Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

24 stránek<1234>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Bouri  
#26 Odesláno : středa 17. srpna 2011 22:51:38(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Tak dnešní informace od servisáka...
- IAC Valve se rozchodilo, ale má tendenci chcípat i nadále
- Nájezdem na rampu a následným pohledem na cívku a kabel k rozdělovači (při tmě) se zjistilo, že září jako vánoční stromeček...

- Pokusí se s tím něco udělat a dá vědět. Podle kamošše se do toho může dát aj cívka ze Škody 105 atd., je to pravda? Eh?
- Každopádně objednám nový IAC Valve projistotu, páč tipuju, že se to dosavadní každou chvíli znovu rozesere.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Bouri  
#27 Odesláno : neděle 28. srpna 2011 20:59:01(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Tak další informace...
Jelikož se zatím čeká na ND z RockAuto, tak mi byl fajrák přistaven na můj "parking" s tím, že...
- předstih i rozdělovač je jakš takš poštelovanej
- jsou dotaženy svody u výfuku (při pokusu o povolení šroubu se samozřejmě utrhla hlavička, takže vybrousit, vyvrtat a novej šroub
- až budou ND (IAC Valve, zapalovací cívka, kabely od cívky a ke svíčkám, hadičky podtlaků), tak se to dokončí a na závěr doladí předstih, rozdělovač a optimální úroveň volnoběžných otáček

Využil jsem volné chvíle a něcomálo jsem udělal...
- odmontoval palubku s s "panelem, kde mám vypínač na mlhovku -> budu dávat nové vypínače + musím přepojit zadní mlhovky tak, aby se zapínaly až s rozsvícením hlavních světel; udělám přípravu na přední mlhovky (proč toho nevyužít, když mám čenich z TransAmu)
- debordelizoval bordel v předních reprech a zjitil, že jsou tam nějaký starý Tesly z roku XY, kerý sotva hrajou (oproti zadním je to hodně znát) -> časem koupím nový
- při otevřených dveřích řidiče mi nesvítilo světlo v interiéru - kábly byly jen odpojeny, takže světla se rozsvítily, ale stále nefunguje signalizace přítomnosti klíčků v zapalování při otevřených dveřích -> kde tam můžou bejt zrady? Mám na mysli něco odpojenýho, ať už konektor nebo prej celej modul... Jako bonus když jsem chtěl odmontovat dekl okolo táhla otvírání haubny, tak na 1 šroubku bylo šíleně velký množství namotanýho koberce, že pomohly až pořádně velký kleště se "zámkem".
- nad ovládacím panelem A/C jsem našel žárovku na přisvícení, ale nesvítila, nějaký nápad, jak se do ní dostat a vyměnit ji? viz foto níže
- vymontoval jsem 1 reflektor, a´t podle něj můžu shánět EU konverzi; ještě tam mám Sealed beam, rád bych tam dal H4 s pozičkama, ať na STK nefrflaj... Ani nemluvit
- pokus o demontáž motoru mrkačky (mám nejspíš vyběhaný nebo nepromazaný ložisko) jsem strhnul šroubek horního deklu motoru (ten v kerým je magnet), řešení je nákup nového motoru s převodovkou... ale zatím to jede Ja nic
- chtěl jsem vyčistit prostor motoru ventilace, ale jaksi se mě to začalo bát, takže se to samo od sebe vyčistilo... Ja nic
- klima neklimuje, asi bude něco špatně... Kde hledat senzory tlaku (na zkontrolování) nebo mám problém hledat někde jinde? (ani nevím, v jakým je klima stavu, ale prý jela)

Fotky:
Šroubek omotanej kobercem a jeho hlavička (pardon za rozmazaný fotky, mobil si zaostřil něco jinýho).
UserPostedImage UserPostedImage

TESLA repráky, levej chlupatej a pravej flekatej...
UserPostedImage UserPostedImage

Žárovička na přisvícení popelníku (červená šipka).
- Kdo z vás má tu kovovou páčku vystupující kolem spínačky (zelená šipka)?
- Kdo by mi dokázal vysvětlit, proč palivoměr stále ukazuje palivo a jaké režimy ventilace (MAX/NORM/BI-LEV/VENT/HTR/defrost?) k čemu slouží/kam fouká? "Návod k použití" jsem nenašel.
- Kabely vedoucí kolem té žárovičky ve volném prostoru, 1 konektor je na vyhřívání zadních oken, ale co ty zbývající? Jsou funkční (konkrétně el. otevírání zadního kufru; schéma zapojení jsem nenašel, takže jsem nezkoušel)?
UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Bouri  
#28 Odesláno : pondělí 5. září 2011 21:20:01(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Tak dnešní nákup...
- Světlomet na H4 (zítra bude 2. kus, nebyl na skladě); ten vpravo je starý Sealed Beam
- Pár H4 žárovek (takový ty běžný; ty supersvítivý OSRAMky prej rychle odcházej)
(k mýmu údivu maj moje Sealed Beam H6054 stejný zapojení jak H4, takže nenásilná výměna :d/)
- Nádržka na ostřikovače (darem od kamaráda z US Ford Escort, kerej šel do drapáku)
- 2t hydraulický zvedák
- Kříž na kola
- Výstražná vesta
- Pár 61cm gum do stěračů; napravo od nich je originál
(ty gumy pasují do originálních lišt, jen se na délku zakrátí a hotovo Ja nic)

UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Blackwind  
#29 Odesláno : pondělí 5. září 2011 21:35:44(UTC)
Blackwind

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.03.2010(UTC)
Zpráv: 260
Bydliště: Karlovy Vary

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
Bouri napsal:
Tak dnešní nákup...
- Světlomet na H4 (zítra bude 2. kus, nebyl na skladě); ten vpravo je starý Sealed Beam
- Pár H4 žárovek (takový ty běžný; ty supersvítivý OSRAMky prej rychle odcházej)
(k mýmu údivu maj moje Sealed Beam H6054 stejný zapojení jak H4, takže nenásilná výměna :d/)
- Nádržka na ostřikovače (darem od kamaráda z US Ford Escort, kerej šel do drapáku)
- 2t hydraulický zvedák
- Kříž na kola
- Výstražná vesta
- Pár 61cm gum do stěračů; napravo od nich je originál
(ty gumy pasují do originálních lišt, jen se na délku zakrátí a hotovo Ja nic)

Už jsi to tím heverem zkoušel zvedat? Mám ten samej a vepředu nevím kam sním. Pod nosníky za přední nápravou se nevejde a před nápravou je stabík a nebo je to vysoko. Jedinej způsob je použít 10cm kostku dřeva jako podložku a opřít to na rámu mezi stabík a rameno.
Offline Bouri  
#30 Odesláno : pondělí 5. září 2011 21:43:51(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Ještě nezkoušel, dojel sem domů při průtrži mračen a pod autem mi to změklo, takže bych zvedák zavrtal pod auto... Budu to řešit nejspíš až zejtra, když bude trochu rozumný počasí a zkusím vyzkoumat ten bod za přední nápravou a cvičně to zvednout...
Vzadu není problém to zvednout? Podobně by to mělo jít aj vepředu...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Blackwind  
#31 Odesláno : úterý 6. září 2011 6:40:43(UTC)
Blackwind

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.03.2010(UTC)
Zpráv: 260
Bydliště: Karlovy Vary

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
No já mám vzadu tuhou nápravu a pod ní se to vejde pěně. Pod ten rám co tam je to samozřejmě taky nejde.
Offline xjohny  
#32 Odesláno : úterý 6. září 2011 9:34:35(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Já ten hever mám, ale leží mi pod stolem, protože praktická použitelnost je dost omezená. Navíc celý auto se s jeho použitím parádně kroutí. Takže používám normální hever na kolečkách + špalky Piisk
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#33 Odesláno : čtvrtek 15. září 2011 15:50:13(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Dneska mi konečně přišla (malá) hromada náhradních dílů. Jsou to díly nutné na výměnu nebo preventivní.
Vzduchový filtr, lambda sonda, IAC Valve, zapalovací cívka a olejové filtry (snad budou pasovat na závit). Hadice na podtlaky mám doma delší dobu a ještě časem přibudou kabely ke svíčkám a od cívky.
Jinak magnetka na fotce je Collector Series 76 Jack's Lincoln Built With RockAuto Parts.
UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#34 Odesláno : čtvrtek 15. září 2011 20:53:35(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Drobnější nákup, ale tím to jen začíná, takže jen tak dál :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#35 Odesláno : neděle 18. září 2011 22:49:26(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Tak dnes jsem dělal nějaké opravy...
- vyměnil hadice podtlaků v motorovém prostoru (zejména ty malé extra zteřelé), po výměně jsem vypadal jako čert z pekla...
- výměna podtlaků tak trochu stabilizovala otáčky (už nemají tak velkej rozptyl)
- zjistilo se, že špatně pálí 5. válec
- občas nepálí ani jeden válec
- centrální uhlík v rozdělovaču v určitých místech (je jich opravdu hodně) nemá el. kontakt (ani jedinej megaohm), což nejspíše způsobuje nezapálení všech válců (i na několik otáček), kolísání otáček a tím pádem i chcípání motoru
- hrídel rozdělovače má v určitých místech výchylku (dejme tomu excentrický pohyb) a když má být palec u 5. válce, tak se občas hřídel vychýlí a je mezi palcem a kontaktem větší mezera = nezapálení 5. válce

Pro informaci, nemáte někdo rozdělovač na 6válec, kerej by ste mohli postrádat? Ja nic

PS: Dnes bez fotky.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Bouri  
#36 Odesláno : čtvrtek 13. října 2011 20:47:34(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Zkouším se vyznat v podtlacích, co mám a mám v tom docela zmatek...
Auto má rok výroby 1987, ale motor tomu podle schématu podtlaků neodpovídá (1985)...
Dokáže někdo rozluštít podle čísla motoru jeho rok výroby, popř. další informace?
A070612OBR (jistotu nemám jen v předposledních 2 znacích, tedy OB, kde O může být taky D a J a B může být i 8.
Chtěli jsme to rozluštit ze štítku na dveřích, ale dveře byly nejspíš vyměněný, páč tam je VINko Firebirda z roku 1982 a motorem LC1 (1982-1984); já mám podle VINka LB8.

Schémata nalezená na internetu pro F-Body 2.8 FI (UCM - 1985, YCA 1986-1989):
UserPostedImage UserPostedImage

Moje schéma a doprovodné fotky:
UserPostedImage

IMAG0145.jpg, IMAG0146.jpg
UserPostedImage UserPostedImage

IMAG0147.jpg, IMAG0148.jpg
UserPostedImage UserPostedImage

IMAG0149.jpg, IMAG0150.jpg
UserPostedImage UserPostedImage


Poznámka k Air Pumpě, zespodu jsem našel jakousi násadku s gumovou redukcí na plastovou hadičku, ale byla tam jen ta gumová redukce, nepatří tam něco nebo je to tam jen tak? Vyzkoušet si to nemůžu, páč po objevení jsem tam připojil hadici na vyzkoušení podtlaku, chtěl nastartovat a vyschla nádrž... Juj
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline holanuvstatek  
#37 Odesláno : čtvrtek 13. října 2011 21:04:47(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Tak a presne kvuli temhle problemum sem vykopnul pitomy vstrikovani a dal tam karbec debilni hadicky draty cidla vahy vzduchu lambda sondy a hovno.karbec sroubovak a jedem.
Offline Bouri  
#38 Odesláno : čtvrtek 13. října 2011 21:10:13(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Když jsi tam dal karburátor, tak mi řekni náklady na výměnu nebo kolik si do toho brazil konkrétně ty. Finančne se do toho určitě nevejdu. Rozpacity:

