Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Pošlu ti ventilátor topení, taky se se mnou nechce bavit :( |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
MartinG napsal:Pošlu ti ventilátor topení, taky se se mnou nechce bavit :( Posli mi co mas za typ ja mam dva ktere nepotrebuji .. Davam pryc topeni a chci si dat vintage air |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
O vikendu na něj vlítnu pokud ho nerozejdu napíšu ti typ, dík |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Dneska jsem se pustil do odpružení a tento tyden bych chtěl udělat brzdy .. tim pádem předí ram bude hotový kdyby někoho zajímaly utahovací momenty (použivam aplikaci na převod z lbs.ft. na nm - v iphone torque cal) 45-55 lbs.ft vrchní rameno boční šrouby s velkými podložkami 70 - 90 lbs.ft spodní rameno 100 - 140 lbs. ft matka - vymezení sklonu kol (arm shaft) vrchní ball joint 70 - 95 lbs. ft spodní ball joint 40 - 60 lbs.ft tady jsem dal trošku méně jelikož už jsem se při této síle dostaval mimo oko závlačky tlumič spodní šrouby 15 - 25 lbs.ft (to je opravdu jemné dotahnutí) vrchní matka tlumiče (original je 60 - 125) ja mam hotchkisy tam je jen 25 nm sway bar k ramenu 15 - 20 lbs. ft. sway bar k rámu 10 - 15 lbs. ft. - tady jsem nepoužil momenták a serval to :D jinak jsem použil tlumiče, péra, bumpstopy, sway bar od firmy hotchkis práce pohodová |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Krása, krása BTW: Jak používáš iPhone v garáži? Resp. jak ho potom utíráš od mastnejch fleků, když si tam přepočítáváš ty momenty? :-D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:Krása, krása BTW: Jak používáš iPhone v garáži? Resp. jak ho potom utíráš od mastnejch fleků, když si tam přepočítáváš ty momenty? :-D Ať žije kuchyňská útěrka :) |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
taky jsem si to stáhnul :D
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
spidle arm (2 šrouby) torque 80 ft.lbs inner i outer tyč řízení 50 ft.lbs jinak použivam vazelinu na ložiska Castrol LMX ted jdu zkoumat jak správně dotahnout hlavní matku na spindlu v manualu to neni kurnik |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
tam mas kuzelove loziska tak nemozes tahat fest ale len tak aby sa ti kotuc otacal bez nejakeho drhnutia a aby to nemalo ani volu. skratka to dotiahni len na pocit daj zavlacku a po par kilometroch to znovu skontrolujes a dotiahnes mozno o 1 poziciu zavlacky.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Adam66 napsal:tam mas kuzelove loziska tak nemozes tahat fest ale len tak aby sa ti kotuc otacal bez nejakeho drhnutia a aby to nemalo ani volu. skratka to dotiahni len na pocit daj zavlacku a po par kilometroch to znovu skontrolujes a dotiahnes mozno o 1 poziciu zavlacky. Diky Peťo, nějak tak to pišou i na forech takže to tak udělam akorat u mě bude problem těch par km :) ... ty budou až tak za rok a pul |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
no vídíš že to je tak jak sem ti psal :) stejně by to chtělo po první jízde za ty 2 měsíce zkontrolovat :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Úplně zlehka se to točit nemůže. Tím bys paradoxně zničil ložiska, protože by se pod zátěží úplně odlehčily a proklouzávaly válečky na nezatížený straně ložiska. Prostě kuželový potřebuje trochu předpětí. Ale obvykle stačí od místa, kde začneš cítit lehkej odpor proti otáčení to dotáhnout na nejbližší další polohu pro zasunutí závlačky. Síla dotažení by šla spočítat, ale je hodně malá. Samozřejmostí je po první jízdě sáhnout na krytku, jestli se ložiska nehřejou. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Restoration handbook Camaro: viz: Adjustment 1. Adjust the bearing by tightening the spindle nut to 12ft-lbs, while spinning the drum or rotor. This step is important in that it seats the bearings and helps prevent excessive wheel-bearing play later on. 2. Then back off the nut until its just loose. Now hand-tighten the nut until one of holes in the spindle line up the slot in the nut. Be sure not to rotate the nut more than half the distance of one of the flats on the nut. 3. Next, slide a new cotter pin through the nut and spindle. And bent its ends againts spindle nut making sure they wont touch the dust cup. Finally, instal the dust cap and youre finished. a ted jestli to chapu správně 1. Přitahnout matku na 12ft-lbs (coz tak malo ani muj momentak nema). Protoze tim dosedne ložisko jak má. 2. Pote povolit matku uplně. Na to dotahnout matku rukou co to pujde dokud nebudu mit moznost prostrcit zavláčku. A tady to nejak nechapu "Be sure not to rotate the nut more than half the distance of one of the flats on the nut." ... ujistete se ze jste matku neotočili vice než pulku vzálenosti flats (asi dira) jedne z der na matce?? wtf :D 3. dejte zavlačku a ujistete se ze nebud dřit o dust cup. S tou zavlačkou je to taky sranda v origo manualu je obrazek jak se to ma spravne delat a tam jeden konec prehnout pres vrsek sroubu a druhy nechaji rovno a v jiné knižce zase ty dva konce jako by obejmou tu matku. |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Vždycky když jsem to dělal tak jsem dával závlačku aby obejmula matku |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Chápu to tak, že matka by se neměla utáhnout o víc jak polovinu vzdálenosti mezi 2 dírkami pro závlačku. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:Chápu to tak, že matka by se neměla utáhnout o víc jak polovinu vzdálenosti mezi 2 dírkami pro závlačku. To je taky nějake divne :D pulka vzdalenosti mezi dvěma dirkami je preci 1/4 otačky :D není mysleno flats jako ta ploška co ma matka? |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
flats jsou plošky, to znamená, že matku nemáš otáčet dál než do nejbližší polohy, kde ji můžeš zajistit závlačkou. Abys to prostě neutáh moc.
Ten krok před tím je kvůli domáčknutí ložisek, abys měl jistotu, že dosedly, jak mají. Normálně za to vezmeš klíčem a zkoušíš pootáčet kotoučem. Jak to začne jít výrazně ztuha, tak povolíš. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
1 uživatel blahořečil Standa za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Tohle mě nenapadlo že budu muset řešit skoro na začatku projetku .. ale dělam brzdy .. a nevím jakou barvu třmenů auto bude černé ... a kola budou Legends od Foose přip. smothie od Boyda. Akorát nevím zda black či chrom a ja fakt nevim ... černé třmeny, šedé nebo nějaká barva musim to udelat ted protoze pak by se to vsechno blbe davalo dolu ted tam nemam jeste ani pístky |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
chtel bych mit tvoje starosti.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:chtel bych mit tvoje starosti. Ver mi ze nechtel :) ted jsem si secetl dily na zadni diferak a odpruzeni a byla by za to hezka dovolena .... Minimalne na kube :D |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Buď nech obyčejnou šedou barvu, nebo červený, ale musíš mít správnou červenou :)
A já bych chtěl bych mít hned po tvých starostech taky tvoje prostředky :-D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:Buď nech obyčejnou šedou barvu, nebo červený, ale musíš mít správnou červenou :)
A já bych chtěl bych mít hned po tvých starostech taky tvoje prostředky :-D A jaka je spravna cervena? :D ta seda ted je matna... Btw ty prostredky budem mit stejne akorat ja mam skoro nulove vydaje ... Jak jsem byl v chomoutu tak jsem mel houbelec :) |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
taky bych byl spíš pro červenou :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ty máš ty brzdiče nějak galvanicky ošetřený? Tak je vyfoť, jak vypadají teď, třeba se mi budou líbit :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK