Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Diru v bloku mam asi jako 20ti korunu od pretrhnuty ojnice.a jinak preplnovani je nejlepsi zpusob zvysovani vykonu nez nejaky brutalni vacky se kterejma se ani do kopce s manualem nerozjedes.osobni zkusenost.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Tak a to je téma do pranice! Už dlouho nad oběma variantama přemejšlim a po čase jsem zjistil, že pokud je výkon vyhnanej pořádným kompresorem, tak je brutální, ale zvuk se rovná křiku poraněnýho dinosaura. Za to atmosférickej zvuk je symfonie a ladění zvuku dodá ten správnej koncentrovanej říz. To pak je potěcha pro ucho. Sraz na náplavce mi to potvrdil... Rád bych si dovolil srovnání s Hemi motorem, tam je mezi zvukem úprav markantní rozdíl (vysledováno na youtube) - atmosféra je nepřekonatelná. Zase abych jenom nehanil kompresory, tak IROC-Z z 3. setkání zvuk špatnej neměl a když stál s nastartovaným motorem, tak jsem měl pocit, jako by tam čekalo divoký zvíře na svojí příležitost. Jako by v něm něco rostlo zlýho... A taky je fajn nic při jízdě nevidět, když máte klasickej kompresor s klapkama, za ten mocnej efekt to stojí. Ale tomu dráždivýmu zvuku vyladěnýmu atmosférickýmu motoru se to nevyrovná. Tečka. |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
2 šneky :) D ne dělám si srandu turbo taky ne :) taky se klonim k názoru čistý atmosféry
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:Diru v bloku mam asi jako 20ti korunu od pretrhnuty ojnice.a jinak preplnovani je nejlepsi zpusob zvysovani vykonu nez nejaky brutalni vacky se kterejma se ani do kopce s manualem nerozjedes.osobni zkusenost. Tak to je docela ďoura... No, přeplňování dodá lepší a využitelnější krouťák, pokud tam ovšem neni turbo velký jak záchodovej poklop, vodspoda netáhne a dejme tomu pak vod 5000 ot. můžeš hledat hlavu na zadních sedačkách. Ale to jsou až moc úchylný úpravy. A jestli turbo nebo kompresor? Jasně kompresor, do ameriky nic jinýho ani neni myslitelný. Ale zvuk atmosféry je skutečně návyková záležitost... |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Když se to s tou vačkou nepřežene, tak v tom nevidim problém. Není problém vyhnat 350ku na něco přes 400 koní s tím, aby se s autem dalo jezdit ještě v pohodě. S manuálem stejně moc amerik není a na sprinty je manuál k ničemu. Člověk musí vědět proč si to který auto kupuje :-)
Je blbost kupovat na okruhy muscle nebo pony car, tam je potřeba něco, co dobře jede ve vysokejch otáčkách a je to mrštný. Na sprintech zase záleží na tahu odspoda |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Sentinel napsal:2 šneky :) D ne dělám si srandu turbo taky ne :) taky se klonim k názoru čistý atmosféry 2 sneky? :d/ Taky jsem měl kdysi takový ujetý nápady a dokonce jsem to viděl i na jednom hot rodu, bohužel ne naživo. Takovejch 2000 koní je ideálních pro bezpečnou a ničim nerušenou jízdu... |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Když se to s tou vačkou nepřežene, tak v tom nevidim problém. Není problém vyhnat 350ku na něco přes 400 koní s tím, aby se s autem dalo jezdit ještě v pohodě. S manuálem stejně moc amerik není a na sprinty je manuál k ničemu. Člověk musí vědět proč si to který auto kupuje :-)
Je blbost kupovat na okruhy muscle nebo pony car, tam je potřeba něco, co dobře jede ve vysokejch otáčkách a je to mrštný. Na sprintech zase záleží na tahu odspoda To je dobrej názor... Navíc muscle cary jsou těžký a moc měkký na tyhle účely. Dá se to upravit, ale nemá to cenu. Zase to camaro, co kdysi jezdilo mistrák a přezdívalo se mu "Tank", nebylo zrovna jednoduchým soupeřem a zle zatápělo ostatním. Ale bylo v něm hodně úprav a zároveň ho rozšířili jak nějakou stodolu. Nejlepší byla ale kombinace weberů, to je lahoda. Jako úprava mě napadlo odlehčit setrvačník, řemenice a popřípadě jiný pohyblivý díly (nebo taky nepohyblivý, to už je fuk). Zajímalo by mě, co by to udělalo s autem. Všeobecně prej odlehčený řemenice přidaj tak 20 koní a setrvačník zase umožní rychlejší nárůst otáček při sešlápnutí pedálu. Ale zase na druhou stranu se nabízí otázka, jestli to neuškodí krouťáku... |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
jo 2tis koní a ject na nákup hmm :) nevim :D já furt vidim na eBay twinturbo kity :) ale je to zase další serepetička co se může posrat. A u turba zvlášt když tomu dáváš kouř tak nevydrží ani do výměny rozvodů(myšleno ted u jinýho auta z EU)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Sentinel napsal:jo 2tis koní a ject na nákup hmm :) nevim :D já furt vidim na eBay twinturbo kity :) ale je to zase další serepetička co se může posrat. A u turba zvlášt když tomu dáváš kouř tak nevydrží ani do výměny rozvodů(myšleno ted u jinýho auta z EU) Přesně! Na nákup do tesca 2000 koní a na dálnice aspoň 6000! :-D Ty twinturbo kity jsou docela častá záležitost, myslim, že většina jich je vod greddy nebo podobnejch a většinou na japonce. Hlavně se u toho může objevit problém s mazáním a vo průser je vystaráno. Nebo něco z motoru se rozhodne mrknout se jen tak po krajině a pak papá. Ale zas prej turba jsou mechanicky spolehlivější, maj míň pohyblivejch dílů, takže kompresory asi bude větší fuška pak opravovat, nedej bože když rupne skříň. |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