Upraveno uživatelem čtvrtek 13. října 2011 21:21:54(UTC)  | Důvod úpravy: -

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Jirka_z28  
#39 Odesláno : pátek 14. října 2011 0:18:07(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
+ problémy s emisema...
Offline xjohny  
#40 Odesláno : pátek 14. října 2011 9:49:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak nevím, v identifikaci V6 motorů se nevyznám. Podle všeho bys tam měl mít nějaký z těchto GM V6 60-degree engines. Ale pořádnej web na dekódování jsem nenašel Zatr!
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#41 Odesláno : pátek 14. října 2011 14:37:02(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Sani sem sehnal za par korun starsi karbec taky ale letos sem stejne koupil novej edelbrock za 9tisic.cerpadlo sem nechal v nadrzi ze strikacky udelal sem si k tomu redukcak na tlak a manualni ovladani sytice.
Offline Bouri  
#42 Odesláno : čtvrtek 20. října 2011 21:59:12(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Včera jsem s jedním borcem zkoušel přeprogramovat PROM v MCU, ale neúspěšně.
Data jsme na několikátý pokus získali (data byly na hodně místech špatný), ale už se nám po přemazání čipu nepodařilo tam nahrát jiný (lepší) data, takže další pokrok bude, až přijdou borcovi nový čipy...
ten borec mi říkal, že je schopný to jet aj bez PROM (na LB8 to není problém narozdíl třeba od motoru z Corvetty C4). Takže jsem to dnes zkusil a ejhle, ono to jede a dokonce lépe než s PROM. :d/
- po nastartování to padne na volnoběžný otáčky a drží je
- na volnoběh to nechcípá (vyjímečně, ale to je asi špatně nastaveným rozdělovačem)
- nechcípá ani po sešlápnutí brzdy (po povolení dokonce motor ze setrvačnost ze zátěže navýší otáčky)
Video: http://www.youtube.com/watch?v=TdapxbMiBLw

Zítra seřídím rozdělovač, případně zkusím znovu zapojit "ekologii" (teď mi to jede jen na posilovače brzd a regulátor tlaku paliva ve vstřikovací liště) a zkusím to trochu projet. Uvidíme, jak dopadnu. [-o&lt;
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#43 Odesláno : pátek 21. října 2011 9:30:04(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Panejo, to jsou operace :-)

Moc dobře to ještě na videu podle mě neběží, ale určitě jsi na dobrý cestě, tak vytrvat [-o&lt;
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#44 Odesláno : pátek 21. října 2011 10:41:28(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Operace hraní si s elektrikou... Jsem v ráji... [-o&lt;

A neběží to kvůli špatnýmu předstihu, jinak by se to mohlo chovat lépe. Uvidíme, jak dneska dopadnu s tím laděním...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline MartinZ28  
#45 Odesláno : středa 26. října 2011 10:58:43(UTC)
MartinZ28

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 10.02.2010(UTC)
Zpráv: 60
Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ

Jirka_z28 napsal:
+ problémy s emisema...

no s rozhašeným vstřikováním emisema stejně neprojde, já jsem stk taky vždy řešil" beze mně", tady v JČ na firebirdy ani camara stejně nemaji v počítačích data, nehledě na to že s karbcem mu to pojede spolehlivěji a líp, vyhne se nekonečným patáliím se sto let starýma čidlama,a hadicema a regulátorama a místo nekonečného vrtání v nerozchoditelné elektronice může dělat něco užitečnýho... jenom cestama k "servisákům" utratí za benzín víc než by ho stála přestavba na karbec. Je šikovnej, tu by zvlád s malou pomocí sám .
Offline Bouri  
#46 Odesláno : úterý 20. prosince 2011 17:03:20(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Tak jsem se zas někam pohnul...
Od posledního videa mi odpochodovalo všech 6 svíček a nemělo snahu ani startovat (do garáže přes hrbl dotlačeno vlastníma rukama), takže se objednaly nový svíčky.
UserPostedImage
Porovnání se starejma: NGK BPR 4 FS vs. NGK UR5 V-power
UserPostedImage
Dále jsme s kamošem řešili nový PROM čip do ECM, který nakonec mám (a ne jeden).

Dneska jsem namontoval nový svíčky, (pár týdnů předtím nový PROM čip) a mám rozdílné výsledky...

Buď to budu držet při otáčkách na úkor "mrtvého" volnoběhu
anebo budu mít stabilní volnoběh s otáčkami do 3k na úkor vyšších otáček a absence dat pro jiné teploty, otáčky atd. (holt si ECM bez čipu prd pamatuje).
Předstih je v obou případech cca 20°, při pokusu nastavit 12° bez PROM čipu to prostě zdechne (s čipem sotva nastartuju, spíš nenastartuju), na 16° se to jakš takš drží.

V čem to vidíte vy, taky závadu ECM (nerozluštění dat v PROM čipu) nebo v něčem jiném?

Upraveno uživatelem úterý 20. prosince 2011 17:10:37(UTC)  | Důvod úpravy: -

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Jirka_z28  
#47 Odesláno : úterý 20. prosince 2011 17:58:40(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
V ECM se nevyznám, tak jen pár poznámek, co mě napadly....

- nech to nejdřív zahřát na provozní teplotu
- kolik má bejt volnoběh? místy se mi zdálo, že to drží 2000...
- předstih 20 stupňů asi nebude optimální pro malý otáčky (může bejt taky příčinou chcípání si myslím); z videa to nepoznám jistě, ale i mi přijde, že zapaluje moc brzo takže tomu motoru fakt brání v roztočení
- je povoleno mít diagnostiku napíchnutou a přitom startovat? (u vyblikávání není, tak se jen ujišťuju)
- malej tlak oleje - je problém v budíku nebo je skutečně malej? jestli to nemaže správně, asi bych řešil nejdřív to...
Offline Bouri  
#48 Odesláno : úterý 20. prosince 2011 18:20:48(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Popořadě...
- Provozní teplota, před natáčením videa sem tam měl asi 70°C, to snad stačí. Mimojiné to můžeš vidět na budíku v čase 1:19.
- Volnoběh bez PROM čipu 1000rpm (ty 2000rpm byla nějaká haluz), jinak podle teploty motoru (při 68°C má mít asi 675rpm, při 80°C 650rpm a od 92°C 625rpm - vyčteno z dat pro PROM čip pro tento motor, pro zájem přihodím celou tabulku/graf pro teploty od -40 do +152°C; každopádně volnoběh 2000rpm není ani v tabulce, nejvyšší je 1600rpm při -40°C).
- Základní předstih má mít to, co je nastaveno v čipu, tedy 11,95°.
- Je povoleno, je to v podstatě "blití" provozních dat někam ven. ALDL je v podstatě diagnostika, co ti u těhle aut můžou udělat v odbornejch servisech (jak jinak by ti zjistili chybu za běhu mootoru?). je ještě jeden mód pro diagnostiku, ale to se prej používá jen na expedici automobilky.
- Je skutečně malej (ten exces, kdy to občas ještě před nastartováním vylítne 80 PSI, nepočítám), ale to dělá zejména ten předstih, pozměním o několik stupňů a hned je tlak vyšší či nižší. když se podíváš na toto video
na 0:19, tak vidíš 30-35 PSI. S čerpadlem sem nehejbal. Podobně se to hejbe aj u podtlaku, je špatnej předstih = malej podtlak, je předstih akorát = podtlak +- ok.

Upraveno uživatelem úterý 20. prosince 2011 18:23:45(UTC)  | Důvod úpravy: -

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Jirka_z28  
#49 Odesláno : úterý 20. prosince 2011 18:56:50(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
tak ta teplota se zdá být ok... všiml jsem si, že budík není úplně dole, ale prostě mě to napadlo... jak ji měříš? Budíky často neukazujou správně.

Je teda potřeba zjistit, proč se motor neudrží aspoň někde v těch 800 ot./min - jde tam dost paliva a dost vzduchu? Je situace ve všech válcích stejná (vadnej vstřikovač...) Maže to? Těsní to? (vím, že tlaky jsi měřil, prostě sypu možný příčiny...)

Možná sem hoď, co všechno vidíš v notebooku za informace, ať máme představu...
Offline xjohny  
#50 Odesláno : úterý 20. prosince 2011 19:01:15(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jedna hloupá teorie neznalce motorů - nemůže být vyběhaná vačka? :-)
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (3)
24 stránek<1234>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.