACTOR_427  
#224 Odesláno : pátek 7. října 2011 14:53:37(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Polo SDi za 14.59??? Co to je za zrůdnost? :-D


Tak tenhle komentář mě rozesmál, supr :d/ :d/ :d/
I Am SpeedSeeker
Offline REACTOR_427  
#225 Odesláno : pátek 7. října 2011 14:55:07(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
fik napsal:
smutne je ze nas vetsina japan a ital vysavacu prevalcuje Ja nic

zajimava tabulka , dost me prekvapilo TDi

http://www.mimonskevalky...ledky/hsm4/vysledky.html



Jim na tom snad makaj hoši z protiletecký obrany, né? :-D
I Am SpeedSeeker
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (6)
14 stránek«<7891011>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.