kdyz BB tak 572 a Chevelle
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
No u turba jde hlavně o teplotu mazání a hlavně o čistotu benzínu...viděl sem turba kterym zbylo z lopatek jen cedníky...síry a další blbosti
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
fik napsal:kdyz BB tak 572 Ta 572 je neskutečná. Ale to je motor z nabídky příslušenství, ne? Myslim tim, že se nemontovala sériově, ale je pouze přes objednávku na GM Performance nebo Year One, že? Je to konec, miluju Chevy, hlavně v těch videích byly jedny z mejch nejvoblíbenějších aut a to chevelle a nova. Ještě tam bejt bel air a rozteču se [-o< |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Sentinel napsal:No u turba jde hlavně o teplotu mazání a hlavně o čistotu benzínu...viděl sem turba kterym zbylo z lopatek jen cedníky...síry a další blbosti To je přesně vono. Právě když se pak nějakým způsobem mazání rozesere, tak pak stoupne teplota a je vymalováno. Aspoň skoro. Taky už jsem měl kdysi v servisu zadřený turbo, ale už si nevzpomenu, co bylo příčinou selhání... A vlastně dá se říct, že každej nějak upravenej motor je vybíravej v kvalitě benzínu. |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
572 se myslim nikdy nikam nemontovala a bylo jí možné pouze koupit od GM Performance. Už se ale nevyrábí, takže leda použité nebo ze skladových zásob. Sbohem |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:572 se myslim nikdy nikam nemontovala a bylo jí možné pouze koupit od GM Performance. Už se ale nevyrábí, takže leda použité nebo ze skladových zásob. Sbohem Tak to je opravdu velká škoda. Teď teda zbejvá jenom doufat, že ve světě jich je dost, když někdo bude mít zájem o takovou mocnou sílu. Zajímalo by mě, co je viníkem toho, že stáhli z nabídky tenhle motor. Jestli za to může malej zájem zákazníků (mam ale určitý pochybnosti) nebo za tim stojí stále víc rozmáhající se ekologický perzekuce. Asi je to vcelku jedno. Sám nevim. Ale lituju konce takovýho hnacího armageddonu. |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Všechno se všim. Nicméně v prodeji je pořád 502ka :-) A myslim si, že nám obyčejnem smrtelníkům můžou být tyhle motory ukradený. Hoděj se spíš tak do lodí než do auta |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Všechno se všim. Nicméně v prodeji je pořád 502ka :-) A myslim si, že nám obyčejnem smrtelníkům můžou být tyhle motory ukradený. Hoděj se spíš tak do lodí než do auta Však on ten objem trochu hraničí s úchylkou. Ale i ten obyčejnej smrtelník občas zatouží po 1/4 míli pod 10 vteřin |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Uvedomte si ze do embecek se taky cpali motory z facek a jak to pak jelo.takze na vymene motoru za BB nevidim nic spatnyho pokud to za x let jde opet vyndat a dat tam original.za mnohem vetsi zhovadilost povazuju treba zpraseni karoserie tuningem.a na normalni jezdeni mam taky japonskej vysavac ale ma 6 valcu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
REACTOR_427 napsal:Však on ten objem trochu hraničí s úchylkou. Ale i ten obyčejnej smrtelník občas zatouží po 1/4 míli pod 10 vteřin to je neco pro me |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:Uvedomte si ze do embecek se taky cpali motory z facek a jak to pak jelo.takze na vymene motoru za BB nevidim nic spatnyho pokud to za x let jde opet vyndat a dat tam original.za mnohem vetsi zhovadilost povazuju treba zpraseni karoserie tuningem.a na normalni jezdeni mam taky japonskej vysavac ale ma 6 valcu. smutne je ze nas vetsina japan a ital vysavacu prevalcuje zajimava tabulka , dost me prekvapilo TDi http://www.mimonskevalky...ledky/hsm4/vysledky.html
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Polo SDi za 14.59??? Co to je za zrůdnost? :-D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:Uvedomte si ze do embecek se taky cpali motory z facek a jak to pak jelo.takze na vymene motoru za BB nevidim nic spatnyho pokud to za x let jde opet vyndat a dat tam original.za mnohem vetsi zhovadilost povazuju treba zpraseni karoserie tuningem.a na normalni jezdeni mam taky japonskej vysavac ale ma 6 valcu. Mně to taky přijde v pohodě. Podle mýho názoru neni na tom nic špatnýho, když se u americkýho auta něco motorově nebo podvozkově poladí, popřípadě vymění. Sice už to nebude původní, ale ty motory k úpravám přímo vybízej. U takovýho ferrari bych si to nedovolil, to by možná i zkazilo charakter, ale americkej motor má vždycky ještě rezervu. Někdy mi přijde, že to je tak naschvál, aby se ty zatrolený lidi v detroitskejch motorech hrabali |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Polo SDi za 14.59??? Co to je za zrůdnost? :-D Tak tenhle komentář mě rozesmál, supr :d/ :d/ :d/ |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Jim na tom snad makaj hoši z protiletecký obrany, né? :-D |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK